Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό MK20G250AIR2 » Τετ 28 Νοέμ, 2012 22:12

Με τις σημερινές τιμές βενζίνης και αερίου και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι, με αέριο καίμε +10 έως +20% επιπλέον καύσιμο σε λίτρα, υπολογίζω ότι η οικονομία που προσφέρει το αέριο, έναντι της βενζίνης είναι πλέον 25%.
Όποιος έχει ήδη κάνει μετατροπή, θα καίει αέριο κατ' αρχήν για να κάνει απόσβεση και στη συνέχεια για να βγάλει ίσως κάποιο κέρδος.
Νέες μετατροπές δεν συμφέρουν πλέον, αν ληφθεί υπόψιν το κόστος μετατροπής, η διαφορά τιμής αερίου-βενζίνης (στο αέριο υπολογίζουμε +20% επιπλέον λίτρα) καθώς και το ενδεχόμενο βλάβης των βαλβίδων του κινητήρα.
Game is over...
MK20G250AIR2
 
Δημοσιευσεις: 38
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ, 2012 15:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 28 Νοέμ, 2012 22:37

Καλα τώρα 1.65 με 95 λεπτά έχει διαφορά 70 λεπτών το λίτρο βάλε οτι με 15 -20 % συν λογο αυξημενης κατανσλωσης πάμε σε 1,15 έχει ακόμα 50 λεπτα κέρδος στο λίτρο στα 50 λίτρα 25 ευρω στα 100 λίτρα 50 ευρω !! Σε αμάξια με 50 λίτρα θέλουν 82,5 ευρω ενώ με υγραεριο 57,5 25 ευρω στο τεποζιτο μην τρελαθούμε τελείως σε 4 γεμισματα το μήνα κέρδος 100 ευρω ή 1200 το χρόνο !
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 29 Νοέμ, 2012 12:07

qgas έγραψε:Καλα τώρα 1.65 με 95 λεπτά έχει διαφορά 70 λεπτών το λίτρο βάλε οτι με 15 -20 % συν λογο αυξημενης κατανσλωσης πάμε σε 1,15 έχει ακόμα 50 λεπτα κέρδος στο λίτρο στα 50 λίτρα 25 ευρω στα 100 λίτρα 50 ευρω !! Σε αμάξια με 50 λίτρα θέλουν 82,5 ευρω ενώ με υγραεριο 57,5 25 ευρω στο τεποζιτο μην τρελαθούμε τελείως σε 4 γεμισματα το μήνα κέρδος 100 ευρω ή 1200 το χρόνο !

Να σκεφτείς ότι ότν είμασταν με βενζίνη κάναμε βόλτα τα βενζινάδικα για να τη βρούξμε 2 με 3 λεπτά φθηνότερη. Τώρα γίναμε τόσο large που τα πενήντα λεπτά στο λίτρο μας φαίνονται ότι δεν αξίζει. Εντάξει το κέρδος έχει περιοριστεί πολύ με την αύξηση οστόσο υπάρχει και δεν είναι αμεληταίο.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Απ: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό ecep » Πέμ 29 Νοέμ, 2012 14:13

MeddlingMageGR έγραψε:
ecep έγραψε:Σε κάθε γέμισμα ρεζερβουάρ, είμαι 27.5 ευρώ μείον με το υγραέριο (αναφορά σε 50 λίτρα).

Σαφώς και παραμένη φθηνότερη επιλογή, ωστόσο έχει μεγαλώσει ο χρόνος απόσβεσης της εγκατάστασης.


Δηλαδή πώς το μετράς κ έβγαλες αυτό το συμπέρασμα ? Πες μας την λογική σου σκέψη... μην πετάς ένα αποτέλεσμα κ φεύγεις.

Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Όπως όλοι:

50 λίτρα/ευρώ υγραέριο + έστω 19% περισσότερο = 59.5 ευρώ, σε βενζίνη αντίστοιχα 87 ευρώ, μείον 59.5 = 27.5 ευρώ
Outlander 4G63, BRC plug&drive euro 5, genius max, 680x250->net 52.8L, άνευ.
ecep
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Δευτ 22 Οκτ, 2012 11:51

Re: Απ: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Πέμ 29 Νοέμ, 2012 22:22

Δηλαδή μετράς ντεποζιτα? Θα μας τρελάνεις τώρα ? Χαχαχαχαχα

Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό MK20G250AIR2 » Σάβ 01 Δεκ, 2012 02:03

Στην Θεσσαλονίκη βρίσκω πλέον το αέριο 1,025 έως και 1,029. Η βενζίνη παραμένει στο 1,65. Αν υπολογίσουμε + 20% λίτρα αερίου, τότε η οικονομία είναι 25%, ή τουλάχιστον τόσο το υπολογίζω εγώ. Σαφώς αν έχεις κάνει την μετατροπή την χρησιμοποιείς. Αν όμως δεν την έχεις κάνει, θέλει περίσκεψη να το ξεκινήσεις. Η απόσβεση απομακρύνεται, το όφελος από την μετατροπή θέλει τηλεσκόπιο και φυσικά παραμένει ο κίνδυνος των πορτοκαλί λαμπακίων που παραμονεύουν, καθώς και η φθορά των βαλβίδων...
Και αν κάνω λάθος, ας μου απαντήσει κάποιος εγκαταστάτης για τον ρυθμό των μετατροπών μετά την αύξηση της τιμής του αερίου.
Η αύξηση πλέον έχει στρέψει σε άλλο τομέα και την δημόσια συζήτηση που κάνουμε:παλαιότερα ο προβληματισμός μας ήταν σχετικός με τις λαδιέρες και τις ξυδιέρες. Τώρα που μιλάμε κυρίως για το κόστος, αισθάνομαι πλέον ότι χάσαμε την αθωώτητά μας.
MK20G250AIR2
 
Δημοσιευσεις: 38
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ, 2012 15:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 01 Δεκ, 2012 03:10

Στη Χαλκιδική όμως έχει πρατήριο με 93 λεπτα !! Γεγονός οτι η αύξηση του φόρου σε συνδυασμό της υψηλότερης διυλιστηριακής τιμής απο καταβολης του υγραεριου νεκρωσε τις νέες εγκαταστάσεις , με τιμη όμως σήμερα του τόνου στα 790 και στην αντλία 93-95 λεπτα και βενζίνη στο 1.65-1.70 το ενδιαφέρον για φθηνή μετακίνηση θα αναθερμσνθει.
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Απ: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό alexadrinos » Σάβ 01 Δεκ, 2012 10:32

Νομίζω ότι δεν έχετε καταλάβει.
Ο κόσμος σταμάτησε να βάζει κιτ υγραερίου γιατί έπεσε σαν χάρτινος πύργος η παραμυθα για τιμή αερίου στο μισό της τιμής της βενζίνης.επίσης ότι και να λέμε μιλάμε για μετατροπή.πονάει πολύ να ανάβουν λαμπάκια συνέχεια και να ρεταρει.Άσε που στο πίσω μέρος του μυαλού σου έχεις πάντα τη ζημία στις βαλβίδες.

Στάλθηκε από το ST21i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
alexadrinos
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 01 Οκτ, 2012 23:12

Re: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό steliosthem » Σάβ 01 Δεκ, 2012 11:21

Λαμπακια;! Τι ειναι αυτο ρε παιδια; :lol:
steliosthem
 
Δημοσιευσεις: 122
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ, 2012 21:18

Re: Η υγραεριοκίνηση παραμένει φθηνή επιλογή

Δημοσίευσηαπό taxtsom » Σάβ 01 Δεκ, 2012 12:36

MK20G250AIR2 έγραψε:Με τις σημερινές τιμές βενζίνης και αερίου και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι, με αέριο καίμε +10 έως +20% επιπλέον καύσιμο σε λίτρα, υπολογίζω ότι η οικονομία που προσφέρει το αέριο, έναντι της βενζίνης είναι πλέον 25%.
Όποιος έχει ήδη κάνει μετατροπή, θα καίει αέριο κατ' αρχήν για να κάνει απόσβεση και στη συνέχεια για να βγάλει ίσως κάποιο κέρδος.
Νέες μετατροπές δεν συμφέρουν πλέον, αν ληφθεί υπόψιν το κόστος μετατροπής, η διαφορά τιμής αερίου-βενζίνης (στο αέριο υπολογίζουμε +20% επιπλέον λίτρα) καθώς και το ενδεχόμενο βλάβης των βαλβίδων του κινητήρα.
Game is over...

Τόσο ακριβώς ειναι το καθαρο κερδος πλεον: 25% :thumbdown:
ΒΜW 316 ti Compact LPG by Alfa Gas
taxtsom
 
Δημοσιευσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν, 2012 18:29

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 95 επισκέπτες