Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Εχει τρακαρει κανεις υγραεριοκινητος;

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Εχει τρακαρει κανεις υγραεριοκινητος;

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 04 Ιουν, 2013 08:56

περαστικα στην κορη σου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1939
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Εχει τρακαρει κανεις υγραεριοκινητος;

Δημοσίευσηαπό valsam » Τρί 04 Ιουν, 2013 09:16

papoys καλα σου λεει ο fokion προσεχε τις ασφαλιστικες εταιριες γιατι οι περισσοτερες θα κανουν τα αδυνατα δυνατα να σε βγαλουν και φταιχτη απο πανω αν τους δοσεις εστο και ενα πατημα!
2 φορες εγω την πατησα ασχημα,την μια συγκεκριμενα με μια κοπελα που ειχε διπλωμα 5 μηνες και περασε και με κοπανησε τον ιδιο και μου ξηλωσε την πορτα,ενω ειχα κοιταξει οπως παντα αν ερχετε αυτοκινητο απο πισω οταν την ανοιξα βγηκα κανονικα και εβγαλα το μπουφαν να το αφησω μεσα στο αυτοκινητο μου καθος εσκυψα να το αφησω μπαμ χτυπημα στον κωλο-ποδια μου και ξηλωμα τις πορτας ,παρολου που η κοπελα βγηκε κλαιγοντας και μου ειπε οτι εψαχνε να αλλαξει σταθμο και οτι δεν κοιτουσε μπροστα ,ηρθε ο μπαμπας της κοπελας ενας ψευτομαγκας(και ασφαλιστης)και ο εμπειρογνομονας και στην ψυχρα μετα απο τα μπορου μπουρου τους μου ειπαν σορρυ φιλαρακι δεν θα σου κανουμε δηλωση και θα ισχυριστουμε αιφνιδιασμο,πηγα δικαστικος και εχασα παρακαλω (πληρωσα και απο την τσεπη μου γιατι δεν ειχα νομικη καλυψη), επεσα επανω σε δικαστινα 68 χρονων που μετεπειτα εμαθα οτι δεν ειχε ποτε της διπλωμα( ειναι φημησμενη στην Θεσ/νικη μου ειπε ο δικηγορος μου για την περιβοητη αποφαση της οπου εβγαλε συνηπαιτιοτητα 40%σε οδηγο που περασε με πρασινο και καποιος αλλος περασε με κοκινο και τον εμβολισε γιατι δεν κοιταξε αυτος που περασε με πρασινο να δει μηπως μπας-και καποιος περνουσε με κοκκινο) ,απλα ειπαν ψεματα οτι εγω την αφνηδιασα και παρολου που αποδηκνιοταν απο τις φωτο οτι η πορτα ηταν ανοιχτη ωρα(ηταν χτυπημενη στο κεντρο)εχασα φιλαρακι,και ηθελα να τους πλακωσω στο ξυλο τοσο πολυ που και τωρα μετα απο χρονια που το ξαναθυμηθηκα αν πετυχω η τον μπαμπα η τον δικηγορο δεν ξερω πως θα αντιδρασω(μαλλον θα φανε πολλα σουτια!)!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1377
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Εχει τρακαρει κανεις υγραεριοκινητος;

Δημοσίευσηαπό gakost » Τρί 04 Ιουν, 2013 10:24

Κατ'αρχήν περαστικά και ταχεία ανάρρωση. Δυστυχώς ατυχήματα συμβαίνουν και πάλι καλά που δεν είχατε χειρότερα. Για την αντοχή της δεξαμενής, έχω δει ατύχημα σε BMW 5αρα 10 ετίας που τον είχανε φάει από πίσω και η δεξαμενή λειτούργησε ως ενίσχυση του πατώματος. Είχε παραμορφωθεί μέχρι την δεξαμενη και η δεξαμενή είχε σφηνώσει και σταματήσει την παραμόρφωση να μετακινηθεί πιο μπροστά. Είναι θέλω να πω πολύ γερή σαν κατασκευή και δεν φαινότανε να είχε κάποια ζημιά. Ο ιδιοκτήτης είχε ζητήσει να αλλαχτεί δεξαμενή + πολυβαλβίδα προληπτικά κάτι που θα σου πρότεινα να απαιτήσεις κι εσύ αν δεν βγει ολική.

Στα του ατυχήματος τώρα αυτά που θα πω δεν θα τα πω για να το παίξω έξυπνος ούτε για να μαλώσω ή να αντιπαρατεθώ με κάποιον. Είναι γνώση και συμβουλές που μου έχουν διδαχτεί σε σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης στο εξωτερικό για όποιον νομίζει ότι μπορεί να βελτιωθεί σαν οδηγός.

Όταν είμαστε τελευταίοι σταματημένοι σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας λεωφόρο για οποιονδήποτε λόγο φανάρι κίνηση κλπ πάντα το πόδι στο φρένο και χειρόφρενο δεμένο. Το φρένο ανάβει τα φώτα στοπ που είδοποιεί τους πίσω ότι είμαστε σταματημένοι και μειώνει τις πιθανότητες ατυχήματος. Οι στατιστικές λένε ότι τα αυτόματα αυτοκίνητα που αναγκαστικά γίνετε αυτό λόγο του "μπουσουλήματος" του D έχουν 50% λιγότερους εμβολισμούς από πίσω. Το χειρόφρενο το δένουμε για τον λόγο ότι αν γίνει το κακό οι επιταχύνσεις που δέχεται το όχημα είναι μικρότερες μιας και το χειρόφρενο κόβει κάποια από την δύναμη και οι ζώνες παραμόρφωσης αποροφούν την ενέργεια της σύγκρουσης και την αποτρέπουν να μεταφερθεί και να γίνει κινητική με ακραίες τιμές επιτάχυνσης. Σε αυτού του τύπου το ατύχημα δεν υπάρχει τραυματισμός από την επαφή με κάποια επιφάνεια αλλά από τα G της επιτάχυνσης που ο λαιμός κάνοντας την κίνηση προς τα πίσω δεν έχει τις ίδιες ανοχές με την κίνηση προς τα μπροστά. Μπορούμε να λύσουμε το χειρόφρενο αν αποκτήσουμε ουρά 2 τουλάχιστον αυτοκινήτων το φρένο όμως όχι μιας και τα φώτα στοπ είναι εν μέρη ορατά και συνεισφέρουν στην ασφάλεια μας. Αν πατάμε μόνο φρένο και μας τρακάρει κάποιος από πίσω δεν έχει καμιά διαφορά γιατί με την επαφή από πίσω το πόδι θα μετακινηθεί από το πετάλι του φρένου λόγο της επιτάχυνσης που θα δεχθεί ο οδηγός που θα ασκεί δύναμη μεγαλύτερη από αυτή που πατάει ο οδηγός το φρένο.

Επίσης όταν σταματάμε τελευταίοι όπου είναι δυνατόν και το επιτρέπει το πλάτος του δρόμου δεν σταματάμε ακριβώς πίσω από τον μπροστινό μας, σταματάμε η λίγο δεξιά ή λίγο αριστερά κάνοντας το φως του στοπ του πιο ορατο στην κίνηση.

Όταν σταματάμε σε νησίδα αριστερά ή στη μεσαία γραμμή και περιμένουμε να στρίψουμε κάθετα το άλλο ρεύμα εννοείτε ότι ισχύουν τα παραπάνω και το φλας έγκαιρα βέβαια αλλά ενόσω περιμένουμε το τιμόνι το έχουμε στην θέση της ευθείας όπως και το αυτοκίνητο παράλληλα με την γραμμή / νησίδα. Έτσι επιτυγχάνουμε 2 πράγματα. 1) τα φώτα μας (φλας και στοπ) είναι πιο εμφανή και 2) αν μας εμβολίσει κάποιος από πίσω θα κινηθούμε προς τα εμπρος στον κενό χώρο, αν έχουμε στριμένους τροχούς ή τροχιά υπό γωνίας για να στρίψουμε με την σύγκρουση πολύ πιθανόν να έχουμε και μετωπική με τον απέναντι που σίγουρα ερχεται γιατί αλλιώς δεν θα περιμέναμε σταματημένοι.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1035
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Εχει τρακαρει κανεις υγραεριοκινητος;

