alexadrinos έγραψε:Νομίζω ότι δεν έχετε καταλάβει.
Ο κόσμος σταμάτησε να βάζει κιτ υγραερίου γιατί έπεσε σαν χάρτινος πύργος η παραμυθα για τιμή αερίου στο μισό της τιμής της βενζίνης.επίσης ότι και να λέμε μιλάμε για μετατροπή.πονάει πολύ να ανάβουν λαμπάκια συνέχεια και να ρεταρει.Άσε που στο πίσω μέρος του μυαλού σου έχεις πάντα τη ζημία στις βαλβίδες.
Στάλθηκε από το ST21i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Κάνεις λάθος φίλε μου στη Γερμανία στην Ολλανδία και άλλες δυτικες χώρες η ευρωπαική οδηγια εφαρμοζετε για το 50 % στη φορολογηση του υγραερίου σήμερα λοιπόν το υγραέριο κίνησης εκεί έχει 75 λεπτά σήμερα με βενζίνη στα 1,57 στη γερμανια και 1,70 στην Ολλανδία, εδώ θεωρουντε τεκμηρια για παιδιά και καταργήται το επίδομα γέννας φταίνε για αυτό οι εγκαταστάτες ?
Μάλλον έμείς φταίμε για το τί ψηφίζαμε τόσα χρόνια για να μάθουμε σήμερα ότι οι βουλευτές μας εξαιρούνται της φορολογικής κλίμακας.
Στο δεύτερο θέμα στα λαμπάκια εμείς δεν τα έχουμε δεί ποτέ στα αυτοκίνητα που μετατρεπουμε ή μάλλον καλύτερα όταν τα βλεπουμε προέρχοντε απο τη συντηρηση του αυτοκινητου και οχι απο τη μετατροπή, παραταυτα παντα δίνουμε λυση αμεσα το τι πρεπει να γινει ( μπουζι πολαπλασιαστες ) και δεν ξαναεμφανιζονται, δες λιγο εδω http://lpgas.gr/el/blog/57-oti-plironis ... eriokinisi
Για να εχουμε σωστό υγραεριοκίνητο αυτοκινητο πρέπει να ειναι σωστά συντηρημένο διοτι το υγραεριο ειναι άλλο καυσιμο και συνθήκες που δεν υπάρχουν στη βενζινη εμφανιζονται αμεσως με την τοποθετηση του αεριου.