chrisd έγραψε:Αν μπορεις ηλια εξηγησε μας το γιατι συμβαινει αυτο?
σε καποια πρατηρια βλεπω αυξημενη καταναλωση,κοψιματα στο αμαξι και για μενα ειναι θεμα κακου μειγματος.
δεν γνωριζω εαν μπρουν τα πρατηρια να παραγγειλουν μειγμα με τα δικα τους δεδομενα. γνωριζω οτι μπορει ο λιτρομετρητης να εχει αποκλιση ειτε προς τα πανω, ειτε προς τα κατω σε σχεση με τα πραγματικα λιτρα που περασαν απο μεσα
του. καλοκαιρι με χειμωνα το μειγμα ειναι διαφορετικο. σε συστηματα που συνδεονται με την θυρα obd δεν υπαρχει προβλημα, στα υπολοιπα ισως χρειαστει ρυθμιση 2 φορες το χρονο, χωρις αυτο να ειναι απολυτο.
παλιες δεξαμενες μπορει να εχουν σκουρια ή ρινισματα μεσα τους καθως και λασπη, που τελικα καποια στιγμη καταληγει στις δικες μας δεξαμενες, σημαντικος παραγοντας σε αυτο βεβαια ειναι και το βυτιο μεταφορας και η δεξαμενη αποθηκευσης του χονδρεμπορου, αν υπαρχει.
αυτο που κανω στα δικα μου αυτοκινητα και συστηνω και στους πελατες μου ειναι το εξης, αφηνω να αδειασει τελειως η δεξαμενη γεμιζω και μετρω την καταναλωση lt/100km, οταν ειμαι κοντα στην καταναλωση που γνωριζω οτι εχει το αυτοκινητο μου "με μια αποκληση + ή - 5-10%, γιατι οι συνθηκες ποτε δεν μπορει να ειναι σταθερες" εχει καλως, αλλιως αλλο ενα τσεκαρισμα, "γιατι κατι μπορει να πηγε στραβα, π.χ. παραγοντας βυτιο ή κατι αλλο", και μετα κοκκινη καρτα.
αυτο πρεπει να το κανουμε και στην βενζινα και οχι μονο στο υγραεριο, ασχετα με το τι δειχνει το trip του οχηματος.
αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι καποιοι ξερουν την καταναλωση του υγραεριου με ακριβεια εκατοστου του λιτρου, και στην βενζινα απλα δεν τους ενδιαφερει.
κριμα.