Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Νέος στο χώρο με απορίες για φουλάρισμα!!

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Νέος στο χώρο με απορίες για φουλάρισμα!!

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 17 Ιουν, 2014 13:02

unstoppablegr έγραψε:pantelis16 επειδη εχουμε το ιδιο αυτοκινητο θα σου πω εγω ! εγω φοραω το landirenzo και σκεψου εμενα παιρνει 35λιτρα η δεξαμενη και βγαζω γυρω στα 360 - 380 χιλιομετρα. Οσον αφορα αυτο με τις στροφες που ειπες εχω ακριβως το ιδιο θεμα. πιο παλια ετρεχα με 100χλμ με περιπου 2000 στροφες στην 5η ταχυτητα αλλα πλεον παει με 2000++ πρεπει να το κοιταξω και εγω ! και για τα λαμπακια οπως σου ειπαν και τα παιδια μη τα κοιτας καν ! γεμισε τη δεξαμενη και περιμενε μεχρι να αδειασει μονο ετσι θα καταλαβεις ποσο θα σου βγαζει. Ετσι Μολις π.χ πλησιαζεις τα 420 χιλιομετρα ας πουμε θα ξερεις οτι οπου νανε θα αδειασει ( εφοσον παντα οδηγας με τον ιδιο τροπο).
Ρε παιδια τωρα μια αλλη ερωτηση δικη μου ! οταν το οργανο του υγραεριου αρχισει το μπιπ μπιπ σημαινει οτι η δεξαμενη αδειασε ; η οτι εχει μεινει λιγο ;

Σημαίνει ότι έχει μείνει τόσο που δεν έχει αρκετή πίεση για να περάσει στον πνεύμονα και στα μπεκ. Χωρίς να είναι και στάνταρ πόσο είναι αυτό το "τόσο"
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Νέος στο χώρο με απορίες για φουλάρισμα!!

Δημοσίευσηαπό unstoppablegr » Τρί 17 Ιουν, 2014 13:12

εχω ανοιξει και topic για αυτο το προβλημα viewtopic.php?f=3&t=2753 (mod: συγχωνεύτηκε με το συγκεκριμένο θέμα)

απλα το θεμα μου ειναι οτι οταν αρχισε να χτυπαει το οργανακι του αεριου πηγα και γεμησα αμεσως και μου πηρε 33 λιτρα μεσα απο 35 που παιρνει κανονικα ( Ονομαστικο 42 λιτρα) μερικες φορες παω και γεμιζω πριν αδειασει εντελως και παιρνει 34 - 35 λιτρα μεσα ενω παιζει να εχει αλλα 2 λιτρα μεσα. και αυτη τη φορα μολις γεμησε η παροχη κοπηκε επιτοπου απο την αντλια. αλλες φορες ακουγεται αυτο το ΤΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ μεσα απτη δεξαμενη.
Citroen C3 1400cc - Σύστημα Landirenzo EVO χωρίς λαδιέρα - 6000 χιλιομετρα
Άβαταρ μέλους
unstoppablegr
 
Δημοσιευσεις: 193
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος, 2014 03:05

Re: Νέος στο χώρο με απορίες για φουλάρισμα!!

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Τρί 17 Ιουν, 2014 16:55

unstoppablegr έγραψε:Ρε παιδια τωρα μια αλλη ερωτηση δικη μου ! οταν το οργανο του υγραεριου αρχισει το μπιπ μπιπ σημαινει οτι η δεξαμενη αδειασε ; η οτι εχει μεινει λιγο ;


Επειδή έχουμε το ίδιο σύστημα, όταν κάνει μπιπ μπιπ σημαίνει ότι έχεις γυρίσει σε βενζίνη ή επειδή όπως σου είπαν έχει πέσει η πίεση λόγω αδειάσματος της δεξαμενής ή επειδή για κάποιο λόγο (πχ βουλωμένα φίλτρα) δεν μπορεί να σου τροφοδοτήσει τον κινητήρα με υγραέριο. Επίσης μου είπαν πως μπιπ μπιπ θα κάνει και μόλις συμπληρώσει 450 ώρες λειτουργίας για να το πάω για σέρβις, αν μέχρι τότε δεν το έχω πάει ήδη λόγω χιλιομέτρων. Ελπίζω να σε βοήθησα.
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: Νέος στο χώρο με απορίες για φουλάρισμα!!

Δημοσίευσηαπό unstoppablegr » Τρί 17 Ιουν, 2014 17:33

ναι το καταλαβα...απλα η απορια μου ειναι γιατι οταν πηγα και γεμησα με αδεια δεξαμενη πηρε 33λιτρα ενω αλλες φορες που παω πριν αδειασει παιρνει 35λιτρα?...(στη φαωνος παω παντα)
Citroen C3 1400cc - Σύστημα Landirenzo EVO χωρίς λαδιέρα - 6000 χιλιομετρα
Άβαταρ μέλους
unstoppablegr
 
Δημοσιευσεις: 193
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος, 2014 03:05

Re: Νέος στο χώρο με απορίες για φουλάρισμα!!

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Τρί 17 Ιουν, 2014 18:06

Αυτό έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες όπως θερμοκρασία περιβάλλοντος=πίεση υγραερίου, πληρότητα δεξαμενής βενζινάδικου, πίεση αντλίας, κλίση του αυτοκινήτου, απότομη μεταβολή του φλοτέρ της δεξαμενής σου κ.τ.λ.! Αν παρατηρήσεις όταν αρχίσει να κάνει μπιπ, μπιπ το οργανάκι και το κλείσεις και μετά το ξανά ανοίξεις θα σου δώσει κάποια χιλιόμετρα, απλά αν πας να το πιέσεις πχ προσπέραση τέρμα γκάζι θα σε πετά στη βενζίνη, οπότε δεν υπάρχει κάποια στάνταρ ποσότητα που παραμένει στη δεξαμενή, απλά σε οποιαδήποτε στιγμή είτε πας νορμάλ είτε το έχεις σανιδώσει, μειωθεί η πίεση τότε σε γυρίζει στην βενζίνη, ενώ έχει ακόμη μέσα υγραέριο που με μια πιο ήπια οδήγηση ή διαφορετική θερμοκρασία περιβάλλοντος θα συνέχιζε να σου δίνει ακόμα υγραέριο!
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: Νέος στο χώρο με απορίες για φουλάρισμα!!

Δημοσίευσηαπό unstoppablegr » Τρί 17 Ιουν, 2014 18:35

οταν αρχισε το μπιπ μπιπ το πατησα γυρισε στη βενζινη και το ξαναπατησα να μπει στο υγραεριο, αμεσως αρχισε παλι το μπιπ μπιπ οποτε υποθετικα ηταν εντελως αδεια..περιεργο μου φαινεται πρωτη φορα το παθαινω...αλλα το πιο περιεργο ειναι οτι συνηθως οταν αρχιζε να γεμιζει η δεξαμενη βαραγε γιατι επαιρνε λιγο παραπανω ενω αυτη τη φορα κοπηκε επιτοπου η παροχη στα 33 λιτρα...
Citroen C3 1400cc - Σύστημα Landirenzo EVO χωρίς λαδιέρα - 6000 χιλιομετρα
Άβαταρ μέλους
unstoppablegr
 
Δημοσιευσεις: 193
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος, 2014 03:05

Γέμισμα Δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό Cstamat » Δευτ 04 Αύγ, 2014 11:25

Καλημέρα,

Νέος στο υγραέριο, παρακολουθώ τα γεμίσματα της δεξαμενής.

Αρχικά, η αντλία, όταν η δεξαμένη πλησιάζει τη μέγιστη χωρητικότητα, ξεκινά να κάνει ένα θόρυβο, σαν να ζορίζεται :)
Υποθέτω ότι είναι φυσιολογικό (?) από την αύξηση της πίεσης.

Τις προάλλες έμεινα στη Εθνική και σταμάτησα σε ένα πρατήριο. Πρώτη φορά γέμισμα από άδειο.
Ο υπάλληλος στο πρατήριο, έβγαλε την αντλία μόλις ξεκίνησε να κάνει θόρυβο.
Μεσημέρι, εξωτερική θερμοκρασία από ένδειξη αυτοκινήτου, 34 C.
Η δεξαμενή γέμισε με 32,76 ltr (ονομαστική χωρητικότητα 43ltr)

Σήμερα το πρωί το γέμισα πάλι.
Εξωτερική θερμοκρασία απο αυτοκίνητο, 28C.
Ο υπάλληλος στο πρατήριο δεν έβγαλε αμέσως την αντλία αλλά την άφησε ώσπου να μην παίρνει άλλο (ο θόρυβος της αντλίας ξεκίνησε από τα 35ltr περίπου).
Η δεξαμενή γέμισε με 41,8 ltr.

Είναι φυσιολογικές αυτές οι αποκλίσεις;
Γνωρίζω ότι παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία αλλά ποσοστιαία, ποια είναι η απόκλιση;
Αυτός ο θόρυβος, επηρεάζει και τη δεξαμενή; Αν υπάρχει κίνδυνος φθοράς, να αφήνω χαμηλά τα γεμίσματα.


Φιλικά
Χρήστος
Cstamat
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ, 2014 14:34

Re: Γέμισμα Δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό unstoppablegr » Δευτ 04 Αύγ, 2014 12:17

Κοιτα επειδη εχουμε την ιδια δεξαμενη ειχα καιγω την ιδια απορια προσφατα. Αποσο εχω καταλαβει παιζει ρολο η θερμοκρασια και τη πιεση εχει η αντλια του πρατηριο, δηλαδη αν εχει μεγαλυτερη πιεσυ εκει που σταματαει η δεξαμενη (στο 80%) κανει αυτο το θορυβο που απλα σημαινει οτι πιεζεται το φλοτερ λιγο παραπανω για να παρει μεγαλυτερη ποσοτητα. Ας πουμε μια φορα μου πηρε μονο 33λιτρα απο 35 που παιρνει κανονικα. Βεβαια τωρα μετα απο μερικα γεμισματα δεν μου το κανει πλεον. Ποσο καιρο εχεις υγραεριο ;

Καταρχας αυτο που θα κανεις ειναι να γεμιζεις απο εντελως αδειος! Τωρα γιαυτο που ειπες οτι σου πηρε 41 λιτρα ειναι λιγο υπερβολικο,μεχρι 36 λιτρα να βαζεις και αν βλεπεις οτι παιρνει παραπανω και εχει φυγει ο υπαλληλος απο εκει βαλε την αντλια στο off δεν θα σου πει και τπτ(παντα το κανω). Οχι τιποτα αλλο αλλα αν πιεζεις το φλοτερ της δεξαμενης συνεχεια στο τελος μπορει να το παρεις στο χερι. Εχει συμβει σε ενα παιδι στο φορουμ λιγο πιο παλια αν θυμαμαι καλα.
Citroen C3 1400cc - Σύστημα Landirenzo EVO χωρίς λαδιέρα - 6000 χιλιομετρα
Άβαταρ μέλους
unstoppablegr
 
Δημοσιευσεις: 193
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος, 2014 03:05

Re: Γέμισμα Δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό Cstamat » Δευτ 04 Αύγ, 2014 12:27

Υγραέριο έχω 1 μήνα περίπου.

Και εμένα μου έκαναν εντύπωση τα 41,8 ltr, από τη στιγμή που γεμίζουν μέχρι το 80% οι δεξαμενές.
Μάλλον έπεσα σε μεγάλη πίεση αντλίας.

Θα το καθιερώσω και εγώ στα 36ltr, κυρίως για να μπορώ να μετράω σωστά τις καταναλώσεις.

Θα κάνω και μια μικρή έρευνα να δω τί αποκλίσεις υπάρχουν ανάλογα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Θα παρακολουθήσω και τα επόμενα γεμίσματα και βλέπουμε :)
Cstamat
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ, 2014 14:34

Re: Γέμισμα Δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 04 Αύγ, 2014 15:47

41,8 λίτρα σε δεξαμενή 43 λίτρων. Το βλέπω λίγο παράξενο.Μήπως έχης 48 λίτρων.?????

Εγώ έχω 48 λίτρων και έχω βάλει σε άδεια δεξαμενή από από 35 μέχρι 42.Μπορεί νάναι ίδια και η δική σου για
να πάρει 41,8 λίτρα.Σε διαφορετική περίπτωση δε πρέπει να δούλεψε το φλοτέρ.
Για τσέκαρέ το στον εγκαταστάτη και αν όντως είναι 43 να λες στο πρατήριο κάπου στα 35-37 να σταματάει την αντλία,
όπως είπε και ο συμφουρμίτης. 8-)
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 50 επισκέπτες