Δημοσίευσηαπό anestis3 » Τρί 04 Ιουν, 2013 10:58

πο ρε γμτ,σοκαριστικό , ειδικά όταν πρόκειται για ένα δρόμο που περνάω σχεδόν κάθε μέρα. Πολλές φορές έχω σταματήσει έτσι στη δεξιά λωρίδα της Μαραθώνος γιατί μπροστά θα κάνουν κάποια μαλακία και κάθε φορά σκέφτομαι αυτό που έπαθες,μην έρχεται κανένας φορτσάτος από πίσω. Το 40% των χρηστών αυτού του δρόμου τον βλέπει σαν πίστα f1 και το 40% σαν το κεντρικό δρομάκι μιας παραλίας που σταματάνε όλοι για να ψωνίσουν,να παρκάρουν,να κάνουν μπανιο κτλ. Θανατηφόρος συνδυασμός ...
Περαστικά και καλά ξεμπερδέματα ...
Αυτός που σε χτύπησε τι σου είπε;πως δικαιολογήθηκε;
anestis3
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ, 2012 21:58

Re: Εχει τρακαρει κανεις υγραεριοκινητος;

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 04 Ιουν, 2013 11:39

Επειδή η δεξιά λωρίδα ήταν αργή είχε το νου του στον καθρέπτη να μπει στην αριστερή,η οποία σημειωτέον είχε πολύ
κίνηση και μεγαλίτερες ταχύτητες,και έτσι δεν είδε μπροστά του ότι 4 αυτοκίνητα ήταν σταματημένα και έπεσε πάνω
μου με όλη την ταχύτητα και χωρίς φρένο.
Σημειωτέον ότι βλέποντάς τον σταν καθρέφτη μου να έρχεται απότο βάθος με μεγάλη ταχύτητα είχα ανάψει και τα
αλάρμ αλλά αυτός τίποτε.

Πάντως ευχαριστώ παιδιά για το ενδιαφέρον.Έχω κλείσει ραντεβού σήμερα με πραγματογνώμωνα και να σας
ενημερώσω.
Επίσης ευχαριστώ για τις συμβουλές.Πάντα καλοδεχούμενες και χρήσιμες. :thumbup:
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - zanardi με λαδιέρα και 92.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1427
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Εχει τρακαρει κανεις υγραεριοκινητος;

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 04 Ιουν, 2013 12:14

gakost έγραψε:Κατ'αρχήν περαστικά και ταχεία ανάρρωση. Δυστυχώς ατυχήματα συμβαίνουν και πάλι καλά που δεν είχατε χειρότερα. Για την αντοχή της δεξαμενής, έχω δει ατύχημα σε BMW 5αρα 10 ετίας που τον είχανε φάει από πίσω και η δεξαμενή λειτούργησε ως ενίσχυση του πατώματος. Είχε παραμορφωθεί μέχρι την δεξαμενη και η δεξαμενή είχε σφηνώσει και σταματήσει την παραμόρφωση να μετακινηθεί πιο μπροστά. Είναι θέλω να πω πολύ γερή σαν κατασκευή και δεν φαινότανε να είχε κάποια ζημιά. Ο ιδιοκτήτης είχε ζητήσει να αλλαχτεί δεξαμενή + πολυβαλβίδα προληπτικά κάτι που θα σου πρότεινα να απαιτήσεις κι εσύ αν δεν βγει ολική.

Στα του ατυχήματος τώρα αυτά που θα πω δεν θα τα πω για να το παίξω έξυπνος ούτε για να μαλώσω ή να αντιπαρατεθώ με κάποιον. Είναι γνώση και συμβουλές που μου έχουν διδαχτεί σε σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης στο εξωτερικό για όποιον νομίζει ότι μπορεί να βελτιωθεί σαν οδηγός.

Όταν είμαστε τελευταίοι σταματημένοι σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας λεωφόρο για οποιονδήποτε λόγο φανάρι κίνηση κλπ πάντα το πόδι στο φρένο και χειρόφρενο δεμένο. Το φρένο ανάβει τα φώτα στοπ που είδοποιεί τους πίσω ότι είμαστε σταματημένοι και μειώνει τις πιθανότητες ατυχήματος. Οι στατιστικές λένε ότι τα αυτόματα αυτοκίνητα που αναγκαστικά γίνετε αυτό λόγο του "μπουσουλήματος" του D έχουν 50% λιγότερους εμβολισμούς από πίσω. Το χειρόφρενο το δένουμε για τον λόγο ότι αν γίνει το κακό οι επιταχύνσεις που δέχεται το όχημα είναι μικρότερες μιας και το χειρόφρενο κόβει κάποια από την δύναμη και οι ζώνες παραμόρφωσης αποροφούν την ενέργεια της σύγκρουσης και την αποτρέπουν να μεταφερθεί και να γίνει κινητική με ακραίες τιμές επιτάχυνσης. Σε αυτού του τύπου το ατύχημα δεν υπάρχει τραυματισμός από την επαφή με κάποια επιφάνεια αλλά από τα G της επιτάχυνσης που ο λαιμός κάνοντας την κίνηση προς τα πίσω δεν έχει τις ίδιες ανοχές με την κίνηση προς τα μπροστά. Μπορούμε να λύσουμε το χειρόφρενο αν αποκτήσουμε ουρά 2 τουλάχιστον αυτοκινήτων το φρένο όμως όχι μιας και τα φώτα στοπ είναι εν μέρη ορατά και συνεισφέρουν στην ασφάλεια μας. Αν πατάμε μόνο φρένο και μας τρακάρει κάποιος από πίσω δεν έχει καμιά διαφορά γιατί με την επαφή από πίσω το πόδι θα μετακινηθεί από το πετάλι του φρένου λόγο της επιτάχυνσης που θα δεχθεί ο οδηγός που θα ασκεί δύναμη μεγαλύτερη από αυτή που πατάει ο οδηγός το φρένο.

