drade έγραψε:Καλησπέρα,
Από αυτά που έχω ακούσει και διαβάσει η τοποθέτηση υγραερίου είναι καλή λύση για κάποια αυτοκίνητα ενώ για άλλα δεν ενδείκνυται. Για παράδειγμα τα πολύστροφα ιαπωνέζικα, Ηonda, Toyota (vvt-i), turbo, τα Vag group - fsi κλπ δεν είναι τόσο φιλικά προς το υγραέριο από αυτά που έχω ακούσει-διαβάσει. Τελικά ποια αμάξια είναι φιλικά; Ρωτώ διότι σκέφτομαι να αγοράσω αμάξι 1300cc με 1600cc, γύρω στα 3.500ευρώ και να βάλω υγραέριο. Άμα είχα μεγαλύτερο προυπολογισμό θα έπαιρνα πετρέλαιο αλλα Euro 5 με αυτά τα λεφτά δεν βρίσκεις.
Ευχαριστώ
Θα πρότεινα, αντί να ακούς τον καθένα μας να σου λέει τη δική του ιστορία, να κοιτάξεις στις λίστες που έχουν βγάλει μεγάλες εταιρίες της υγραεριοκίνησης με τα ευπαθή αυτοκίνητα. Εκεί θα δεις ποιο μοντέλο ανά εταιρία θα πρέπει να αποφύγεις δια ροπάλου.
Εξαιρούνται οι απόψεις των εγκαταστατών οι οποίες είναι σεβαστές λόγω εμπειρίας από τα κιτ τα οποία έχουν εγκαταστήσει.
Γνώμες του τύπου, φίλος έβαλε στο Χ αυτοκίνητο και έχει διανύσει Χ απροβλημάτιστα χιλιόμετρα δεν λέει τίποτα!
Και οι ταξιτζήδες, στις πλέον προβληματικές κεφαλές κινητήρων (βλέπε nissan) έβγαζαν εκατοντάδες χιλιόμετρα με λίγα σχετικά προβλήματα, γιατί οδηγούσαν από χαμηλές μέχρι μεσαίες στροφές.
http://www.brc.gr/problem.pdfhttp://www.autogas-umruesten.com/news/images/database_probleemvoertuigen1207.pdf