75.000 με υγραεριο 130.000 συνολικα προβληματα ΜΗΔΕΝ
Sent from my SM-G388F using Tapatalk
nickL έγραψε:5 Σεπτεμβρίου του 2015 είχα κάνει την εγκατάσταση.
Σήμερα (σύμπτωση ακριβώς 2 χρόνια μετά) έκλεισα 30.000 χιλιόμετρα με lpg και 120.500 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο συνολικά. Φτου φτου και χτυπάω χίλιες φορές ξύλο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από το υγραέριο και έχω ένα φθηνό πολωνικό σύστημα με ιταλικό πνεύμονα.
Σημειωτέον, προσφάτως άρχισε να χάνει η φλάντζα, δεν το καταλογίζω καν στο υγραέριο καθώς δεν γνωρίζω άνθρωπο με το αυτοκίνητο μου που να μην έπαθε τουλάχιστον μία φλάντζα και μάλιστα σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
anikologr έγραψε:nickL έγραψε:5 Σεπτεμβρίου του 2015 είχα κάνει την εγκατάσταση.
Σήμερα (σύμπτωση ακριβώς 2 χρόνια μετά) έκλεισα 30.000 χιλιόμετρα με lpg και 120.500 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο συνολικά. Φτου φτου και χτυπάω χίλιες φορές ξύλο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από το υγραέριο και έχω ένα φθηνό πολωνικό σύστημα με ιταλικό πνεύμονα.
Σημειωτέον, προσφάτως άρχισε να χάνει η φλάντζα, δεν το καταλογίζω καν στο υγραέριο καθώς δεν γνωρίζω άνθρωπο με το αυτοκίνητο μου που να μην έπαθε τουλάχιστον μία φλάντζα και μάλιστα σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
120000 χιλιόμετρα ανεξάρτητα από το υγραέριο δεν είναι και το πιο λογικό να χάνει η φλάντζα.
anikologr έγραψε:nickL έγραψε:5 Σεπτεμβρίου του 2015 είχα κάνει την εγκατάσταση.
Σήμερα (σύμπτωση ακριβώς 2 χρόνια μετά) έκλεισα 30.000 χιλιόμετρα με lpg και 120.500 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο συνολικά. Φτου φτου και χτυπάω χίλιες φορές ξύλο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από το υγραέριο και έχω ένα φθηνό πολωνικό σύστημα με ιταλικό πνεύμονα.
Σημειωτέον, προσφάτως άρχισε να χάνει η φλάντζα, δεν το καταλογίζω καν στο υγραέριο καθώς δεν γνωρίζω άνθρωπο με το αυτοκίνητο μου που να μην έπαθε τουλάχιστον μία φλάντζα και μάλιστα σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
120000 χιλιόμετρα ανεξάρτητα από το υγραέριο δεν είναι και το πιο λογικό να χάνει η φλάντζα.
papoys έγραψε:anikologr έγραψε:nickL έγραψε:5 Σεπτεμβρίου του 2015 είχα κάνει την εγκατάσταση.
Σήμερα (σύμπτωση ακριβώς 2 χρόνια μετά) έκλεισα 30.000 χιλιόμετρα με lpg και 120.500 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο συνολικά. Φτου φτου και χτυπάω χίλιες φορές ξύλο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από το υγραέριο και έχω ένα φθηνό πολωνικό σύστημα με ιταλικό πνεύμονα.
Σημειωτέον, προσφάτως άρχισε να χάνει η φλάντζα, δεν το καταλογίζω καν στο υγραέριο καθώς δεν γνωρίζω άνθρωπο με το αυτοκίνητο μου που να μην έπαθε τουλάχιστον μία φλάντζα και μάλιστα σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
120000 χιλιόμετρα ανεξάρτητα από το υγραέριο δεν είναι και το πιο λογικό να χάνει η φλάντζα.
Του γιού μου το pegeot 65.000 χιλιόμετρα με βενζίνη πήγε για φλάντζα γιατί πέρασε νερά στα λάδια.Ευτυχώς πρόλαβε και γλίτωσε μεγαλίτερη ζημιά.
anikologr έγραψε:papoys έγραψε:anikologr έγραψε:nickL έγραψε:5 Σεπτεμβρίου του 2015 είχα κάνει την εγκατάσταση.
Σήμερα (σύμπτωση ακριβώς 2 χρόνια μετά) έκλεισα 30.000 χιλιόμετρα με lpg και 120.500 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο συνολικά. Φτου φτου και χτυπάω χίλιες φορές ξύλο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από το υγραέριο και έχω ένα φθηνό πολωνικό σύστημα με ιταλικό πνεύμονα.
Σημειωτέον, προσφάτως άρχισε να χάνει η φλάντζα, δεν το καταλογίζω καν στο υγραέριο καθώς δεν γνωρίζω άνθρωπο με το αυτοκίνητο μου που να μην έπαθε τουλάχιστον μία φλάντζα και μάλιστα σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
120000 χιλιόμετρα ανεξάρτητα από το υγραέριο δεν είναι και το πιο λογικό να χάνει η φλάντζα.
Του γιού μου το pegeot 65.000 χιλιόμετρα με βενζίνη πήγε για φλάντζα γιατί πέρασε νερά στα λάδια.Ευτυχώς πρόλαβε και γλίτωσε μεγαλίτερη ζημιά.
Πάντως λογικό δεν είναι να υπάρχουν τέτοιες βλάβες σε τόσο λίγα χιλιόμετρα. Εκτός αν έχω καλομάθει από τα κυρίως κορεάτικα άντε και κανένα Ford που έχουν περάσει από την οικογένεια...
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες
|
|