Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό anj890 » Παρ 22 Ιούλ, 2016 10:08

macarenos έγραψε:Από αρχές Ιουλίου έχει μπει στο Grand Scenic το Landirenzo Omegas 3 με emulator. Έχουν γίνει ήδη 650χμ με κόστος αερίου 64€ δηλαδή σχεδόν 10€/100χμ. Με βενζίνη θα χρειαζόμουν 900€ για τα ίδια χιλιόμετρα άρα έχω διαφορά-κέρδος στα καύσιμα πάνω από 800€ τον πρώτο μήνα. Μέχρι τώρα καμία ένδειξη δυσλειτουργίας (λαμπάκια κλπ) παρά μόνο εντελώς άσχετη ένδειξη στο μετρητή υγραερίου. Με αναμμένο το κόκκινο έκανα σχεδόν 150χμ και έπερνε κι άλλο. Το μόνο παράξενο ο δείκτης βενζίνης που ξαφνικά από εκεί που έδειχνε κοντά στη "ρεζέρβα" (έβαλα 20€ πριν από 15 ημέρες) τώρα ανέβηκε σχεδόν στο μισό- όσο περίπου όταν έβαλα βενζίνη. Σε ανηφόρα με κλιματισμό το αέριο δεν τραβάει όπως η βενζίνη αλλά γενικά το αυτοκίνητο "δείχνει" καλύτερο και στην πόλη και στα ταξίδια, είναι πιο ήσυχο και μαλακό. Τα παιδιά στην Ecokinisi έκαναν πολύ καλή δουλειά. Ελπίζω να βρουν λύση και στα δύο προβληματάκια που ανέφερα παραπάνω, όταν θα πάω για check στα 1500χμ.
Θεωρητικά η απόσβεση της εγκατάστασης θα γίνει γρήγορα αν υπολογίσουμε ότι το ενδεικτικό όφελος από τη διαφορά της τιμής καυσίμου είναι ήδη σχεδόν τα 2/3 της εγκατάστασης. Για αντοχή κινητήρα θα δούμε στο μέλλον ;) :-?


Μάλλον έχεις κάνει λάθος στους υπολογισμούς σου φίλε μου
anj890
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ, 2012 10:01

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό macarenos » Παρ 22 Ιούλ, 2016 12:22

Ευχαριστώ για την παρατήρηση, όντως είναι λάθος (άτιμο μηδενικό)
Λοιπόν το κόστος βενζίνης με 1,40€ θα ήταν γύρω στα 90€ γι' αυτή την περίοδο άρα το κέρδος είναι γύρω στα 30€. Ελπίζω σε κανα-δυο χρόνια να γίνει η απόσβεση αν και πιστεύω πως θα γίνει νωρίτερα γιατί πλέον δεν το σκέφτομαι τόσο πολύ να το κινήσω. Και λόγω καλοκαιριού, όλο και κάποιο μεγαλύτερο ταξιδάκι θα βγει στις διακοπές.
renault grand scenic 1.4 130hp με landirenzo omegas 3
macarenos
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2016 10:03

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό famas1 » Παρ 22 Ιούλ, 2016 12:38

Το μεγαλύτερο κέρδος από την υγραέριο κίνηση είναι ότι χαίρεσαι περισσότερο το αμάξι σου. Αναλογικά παίζει και να μην έχεις οικονομία αφού τα χρήματα που περισσεύουν από το μειωμένο κόστος κίνησης πηγαίνουν σε βόλτες, κάτι που βέβαια δεν εκτιμάται εύκολα ( προσωπική ευημερία)

Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
famas1
 
Δημοσιευσεις: 35
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν, 2014 21:07

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό nickL » Παρ 22 Ιούλ, 2016 15:06

