Σελίδα 2 από 2

Re: Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τις αντλίες γεμίσματος LPG ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Απρ, 2013 12:01
από papoys
Για αυτό το λόγο ποτέ δεν κάνουμε μέτρηση γμίζοντας σε ένα πρατήριο και μετά από χ χιλιόμετρα γεμίζοντας σε κάποιο
άλλο.

Γνώμη μου για να είναι ασφαλής η μέτρηση πρέπει να γεμίσουμε 2 και 3 φορές από το ίδιο πρατήριο να κάνουμε τις
μετρήσεις μας και μετά να πούμε τα υπέρ η κατά του πρατηριούχου.

Γιατί γεμίζοντας την πρώτη στο ένα πρατήριο και τη δεύτερη σε κάποια άλλο και κάνοντας λιγότερα χιλιόνμετρα από ότι
συνήθως δεν ξέρουμε ποιός από τους δύο κλέβει και μπορεί να κατηγορήσουμε κάποιον άδικα.

Re: Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τις αντλίες γεμίσματος LPG ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Απρ, 2013 20:59
από manoliss
manoliss έγραψε:
hlias έγραψε:
manoliss έγραψε:το γεμισμα εχει να κανει με τι πιεση φουλαρει η καθε αντλια, την εξωτερικη θερμοκρασια μεσημερι καλοκαιρι δεν πετυχαινεις καλο γεμισμα....οπως αντιστοιχα τις βραδυνες ωρεσ....


τι εννοεις δεν πετυχαινεις καλο γεμισμα ?
η πιεση τι ρολο παιζει ?

λοιπον πας σε ενα πρατηριο και η αντλια του φουλαρει τις δ.ξ μας με 12 μπαρ κανεις 400 χλμτρα πας σε ενα αλλο το οποιο φουλαρει δ.ξ μας με 10 μπαρ ε λογικο ειναι να σου παρει λιγοτερο εαν πας μετα στον πρωτο θα σου παρει παραπανω και τι θα πεις με κλεψανε......η διαφορα μεταξυ μεσημεριου και βραδυ σο γεμισμα φτανει περιπου το 1 λιτρο...
΄
εχει να κανει το καλοκαιρι αλλιως θα γεμισει η δ/ξνη με 36 βαθμους και αλλιως με 25 ειχα παει με αρκετα καλη θερμοκρασια πανω απο 32 βαθμους στην καστορια πηγα λοιπον 2 και μοση το μεσημερι μετα απο ταξιδι να φουλαρω και γεμιζε παρα πολυ αργα ξαναπηγα στο ιδιο πρατηριο κατα τις 9 το βραδυ και φουλαρισε κανονικοτατα ο πρατηριουχος μου ειπε οτι εχει να κανει με την εξωτερικη θερμοκρασια.....
ισχυει? τελικα?

Re: Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τις αντλίες γεμίσματος LPG ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μάιος, 2013 23:23
από papoys
Το να γεμίζει αργά ή να μην παίρνει τα ανάλογα λίτρα η δεξαμενή μικρό το κακό.

Ξέρει κάποιος να μας πει αν πάμε να γεμίσουμε το μεσημέρι με ψηλές θερμοκρασίες,υπάρχει περίπτωση δόγκωσης
του καυσίμου λόγω της σύστασής του και η αντλία να γράψει περισσότερα λίτρα από όσα θα έγραφε βραδάκι με δροσιά και χαμηλές θερμοκρασίες.?

Re: Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τις αντλίες γεμίσματος LPG ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μάιος, 2013 23:53
από hlias
papoys έγραψε:Το να γεμίζει αργά ή να μην παίρνει τα ανάλογα λίτρα η δεξαμενή μικρό το κακό.

Ξέρει κάποιος να μας πει αν πάμε να γεμίσουμε το μεσημέρι με ψηλές θερμοκρασίες,υπάρχει περίπτωση δόγκωσης
του καυσίμου λόγω της σύστασής του και η αντλία να γράψει περισσότερα λίτρα από όσα θα έγραφε βραδάκι με δροσιά και χαμηλές θερμοκρασίες.?




ποση θα ειναι η διαφορα? εαν εχουμε 50 λιτρα νερο σε θερμοκρασια 25 βαθμων κελσιου, οταν η θερμοκρασια ανεβει στους 40 βαθμους η διαφορα τους θα ειναι πανω απο 1-2 λιτρα? και μιλαμε για ατμοσφαιρικη πιεση περιπου 1 ατμοσφαιρα, στην δεξαμενη η πιεση ειναι πολυ μεγαλυτερη, αποτε διαφορα θα ειναι ακομα μικροτερη.
στο σπιτι εχω ενυδρειο 300 λιτρων σε θερμοκρασια νερου 27 βαθμους, οταν κανω αλλαγη νερου τον χειμωνα η θερμοκρασια πεφτει στους 20-22 βαθμους, οταν με τον θερμοστατη η θερμοκρασια ξαναπαει στους 27 απο την διαφορα της σταθμης του νερου εχω περιπου 2-3 λιτρα περισσοτερο νερο.

Re: Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τις αντλίες γεμίσματος LPG ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Μάιος, 2013 22:33
από fokion
Ας μεινουμε στα βασικά και "χοντρα" μη ξεζουμιζουμε το κουνουπι ψαχνοντας χαζα πραγματα.

ΠΧ
την παρασκευη ενω ειχα καμποσο αεριο επειδη εφευγα για πασχα πηγα να γεμισω....
και εβαζα και εβαζα και εβαζα.....
καπου 40κατι λιτρα οταν υποτιθεται η πολυβαλβιδα κοβει στα 54 περιπου....
να μη τα πολυλογω μου "ελειπαν" καμια 10αρια λιτρα οτι μπηκαν μουφα...
Ωπα λεω εχουμε θεμα.....
δε μιλησα καθοτι ηθελα στη λειβαδια να ξαναφουλαρω κι εκει θα τσεκαριζα...

στη λειβαδια λοιπον ΔΕΝ εμπαινε αεριο... με χιλια ζορια βαλαμε.... 3 ευρω ( στα 0,83κατι)
εκανα τις τσαρκες μου εκανα την επιστροφή κι ακομα εχω 2-3 λαμπακια....
400 χλμ ηδη δηλαδη κι ακομα εχω καμια 100η τουλαχιστον οταν το οριο ηταν 450 σε σκετη εθνικη..
και με χειμερινες πλουσιες ρυθμισεις που κανουν το μοτερ να αναβει λαμπακι....( εν γνωση μου και κατ' επιλογήν μου)

οποτε.... μη κυνηγατε τα 1-2-3 λιτρα.... δεν εχει νοημα.....