tsopirs έγραψε:Οχι και Turbo καθε 100000km εκτός και αν δεν ξερεις να το οδηγας το Turbo( και του group vag πιο πολυ πάνε). Εγω εχω 185000kmμε βενζινη που ζοριζεται πιο πολυ το Turbo και ουτε services δεν εχει κανει..φιλο με 320diesel που το εσκιζε του την έκαψε στα 160000...diesel θα ψωνιζα ιταλικο η γαλλικο μοτερ
Sent from my W6HD ICS using Tapatalk
καμια σχεση οι τουρμπινες για βενζινη με τις μεταβλητες πολυστροφες του ντιζελ.καθε 120.000χλμ αλλαζουνε τα ταξι ολα του vw group,οι πρωτες πηγαινανε 80.000χλμ απο καινουργια,επισης τα οπελ που φορανε μοτερ ιταλικο παλι αλλαζουνε τουρμπινα καπου στις 100.000χλμ μονη λυση ειναι αλλη τουρμπινα εκτος μαμα για να παει παραπανω.
επισης οταν σκιζεις το αμαξι ισως ειναι καλυτερο για την τουρμπινα απο το να το τουρμπιζεις συνεχεια στο ασε πατα γκαζ.
ενα απο τα πολλα αρθρα για τις τουρμπινες των ντιζελ
Hi,
I was wondering if anybody else has experienced a 01-02 BMW 320 Diesel turbo failure. Mine failed recently and in the process sucked all the oil from the sump and ejected it into the top of the engine and out through the exhaust. I was going less than 30mph at the time and the cloud of smoke ejected from the back end was like an f1 car blowing up. The garage says that it is a common fault and that as a result it needs an engine, turbo and probably cat. It is going to cost thousands. I have spoken with a few others on this matter and several people seem to know of other BMW's that have met the same fate, some only after low mileages
Τελευταία επεξεργασία από
fotisly και Σάβ 03 Μαρ, 2012 03:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά