gakost έγραψε:Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Όταν αγόρασες το σύστημα ήξερες ότι η εγγύηση είναι χρονική και όχι χιλιομετρική. Οκ τα 18000κμ είναι λίγα αλλά αστοχίες υλικού συμβαίνουν ακόμη και σε ολοκαίνουργια πράγματα. Τα έχεις πάρει με την αναλγησία του αντιπροσώπου που δεν σου καλύπτει κάτι εκτός εγγύησης και που δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει. Μάλλον θεωρείς ότι έχει ηθική υποχρέωση να στο αντικαταστήσει. Σαν αποτέλεσμα αντί να πας σε κάποιο συνεργείο να σου αντικαταστήσει τα μπεκ και πληρώνοντας την τιμή μιας μπεκιέρας και εργασίας και να έχεις 2 χρόνια εγγύηση για το συγκεκριμένο θα πας να βάλεις άλλο σύστημα. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι θα κερδίσεις. Θα στεναχωρήσεις τον αντιπρόσωπο του πρώτου συστήματος; Θα πληρώσεις λιγότερα από την αντικατάσταση μιας μπεκιέρας σε ένα συνεργείο της επιλογής σου; Δική σου η απόφαση αλλά αντικειμενικά και σαν τρίτος σου λέω ότι ακούγεται παράλογο. Και για να σε βάλω λίγο σε σκέψεις έστω ότι βάζεις άλλο σύστημα μάρκας Χ και καίγεται ο εγκέφαλος στους 26 μήνες έχοντας κάνει πάλι 18000. Πόσο σίγουρος είσαι ότι θα σε καλύψει. Και μην πεις ότι δεν πρόκειται να χαλάσει γιατί κανείς δεν το ξέρει αυτό και ανακλήσεις έχουν γίνει σε αισθητήρες και σε μπεκιέρες και αναβαθμίσεις εγκεφάλων που δεν δούλεψαν σωστά και τόσα άλλα. Αν διαβάσεις ότι έχει γραφτεί εδώ μέσα για κάποια συστήματα η εγγύηση καταχωρείται ηλεκτρονικά στην εταιρεία. Αν περάσει η ημερομηνία ...... παπαλα.
τα εξαρτηματα που εχουν βγει ελλατωματικα εξ αρχης αυτα πρεπει να αλλαζονται και μετα το περας της εγγυησης δωρεαν, αυτο κανουν οι σοβαρες εταιριες, νομιζω οτι οι μπεκιερες απο τα zavoli ειχαν θεμα απο την αρχη τους και τις αλλαζαν σαν τα πουκαμισα.
κριμα.