Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τρί 13 Νοέμ, 2012 02:12

Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Ως η πλέον φθηνή και συμφέρουσα εναλλακτική επιλογή παραμένει για τους οδηγούς αυτοκινήτων η υγραεριοκίνηση, καθώς μετά ακόμη και την ελαφρά αύξηση του ΕΦΚ κατά 7-9 λεπτά του ευρώ που επιβλήθηκε στο υγραέριο κίνησης από την ημέρα κατάθεσης του πολυνομοσχεδίου, η τιμή πώλησής του εξακολουθεί να είναι χαώδης έναντι της βενζίνης.
Ακόμη κι έτσι λοιπόν, η τιμή πώλησής του από τα εξειδικευμένα πρατήρια υγραεριοκίνησης θα υπολείπεται τουλάχιστον κατά 0,67 ευρώ έναντι του λίτρου βενζίνης, λαμβάνοντας ως ενδεικτική τιμή της πώλησης της βενζίνης τα 1,64 ευρώ, έναντι προβλεπόμενης τιμής πώλησης του υγραερίου τα 0,97 ευρώ ανά λίτρο.

Πώς θα φτάσει εκεί, πλησιάζοντας για πρώτη φορά στην «απαγορευμένη» περιοχή του ενός ευρώ; Συνυπολογίζοντας απλά ότι σε κάθε λίτρο υγραερίου το αυξημένο ποσό φόρου που θα αναλογεί είναι 0,18 ευρώ/λίτρο, αντί ποσού 0,11 ευρώ/λίτρο που ίσχυε έως την 5η Νοεμβρίου, με αποτέλεσμα την αύξηση της τελικής του τιμής στα 0,97 ευρώ ανά λίτρο έναντι 0,88 ευρώ ανά λίτρο ενδεικτικής τιμής πώλησης του υγραερίου κίνησης μέχρι τώρα. Η τελική επιβάρυνση φτάνει στα 9 λεπτά του ευρώ, εκ των οποίων τα 2 λεπτά είναι ΦΠΑ.

ΑΠΩΛΕΙΑ 60 ΕΚΑΤ. ΑΠΟ ΕΣΟΔΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ

Και σ’ αυτή όμως την ελεγχόμενη τιμή αύξησης του υγραερίου κίνησης, έναντι των λοιπών και σαφώς πιο δυσβάσταχτων εναλλακτικών που έχει ο Ελληνας οδηγός, δριμεία κριτική επιφύλαξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εισαγωγέων και Εγκαταστατών Αεριοκίνησης.

Διαμαρτυρόμενος έντονα για την πολιτική και ζητώντας «επανεξέταση της παράλογης αύξησης της τιμής του ΕΦΚ Υγραερίου Κίνησης», ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εισαγωγέων και Εγκαταστατών Αεριοκίνησης ανέφερε σε ανακοίνωσή του τα εξής:

«Με απόφαση του υπουργού Οικονομικών επήλθε αύξηση του ΕΦΚ του υγραερίου κίνησης στις 5/11/12 στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα 2013-2016. Ερωτούμε τον υπουργό κ. Στουρνάρα πώς αυξήθηκε η τιμή την επόμενη σε όλα σχεδόν τα πρατήρια υγραερίου της χώρας, την 6/11/12 και πριν την ψήφιση των μέτρων. Σε ερώτηση της δημοσιογράφου του ΣΚΑΪ κυρίας Τσαπανίδου σχετικά με το θέμα στον κ. Γιακουμάτο η απάντηση ήταν τα μέτρα θα περάσουν έτσι και αλλιώς, τι νόημα έχει αν έγινε η αύξηση μία μέρα πριν», υπογράμμιζε η σχετική ανακοίνωση του Συλλόγου.

«Το μεσοπρόθεσμο προβλέπει έσοδα από την αύξηση του ΕΦΚ του υγραερίου κίνησης ύψους 21 εκατ. ευρώ στον κρατικό προϋπολογισμό, αυτό που δεν προβλέπει είναι η απώλεια 60 και πλέον εκατ. ευρώ από τα έσοδα των μετατροπών, (μία μετατροπή των 1.000 περίπου ευρώ επιστρέφει στο κράτος καθαρά το ποσό των 300-350 ευρώ ) με το ποσό του ΦΠΑ του παραβόλου μετατροπής κ.τ.λ. Αυτά χωρίς τις απώλειες 5.000 και πλέον θέσεων εργασίας στον κλάδο και τα έσοδα του κράτους από την ύπαρξη εκατοντάδων συνεργείων μετατροπής στην ελληνική επικράτεια».


ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΑΣΘΕΝΕΣΤΕΡΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ

Αντιδράσεις και μάλιστα έντονες υπήρξαν και από την πλευρά της Ενωσης Πρατηριούχων Υγραερίου Αυτοκινήτων, η οποία σε ανακοίνωσή της την περασμένη εβδομάδα σημείωνε ότι η αγορά υγραεριοκίνησης έχει ολότελα «παγώσει», ενώ δεν υπάρχει ούτε μία προσθήκη συστήματος σε αυτοκίνητα.

Με βάση τις φημολογίες που κυκλοφορούσαν για την αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο υγραέριο κίνησης, η Ενωση Πρατηριούχων Υγραερίου Αυτοκινήτων υπενθύμιζε ότι στην τελευταία τριετία της οικονομικής ύφεσης ο κλάδος των πρατηρίων υγραερίου κίνησης είναι ο μόνος που παρουσίασε αλματώδη αύξηση και νέες επενδύσεις.

Τα πρατήρια από 38-40 το 2009 υπερβαίνουν σήμερα τα 250 (από μετατροπή πρατηρίων υγρών καυσίμων αλλά και ίδρυση νέων), υπό ίδρυση βρίσκονται 50-80 ακόμη, ενώ στο ίδιο χρονικό διάστημα τα εξειδικευμένα συνεργεία υγραεριοκίνησης αυτοκινήτων αυξήθηκαν από 45 σε πλέον των 500 πανελλαδικά, καθώς συνεχώς ιδρύονται νέα.

Επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Ενωσης ότι ο ειδικός φόρος κατανάλωσης υγραερίου κίνησης αυξήθηκε το 2011 από 125 ευρώ/τόνο σε 200 ευρώ/τόνο (αύξηση 75 ευρώ), με αποτέλεσμα η Ελλάδα να είναι στις πρώτες θέσεις ΕΦΚ στην Ευρώπη. Η Ενωση εκτιμά ότι το όφελος του Δημοσίου από ενδεχόμενη αύξηση του ΕΦΚ θα είναι πολύ μικρότερο από το υπολογιζόμενο με βάση τα μεγέθη του 2011, λόγω της περαιτέρω μείωσης της κατανάλωσης που θα προκαλέσει η αύξηση της τελικής τιμής για τον καταναλωτή. Επιπλέον, εκτιμά ότι θα μειωθούν πολύ τα έσοδα του Δημοσίου από την αντίστοιχη μείωση εσόδων από ΦΠΑ, φόρο εισοδήματος εταιρειών εμπορίας, πρατηρίων, συνεργείων, εργαζομένων και άλλα, όπως και των ασφαλιστικών ταμείων.

«Το υγραέριο κίνησης, πέραν της οικολογικής διάστασής του (ένεκα της οποίας τα άλλα κράτη της Ευρώπης, όπως και των ΗΠΑ, Αυστραλίας, Ιαπωνίας, Κίνας, Κορέας, Καναδά, κ.ά. έχουν θεσπίσει σημαντικά οικονομικά και άλλα κίνητρα), απετέλεσε λύση για τα οικονομικά ασθενέστερα στρώματα (τα οποία ενδεχομένως θα ακινητοποιήσουν με κατάθεση πινακίδων και τα δικά τους αυτοκίνητα), αλλά και για μικροεπιτηδευματίες που κράτησαν τις επιχειρήσεις τους, μειώνοντας το λειτουργικό τους κόστος», υπογράμμιζε μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.


Κέρδος 11/11/2012 06:00
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Απ: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Δευτ 26 Νοέμ, 2012 23:37

Δεν είμαι σίγουρος αν αξίζει πια η κίνηση με υγραέριο... Για εγκατασταση ούτε λόγος βέβαια. Οδηγώ ένα C4 διλιτρο και κατανάλωση με υγραέριο εχω 14.5 λίτρα. Με Βενζίνη εχω χοντρά χοντρά 12. Αν κάνετε τους υπολογισμούς, με αξία υγραερίου το 1 ευρώ κ αξία βενζίνης 1.65 "γλιτώνω" μόνο 5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα... Τίποτα δηλαδή.

Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Απ: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό alexadrinos » Δευτ 26 Νοέμ, 2012 23:53

Αν δεν Αλλάξει η τιμή της βενζΙτης δεν συμφέρει η εγκατάσταση.:!::?:

Στάλθηκε από το ST21i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
alexadrinos
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 01 Οκτ, 2012 23:12

Re: Απ: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό hlias » Δευτ 26 Νοέμ, 2012 23:57

MeddlingMageGR έγραψε:Δεν είμαι σίγουρος αν αξίζει πια η κίνηση με υγραέριο... Για εγκατασταση ούτε λόγος βέβαια. Οδηγώ ένα C4 διλιτρο και κατανάλωση με υγραέριο εχω 14.5 λίτρα. Με Βενζίνη εχω χοντρά χοντρά 12. Αν κάνετε τους υπολογισμούς, με αξία υγραερίου το 1 ευρώ κ αξία βενζίνης 1.65 "γλιτώνω" μόνο 5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα... Τίποτα δηλαδή.

Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2



5ευρω στα 19.8ευρω ειναι 25% κατω. αφου εχεις υγραεριο, το αν αξιζει ή οχι μπορεις να το κρινεις μονος σου.
μια ερωτηση μονο πριν την αυξηση του φορου το υγραεριο ειχε 0.92 δηλαδη πριν εκαιγες 13.34 και τωρα 14.5, μεγαλη διαφορα ετσι ?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Απ: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Τρί 27 Νοέμ, 2012 00:06

Εχω ζήσει εποχές όπου το κέρδος υπερέβαινε τα 20 ευρώ το φουλάρισμα.... Θεωρώ ότι πλέον βάζουμε υγραέριο μόνο από συνήθεια ή επειδή έχουμε επενδύσει σε μια εγκατασταση πρέπει asap να την κάνουμε απόσβεση. Εγώ όμως ανήκω σε άλλη "πελατειακή" βάση. Εχω ήδη κάνει απόσβεση εις διπλούν (1600 ευρώ επι 2), συν του ότι πλέον μετακόμισα κοντά στη δουλειά κ το αυτοκίνητο θα το βγάζω τα σαββατοκύριακα κ στα σούπερ μάρκετ, σκέφτομαι ότι δεν αξίζει να χρησιμοποιώ υγραέριο πλέον. Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα πρόβλημα με το διαφορετικό καύσιμο. Είμαι στα 50.000 χιλιόμετρα πια. Τα διαπιστευτήρια του τα έχει δώσει. Απλά επειδή δεν θα το κινώ, κ όταν θα το κινώ δεν θα εχω κέρδος, συν του ότι δεν θέλω να μένει βενζίνι μέσα για 3-4 συνεχόμενους μήνες, σκέφτομαι αυτό που έγραψα. Τον πόνο μου λέω κ τίποτα άλλο. Γιατί κ το καύσιμο το αγάπησα, κ την ιδέα της υγραεριοκινησης, κ όλα.

Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 27 Νοέμ, 2012 00:17

μια φιλικη συμβουλη, οταν δουλευεις το αυτοκινητο βαζε και το υγραεριο να δουλευει για 2-5 λεπτα. γιατι οτι δεν δουλευει για καιρο, βγαζει συνηθως βλαβες.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Απ: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Τρί 27 Νοέμ, 2012 01:46

Αν εχω άδειο το ρεζερβουάρ του υγραερίου, απενεργοποιημένο το σύστημα, κ το δουλεύω μόνο στη βενζίνη, θα προκύψει θέμα ?

Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τρί 27 Νοέμ, 2012 07:18

ουσιαστικα ενα σημεινο 1600 κυβικα αυτοκινητο με υγραεριο καιει οσο ενα 1100 κυβικα με βενζινα.....τελικα με την αυξηση του υγραεριου και την μειωση της βενζινας κατω του 1,7 οσοι εχουμε συστηματα πλεον εχουμε ξενερωσει αρκετα με το ολο θεμα ουσιαστκα παμε για μια οικονομια 30% σε συγκριση με βενζινα και οποιος βαλει τωρα μαλλον χαμενος θα ειναι...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Απ: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 27 Νοέμ, 2012 09:28

MeddlingMageGR έγραψε:Αν εχω άδειο το ρεζερβουάρ του υγραερίου, απενεργοποιημένο το σύστημα, κ το δουλεύω μόνο στη βενζίνη, θα προκύψει θέμα ?

Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2



μπορει να προκυψει βλαβη, π.χ. να κολλησουνε τα μπεκ.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 27 Νοέμ, 2012 09:32

manoliss έγραψε:ουσιαστικα ενα σημεινο 1600 κυβικα αυτοκινητο με υγραεριο καιει οσο ενα 1100 κυβικα με βενζινα.....τελικα με την αυξηση του υγραεριου και την μειωση της βενζινας κατω του 1,7 οσοι εχουμε συστηματα πλεον εχουμε ξενερωσει αρκετα με το ολο θεμα ουσιαστκα παμε για μια οικονομια 30% σε συγκριση με βενζινα και οποιος βαλει τωρα μαλλον χαμενος θα ειναι...



η προθεση μου δεν ειναι να προτρεψω καποιον να βαλει, αλλα και 30% σε αυτοκινητο που κανει πανω απο 20000χιλ. το χρονο και καιει 8λτ βενζινης στα 100χιλ. ειναι λιγο ?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες