Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Υγραέριοκίνηση για κοντινές αποστάσεις

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Υγραέριοκίνηση για κοντινές αποστάσεις

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 10 Απρ, 2013 10:57

fotisly έγραψε:εγω λεω,ο καθ ενας φερνει στα μετρα του οτι πουλαει και οτι λεει η εταιρια του!!!
λογικα μιλας για τριπλασια τιμη γιατι τοσο πουλατε τον υγρο εσεις!!
μισες αληθειες!!!
υπαρχει θεμα με τα συν του υγρου και με τα πλιν του αεριου,οποτε δεν θα επαναλαβω τα ιδια,συνοπτικα δεν εχει πνευμονα δεν παρεμβαινεις στα νερα του αυτοκινητου και εχεις χαμηλωτερη καταναλωση οπως κ χαμηλωτερη θερμοκρασια κατα την εισαγωγη μιγματος!!!




που το στηριζεις αυτο ?
αλλαζει η θερμικη αποδοση του υγραεριου με τον υγρο ψεκασμο ?

αν θες να πεισεις τον εαυτο για τα γραφομενα σου ειναι ευκολο, να επιβαλεις στους αλλους να παραδεχτουν κατι που δεν ισχυει ειναι ακατορθωτο.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Υγραέριοκίνηση για κοντινές αποστάσεις

Δημοσίευσηαπό lyggas » Τετ 10 Απρ, 2013 11:17

Qgas έγραψε:Δεν θα διαφωνησουμε μαζι σου αλλα το KME ... ( οοως τα σύγχρονα συστηματα αερίου ψεκασμού υγραεριου) ( Prins liquid max )


Κατ' αρχήν με ξενίζει ο πληθυντικός που χρησιμοποιείς και κατά δεύτερον, λόγω τόπου εργασίας, έχω άποψη για την υγραεριοκίνηση εν γένει, χρόνια πριν αρχίσουν οι εγκαταστάσεις στην χώρα μας. Η οποία -άποψη- απορρέει από εγκαταστάτες που δουλεύουν με την υγραεριοκίνηση δεκαετίες τώρα...

Πολύ καλή η prins, αλλά εγώ δεν πουλάω συστήματα υγρεριοκίνησης και έτσι προσπαθώ να βλέπω από πολλές οπτικές γωνίες τα πράγματα...
SUZUKI GV 1.6 (60.000 χλμ. με ICOM JTG)
lyggas
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 20:58

Re: Υγραέριοκίνηση για κοντινές αποστάσεις

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 10 Απρ, 2013 12:17

Εδώ ειμαστε μια ομαδα ανθρωπων που ασχολουμαστε με την υγραεριοκίνηση, εξου ο πληθυντικός.

Άλλο η οπτική γωνια και άλλο η γνωση των αυτοκινήτων και συστημάτων υγραεριοκίνησης που ειναι η καθημερινη εργασια μας.
Τελευταία επεξεργασία από Qgas και Τετ 10 Απρ, 2013 12:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Υγραέριοκίνηση για κοντινές αποστάσεις

Δημοσίευσηαπό fotisly » Τετ 10 Απρ, 2013 12:44

hlias έγραψε:
fotisly έγραψε:εγω λεω,ο καθ ενας φερνει στα μετρα του οτι πουλαει και οτι λεει η εταιρια του!!!
λογικα μιλας για τριπλασια τιμη γιατι τοσο πουλατε τον υγρο εσεις!!
μισες αληθειες!!!
υπαρχει θεμα με τα συν του υγρου και με τα πλιν του αεριου,οποτε δεν θα επαναλαβω τα ιδια,συνοπτικα δεν εχει πνευμονα δεν παρεμβαινεις στα νερα του αυτοκινητου και εχεις χαμηλωτερη καταναλωση οπως κ χαμηλωτερη θερμοκρασια κατα την εισαγωγη μιγματος!!!




που το στηριζεις αυτο ?
αλλαζει η θερμικη αποδοση του υγραεριου με τον υγρο ψεκασμο ?

αν θες να πεισεις τον εαυτο για τα γραφομενα σου ειναι ευκολο, να επιβαλεις στους αλλους να παραδεχτουν κατι που δεν ισχυει ειναι ακατορθωτο.

που στηριζω τις μισες αληθειες???στο οτι δεν αναφερετε ολες τις διαφορες μεταξυ υγρου και αεριου!
αν εννοεις που στηριζω την μειωμενη καταναλωση,την στηριζω στην καλυτερη καυση λογο πολυ χαμηλης θερμοκρασιας εισοδου του lpg αρα πιο ψυχρο μιγμα αρα μεγαλυτερη ποσοτητα οξυγωνου!!
αν ηθελα να επιβαλω στους αλλους κατι θα μπορουσα να φλυαρω υπερ του υγρου ολοκληρες σελιδες,οπως γινετε σε καποιες περιπτωσεις με εγκαταστατες που θελουνε να πουλησουνε αεριου ψεκασμου!!εγω εχω πειστει και εχω καποια γνωση!!
για να μην πολυλογο μπορεις οποιος θελει να διαβασει το σχετικο θεμα κ να βγαλει καποιοι συμπερασματα!
viewtopic.php?f=14&t=9&start=80
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Υγραέριοκίνηση για κοντινές αποστάσεις

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 10 Απρ, 2013 13:50

fotisly έγραψε:
hlias έγραψε:
fotisly έγραψε:εγω λεω,ο καθ ενας φερνει στα μετρα του οτι πουλαει και οτι λεει η εταιρια του!!!
λογικα μιλας για τριπλασια τιμη γιατι τοσο πουλατε τον υγρο εσεις!!
μισες αληθειες!!!
υπαρχει θεμα με τα συν του υγρου και με τα πλιν του αεριου,οποτε δεν θα επαναλαβω τα ιδια,συνοπτικα δεν εχει πνευμονα δεν παρεμβαινεις στα νερα του αυτοκινητου και εχεις χαμηλωτερη καταναλωση οπως κ χαμηλωτερη θερμοκρασια κατα την εισαγωγη μιγματος!!!




που το στηριζεις αυτο ?
αλλαζει η θερμικη αποδοση του υγραεριου με τον υγρο ψεκασμο ?

αν θες να πεισεις τον εαυτο για τα γραφομενα σου ειναι ευκολο, να επιβαλεις στους αλλους να παραδεχτουν κατι που δεν ισχυει ειναι ακατορθωτο.

που στηριζω τις μισες αληθειες???στο οτι δεν αναφερετε ολες τις διαφορες μεταξυ υγρου και αεριου!
[color=#FF0000]αν εννοεις που στηριζω την μειωμενη καταναλωση,την στηριζω στην καλυτερη καυση λογο πολυ χαμηλης θερμοκρασιας εισοδου του lpg αρα πιο ψυχρο μιγμα αρα μεγαλυτερη ποσοτητα οξυγωνου![/color]!
αν ηθελα να επιβαλω στους αλλους κατι θα μπορουσα να φλυαρω υπερ του υγρου ολοκληρες σελιδες,οπως γινετε σε καποιες περιπτωσεις με εγκαταστατες που θελουνε να πουλησουνε αεριου ψεκασμου!!εγω εχω πειστει και εχω καποια γνωση!!
για να μην πολυλογο μπορεις οποιος θελει να διαβασει το σχετικο θεμα κ να βγαλει καποιοι συμπερασματα!
viewtopic.php?f=14&t=9&start=80



υπαρχει ενας αισθητηρας που μετραει την θερμοκρασια εισερχομενου αερα και βρισκεται στην αρχη της πολλαπλης εισαγωγης, σε αυτο το σημειο κανενα συστημα δεν μεταβαλει τη θερμοκρασια του αερα, οποτε με το υγρου αλλη θερμοκρασια διαβαζει ο εγκεφαλος και αλλη θερμοκρασια μπαινει στον κυλινδρο.
ο εγκαφαλος κανει επεξεργασια δεδομενων και καθοριζει χρονο ψεκασμου και αβανς για 40 βαθμους θερμοκρασια αερα (παραδειγμα αυτο) και εμεις εχουμε λιγοτερη, οποτε εχουμε σωστη διαχειρηση δεδομενων ? αν πιστευεις ακομα πως εχεις δικιο δεν μπορω να κανω τιποτα, αν θελεις να μαθεις το σωστο μπορω να σε βοηθησω.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Υγραέριοκίνηση για κοντινές αποστάσεις

Δημοσίευσηαπό fotisly » Τετ 10 Απρ, 2013 13:59

hlias έγραψε:
fotisly έγραψε:
hlias έγραψε:
fotisly έγραψε:εγω λεω,ο καθ ενας φερνει στα μετρα του οτι πουλαει και οτι λεει η εταιρια του!!!
λογικα μιλας για τριπλασια τιμη γιατι τοσο πουλατε τον υγρο εσεις!!
μισες αληθειες!!!
υπαρχει θεμα με τα συν του υγρου και με τα πλιν του αεριου,οποτε δεν θα επαναλαβω τα ιδια,συνοπτικα δεν εχει πνευμονα δεν παρεμβαινεις στα νερα του αυτοκινητου και εχεις χαμηλωτερη καταναλωση οπως κ χαμηλωτερη θερμοκρασια κατα την εισαγωγη μιγματος!!!




