Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό temeteron1987 » Σάβ 25 Φεβ, 2012 01:27

DIESEL στα σίγουρα,
ούτε μειώνεται η απόδοση και απο ροπή πετάει , κάθε φορά που προσπερνάω και φτάνω τις 4000 στροφες κοιτάω μην γυρίσει και σε βενζίνα! :oops:
Καίει πολύ λίγο 3,5-4,5 λ/100χλμ συνήθως
Και μην ξεχναει κανεις πως το πετρέλαιο είναι 0,20 λεπτα τουλαχιστον φθηνότερο απ την βενζίνη , οπότε συγκρίνουμε
0,92 υγραέριο
1,50 πετρέλαιο

Αν τα χεις -> πετρέλαιο
Αν δεν τα χεις και προκειμένου να πάθεις κατάθληψη -> μετατροπή σε υγραέριο
Άβαταρ μέλους
temeteron1987
 
Δημοσιευσεις: 46
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ, 2011 15:16

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό glamor » Σάβ 25 Φεβ, 2012 11:11

παιδες μη ξεχνατε οτι στο εξωτερικο το Diesel ειναι ελαφρος πιο ακριβο απο το αμολυβη οποτε οταν ερθει η ωρα του στην ελλαδα θα δειτε.....βεβαια το μονο που του σωζει ειναι η καταναλωση και ροπη
ο αλλος φιλος πιο πανω λεει οτι χαλαει πιο ευκολα λογο οτι εχει παναγια στα ματια στα ηλεκτρονικα sensor ...πλα...πλα...πλα. ο νομος του μερφι λεει οτι οσο πιο πολυπλοκο φτιανχεις μια μηχανη τοσο πιο ευκολα χαλαει. αρα υσχει και στα βενζινοκινητηρα.
yaris 99 1000cc Lovato χωρίς λαδιέρα
μέχρι τώρα πάνω από 105000km +....
Άβαταρ μέλους
glamor
 
Δημοσιευσεις: 187
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 15:31

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό fotisly » Παρ 02 Μαρ, 2012 18:52

diesel!!!!!!!
ψαξε μονο το θεμα με το φιλτρο μικροσοματιδιων,ποιο ειναι πιο φθηνο και ποιο δεν βγενει ευκολα off!!
τα μικρα ντιζελ,πλεον με τις προσφορες ειναι πολυ συμφερουσα αγορα.
για μεγαλυτερο ντιζελ και μεταχειρισμενο συνηστω ευρο4 ειδικα του vw group.
μεγαλο και euro5 δεν συνηστω,μιας που ακομη κ η μερσεντες εχει πολλα προβληματα με τα νεας τεχνολογιας ντιζελ.
εχε κατα νου οτι σχεδον ολα τα ντιζελ καινε μια τουρμπινα καθε περιπου 100.000χλμ και στα μεγαλυτερα που εχουν πολυ ροπη θες και ενα βολαν καθε περιπου 120.000χλμ.
βενζινη με τετοιες τιμες δεν παιζει.
βενζινη με μετατροπη σε υγραεριο ειναι μια οικονομικη λυση που παντα θα εχεις τον φοβο να παρεις βαλβιδες καπακι κ.λ στο χερι.
υβριδικα καινε αρκετα γι αυτα που πληρωνεις και ειναι πολυ νεα ακομη για να εχουν ξεπερασει τις παιδικες ασθενειες.
ηλεκρικο δεν συμφαιρει λογο υψηλου κοστους αντικαταστασεις των μπαταριων μετα απο καποια χρονια και λογο υψιλου κοστους αγορας.
εχω στην οικογενεια ενα ντιζελ ενα με μετατροπη υγραεριο και ενα βενζινη και εχω αυτες τις αποψεις.
ντιζελ καλυτερο με διαφορα!!!!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Παρ 02 Μαρ, 2012 19:59

Οχι και Turbo καθε 100000km εκτός και αν δεν ξερεις να το οδηγας το Turbo( και του group vag πιο πολυ πάνε). Εγω εχω 185000kmμε βενζινη που ζοριζεται πιο πολυ το Turbo και ουτε services δεν εχει κανει..φιλο με 320diesel που το εσκιζε του την έκαψε στα 160000...diesel θα ψωνιζα ιταλικο η γαλλικο μοτερ

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό sdaoulas » Παρ 02 Μαρ, 2012 21:00

tsopirs έγραψε:diesel θα ψωνιζα ιταλικο η γαλλικο μοτερ

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk


+10000
και γω Ιταλικο ή Γαλλικο δαγκωτο.
fly...
Άβαταρ μέλους
sdaoulas
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Κυρ 05 Δεκ, 2010 21:24

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό fotisly » Σάβ 03 Μαρ, 2012 03:36

tsopirs έγραψε:Οχι και Turbo καθε 100000km εκτός και αν δεν ξερεις να το οδηγας το Turbo( και του group vag πιο πολυ πάνε). Εγω εχω 185000kmμε βενζινη που ζοριζεται πιο πολυ το Turbo και ουτε services δεν εχει κανει..φιλο με 320diesel που το εσκιζε του την έκαψε στα 160000...diesel θα ψωνιζα ιταλικο η γαλλικο μοτερ

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk

καμια σχεση οι τουρμπινες για βενζινη με τις μεταβλητες πολυστροφες του ντιζελ.καθε 120.000χλμ αλλαζουνε τα ταξι ολα του vw group,οι πρωτες πηγαινανε 80.000χλμ απο καινουργια,επισης τα οπελ που φορανε μοτερ ιταλικο παλι αλλαζουνε τουρμπινα καπου στις 100.000χλμ μονη λυση ειναι αλλη τουρμπινα εκτος μαμα για να παει παραπανω.
επισης οταν σκιζεις το αμαξι ισως ειναι καλυτερο για την τουρμπινα απο το να το τουρμπιζεις συνεχεια στο ασε πατα γκαζ.
ενα απο τα πολλα αρθρα για τις τουρμπινες των ντιζελ

Hi,
I was wondering if anybody else has experienced a 01-02 BMW 320 Diesel turbo failure. Mine failed recently and in the process sucked all the oil from the sump and ejected it into the top of the engine and out through the exhaust. I was going less than 30mph at the time and the cloud of smoke ejected from the back end was like an f1 car blowing up. The garage says that it is a common fault and that as a result it needs an engine, turbo and probably cat. It is going to cost thousands. I have spoken with a few others on this matter and several people seem to know of other BMW's that have met the same fate, some only after low mileages
Τελευταία επεξεργασία από fotisly και Σάβ 03 Μαρ, 2012 03:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό fotisly » Σάβ 03 Μαρ, 2012 03:37

sdaoulas έγραψε:
tsopirs έγραψε:diesel θα ψωνιζα ιταλικο η γαλλικο μοτερ

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk


+10000
και γω Ιταλικο ή Γαλλικο δαγκωτο.

αιτιολογιση?????????
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Σάβ 03 Μαρ, 2012 10:41

Στα πετρελαιοκινητα τα παντα κινουνται πιο αργα σε σχεση με την βενζινη ακομη και οι τουρμπινες αφου περιστρεφονται μεχρι και με 25000 στρ σε αντιθεση με αυτες της βενζινης που ξεπερνουν τις 40000 στρ.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Σάβ 03 Μαρ, 2012 12:59

fotisly έγραψε:
sdaoulas έγραψε:
tsopirs έγραψε:diesel θα ψωνιζα ιταλικο η γαλλικο μοτερ

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk


+10000
και γω Ιταλικο ή Γαλλικο δαγκωτο.

αιτιολογιση?????????

Γιατί εχουνε μεγαλη παραδοση φιατ, psa και ρενο με πολλα χρονια,πολλες καινοτομιες και πολλά αξιόπιστα χιλιομετρα, μην ξεχναμε πως πολλές εταιρίες ψωνιζουν απο της παραπάνω μοτερ πετρελαιου.συμφωνω,στην βενζινη η τουρμπίνες ειναι πιο απλές αλλά τα χιλιόμετρα ειναι λίγα για εμενα για μια τουρμπινα που φερνει της μισές στροφες απο την δικια μου.βεβαια οι ταριφες που συνεχεια τουρμπιζουν και ξετουρμπιζουν συνεχώς μαλλον και τόσο πολυ τους βγάζουν.

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό cowboy » Κυρ 04 Μαρ, 2012 19:37

Οι φετινες χαμηλες θερμοκρασιες ανεδειξαν και τι καυσιμα μας πλασαρουν εδω.Σε Γιαννενα Γρεβενα Σερρες που εμαθα ειχαμε αρκετα παγωματα σε θερμοκρασιες -10!!!!!Απαραδεκτο!!Φανταστειτε τη νοθεια παιζει!!!Θυμαμαι παλια το τρακτερ του γειτονα(εποχες που δεν ειχαν πονηρεψει τοσο τα λομπι του πετρελαιου και οι χημικοι κανανε ακομα μεταπτυχιακο :)) ) με -19 και το πετρελαιο παρεμενε στο ρεζερβουαρ χωρις προσθετα διχως να παγωνει.(και ηταν πετρελαιο κινησης σιγουρα).Τωρα γινεται γρανιτα για πλακα!!!Το μονο που με κραταει να μην ψηφισω 100% πετρελαιο ειναι το θεμα ποιοτητας καυσιμου,γιατι ολοι γνωριζουμε τη θα πει βλαβη αντλιας πετρελαιου!!!! :?
cowboy
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 21:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 45 επισκέπτες