Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ 17 Ιούλ, 2013 13:25

blackman έγραψε:Στην ιδια κατασταση περιπου ειμαι και εγω.Εχω ενα forester 2000 κ.εκ. του 2001 και προσπαθω να ενημερωθω σχετικα με την μετατροπη της υγραεριοκινησης.
Τελικα συμφερει για ολα τα οχηματα?Η μηπως ισχυει υπο προυποθεσεις?Να το κανω και ας ειναι μεγαλο το ρισκο?


Η μονη σωστη μεθοδος αποφασης ειναι η "χαρτι και μολυβι"

Βαζεις κατω
ποσα χλμ κανεις το χρονο
ποσο καις βενζινα ανα 100χλμ
προσθετεις 10-20% παραπανω καταναλωση σε λιτρα αεριου

μετα
ποσο κανει το συστημα που θες να βαλεις
αν χρειαζεται/σου συστηνουν? θα αισθανεσαι καλυτερα τα διαφορα προσθετα λαδια κ.λ.π.
υπολογίζει ΚΑΙ τους μικροψεκασμους βενζινης αν εφαρμοστουν στο αυτοκινητο σου αντι του ανωτερω
ΕΓΩ μια που μιλαμε για ευαισθητο αυτοκινητο θα υπολογιζα στην "σουμα" και μια ενδεχόμενη επισκευη καπακιων ειτε προληπτικά ( καλυτερα ) ειτε μετα....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό blackman » Τετ 17 Ιούλ, 2013 14:42

Τωρα με το τελευταιο μου εκανες την καρδια περιβολι!!
blackman
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 17 Ιούλ, 2013 11:00

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ 17 Ιούλ, 2013 17:49

Να στο πω αλλιως.

Αν το μοτερ σου ειναι ευαισθητο, η εταιρεία που ΠΟΥΛΑΕΙ συστηματα δε θα συστηνε και τροπο "θεραπειας" για να πουλησει περισσότερα?????

Βεβαια παιζει και ρολο και το πως οδηγεις... αν ταπα....... χμ... αν ηρεμα και ομορφα "κερδιζεις" χλμ...

Απο κει και περα εχει να κανει και με τι εσυ θεωρεις ως συμφαιρον.

βαλε κατω χαρτι και μολυβι δες στα ποσα χλμ ερχεσαι break even κι απο κει και περα αποφασιζεις.

ΠΧ εγω με την οικονομια που εχω κανει 22.000 ακομα και..... μοτερ να αλλαξω και παλι απο πανω ειμαι....

Γι αυτο..
Χαρτι και μολυβι
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό macmac » Παρ 19 Ιούλ, 2013 12:28

Στις εξισώσεις στο χαρτί και το μολύβι, κατά την γνώμη μου, καλό θα ήταν να προσθέσεις και την επιλογή αντικατάστασης του αυτοκινήτου με κάποιο αντίστοιχο πετρέλαιο...
Hyundai Matrix 06 - Bardolini - 49000Km / 2500 ώρες με υγραέριο (11lt/100Km + 1,5lt/100Km βενζίνη)
Άβαταρ μέλους
macmac
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 20 Ιουν, 2012 14:56

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό tommygun » Παρ 19 Ιούλ, 2013 14:01

macmac έγραψε:Στις εξισώσεις στο χαρτί και το μολύβι, κατά την γνώμη μου, καλό θα ήταν να προσθέσεις και την επιλογή αντικατάστασης του αυτοκινήτου με κάποιο αντίστοιχο πετρέλαιο...


θα ηθελα παρα πολυ να εβλεπα σε ποσες εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα θα εβγαζε αυτη η εξισωση οτι θα αποσβεσθει το ποσο της διαφορας [αγοραζω πανακριβο πετρελαιοκινητο-πουλαω μεταχ βενζινοκινητο]
χωρια το κοστος πιθανης βλαβης σε πετρελαιοκινητο (πχ αντλια πετρελαιου... ανατριχιλα...)

νοικιασα προσφατα ενα πετρελαιοκινητο για μια βδομαδα, και εκανα πολλα χιλιομετρα.
Το ποσο που πληρωσα για τα καυσιμα ηταν καλυτερο απο οτι υπολογιζω οτι θα πληρωνα σε βενζινη, αλλα οχι καμμια τρελλη διαφορά και σιγουρα πιο πολυ απο την υγραεριοκινηση ακομα και με τις ελληνικες τιμες.
Οποτε, θεμα αντικαταστασης με πετρελαιοκινητο μονο και μονο για οικονομια στο καυσιμο, ειναι εξωφρενικο.

Αλλο θεμα αν καποιος σκεφτεται ετσι κι αλλιως την αγορα νεου αυτοκινητου.
tommygun
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Δευτ 15 Αύγ, 2011 20:54

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό papoys » Παρ 19 Ιούλ, 2013 14:31

Και εγώ πιστεύω ότι περιπτώσεις σαν τη δική μου αξίζει τον κόπο με τα σημερινά δεδομένα να κάνει κάποιος μετατροπή π.χ.

Έχης ένα αυτοκίνητο 6-8 χρόνων 1600 έως 2000 κυβικά το οποίο όταν το αγόρασες ήταν άλλα δεδομένα άλλοι μισθοί άλλα
έσοδα κ.λ.π.
Σήμερα αν είναι κάποιος όπως εγώ (στριμωγμένος οικονομικά) δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει πολλά χιλιόμετρα με
βενζίνη λόγω κόστους.Να το πουλήσει να πάρει κάποιο πετρέλαιο δεν γίνεται γιατί κανείς σήμερα δεν αγοράζει βενζίνη
1600 - 2000 κυβικά.Ακόμη και να το χαρίσης κανείς δεν το παίρνει.
Τι μένει.Ή το κρατάς και το κινείς μόνο για έκτακτες περιπτώσεις (όπως έκανα πριν εγώ) ή το ρισκάρης και το κάνεις
υγραέριο.Τώρα αν είσαι γκαντέμης και δεν σου πετύχει η μετατροπή και βγάλει ζημιές την πάτησες.

Αν είσαι σε φάση που σε μια τέτοια περίπτωση δεν έχης δεύτερο αυτοκίνητο ή τη δυνατότητα να πάρης μετά κάποιο
άλλο κάτσε με τη βενζίνη και βάλτο μπροστά όταν μπορείς.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό blackman » Σάβ 20 Ιούλ, 2013 11:54

Φιλε μου σε ευχαριστω για την απαντηση σου αλλα την σημερον ημεραν δεν γινεται να πονταρω στην γκαντεμια!!Αν δηλαδη ειμαι γκαντεμης την εκανα απο κουπες!!Σκοπος ειναι να βγαλω ενα μπουσουλα.Δεν υπαρχουν λεφτα για πεταμα!!
blackman
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 17 Ιούλ, 2013 11:00

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 20 Ιούλ, 2013 16:48

Θέμα τύχης είναι μόνο αν βάλεις και σύστημα στην τύχη.

Αν το αυτοκίνητο έχει δει συνεργείο μόνο όταν σε αφήνει και το κουβαλάει η οδική, αν χαλάσει δεν θα φταίει το υγραέριο.

Αν το αυτοκίνητο σου έχει συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες στην ρύθμιση και βάλεις κιτ που δεν του ταιριάζει, αν χαλάσει δεν θα φταίει το υγραέριο.

Αν το μόνο κριτήριο επιλογής συστήματος και εγκαταστάτη είναι η τιμή ή / και οι δόσεις, αν χαλάσει δεν θα φταίει το υγραέριο. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι μόνο τα συστήματα που προωθούνται εδώ μέσα είναι τα μόνα που λειτουργούνε.

Αν βάλεις υγραέριο για να μπορείς να πηγαίνεις τάπα πιο οικονομικά και χαλάσει, δεν θα φταίει το υγραέριο. Αυτό έχει μεγαλύτερη βαρύτητα αν το αυτοκίνητο είναι στις λίστες με τα ευαίσθητα μοτέρ.

Γενικά το θέμα υγραέριο δεν είναι θέμα τύχης, αλλά σωστών επιλογών. ;)
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Απ: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό alexadrinos » Κυρ 21 Ιούλ, 2013 23:16

Θα συμφωνήσω ότι είναι θέμα επιλογών αλλά όπως και να χει μετατροπή είναι και έχει το ρίσκο της.
Ας μην ξεχνάμε ότι τα αυτοκίνητα μας είναι κατασκευασμένα πιάνα καίνε βενζίνη και όχι υγραέριο.
Η μετατροπή είναι λύση ανάγκης.

