Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Lpg και εθνική οδός

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Lpg και εθνική οδός

Δημοσίευσηαπό kelepis » Τετ 05 Σεπ, 2012 12:51

Διάβασα μέσα στο φόρουμ και με προβλημάτισε λίγο αυτό εδώ:

Μηπως συνεχεια εθνικη οσο με 5000-5500 στροφες? Γιατι κανεις εγκαταστατης δεν λεει οτι δεν κανει το υγραεριο για τετοια χρηση? Αμα θες να το πηγαινεις το αμαξι ταπα στην εθνικη θελει βενζινη, γιατι εκει λειτουργει με πλουσιο μιγμα βενζινης καΙ ΨΥΧΕΤΑΙ ο χωρος καυσης.

Σκέφτομαι να κάνω ένα μακρινό ταξίδι (ξανθη) αλλά μετά από αυτό που διάβασα άρχισα να το σκέφτομαι.
Εμείς δηλαδή που έχουμε plg δεν μπορούμε να με υγραεροκινοση να πηγαίνουμε ταξίδια,δεν λέω να το πατήσω
το αμάξι αλλά σε λογικά πλαίσια μέχρι 140.
Μπορεί να μου πει κάποιος τελικά με τι από τα δυο μπορείς να πας ταξίδι;
kelepis
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Τετ 08 Αύγ, 2012 00:17

Re: Lpg και εθνική οδός

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 05 Σεπ, 2012 13:08

kelepis έγραψε:Διάβασα μέσα στο φόρουμ και με προβλημάτισε λίγο αυτό εδώ:

Μηπως συνεχεια εθνικη οσο με 5000-5500 στροφες? Γιατι κανεις εγκαταστατης δεν λεει οτι δεν κανει το υγραεριο για τετοια χρηση? Αμα θες να το πηγαινεις το αμαξι ταπα στην εθνικη θελει βενζινη, γιατι εκει λειτουργει με πλουσιο μιγμα βενζινης καΙ ΨΥΧΕΤΑΙ ο χωρος καυσης.

Σκέφτομαι να κάνω ένα μακρινό ταξίδι (ξανθη) αλλά μετά από αυτό που διάβασα άρχισα να το σκέφτομαι.
Εμείς δηλαδή που έχουμε plg δεν μπορούμε να με υγραεροκινοση να πηγαίνουμε ταξίδια,δεν λέω να το πατήσω
το αμάξι αλλά σε λογικά πλαίσια μέχρι 140.
Μπορεί να μου πει κάποιος τελικά με τι από τα δυο μπορείς να πας ταξίδι;

με σωστα ρυθμισμενο κιτ δεν εχεις προβλημα με τα 140 χιλ. με 5000στρ εχεις αναλογα με το αμαξι πανω απο 150χιλ. εξαιρουνται καποια μικρου κυβισμου τζιπ, αναλογα το συστημα που φορας αν εχει μεικτο ψεκασμο, και αν ειναι ενεργοποιημενος δεν εχεις κανενα προβλημα και σε περισσοτερες στροφες.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Lpg και εθνική οδός

Δημοσίευσηαπό lyggas » Τετ 05 Σεπ, 2012 13:15

H αλήθεια είναι ότι μετά τις 3.500-4.000 σ.α.λ. οι φθορές επιταχύνονται, όμως αυτό το λένε όλοι οι σοβαροί εγκαταστάτες στους πελάτες τους. Μάλιστα μερικοί το δίνουν και εγγράφως.
Φίλε δυστυχώς μέχρι τις 4.000 μπορείς να ανεβάσεις, ειδικά σε ταξίδι, αν θέλεις να έχει μακροζωία ο κινητήρας. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια και ότι άλλο ημίμετρο. ;)
SUZUKI GV 1.6 (60.000 χλμ. με ICOM JTG)
lyggas
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 20:58

Re: Απ: Lpg και εθνική οδός

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Τετ 05 Σεπ, 2012 14:43

Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ ευκαιρία ψάχνω να το σκίσω. 2λίτρη C4, 180 άλογα στα ταξίδια κάτω από 150 δεν πέφτω. Το καλοκαίρι με αλλά 2 άτομα κ φουλ πορτπαγκαζ με air condition κ πήγαινα με 205. Θα του πιω το αίμα...

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Lpg και εθνική οδός

Δημοσίευσηαπό fotisly » Τετ 05 Σεπ, 2012 14:54

κ εγω κατι ταξιδια εγναντια ημουνα στις 6000+ για αρκετη ωρα και για 4 ωρες πανω απο 5000στρ!!μεχρι τωρα δεν εχω δει καποιο προβλημα!!
σε λιγο θα κανω κ εναν ελεγχο στο διακενο βαλβιδων και βλεπουμε!εχω σχεδον 30.000χλμ με lpg!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Lpg και εθνική οδός

Δημοσίευσηαπό kelepis » Τετ 05 Σεπ, 2012 15:12

ευχαριστώ παιδιά για της πληροφορίες.
δεν έχω και το γρήγορο αμάξι ενα c4 1400 ειναι απλα εχει 4 ροδες και με παει μια χαρα.ξεπεραστικαν οι τρελες μου.
αυτο το ταξίδι το κάνω συχνά και γι αυτο αποφάσισα να βάλω υγραεροκινιση.
πάντως όπως και να εχει ο χρόνος ειναι ο καλύτερος γιατρος. ;;)
kelepis
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Τετ 08 Αύγ, 2012 00:17

Re: Lpg και εθνική οδός

Δημοσίευσηαπό l3g3nd » Τετ 05 Σεπ, 2012 15:21

Όταν η προτεραιότητα του οδηγού είναι η ταχύτητα, θεωρώ ότι σε δεύτερη μοίρα περνά η οικονομία. Άρα για να διαφυλάξουμε την μακροζωϊα του κινητήρα κάνοντας το ''κομμάτι'' μας, πατάμε το κουμπάκι της βενζίνης! Τόσο απλά! :)
Peugeot 206 XT 1.4 8V TipTronic Stefanelli 15000 km και συνεχίζω!
Άβαταρ μέλους
l3g3nd
 
Δημοσιευσεις: 85
Εγγραφή: Παρ 14 Οκτ, 2011 14:44

Re: Απ: Lpg και εθνική οδός

Δημοσίευσηαπό zep » Τετ 05 Σεπ, 2012 17:40

MeddlingMageGR έγραψε:Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ ευκαιρία ψάχνω να το σκίσω. 2λίτρη C4, 180 άλογα στα ταξίδια κάτω από 150 δεν πέφτω. Το καλοκαίρι με αλλά 2 άτομα κ φουλ πορτπαγκαζ με air condition κ πήγαινα με 205.
Θα του πιω το αίμα...


Και αυτό το ίδιο θα σου κάνει φίλε MeddlingMageGR...... :lol: :lol: :lol:

Πάντως και εγώ σε πρόσφατα ταξίδια το είχα μεταξύ "φθοράς και αφθαρσίας"...3.500 - 4.500 σταθερά και όσο μπορούσα χαλαρά στα 120-140 που ήταν γύρω στις 3.500 εως 3.800.
zep
 
Δημοσιευσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ, 2011 11:27

Re: Lpg και εθνική οδός

Δημοσίευσηαπό leo » Πέμ 06 Σεπ, 2012 18:07

γεια σας παιδια,
θελω τη βοηθεια σας ...εχω ενα αστρα 1.4 εχω βαλει εδω και ενα χρονο σχεδον υγραεριο ( μην ρωτησε τε τη μαρκα δεν ξερω και πολλα ξερω μονο οτι ειναι πολωνικης προελευσης με μπεκ valtek αν βοηθαει αυτο) κ τους 3 τελευταιους μηνες εχω προβλημα... Μπουκωνει συνεχως στην εθνικη οταν ειμαι 120-130 και αναβει λαμπακι βλαβης , μολις το γυρναω στη βενζινη σβηνει το λαμπακι...Την πρωτη φορα που το πηγα στο μηχανικο μου ανεβασε την πιεση του πνευμονα 24-25 (κατι τετοιο μου ειπε ) αλλα τιποτα... την δευτερη με εστειλε σε εναν αλλο μηχανικο φιλο του, καλος μαστορας μου λεει, αυτος μου ειπε οτι η μπεκιερα αυτη ειναι για πεταμα, για την ακριβεια μου ειπε για τον π@@τσο ειναι αλλα τελος παντων, την τριτη φορα το πηγα παλι στο μηχανικο μου κ το πα να μου αλλαξει μπεκιερα...και μου αλλαξε... Αυτη η "καινουργια μπεκιερα" μπερδευε οταν ηταν παγωμενο το αμαξι αλλα οταν ζεσταινοταν ηταν κομπλε... και για μαντεψτε!!!! ΑΥΡΙΟ θα ειναι η τεταρτη φοραααα...... γιατι μου κανει παλι τα ιδια...
[code[/code]
leo
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 06 Σεπ, 2012 17:47

Re: Απ: Lpg και εθνική οδός

Δημοσίευσηαπό maevius » Πέμ 06 Σεπ, 2012 18:55

Αλλαξε εγκαταστατη. Η μπεκιερα μια χαρα ειναι....:grin:
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 9 επισκέπτες