Παιδιά εγώ ενώ είχα πολύ θετική άποψη στην αρχή και αυτό επειδή πραγματικά χαίρεσαι το αυτοκίνητο σου και τις βόλτες, αλλά έχω αρχίσει να τα αναποδογυρίζω στο μυαλό μου. Έχω αρχίσει να νομίζω τελικά ότι το υγραέριο συμφέρει μόνο αν κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα μόνο όμως ώστε να κερδίζεις από τη διαφορά στο καύσιμο και να εξοικονομείς τις βλάβες που θα σου βγάλει. Η άποψη μου αυτή διαμορφώνεται από τον φιλικό κύκλο μου. Ναι τα αυτοκίνητα βγάζουν βλάβες αλλά: 4 φορές τρόμπα βενζίνης για φίλο μου (με βενζίνη στο 1/4, στο 1/2 και έτσι και αλλιώς κλπ κλπ, 2 φορές πολλαπλασιαστή άλλος φίλος μου, άλλος φίλος μου με βαλβίδες στο χέρι, εγώ με το μπεκ βενζίνης (το οποίο οκ ξέρω δε σχετίζεται άμεσα, αλλά η αδράνεια του μπεκ όσο καίει υγραέριο πιστεύω μπορεί να το σκότωσε) + πόσα περιστατικά ακούς αριστερά δεξιά για κάτι απίστευτα νούμερα βλαβών πολλαπλασιαστών, βαλβίδων και τρομπών.

Σε όλα αυτά συνυπολογίζω το τρέξιμο (χαμένες ώρες) μαζί με την προσωπική αγωνία, άγχος κλπ μαζί με μία αίσθηση ότι το αυτοκίνητο γενικά είναι πλέον αναξιόπιστο. Στην ουσία όταν παρκάρεις δεν ξέρεις τι θα συμβεί την επόμενη φορά.

Αυτή είναι η προσωπική μου αίσθηση τελευταία, προσωπικά θα το συνεχίσω μάλλον λίγο ακόμα αλλά με μεγάλη δυσπιστία. :(
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό fokion » Σάβ 23 Ιούλ, 2016 18:18

Τα εχουμε πει εκατιονταδες εκατομυρια φορες αλλα ας παμε αλλη μια.

Ναι. Αμα το αυτοκινητο σου καιει 5 και 6 λιτρα βενζινα αποσβεση δε θα κανεις πρακτικά ποτε.... Αμα καιει 12-13 ομως???
Ναι. Αμα κανεις 5.000 χλμ το χρονο δε θα αποσβεσεις ποτέ. Αν κανεις 15.000???
Ναι. αν βαλεις αεριο σε μοτερ που δε το σηκωνει τη πατησες - γι αυτο ομως ειναι οι "μαυρες" λιστες. Αν ομως σε ΗΔΗ ραγισμενο μοτερ και "μπαλωμενο" με φαρμακα κανεις 53.000 χλμ??? και στο εντομεταξυ εχει ακομα πολλαπλασιαστες που εχουν 100.000+ χλμ και τρομπα βενζινης που πλησιαζει τα 150.000 με το λαμπακι μονιμως αναμενο?

Ειπε κανεις οτι αμα βαλεις αεριο το αυτοκινητο δε θα χαλασει ποτέ???
Δηλαδη με βενζινα μονο δε καιγονται ποτέ πολλαπλασιαστες τρομπες και φλατζες???

Μη τρελαθουμε....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 52.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2080
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Σάβ 23 Ιούλ, 2016 19:41

Φωκίων όλα σωστα αλλά στο θεμα αποσβεσης με χαμηλή κατανάλωση είσαι καπως λάθος. Τον χρονο απόσβεσης τον επηρεάζουν κατα κυριο λογο τα χλμ , η τιμή καυσίμου και οι ζημιες του κιτ.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1160
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 23 Ιούλ, 2016 19:47

Εχω ενα αυτοκινητο 1300cc το οποιο μου καει λιγοτερο απο σκουτερακι 200cc, αποσβεση ας μην κανω ποτε, χεστικα. Οι καποιες βλαβες που μπορει να βγουν ειναι ενα μειον, αλλα ποσο σιγουρος ειναι καποιος οτι δεν θα εβγαιναν αυτες οι βλαβες και με χρηση βενζινης? (οσοι αλλαξανε αντλια βενζινης και δεν καθαρισανε το ρεζερβουαρ απο την παλια βενζινη στα σιγουρα θα ξαναχαλασει και η νεα αντλια πολυ γρηγορα, δεν φταιει το υγραεριο εδω αλλα ο τεχνικος ή ο πελατης που δεν ηθελε να πληρωσει την εξτρα εργασια)
Το οτι ειμαι τεχνικος και φτιαχνω το αυτοκινητο μονος μου απλα με γλυτωνει απο τα εργατικα, τα ανταλλακτικα ειναι ιδια.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1958
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό fokion » Σάβ 23 Ιούλ, 2016 20:55

gkazakias έγραψε:Φωκίων όλα σωστα αλλά στο θεμα αποσβεσης με χαμηλή κατανάλωση είσαι καπως λάθος. Τον χρονο απόσβεσης τον επηρεάζουν κατα κυριο λογο τα χλμ , η τιμή καυσίμου και οι ζημιες του κιτ.


Δηλαδή εγώ που έχω κατανάλωση 13 λίτρα θα αποσβεσω στα ίδια χλμ με εσένα που έχεις 7-8? Οκ....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 52.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2080
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 24 Ιούλ, 2016 02:05

Δηλαδή το πρόβλημα ειναι οι 3-4 επιπλέον μηνες για την απόσβεση? Το ότι ένας που ηδη καίει λίγο και ρίξει το κόστος μετακίνησης του 40% κάτω μας χαλάει? Αυτή η μετατροπή πρέπει να γίνεται απο οποίον κανει αρκετα χλμ και έχει σκοπό να κρατήσει καιρο το αμάξι του.
Λες οτι αμα καίει ο άλλος 6 λίτρα δεν κανει απόσβεση πρακτικα ποτε. Πως προκύπτει αυτό ????
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1160
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό nickL » Κυρ 24 Ιούλ, 2016 09:35

@fokion

Μα αυτό που λες είπα κι εγώ αλλά μάλλον δεν πρόσεξες τί λέω. Δεν είπαμε ότι δεν βγάζουν τα αυτοκίνητα βλάβες γενικά, αν ήταν έτσι τα συνεργεία θα είχαν κλείσει και οι εταιρείες δεν θα έβγαζαν ανταλλακτικά. Το θέμα είναι και αυτό που είπα εγώ και είναι φυσικά η δική μου οπτική ότι μετά το υγραέριο μου φαίνεται ότι αρχίζεις απλά να μετράς βλάβες που ενδεχομένως να έβγαζες και πιο πριν αλλά όχι σε αυτήν την έκταση και σε αυτόν το βαθμό. Μια χαρά white list ήταν όλα αυτά τα αυτοκίνητα που ανέφερα. Δεν έχω ακούσει όμως 4 φορές τρόμπα βενζίνης σε αυτοκίνητο που δεν είχε υγραέριο. Εγώ δεν είπα ότι δεν θα κάνεις απόσβεση ποτέ, απλά είπα ότι πρέπει να κάνεις πολλά χιλιόμετρα για να αποσβαίνεις τις βλάβες (τις 200άρες) που θα σου βγάλει.

Εγώ δεν είπα ότι δε θα κάνεις απόσβεση ποτέ, εξάλλου και 6 λίτρα που λες να καίει, απόσβεση θα κάνεις, η αναλογία κατανάλωσης αερίου-βενζίνης είναι ίδια εξάλλου.

Τέλος πάντων, ελπίζω να διαψευστώ γιατί εννοείται ότι είναι οικονομία και χαίρεσαι το αυτοκινητάκι σου και κάνεις κ τη δουλειά σου. Το πρόβλημα πάντως είναι ότι λείπει μία επίσημη στατιστική βλαβών σε αυτοκίνητα με και χωρίς υγραέριο και είναι και πολύ δύσκολο να γίνει μία σωστή, θα έβγαιναν συμπεράσματα έτσι.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες




cron