Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τις αντλίες γεμίσματος LPG ;

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τις αντλίες γεμίσματος LPG ;

Δημοσίευσηαπό papoys » Παρ 12 Απρ, 2013 12:01

Για αυτό το λόγο ποτέ δεν κάνουμε μέτρηση γμίζοντας σε ένα πρατήριο και μετά από χ χιλιόμετρα γεμίζοντας σε κάποιο
άλλο.

Γνώμη μου για να είναι ασφαλής η μέτρηση πρέπει να γεμίσουμε 2 και 3 φορές από το ίδιο πρατήριο να κάνουμε τις
μετρήσεις μας και μετά να πούμε τα υπέρ η κατά του πρατηριούχου.

Γιατί γεμίζοντας την πρώτη στο ένα πρατήριο και τη δεύτερη σε κάποια άλλο και κάνοντας λιγότερα χιλιόνμετρα από ότι
συνήθως δεν ξέρουμε ποιός από τους δύο κλέβει και μπορεί να κατηγορήσουμε κάποιον άδικα.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τις αντλίες γεμίσματος LPG ;

Δημοσίευσηαπό manoliss » Παρ 12 Απρ, 2013 20:59

manoliss έγραψε:
hlias έγραψε:
manoliss έγραψε:το γεμισμα εχει να κανει με τι πιεση φουλαρει η καθε αντλια, την εξωτερικη θερμοκρασια μεσημερι καλοκαιρι δεν πετυχαινεις καλο γεμισμα....οπως αντιστοιχα τις βραδυνες ωρεσ....


τι εννοεις δεν πετυχαινεις καλο γεμισμα ?
η πιεση τι ρολο παιζει ?

λοιπον πας σε ενα πρατηριο και η αντλια του φουλαρει τις δ.ξ μας με 12 μπαρ κανεις 400 χλμτρα πας σε ενα αλλο το οποιο φουλαρει δ.ξ μας με 10 μπαρ ε λογικο ειναι να σου παρει λιγοτερο εαν πας μετα στον πρωτο θα σου παρει παραπανω και τι θα πεις με κλεψανε......η διαφορα μεταξυ μεσημεριου και βραδυ σο γεμισμα φτανει περιπου το 1 λιτρο...
΄
εχει να κανει το καλοκαιρι αλλιως θα γεμισει η δ/ξνη με 36 βαθμους και αλλιως με 25 ειχα παει με αρκετα καλη θερμοκρασια πανω απο 32 βαθμους στην καστορια πηγα λοιπον 2 και μοση το μεσημερι μετα απο ταξιδι να φουλαρω και γεμιζε παρα πολυ αργα ξαναπηγα στο ιδιο πρατηριο κατα τις 9 το βραδυ και φουλαρισε κανονικοτατα ο πρατηριουχος μου ειπε οτι εχει να κανει με την εξωτερικη θερμοκρασια.....
ισχυει? τελικα?
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τις αντλίες γεμίσματος LPG ;

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 02 Μάιος, 2013 23:23

Το να γεμίζει αργά ή να μην παίρνει τα ανάλογα λίτρα η δεξαμενή μικρό το κακό.

Ξέρει κάποιος να μας πει αν πάμε να γεμίσουμε το μεσημέρι με ψηλές θερμοκρασίες,υπάρχει περίπτωση δόγκωσης
του καυσίμου λόγω της σύστασής του και η αντλία να γράψει περισσότερα λίτρα από όσα θα έγραφε βραδάκι με δροσιά και χαμηλές θερμοκρασίες.?
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τις αντλίες γεμίσματος LPG ;

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 02 Μάιος, 2013 23:53

papoys έγραψε:Το να γεμίζει αργά ή να μην παίρνει τα ανάλογα λίτρα η δεξαμενή μικρό το κακό.

Ξέρει κάποιος να μας πει αν πάμε να γεμίσουμε το μεσημέρι με ψηλές θερμοκρασίες,υπάρχει περίπτωση δόγκωσης
του καυσίμου λόγω της σύστασής του και η αντλία να γράψει περισσότερα λίτρα από όσα θα έγραφε βραδάκι με δροσιά και χαμηλές θερμοκρασίες.?




ποση θα ειναι η διαφορα? εαν εχουμε 50 λιτρα νερο σε θερμοκρασια 25 βαθμων κελσιου, οταν η θερμοκρασια ανεβει στους 40 βαθμους η διαφορα τους θα ειναι πανω απο 1-2 λιτρα? και μιλαμε για ατμοσφαιρικη πιεση περιπου 1 ατμοσφαιρα, στην δεξαμενη η πιεση ειναι πολυ μεγαλυτερη, αποτε διαφορα θα ειναι ακομα μικροτερη.
στο σπιτι εχω ενυδρειο 300 λιτρων σε θερμοκρασια νερου 27 βαθμους, οταν κανω αλλαγη νερου τον χειμωνα η θερμοκρασια πεφτει στους 20-22 βαθμους, οταν με τον θερμοστατη η θερμοκρασια ξαναπαει στους 27 απο την διαφορα της σταθμης του νερου εχω περιπου 2-3 λιτρα περισσοτερο νερο.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τις αντλίες γεμίσματος LPG ;

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 07 Μάιος, 2013 22:33

Ας μεινουμε στα βασικά και "χοντρα" μη ξεζουμιζουμε το κουνουπι ψαχνοντας χαζα πραγματα.

ΠΧ
την παρασκευη ενω ειχα καμποσο αεριο επειδη εφευγα για πασχα πηγα να γεμισω....
και εβαζα και εβαζα και εβαζα.....
καπου 40κατι λιτρα οταν υποτιθεται η πολυβαλβιδα κοβει στα 54 περιπου....
να μη τα πολυλογω μου "ελειπαν" καμια 10αρια λιτρα οτι μπηκαν μουφα...
Ωπα λεω εχουμε θεμα.....
δε μιλησα καθοτι ηθελα στη λειβαδια να ξαναφουλαρω κι εκει θα τσεκαριζα...

στη λειβαδια λοιπον ΔΕΝ εμπαινε αεριο... με χιλια ζορια βαλαμε.... 3 ευρω ( στα 0,83κατι)
εκανα τις τσαρκες μου εκανα την επιστροφή κι ακομα εχω 2-3 λαμπακια....
400 χλμ ηδη δηλαδη κι ακομα εχω καμια 100η τουλαχιστον οταν το οριο ηταν 450 σε σκετη εθνικη..
και με χειμερινες πλουσιες ρυθμισεις που κανουν το μοτερ να αναβει λαμπακι....( εν γνωση μου και κατ' επιλογήν μου)

οποτε.... μη κυνηγατε τα 1-2-3 λιτρα.... δεν εχει νοημα.....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες





cron