Κάναμε καθαρισμό δύο φορές αλλά μετά από λίγα χιλιόμετρα τα ίδια προβλήματα.Όπως είπε ο μάστορας δύο μπεκ είχαν υποστεί μόνιμο πρόβλημα
και δεν ψέκαζαν σωστά στο κρύο ξεκίνημα του αυτοκινήτου.
Αλλάξαμε μπεκιέρα με μία μεταχειρισμένη (50 ευρώ) και το πρωινό πρόβλημα που είχα με τη βενζίνη λύθηκε αμέσως.Μετά από σχεδόν 20.000
χιλιόμετρα το αυτοκίνητο δεν ξαναπαρουσίασε το πρόβλημα.
Σαν ενημέρωση θα προσθέσω κάτι.Τότε και πριν μου παρουσιαστεί το πρόβλημα έβαζα βενζίνη και αέριο από ένα βενζινάδικο στο Σταυρό δίπλα στο
Υπουργείο Συγκοινωνιών που είχε ανοίξει πρόσφατα.Είχα παρατηρήσει ότι τα πρωινά και μέχρι να γυρίσει στο αέριο δούλευε σε υψηλές στροφές και
στην κυριολεξία η εξάτμιση έβγαζε νερό.
Το παρατήρησε μία μέρα η κόρη μου και το έβλεπα και εγώ καθημερινά που δημιουργούνταν κάτω στην άσφαλτό λεκές νερού 20-30
εκατοστών περίπου.
Σταμάτησα να βάζω καύσιμα από αυτό το βενζινάδικο και το νερό σταμάτησε να τρέχει από την εξάτμιση.
Μετά από 3-4 μήνες το συγκεκριμένο βενζινάδικο έκλεισε.Εδώ και δύο χρόνια ακούστηκαν πολλά για για τα καύσιμά του και το λόγο που έκλεισε.
Να πω επίσης ότι εκείνη την εποχή είχα αλλάξει και αντλία βενζίνης η οποία τα κακάρωσε και αυτή.
Πιθανώς όλα τα δικά μου να μην ήταν συμπτώσεις αλλά προβλήματα λόγω νοθευμένων καυσίμων και ο λόγος που πιθανόν έκλεισε οριστικά το
συγκεκριμένο βενζινάδικο.