Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Στον «πράσινο» δακτύλιο δεν επιτρέπονται τα υγραεριοκίνητα…

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Στον «πράσινο» δακτύλιο δεν επιτρέπονται τα υγραεριοκίνητα…

Δημοσίευσηαπό skorbillys » Πέμ 23 Αύγ, 2012 19:13

Παρόλο που οι εκπομπές ρύπων είναι αμελητέες… :thumbdown: :thumbdown:


Για την 1η Οκτωβρίου μετατίθεται η εφαρμογή του «Πράσινου Δακτυλίου» σε μια νέα αναβολή για την υλοποίηση του μέτρου.

“Πέτρα του σκανδάλου” είναι, σύμφωνα με πληροφορίες της “Καθημερινής”, το προβλεπόμενο ειδικό πράσινο σήμα το οποίο θα έπρεπε να τοποθετηθεί στα οχήματα που έχουν δικαίωμα διέλευσης από τους δρόμους του κέντρου.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, το ΥΠΕΚΑ υποστηρίζει ότι ο σχετικός νόμος δεν προέβλεπε την υποχρέωση προμήθειας του ειδικού πράσινου σήματος, ενώ οι εκπρόσωποι της Τροχαίας θεωρούν ότι το ειδικό σήμα είναι απαραίτητο για την αποτελεσματικότερη εφαρμογή και αστυνόμευση του μέτρου.

Πρόκειται για ακόμα μια αναβολή στον Πράσινο Δακτύλιο, ο οποίος θα ετίθετο σε ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου.

Στον Πράσινο Δακτύλιο θα κυκλοφορούν:

- Ολα τα Ι.Χ. και μικρά φορτηγά (τεχνολογίας Euro 5 ή μεταγενέστερης) με άδεια πρώτης κυκλοφορίας μετά την 1-1-2011 και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω των 140g/km.

- Ολα τα Ι.Χ. και μικρά φορτηγά με άδεια πρώτης κυκλοφορίας μετά το 1990 θα κινούνται με το ισχύον σύστημα μονών – ζυγών.

- Λεωφορεία και φορτηγά (2,2- 12 τόνοι) με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας μετά το 1990.

Στον Πράσινο Δακτύλιο δεν θα κυκλοφορούν:

- Τα οχήματα με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας προ του 1990. Θα επιτρέπονται μόνο τις ημέρες και ώρες που δεν ισχύει ο μικρός δακτύλιος.

- Λεωφορεία και φορτηγά (2,2- 12 τόνοι) με άδεια πρώτης κυκλοφορίας προ του 1990. Ωστόσο θα κινούνται σε Αττική Οδό και κύριες οδούς προς λιμάνια.


πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/08 ... t_244.html
_
Honda CR-V 2004 - Icom 5g από Σεπτέμβρη 2010 - Χωρίς λαδιέρες - 410.000 km μια χαρά
skorbillys
 
Δημοσιευσεις: 43
Εγγραφή: Δευτ 07 Μαρ, 2011 20:32

Re: Στον «πράσινο» δακτύλιο δεν επιτρέπονται τα υγραεριοκίνη

Δημοσίευσηαπό MITSOS » Τρί 04 Σεπ, 2012 12:35

Δεν υπάγονται στις παραπάνω απαγορεύσεις και κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό, στον ΜΙΚΡΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ:

α) Τα οχήματα των κατηγοριών που εξαιρούνται των περιορισμών, καθώς και τα οχήματα των κατηγοριών που απαιτείται να είναι εφοδιασμένα με ειδικές άδειες κυκλοφορίας στον ΜΙΚΡΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ, οι οποίες χορηγούνται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, σύμφωνα με τις διατάξεις της Κοινής Υπουργικής Απόφασης.

β) Τα οχήματα των κατηγοριών που εμπίπτουν στα μέτρα του ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ, δηλαδή:

- Τα ηλεκτρικά οχήματα και τα οχήματα περιβαλλοντικής κατηγορίας Euro 5 και Euro 6 ή μεταγενέστερης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km, ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιούν (βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο ή συμπιεσμένο φυσικό αέριο) και

- Τα οχήματα με υβριδικό χαρακτήρα (ηλεκτρικό ή συμβατικού καυσίμου) και τα οχήματα που χρησιμοποιούν για την κίνησή τους αέρια καύσιμα (υγραέριο ή φυσικό αέριο) και περιβαλλοντικής κατηγορίας Euro 4 εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km.
Κάπου αλλού όμως διάβασα ότι δέχεται μόνο τις εργοστασιακές εγκαταστάσεις αερίου καυσίμου και όχι τις μετατροπές στις οποίες εμπίπτουμε οι περισσότεροι.
MITSOS
 
Δημοσιευσεις: 34
Εγγραφή: Τετ 21 Δεκ, 2011 11:33

Re: Στον «πράσινο» δακτύλιο δεν επιτρέπονται τα υγραεριοκίνη

Δημοσίευσηαπό lancialybra » Τρί 04 Σεπ, 2012 13:43

Ναι αναφέρουν ότι επιτρέπονται τα οχήματα με εναλλακτικό αέριο, με την προυπόθεση ότι εκπέμπουν κάτω από τα 140gr CO2 και είναι euro 4 / euro 5.

Αυτό αυτομάτως, βγάζει εκτός την υγραεριοκίνηση μέσω ειδικού κιτ, διότι ενώ θα μπορούσε να εξασφαλιστεί το όριο των 140gr (αν και ποια υπηρεσία μέσω ποιας τυποποίησης θα μπορούσε να το ελέγξει;), δεν εξασφαλίζεται στα περισσότερα, το euro 4 / euro 5.

Μάλιστα κάπου διάβασα ότι εφόσον αυτά τα αυτοκίνητα (θεωρούνται διπλής καύσεως/bifuel) δεν υποχρεώνει τον ιδιοκτήτη να μπει στον πράσινο δακτύλιο με εκείνο το καύσιμο που θεωρείται πιο οικολογικό! Ως εκτούτου απορρίφτηκαν με συνοπτικές διαδικασίες.

Τι το ψάχνουμε σ' αυτήν τη χώρα που ζούμε, προσωπικά δεν ευελπιστούσα καμία ευεργετική ρύθμιση ως προς αυτόν τον τομέα.

Φοβάμαι, μόνο για τη φορολόγηση της υγραεριοκίνησης στο μέλλον, εδώ πλέον και ο "αέρας" φορολογείται!
Lancia Lybra 1.8LX '00 - BRC "Plug & Drive"
http://lancialybra.mlemo.gr
lancialybra
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ, 2012 13:45

Re: Στον «πράσινο» δακτύλιο δεν επιτρέπονται τα υγραεριοκίνη

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 04 Σεπ, 2012 13:52

Ας τα διαβασουμε απο την "πηγη"

http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?file ... uage=el-GR

κατω κατω ειναι και το link του ΦΕΚ
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14


Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 82 επισκέπτες