Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

HELP! Ποιο θα ήταν καλύτερη επιλογή από τα συγκεκριμένα?

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

HELP! Ποιο θα ήταν καλύτερη επιλογή από τα συγκεκριμένα?

Δημοσίευσηαπό economy » Τετ 10 Ιούλ, 2013 21:01

Παίδες γειά χαρά,

είμαι ψιλοάσχετος με όλα αυτά και έχω χαθεί στο ψάξιμο και με τα διάφορα που διαβάζω περί υγραεροκίνησης κ.λ.π.

Έχω ένα qashqai 1600 '08 και πολύ ευχαρίστως θα το έψαχνα γιά να του βάλω υγραέριο , αν είχα τα 800-2000 , και αγνοούσα τις συμβουλές ότι στο συγκεκριμένο μοντέλο παρουσιάζει προβλήματα...
Επειδή όμως τα χρήματα δεν υπάρχουν (συν ότι η εφορία τσεκούρωσε στα 1600, και η κατανάλωσή του γενικότερα είναι σχετικά υψηλή πλέον) , έχω αποφασίσει να το δώσω.

Θα διαθέσω γύρω στα 5500-7000 max γιά αγορά μεταχειρισμένου με σκοπό να του βάλω υγραέριο άμεσα, και το ερώτημα είναι το εξης:
Ποιό από τα παρακάτω θα ήταν η πιό 'ασφαλής' επιλογή (και ποιό η πιό επίφοβη) για υγραέριο σύμφωνα με την μέχρι τώρα εμπειρία?
Με ποιά σειρά επιλογής αγοράς θα τα τοποθετούσατε αν υπήρχαν μόνο οι συγκεκριμένες επιλογές?

Ξέρω πως θα μου πείτε ότι το πιο σημαντικό είναι ποιός θα το εγκαταστήσει , και θα συμφωνήσω, αλλά ...φύλαγε τα ρούχα σου...

1. Opel Astra 1400
2. Opel Corsa 1400
3. Citroen C3-C4
4. Ford Focus 1400
5. Hyundai i20 - i30

όλα μοντέλα του 2008 και πάνω

(Τα παραπάνω είναι και με ...προσωπική σειρά προτίμησης,χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι όμως.)

Ευχαριστώ!
economy
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τετ 10 Ιούλ, 2013 20:51

Re: HELP! Ποιο θα ήταν καλύτερη επιλογή από τα συγκεκριμένα?

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 10 Ιούλ, 2013 22:37

με καταλληλο κιτ και σωστη εγκατασταση ρυθμιση δεν θα εχεις προβλημα με κανενα, το πιο "ευαισθητο απο αυτα που αναφερες ειναι το focus, εχω ford connect ιδιος κινητηρας zetec με το focus που εχει βαλει υγραεριο στις 185000km τωρα εχει 275000km με 1700+ ωρες λειτουργιας χωρις προβλημα.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: HELP! Ποιο θα ήταν καλύτερη επιλογή από τα συγκεκριμένα?

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 11 Ιούλ, 2013 09:56

Απο οτι εχω και εγω διαβασει γενικώς και αοριστως θα ελεγα τα οπελ.

στο σιτροεν το μονο προβλημα θα ειναι η λαθος ενδειξη καταναλωσης - και καλα - βενζινης...

αν το Χουνται εχει το μοτερ του ceed ( KIA ) προχωρα αφοβα γνωριζω "σκιστη" ( ειναι κι εδω μεσα :D :D :D ) με πολλά χλμ με υγραεριο που δεν του εχει κανει τσικ
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: HELP! Ποιο θα ήταν καλύτερη επιλογή από τα συγκεκριμένα?

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Πέμ 11 Ιούλ, 2013 12:58

hlias έγραψε:με καταλληλο κιτ και σωστη εγκατασταση ρυθμιση δεν θα εχεις προβλημα με κανενα, το πιο "ευαισθητο απο αυτα που αναφερες ειναι το focus, εχω ford connect ιδιος κινητηρας zetec με το focus που εχει βαλει υγραεριο στις 185000km τωρα εχει 275000km με 1700+ ωρες λειτουργιας χωρις προβλημα.

Ηλια ναι μεν αυτα τα 2 μοντελα βασιζονται στον ιδιο κινητηρα με τη μεθοδο του υπερκυβισμου αλλα στα focus 1.4-1.6 τοποθετηθηκε θερμοστατης 82βαθμων ενω στο ford connect 1.8 τοποθετηθηκε θερμοστατης 92βαθμων αυτο τοσο θεωρητικα οσο και πρακτικα σημαινει πολυ υψηλοτερες θερμοκρασιες στην κεφαλη και στο θαλαμο καυσης για τον κινητηρα 1.8
για τον φιλο παραπανω συμφωνω για την επιλογη του σε οπελ, απλα θα εδινα προτεραιοτητα στο focus :wave:
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 434
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: HELP! Ποιο θα ήταν καλύτερη επιλογή από τα συγκεκριμένα?

Δημοσίευσηαπό taxtsom » Πέμ 11 Ιούλ, 2013 14:24

c3 & c4 me ta 1000 :thumbup:
ΒΜW 316 ti Compact LPG by Alfa Gas
taxtsom
 
Δημοσιευσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν, 2012 18:29

Re: HELP! Ποιο θα ήταν καλύτερη επιλογή από τα συγκεκριμένα?

Δημοσίευσηαπό economy » Πέμ 11 Ιούλ, 2013 17:31

Ευχαριστώ παίδες.

Λαμβάνοντας υπόψιν και άλλες γνώμες, και παρότι προσωπικά θα προτιμούσα ένα Astraκι , τείνω να καταλήγω προς το C4 1400cc (2009-2010).
(Δεκτές οι όποιες αντιρρήσεις!)

Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο κιτ που θα προτείνατε για αυτό το μοντέλο, ή κάτι που θα έπρεπε να προσέξω?
economy
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τετ 10 Ιούλ, 2013 20:51

Re: HELP! Ποιο θα ήταν καλύτερη επιλογή από τα συγκεκριμένα?

Δημοσίευσηαπό LPGas » Παρ 12 Ιούλ, 2013 09:18

Citroen C3-C4 άφοβα

Hyundai i20 - i30 άφοβα με αυτολιπανση στα ψηλά φορτία

Ford Focus 1400 άφοβα με ποιό έντονη αυτολίπανση

Opel Astra 1400
Opel Corsa 1400 αν είναι twinport ειναι ευαίσθητα
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: HELP! Ποιο θα ήταν καλύτερη επιλογή από τα συγκεκριμένα?

Δημοσίευσηαπό kyriak » Παρ 12 Ιούλ, 2013 16:26

Όλα τα μοντέλα που λες ποιο πάνω και με τα λεφτά που λες τα βρίσκεις όλα σε diesel.
Είναι ανοησία για κάποιον να δίνει σήμερα 7000 + 1500 μετατροπή και να μην παίρνει ένα diesel , όπου με 8000 βρίσκει άνετα μοντέλο του 10-11 .
Μόνο κάποιον εγκαταστάτη που διαφημίζει Εμέσα το lpg θα μπορούσα να φανταστώ να λέει ότι συμφέρει σήμερα να δώσει κάποιος 8500 συνολικά για να πάρει μεταχειρισμένο 1400 lpg., το lpg πέθανε , όλοι diesel .
kyriak
 
Δημοσιευσεις: 160
Εγγραφή: Παρ 28 Σεπ, 2012 23:54

Re: HELP! Ποιο θα ήταν καλύτερη επιλογή από τα συγκεκριμένα?

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 12 Ιούλ, 2013 16:54

kyriak έγραψε:Ο φόρος θα μπει μόνο στο υγραέριο , έτσι η τιμή θα κυμανθεί από 1,1 έως 1,2 ευρώ το λίτρο , αυτό δεν αφορά την βενζίνη η οποία έχει ήδη φόρο 610ευρω στα 1000 λίτρα . Είναι ψέμα ότι θα ανέβει η βενζίνη ΙΣΑ ΙΣΑ η βενζίνη θα πέσει κι άλλο και θα κυμανθεί γύρω στο 1,6 έως 1,7 ,. Ετσι οι νέες μέσες τιμές των καύσιμων θα είναι .
βενζίνη 1,65 πετρέλαιο 1,49 lpg 1,12

Αυτό που έγινε ήταν δίκαιο , γιατί ήδη οι κάτοχοι βενζίνης πληρώνουν 610 και του πετρελαίου 328 ευρώ φόρο. Αλήθεια είναι ότι με τιμή στο 1,1 είναι σαν να βάζεις βενζίνη στο 1,5 και με τιμή στο 1,2 είναι 1,6 βενζίνη, αυτό καθιστά πλέον την μετατροπή ασύμφορη και την απόσβεση της μετατροπής αδύνατη.


ατο 1,2 ειχες πει "μετατροπή ασύμφορη".....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: HELP! Ποιο θα ήταν καλύτερη επιλογή από τα συγκεκριμένα?

Δημοσίευσηαπό kyriak » Παρ 12 Ιούλ, 2013 17:23

Είναι αλήθεια αυτό που λέω ,ορίστε μερικά , με πρόχειρη αναζητεί , diesel .
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3828473/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3842801/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3884478/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3503002/
Εννοείτε ότι είναι ασύμφορο το lpg , σε καμία περίπτωση δεν συμφέρει , βλάβες , κινητή βόμβα , γρήγορη φθορά στο αυτοκίνητο …κ.α. μπορείς να ρωτήσεις τοθς εκατοντάδες που το έχουν μετανιώσει , και όσους μετά από πολλά έξοδα σε βλάβες αγόρασαν diesel και ησύχασαν.

Είναι θέμα χρόνου να απαγορευτούν σε πλοία , κλειστά παρκινγκ, κτλ.
kyriak
 
Δημοσιευσεις: 160
Εγγραφή: Παρ 28 Σεπ, 2012 23:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 46 επισκέπτες