από antonis8via » Δευτ 11 Νοέμ, 2013 10:27
φίλε μου εγώ δε ξέρω τι ΘΘΘΑΑΑΑ ήθελες,
εγώ ξέρω να σου πω χειροπιαστά πράγματα.
επί 1 μήνα πριν αγανακτήσω, ξέρω ότι σταδιακά έβαζα για κάθε 100 χλμ από 12-15 ευρώ να κάνει το κλικ η αντλία και να σβήσει το Icom.
Επειδή είναι ηλεκτρονικός ο αισθητήρας και όχι με φλοτέρ, μόλις συνδεθεί η μάνικα, ανάβει το Icom, και μόλις θεωρήσει το εγκεφαλάκι του ότι φούλαρε ΣΒΗΝΕΙ το Icom, δε πα να κουνας το αμάξι, όταν σβήσει...ΤΕΛΟΣ..δε περνάει τίποτα μέσα στη δεξαμενή.
Μόνιμα γεμίζω απο 2 συγκεκριμένα βενζινάδικα, δε παίζει λοιπόν το γέμισμα και η μέτρηση να είναι ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ.
επομένως...το ότι για κάθε 100 χλμ που κάνω συγκεκριμένες διαδρομές με την ΟΛΟΙΔΙΑ οδήγηση άρχισα να βλέπω 12-15 ευρώ το φουλάρισμα...δεν παίρνει αμφισβήτηση, όπως και ότι το αμάξι άλλαξε fuel trims και πνιγότανε με βενζίνα μέχρι να γυρίσει κάτι που συμβαίνει γιατι ένιωσε το πρόγραμμά μου ότι άλλαξε η καύση και διαβάζει άλλη προπορεία, άλλο λ άλλες επιστροφές κλπ να μη πλατειάζουμε.
Το ξαναείπα..δεν έχω παράλληλο να κουκουλώνει το πρόβλημα και να επεμβαίνει όποτε θέλει ώστε να μη πολυ καταλαβαίνει η εργοστασιακή ECU τι συμβαίνει.
Τωρα, λοιπόν, επί τόσες ημέρες, μόλις κάνω 100 χλμ πάω στο ίδιο βενζινάδικο, στην ίδια αντλία και πατώντας τη βαλβίδούλα που έχουν τα VAG φέρνω τη 100άρα να γλύψει το χείλος της τάπας...ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ το κάνω...και κάθε φορά βλέπω...να καίω το ίδιο ποσό των 10 ευρώ με διακυμάνσεις μερικών cents που δε ξεπερνάει η διασπορά τα +/- 30 cents.
τα συμπεράσματα δικά σας, εγώ για να είμαι και σωστός θα περάσω από τον εγκαταστάτη να του εκφράσω τα στοιχεία που έχω....να ακούσω το δικό του πόρισμα...μπας και φταίνε τα μπεκ του Icom και...στάζουν (που αν συνέβαινε κάτι τέτοιο...το αμάξι δε θα δούλευε ΤΖΑΜΙ και δε θα είχε πιο σταθερό ρελαντί απο τη φτηνο-100άρα ούτε θα βάραγε κόφτες με την ίδια λύσσα της φτηνοκατοστάρας και με εμφανέστατη αυξημένη ροπή χαμηλά πριν το τούρμπισμα, κάτι που μου έχει λείψει απο το υγραέριο...αλλα...λόγω αγανάκτησης...αρνούμαι να το χρησιμοποιώ.