Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Δημοσίευσηαπό mathematica » Τρί 30 Δεκ, 2014 00:48

Δεν ξέρω αν υπάρχει εργοστασιακό lpg αλλά σε fiesta που ανέφερα δεν βγαίνει. Υπάρχει μόνο ο ecoboost των 1000cc και ο Diesel 1600.Έχω ξεκαθαρίσει ότι είμαι από τους ευχαριστημενους από lpg.Όμως είναι μια ενδιάμεση λύση.Έχω γράψει πάνω από 50.000 km απροβληματιστα (έως τώρα όμως).
mathematica
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 13 Αύγ, 2012 02:36

Re: Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 30 Δεκ, 2014 15:44

Κυριακο συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ ( γι αυτο χιονιζει!!!!!!!!!!!! )μαζι σου οτι η ενεργεια δε "φυτρωνει" και οτι τα ηλεκτρικά - οσον αφορά το θεμα παγκοσμια μολυνση - ειναι μια τεραστια παραμυθα....

Απλώς "μεταφερουμε" το προβλημα σε αλλη περιοχη....
Αυτη της οποιας παραγωγης ηλ. ενεργειας, λεγε με Πτολεμαιδα/φουκοσιμα κ.λ.π. ( μη ξεχνιομαστε αν και γενικα ειμαι fan) π.χ....
Τελευταία επεξεργασία από fokion και Τρί 30 Δεκ, 2014 15:52, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 30 Δεκ, 2014 15:48

Απο κει και περα τα πραγματα ειναι απλά και πραγματικά δε μπορω να καταλαβω τι ψαχνουμε


εχεις λεφτα?/ μπορεις να δανειστεις??? ή/και το αυτοκινητο που εχεις εχει "καποια" αξια στην εμπορια μεταχειρισμενου????

Πας ντιζελ. ( με τις σκεψεις περι "τι μας ξημερωνει" που ανεφερα πιο πριν..)

ΔΕΝ πληρεις ΟΛΑ τα ανωτερω???

Πας υγραεριο και κανεις λιγο/πολυ/καθολου το σταυρο σου....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Τρί 30 Δεκ, 2014 17:52

παιδια ωραια τα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα αλλα ας αναφερουμε και καποια αρνητικα που καποιος θα παει να αγορασει για να εχει ενα εμμεσο κερδος για να κανει αποσβεση τη διαφορα, τα ανταλλακτικα για το συστημα τροφοδοσιας ειναι αρκετα ακριβα, το dpf εξισου αλλα που θελω να καταληξω ο πετρελαιοκινητηρας με κινηση με 1η,2η,3η ταχυτητα μεσα σε πολη κουραζει απο το θορυβο που βγαζει, πραγματικα μεσα σε κινηση σε πολη ειναι κουραστικο και ιδιαιτερα ενοχλητικο αν εισαι κουρασμενος-αν θελεις να συγκεντρωθεις για τη δουλεια που θα πας κ.α, τα αυτοκινητα μεγαλυτερης κατηγοριας εχουν καλυτερη μονωση στο σασι-στις πορτες-στο καπω και φιλτραρεται αρκετα ο ηχος, στα μικρομεσαια μοντελα ομως τι γινεται, ακομη η κλιμακωση των σχεσεων των ταχυτητων ειναι ιδιαιτερα μακριες με αποτελεσμα ενα πετρελαιοκινητο να λιωνει με 2α και 2.500στροφες για κινηση μεσα στην πολη
οποιος κανει το 80-90% των χιλιομετρων σε αυτοκινητοδρομο βαζει και το trip computer στα 130χλμ και ειναι μελι-γαλα
εκει που καταληγουμε, ποιες ειναι οι αναγκες του καθενος αν υπαρχει χρημα και μπορει να το αντικαταστησει θα επιλεξει πετρελαιοκινητηρα για επαρχια η καποιος που κανει ταξιδια & βενζινη-φυσικο αεριο με λιγα κυβικα με λιγοτερο απο 100CO2 για πολη-κεντρο
Τελευταία επεξεργασία από antonis132 και Τετ 01 Ιουν, 2016 18:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 435
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Δημοσίευσηαπό Paradisos » Τρί 30 Δεκ, 2014 18:09

και γι αυτο σε λιγο καιρο θα προωθήσει παρα πολυ τα υβριδικά της με τις κυψελες υδρογονου ;)
Paradisos
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2012 12:33

Re: Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Τετ 31 Δεκ, 2014 02:01

Paradisos έγραψε:και γι αυτο σε λιγο καιρο θα προωθήσει παρα πολυ τα υβριδικά της με τις κυψελες υδρογονου ;)

Έχουν βάλλει στόχο σε μια τετραετία να ρίξουν το κοστος τους στο 1/4....παρε να χεις μετα να δεις πολεμο απο τις πετρελαιοπαραγωγικες εταιριες.....
Τα ντιζελ οδευουν προς οριστικη παυση στο αμεσο μελλον ειδικα για ευρωπη, εχουμε να ζησουμε ραγδαιες εξελιξεις στην επομενη πενταετια!
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Δημοσίευσηαπό kyriak » Τετ 31 Δεκ, 2014 02:35

Όλα αυτά είναι σενάρια φαντασίας , προγράμματα για να τρώνε χρήματα είναι η κίνηση με υδρογόνο αποθηκευμένο σε υγρή μορφή, το ποιο πιθανό στο μέλλον είναι το πετρέλαιο να παράγεται βιολογικά ,biodiesel, παρα να κινούμαστε με υδρογόνο , το οποίο πρέπει να παραχθεί να αποθηκευτεί νa μεταφερθεί κτλ κτλ έτσι που είναι σήμερα και είναι πανάκριβο, που να πάρει και φόρους , όσο για το υβριδικό που λες είναι καλό μέχρι να χρειαστεί το πρώτο σέρβις το οποίο θα κοστίζει όσο το μισό αυτοκίνητο, άσε που άμα χαλάσει η κυψέλη χε...στο. Αν πέσει στο ¼ που λες θα κοστίζει 50000 το αυτοκίνητο , .
Υ.γ. η τεχνολογία κυψελών είναι υπερβολικά πολύπλοκη και αρκετά δύσκολο να απλοποιηθεί, αν καταστεί δυνατό να αποθηκεύεται το υδρογόνο σε στερεό υλικό όπως π.χ. μέσα σε παλλάδιο , μένουν να επιλυθούν πολλά προβλήματα ακόμη , τότε ίσως να γίνει κάτι, αλλιώς κάνε οικονομίες από τώρα για diesel αλλιώς θα γεράσεις περιμένοντας υδρογόνο
kyriak
 
Δημοσιευσεις: 160
Εγγραφή: Παρ 28 Σεπ, 2012 23:54

Re: Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Δημοσίευσηαπό christoi » Τετ 31 Δεκ, 2014 05:40

kyriak έγραψε:θα κοστίζει 50000 το αυτοκίνητο , .


Αν και ακόμα είναι διαθέσιμο σε ελαχιστότατα κομμάτια (45 FCX units in the US, 10 others in Japan and another 10 in Europe)
"The leasing program began in July 2008 at a price of $600.00 USD per month for 3 years which includes collision coverage, all maintenance and roadside assistance."
Δηλαδή για 3 χρόνια με 21.600$ έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (υποθέτω ότι πρόσεξες τα bold). Δεν είναι και λίγα, αλλά δεν είναι και πολλά για να έχεις το μέλλον στα χέρια σου.

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FCX_Clarity
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Re: Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Δημοσίευσηαπό Paradisos » Τετ 31 Δεκ, 2014 10:25

το έχουμε ξαναπεί ....φτηνή μετακίνηση δεν υπάρχει
βενζινοκίνητα ...είναι ακριβή η βενζίνη
πετρελαιοκίνητα ...βγάζουν πρόβλημα στην αντλία και στο φίλτρο μικρό σωματίδιων
υγραέριο ...πρόβλημα σε καπάκια κτλ
υδρογόνο πανάκριβο φόροι κτλ...

Με αυτή την λογική ...δεν θα πάρουμε ποτέ αμάξι ...Το θέμα μας είναι πρέπει να σκεφτούμε τις ανάγκες μας δηλ την χρήση που κάνουμε στο αυτοκίνητο μας ...και να δούμε τι μας συμφέρει
Paradisos
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2012 12:33

Re: Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Δημοσίευσηαπό kyriak » Τετ 31 Δεκ, 2014 10:55

christoi έγραψε:
kyriak έγραψε:θα κοστίζει 50000 το αυτοκίνητο , .


Αν και ακόμα είναι διαθέσιμο σε ελαχιστότατα κομμάτια (45 FCX units in the US, 10 others in Japan and another 10 in Europe)
"The leasing program began in July 2008 at a price of $600.00 USD per month for 3 years which includes collision coverage, all maintenance and roadside assistance."
Δηλαδή για 3 χρόνια με 21.600$ έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (υποθέτω ότι πρόσεξες τα bold). Δεν είναι και λίγα, αλλά δεν είναι και πολλά για να έχεις το μέλλον στα χέρια σου.

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FCX_Clarity


Αυτό σου ξέφυγε …..it is still available only for leasing, and only in Southern California
Και αυτό…..in 2009 that hydrogen made from natural gas cost about $5 to $10 per kilogram in California
Δεν υπάρχει καλύτερο καύσιμο από το πετρέλαιο πρώτα και μετα την βενζίνη , είναι και τα δυο πάμφθηνα στην παραγωγή, οι φόροι είναι που τα φέρνουν στις σημερινές τιμές. Αν το υδρογόνο πάρει τον φόρο τις βενζίνης θα κοστίζει 40€ το κιλό= για ~100κμ

Υ.Γ. αν το υγραέριο πάρει τον φόρο της βενζίνης στο λίτρο, θα κόστιζε σήμερα 1,41€ αγορά στο πρατήριο, και θα ήταν ποιο ακριβό από την βενζίνη .
kyriak
 
Δημοσιευσεις: 160
Εγγραφή: Παρ 28 Σεπ, 2012 23:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες





cron