που το στηριζεις αυτο ?
αλλαζει η θερμικη αποδοση του υγραεριου με τον υγρο ψεκασμο ?

αν θες να πεισεις τον εαυτο για τα γραφομενα σου ειναι ευκολο, να επιβαλεις στους αλλους να παραδεχτουν κατι που δεν ισχυει ειναι ακατορθωτο.

που στηριζω τις μισες αληθειες???στο οτι δεν αναφερετε ολες τις διαφορες μεταξυ υγρου και αεριου!
[color=#FF0000]αν εννοεις που στηριζω την μειωμενη καταναλωση,την στηριζω στην καλυτερη καυση λογο πολυ χαμηλης θερμοκρασιας εισοδου του lpg αρα πιο ψυχρο μιγμα αρα μεγαλυτερη ποσοτητα οξυγωνου![/color]!
αν ηθελα να επιβαλω στους αλλους κατι θα μπορουσα να φλυαρω υπερ του υγρου ολοκληρες σελιδες,οπως γινετε σε καποιες περιπτωσεις με εγκαταστατες που θελουνε να πουλησουνε αεριου ψεκασμου!!εγω εχω πειστει και εχω καποια γνωση!!
για να μην πολυλογο μπορεις οποιος θελει να διαβασει το σχετικο θεμα κ να βγαλει καποιοι συμπερασματα!
viewtopic.php?f=14&t=9&start=80



υπαρχει ενας αισθητηρας που μετραει την θερμοκρασια εισερχομενου αερα και βρισκεται στην αρχη της πολλαπλης εισαγωγης, σε αυτο το σημειο κανενα συστημα δεν μεταβαλει τη θερμοκρασια του αερα, οποτε με το υγρου αλλη θερμοκρασια διαβαζει ο εγκεφαλος και αλλη θερμοκρασια μπαινει στον κυλινδρο.
ο εγκαφαλος κανει επεξεργασια δεδομενων και καθοριζει χρονο ψεκασμου και αβανς για 40 βαθμους θερμοκρασια αερα (παραδειγμα αυτο) και εμεις εχουμε λιγοτερη, οποτε εχουμε σωστη διαχειρηση δεδομενων ? αν πιστευεις ακομα πως εχεις δικιο δεν μπορω να κανω τιποτα, αν θελεις να μαθεις το σωστο μπορω να σε βοηθησω.

υπαρχει και αισθητηρας λαμδα ομως και οπως λες το ποσο ψεκαζει κ.λ γινετε μετα απο επεξεργασια ολων των δεδομενω κ οχι μονο της θερμοκρασιας αερα!!
αυτα και το ληγω εδω!
παντα φιλικα!
για να μην γινει διαλογος μονο μεταξυ μας σε θεματα που εχουνε ξανασυζητηθει!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Υγραέριοκίνηση για κοντινές αποστάσεις

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 10 Απρ, 2013 15:18

fotisly το αβανς το ξεχασες και αυτο απο τον αισθητηρα λαμδα ?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Υγραέριοκίνηση για κοντινές αποστάσεις

Δημοσίευσηαπό LPGas » Πέμ 11 Απρ, 2013 15:06

Το έχουμε γράψει πάρα πολλές φορές και το ξαναγράφουμε ότι βασικός παράγοντας στην χαμηλή κατανάλωση του υγραερίου και την σωστή λειτουργιά του κινητήρα δεν είναι αν το καύσιμο ψεκάζεται σε αέρια, υγρή ή στερεά μορφή, αλλά η σωστή τοποθέτηση του συστήματος, η ποιότητα των μπεκ και του εγκεφάλου υγραερίου καθώς και η ακριβέστατη ρύθμιση στο δρόμο και όχι με auto calibration.

Όλα τα υπόλοιπα περί χαμηλότερων θερμοκρασιών καύσης στον υγρό, ψύξη των βαλβίδων και προστασία του κινητήρα δεν υφίστανται και δεν βασίζονται πουθενά.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες





cron