Επίσης όταν σταματάμε τελευταίοι όπου είναι δυνατόν και το επιτρέπει το πλάτος του δρόμου δεν σταματάμε ακριβώς πίσω από τον μπροστινό μας, σταματάμε η λίγο δεξιά ή λίγο αριστερά κάνοντας το φως του στοπ του πιο ορατο στην κίνηση.

Όταν σταματάμε σε νησίδα αριστερά ή στη μεσαία γραμμή και περιμένουμε να στρίψουμε κάθετα το άλλο ρεύμα εννοείτε ότι ισχύουν τα παραπάνω και το φλας έγκαιρα βέβαια αλλά ενόσω περιμένουμε το τιμόνι το έχουμε στην θέση της ευθείας όπως και το αυτοκίνητο παράλληλα με την γραμμή / νησίδα. Έτσι επιτυγχάνουμε 2 πράγματα. 1) τα φώτα μας (φλας και στοπ) είναι πιο εμφανή και 2) αν μας εμβολίσει κάποιος από πίσω θα κινηθούμε προς τα εμπρος στον κενό χώρο, αν έχουμε στριμένους τροχούς ή τροχιά υπό γωνίας για να στρίψουμε με την σύγκρουση πολύ πιθανόν να έχουμε και μετωπική με τον απέναντι που σίγουρα ερχεται γιατί αλλιώς δεν θα περιμέναμε σταματημένοι.


οι ζωνες παραμορφωσης στο πισω μερος με την δεξαμενη του υγραεριου εχουν παει περιπατο πιστευω οτι καλα εκανε και αφησε ελευθερο το αμαξι ετσι ενα μερος απο την ορμη της συγκρουσης την διανυσε σε μετρα προς τα εμπρος.
το μονο που φοβαμε στα αυτοκινητα που εχουν δεξαμενη τυπου ρεζερβας ειναι οτι σε περιπτωση πολυ δυνατης συγκρουσης με κακη τοποθετηση της δεξαμενης (εχουμε δει αρκετες τετοιες τοποθετησεις) αυτη μπορει να την παρει αγκαλια καποιος επιβατης.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1939
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Εχει τρακαρει κανεις υγραεριοκινητος;

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 04 Ιουν, 2013 14:39

Πολύ πελάτες μας έχουν εμπλακεί σε τρακαρίσματα τα τελευταία χρόνια.
Ακόμη και στα πιο σοβαρά ατυχήματα, δεν αντιμετώπισαν κανέναν κίνδυνο από το σύστημα υγραερίου.
Φυσικά έχουμε ακούσει για αυτοκίνητα με πρόχειρες εγκαταστάσεις από συνεργεία παράνομα ή από φαναρτζίδικα και βουλκανιζατέρ, τα οποία στο πρώτο ταξίδι άρπαξαν φωτιά και κάηκαν ολοσχερώς. Ήταν όμως καθαρά λόγο κακής εγκατάστασης.
Η τοποθέτηση ενός ποιοτικού συστήματος σε έναν πιστοποιημένο έμπειρο εγκαταστάτη σας εξασφαλίζει μια ασφαλέστατη μετακίνηση με υγραέριο.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Εχει τρακαρει κανεις υγραεριοκινητος;

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 04 Ιουν, 2013 15:18

Εικόνα

Δεν ξέρω να ανεβάζω συνεχόμενες.Μία εξωτερική πίσω πλευράς.

Εικόνα

Μάλλον κάτι έκανα.Μία από μπροστά.Όπως μου είπε ο μάστορας πέρασε εμπειρογνώμωνας και το άνοιξε.Θα
περάσω και θα βγάλω φωτο.Από ότιμου είπε η δεξαμενή υγραερίου είναι άθικτη.Κανένα πρόβλημα.
Μόλις έχω νεώτερες τις ανεβάζω.

Από ότι φαίνεται με βρήκε ακριβώς στο κέντρο.
Τελευταία επεξεργασία από papoys και Τρί 04 Ιουν, 2013 15:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - zanardi με λαδιέρα και 92.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1427
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Εχει τρακαρει κανεις υγραεριοκινητος;

Δημοσίευσηαπό gakost » Τρί 04 Ιουν, 2013 15:19

hlias έγραψε:οι ζωνες παραμορφωσης στο πισω μερος με την δεξαμενη του υγραεριου εχουν παει περιπατο


Δεν νομίζω ότι ισχύει μιας και εκεί υπάρχει από σχεδιασμού η ρεζέρβα που είναι εκεί δεν την λες και ζώνη παραμόρφωσης, δεν είναι μαλακό μέταλλο. Επίσης ενέργεια απορροφάτε και από την ζώνη παραμόρφωσης και του άλλου αυτοκινήτου.

hlias έγραψε: πιστευω οτι καλα εκανε και αφησε ελευθερο το αμαξι ετσι ενα μερος απο την ορμη της συγκρουσης την διανυσε σε μετρα προς τα εμπρος.


Εξήγησα τι ισχύει και ότι είναι λάθος να το αφήσεις να ρολάρει γιατί τα g της επιτάχυνσης κάνουν την ζημιά δηλαδή η επιτάχυνση από τα 0 στα Χ χιλιόμετρα σε κάτι χιλίοστά του δευτρολέπτου. Αν μέσω του χειρόφρενου μετριαζότανε η επιτάχυνση θα ήτανε καλύτερα γιατί θα δεχόντουσαν οι επιβάτες μικρότερες τιμές επιτάχυνσης. Άλλωστε στα σύγχρονα αυτοκίνητα το ίδιο το εφαρμόζουν και στις ζώνες ασφαλείας έχουνε προεντατήρες με load limiters, δηλαδή τεντώνουνε για να συγκρατήσουν τον επιβάτη αλλά από κάποια τιμη επιτάχυνσης και μετά "ξεχυλώνουν" γιατί δεν είναι μόνο το χτύπημα σε καποια επιφάνεια που τραυματίζει αλλά και τα g της επιτάχυνσης - επιβράδυνσης. Το αν πατούσε φρένο ή όχι την στιγμή της σύγκρουσης πάλι εξήγησα ότι έχει ελάχιστη εως καθόλου σημασία.
Όπως κατάλαβες ενώ διαφωνώ δεν θα έρθω σε αντιπαράθεση ούτε θέλω να σε πείσω αυτοί που διαβάζουν ας βγάλουν τα συμπεράσματα τους και δεν ξαναγράψω.

hlias έγραψε:το μονο που φοβαμε στα αυτοκινητα που εχουν δεξαμενη τυπου ρεζερβας ειναι οτι σε περιπτωση πολυ δυνατης συγκρουσης με κακη τοποθετηση της δεξαμενης (εχουμε δει αρκετες τετοιες τοποθετησεις) αυτη μπορει να την παρει αγκαλια καποιος επιβατης.

:o :o ούτε να το σκέφτομαι
Το ΚΤΕΟ τι σκατά κάνει δεν θα έπρεπε να ελέγχει και αυτό;;;; Μπουρδελοχώρα και αρπαχτές από λαμόγια.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1035
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Εχει τρακαρει κανεις υγραεριοκινητος;

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 04 Ιουν, 2013 15:26

Επειδή είχα δει τη δουλειά του εγκαταστάτη μου (θα δείξω και με φώτο) ήμουν και είμαι σίγουρος ότι η δεξαμενή
δεν υπήρχε καμία περίπτωση να φύγει από τη θέση της,παρά μόνο εάν έκοβε και ξεκολούσε όλο το πάτωμα της
ρεζέρβας που ήταν τοποθετημένη.Την είχε πιάσει με βίδες και λάμες ασφαλείας από την κάτω πλευρά του
πατώματος.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - zanardi με λαδιέρα και 92.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1427
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες