Από την αρχή τα περισσότερα αυτοκίνητα με υγραέριο χαλούσαν , κάποιοι εδω λένε ότι αυτό είναι παραμύθι κτλ . και πως τότε όλοι θα το λεγαν στο φόρουμ... .
Μια άλλη αλήθεια είναι πως το εδώ φόρουμ δεν το παρακολουθούν περισσότερες από 30 ψυχές συστηματικά , απο τις οποίες οι 25 έχουν άμεσο συμφέρων, είτε ως εγκαταστάτες, είτε ως συνεργάτες αυτών . Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι αποτυχημένοι εδώ ,που θελαν να κονομήσουν με τις άδειες που θα έβγαζαν ως μηχανολόγοι, ευκαιρία είναι σου λέει να γλυτώσουμε τους βιολογικούς καθαρισμούς ,αν το πανηγύρι βέβαια κρατούσε παραπάνω .
Η αλήθεια είναι ότι καταστράφηκε πολύς κόσμος , πήγαν για οικονομία και χάσανε πολλά λεφτά , και στο τέλος κατάληξαν είτε χωρίς αυτοκίνητο είτε με diesel . Αλήθεια είναι επίσεις ότι οι εγκαταστάτες στήνουν ολόκληρα σενάρια με ψεύτικους ενδιαφερομένους για lpg , που τάχα ρωτάν στα φόρουμ τι κιτ να βάλουν ή ότι θέλουν να δώσου 8000€ να αγοράσουν βενζινοκίνητο και να το κάνουν αέριο κτλ, προσπαθώντας ετσί να περάσουν την εντύπωση ότι υπάρχει ακόμα ενδιαφέρον , κάτι βέβαια που κανανε από την πρώτη στιγμή.
Θα βάλω ένα παλιό άρθρο , για να θυμηθούν κάποιοι , γιατί έτσι κι αλλιώς τώρα οι περισσότεροι ξύπνησαν .
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=47895147Πληθαίνουν συνεχώς τα περιστατικά των αυτοκινήτων που μεταβαίνουν στις επίσημες αντιπροσωπείες με πολύ σοβαρές βλάβες στους κινητήρες τους οι οποίες προήλθαν από την «κακή» και πρόχειρη τοποθέτηση του «κιτ» της υγραεριοκίνησης. Ειδικότερα όπως αναφέρει διευθυντής συνεργείου κάθετης μονάδας στην «Η»: «Δεν υπάρχει πλέον ημέρα που να μην μας φέρουν με την οδική βοήθεια κάποιο μοντέλο στο οποίο έχει τοποθετηθεί σύστημα υγραεριοκίνησης και έχει παρουσιάσει σημαντική βλάβη. Ειδικότερα αρκετά μοντέλα καταφθάνουν με ¨κολλημένους¨ κινητήρες ενώ σε κάποια άλλα οι τεχνικοί που που έχουν τοποθετήσει το σύστημα της υγραεριοκίνησης έχουν κόψει την κεντρική καλωδίωση του αυτοκινήτου έχουν κάνει κάποιες τροποποιήσεις και την έχουν επανασυνδέσει με μονωτική ταινία γεγονός που είναι απίστευτα επικίνδυνο για τον κάτοχο του αυτοκινήτου.»
Τότε , στην αρχή 2010-11, νομίζαμε ότι φταίνε οι εγκαταστάτες , τώρα …2013 ξέρουμε ότι φταίει το lpg.