Στάλθηκε από το ST21i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
alexadrinos
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 01 Οκτ, 2012 23:12

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό macmac » Δευτ 22 Ιούλ, 2013 14:47

tommygun έγραψε:
macmac έγραψε:Στις εξισώσεις στο χαρτί και το μολύβι, κατά την γνώμη μου, καλό θα ήταν να προσθέσεις και την επιλογή αντικατάστασης του αυτοκινήτου με κάποιο αντίστοιχο πετρέλαιο...


θα ηθελα παρα πολυ να εβλεπα σε ποσες εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα θα εβγαζε αυτη η εξισωση οτι θα αποσβεσθει το ποσο της διαφορας [αγοραζω πανακριβο πετρελαιοκινητο-πουλαω μεταχ βενζινοκινητο]
χωρια το κοστος πιθανης βλαβης σε πετρελαιοκινητο (πχ αντλια πετρελαιου... ανατριχιλα...)

νοικιασα προσφατα ενα πετρελαιοκινητο για μια βδομαδα, και εκανα πολλα χιλιομετρα.
Το ποσο που πληρωσα για τα καυσιμα ηταν καλυτερο απο οτι υπολογιζω οτι θα πληρωνα σε βενζινη, αλλα οχι καμμια τρελλη διαφορά και σιγουρα πιο πολυ απο την υγραεριοκινηση ακομα και με τις ελληνικες τιμες.
Οποτε, θεμα αντικαταστασης με πετρελαιοκινητο μονο και μονο για οικονομια στο καυσιμο, ειναι εξωφρενικο.

Αλλο θεμα αν καποιος σκεφτεται ετσι κι αλλιως την αγορα νεου αυτοκινητου.


Δεν μίλησα για καινούργιο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο... αντικατάσταση αυτοκινήτου για εμένα δεν σημαίνει και αγορά νέου αυτοκινήτου. Στο κάτω κάτω και αυτό που έχω δεν είναι καινούργιο.
Δεν ξέρω ποια είναι η κατανάλωση του αυτοκινήτου σου αλλά για εμένα προσωπικά και μετά από μετρήσεις 14000 Κμ έχω καταλήξει με σιγουριά ότι η διαφορά κατανάλωσης € υπέρ του υγραερίου είναι της τάξης του 30%. Διαφορά που σίγουρα καλύπτεται από την διαφορά κατανάλωσης € ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου σύγχρονης τεχνολογίας.
Πλέον συγκεκριμένα: Όλοι μας παραδεχόμαστε ότι η κατανάλωση υγραερίου είναι 10% έως 20% περισσότερη σε λίτρα / χλμ από εκείνη της βενζίνης (10lt/100km για βενζίνη και 11-12lt/100Km για υγραέριο) για το ίδιο πάντα αυτοκίνητο. Επίσης όλοι ξέρουμε ότι αυτή τη στιγμή η τιμή του υγραερίου είναι περίπου στο 60% της τιμής της βενζίνης (1.7€/λτ η βενζίνη και 0.9€/λτ το υγραέριο). Στα παραπάνω προσθέτουμε και την κατανάλωση της βενζίνης που ούτως ή άλλως υπάρχει για την πλειοψηφία των bifuel αυτοκινήτων. Στο δικό μου που δεν κάνει πολλά ταξίδια είναι περίπου 30€ το μήνα το καλοκαίρι και 50€ το μήνα το χειμώνα. Βάλε και τα έξτρα σέρβις του συστήματος υγραερίου και τις απαραίτητες βεβαιώσεις για ΚΤΕΟ και τις ταμπελίτσες του στυλ "ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ" (ψυχολογικό κόστος αυτό και όχι χρηματικό).
Αν πραγματικά τα βάλεις κάτω και υπολογίσεις και τα τεράστια διαστήματα σέρβις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, τότε ίσως, λέω ίσως να μην είναι "εξωφρενική" η αντικατάσταση του αυτοκινήτου σου με ένα αντίστοιχο μεταχειρισμένο πετρέλαιο.
Ευχαριστώ.

υ.γ. Εγώ προσωπικά έχοντας δοκιμάσει και το υγραέριο και όντας πολύ ευχαριστημένος, ψάχνω για ένα καλό πετρέλαιο :roll:
Hyundai Matrix 06 - Bardolini - 49000Km / 2500 ώρες με υγραέριο (11lt/100Km + 1,5lt/100Km βενζίνη)
Άβαταρ μέλους
macmac
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 20 Ιουν, 2012 14:56

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot], vassilis26 και 20 επισκέπτες