Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό macmac » Τετ 26 Σεπ, 2012 10:27

Τι χρησιμοποιούν οι ταξιτζίδες?
Αυτοί το έχουν ψάξει πριν από εμάς για εμάς :idea:
DIESEL φυσικά!!! Δοκιμάσανε και τα υγραέρια όταν για ένα μικρό διάστημα η κυβέρνηση τους είχε απαγορέψει την χρήση diesel. Αλλά όσο γρήγορα βάλανε γκάζι, τόσο γρήγορα το καταργήσανε.
Και φυσικά από τους ταξιτζίδες θα δείτε και ποια συγκεκριμένα αυτοκίνητα πρέπει να κοιτάξετε. Δεν είναι όλα τα ίδια. :wtf:
Αν και τώρα τελευταία κόβω μία μεταστροφή τους προς τα υβριδικά... ίσως επειδή η εταιρεία δίνει καλές τιμές στην συντήρηση και πολλά χρόνια εγγύησης.
Ας μην ξεχνάμε ότι οι ταρίφες κάνουν ΠΑΝΩ από 1.000.000 χλμ το χρόνο... Τόσα μερικοί από εμάς δεν θα κάνουν σε όλη τους τη ζωή!!! :crazy:
Hyundai Matrix 06 - Bardolini - 49000Km / 2500 ώρες με υγραέριο (11lt/100Km + 1,5lt/100Km βενζίνη)
Άβαταρ μέλους
macmac
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 20 Ιουν, 2012 14:56

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 26 Σεπ, 2012 10:39

ενα ταξι κανει απο 100000-130000χιλ το χρονο, ειναι τελειος διαφορετικα τα 2 αυτοκινητα μεταξυ τους ¨ντιζελ η βενζινη¨ οδηγηστε και τα 2, ιδιων δυνατοτητων, και μετα κοιτατε ποιο σας ταιριαζει και ποιο σας βολευει πιο πολυ.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: LPG Vs DIESEL

Δημοσίευσηαπό fotisly » Πέμ 27 Σεπ, 2012 21:31

lpg11 έγραψε:
hlias έγραψε:εσυ τωρα ξαναξυπνησες ? σε παρακαλω πολυ πες μας τι πινεις, να το πιουμε και μεις, και να ευτυχισουμε μαζι σου.

\

Δεν ξύπνησα τώρα φυσικά, και ούτε που πόσταρα εδώ , σε αυτό το τοπικ που είναι παλιό , το μνμ μεταφέρθηκε εδώ για να υποτμηθεί η άποψή μου , προφανώς από τους διαχειριστές του φόρουμ …….για τους προφανείς λόγους φυσικά .

Ο τρόπος που συμπεριφέρεστε όμως προδίδει τις προθέσεις σας, και τους πραγματικούς στόχους του φόρουμ , είναι φανερό το άγχος του maevious p.x.να διώχνει όποιον λέει την αλήθεια για το γκάζι , και την αστραπιαία αντίδραση των εγκαταστατών με τα πολλαπλά νικ ,που υποτιμούν τις απόψεις αυτές , όπως και εσύ ,,, παρασύρθηκες από το αρχικό μου μνμ που αρχικά αποτελούσε ξεχωριστή θεματική , μετά κάποιος διαχειριστής το έβαλε εδώ σε παλιά συζήτηση …και έτσι εσύ πήρες θάρρος και αντί να πεις για το προφανές ….μας είπες …τώρα ξύπνησες? Και αναφερόσουν στο ότι το προηγούμενο μνμ από το δικό μου ήταν τον Μάρτιο ,…..αλλά έτσι …έτσι ,



mod: Μας κούρασες. Ο λογαριασμός κλειδώθηκε.

????????
ευγενεια προς τον συνομιλητη ειναι ακομη κ οταν εχει διαφορετικη αποψη απο την δικη μας να καθομαστε να την ακουμε-διαβαζουμε και να θετουμε τις αντιρησεις ή να την αγνοουμε.με το κλειδωμα του δινεις δικιο στα πιο πανω αναγραφωμενα του
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό autogasforumadmin » Παρ 28 Σεπ, 2012 04:14

Θεωρούμε ότι έχουμε αποδείξει με τη στάση μας ότι σεβόμαστε απόλυτα την κάθε άποψη. Αφήνουμε τον διάλογο να συνεχιστεί ακόμα και αν ανεβαίνουν λίγο οι τόνοι. Δεν παρεμβαίνουμε ποτέ είτε υπέρ ή κατά κάποιας άποψης όπως κάποιες φορές μας ζητούν. Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι θέλουμε ένα ζωντανό και όχι αποστειρωμένο forum.

Έχουμε όμως όλοι συμφωνήσει σε κάποιους συγκεκριμένους κανόνες που φυσικά δεν περιγράφουν τίποτα άλλο από την κοινή λογική: σεβασμό στα άλλα μέλη και στην αντίθετη άποψη. Ε, το συγκεκριμένο μέλος έχει παραβιάσει επανειλημμένως και αυτούς τους απλούς κανόνες και την κοινή λογική. Έχουμε κουραστεί να διαγράφουμε μηνύματα με υβριστικό περιεχόμενο. Θα στο επιβεβαιώσουν πολλά άλλα μέλη.

Ο σκοπός του forum είναι η ανταλλαγή απόψεων, λύσεων, πληροφοριών. Η ανούσια αντιπαράθεση απλά δυσκολεύει όσους ψάχνουν κάτι από αυτά.

Φιλικά,
autogasforum.gr
autogasforumadmin
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 118
Εγγραφή: Πέμ 28 Οκτ, 2010 11:01

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Παρ 28 Σεπ, 2012 09:13

Φιλε μου οι αποψει μου είναι πετρέλαιο μια και κάνεις πολλά χιλιομετρα και θα το αγοράσεις το αμάξι δεν το έχεις ,αλλα και έτσι όπως θα γίνουν τα πράγματα με το αέριο άσε να περάση η χρονιά και βλέπουμε για εάν εξισωσουνε τον φόρο δέν λέει !!!!πετρελαιο !!!!!!και ο κινητηρας βγάζει ποιο πολλα χιλιομετρα...σκυλια.....

Δυστηχώς αλλα στην Ελλάδα δεν υπάρχει πιθανότητα να έχουμε μια φθηνει λυση για τις ανάγκες μας......Ακομα και στην Βουλγαρια Ρουμανια όλο το ανατολικο μπλοκ είναι παμφθινο το Αέριο ακομα και στην Γερμανια, Ιταλια, Γαλλια,τουτο το πράγμα το δικό μας δεν το καταλαβαίνω!!!!!!!!!!!!!!!
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό tedd » Παρ 28 Σεπ, 2012 20:13

Μην το σκεφτεσαι καθόλου πηγαινε για diesel χωρις 2η σκεψη..γιατι:
-γλυτωνεις το κοστος της τροποποιησης και θα θες πανω απο 20.000Κμ για αποσβεση σε σχεση με τη βενζινη και σχεση με το diesel πολυυυυ παραπανω,
-δεν χανεις χωρο για την δεξαμενη,
-δεν θα ανυσηχεις μην τυχον σου κανει καμμια ζημια,
-δεν θα θελεις 2 συνεργεια σε καθε σερβις,
-δεν θα σε αποσχολει να βαλεις λαδιερες ξυδιερες παπαριερες μπουζι και οτι αλλο περναει απο το μυαλο σου για να προστατεψεις τον κινητηρα
-δεν θα εχεις στο μυαλο σου αν τυχος ο εγκαταστατης σου εκανε καλη ρυθμιση
....και παει λεγοντας
Προσωπικα με το αυτοκινητο στην υπογραφη εχω κοστος ~8,5λ/κμ τοσο ακριβως κοστος εχει το αυτοκινητο της γυναικας μου ενα Opel Astra diesel 1,3 και αν εξισωθει και ο φορος στο τελος θα εχω με το υγραεριο μεγαλυτερο κοστος....όλα ειναι υπερ του diesel τουλαχιστον στη μπανανια που ζουμε και ολα τα αλλαζουν καθε μερα.
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό macmac » Παρ 28 Σεπ, 2012 20:32

Με την αύξηση της φορολόγησης του υγραερίου κίνησης κατά 25% που θέλουν να κάνουν (και μάλλον θα το καταφέρουν) :thumbdown: παίδες μην το σκέφτεστε... DIESEL με τις μπάντες. Και όσοι έχουν υγραέριο αλλά μπορούν να αγοράσουν diesel ας το κάνουν γιατί πλέον το "κέρδος" μας από την χρήση υγραερίου έναντι της βενζίνης κόβεται στη μέση!!! ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΟΡΟΜΠΗΧΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ!!! Εγώ δυστυχώς δεν είμαι στην οικονομική κατάσταση που θα μου επέτρεπε αλλαγή του αυτοκινήτου, και εδώ είναι που έρχεται η ερώτηση... πόσο φτωχό μπορώ να κάνω το μείγμα χωρίς να με εκδικηθεί άμεσα ο κινητήρας??? (-|
Hyundai Matrix 06 - Bardolini - 49000Km / 2500 ώρες με υγραέριο (11lt/100Km + 1,5lt/100Km βενζίνη)
Άβαταρ μέλους
macmac
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 20 Ιουν, 2012 14:56

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό palmeriva » Παρ 28 Σεπ, 2012 22:46

Και αφού τρέξουν ολοι να πάρουν diesel καινούργιο αμάξι επειδή θα έχει πτώση ο ΕΦΚ πετρελαίου.... ενα πρωϊνό θα πεί η κυβέρνηση..... ας αυξήσουμε πάλι τον ΕΦΚ του πετρελαίου εις υγείαν των κορόϊδων......
palmeriva
 
Δημοσιευσεις: 75
Εγγραφή: Τρί 10 Ιούλ, 2012 13:53

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό peter69 » Δευτ 01 Οκτ, 2012 20:36

Να υπολογίσουμε ότι η κατανάλωση ενός κινητήρα diesel είναι περίπου στο 60% αυτής ενός αντίστοιχου βενζινοκίνητου - υγραεριοκίνητου.
Οπότε ακόμα και αν ισχύσει μια αύξηση στον ΕΦΚ στο diesel κίνησης και πάλι το πετρελαιοκίνητο θα πλεονεκτεί όσον αφορά την οικονομία (άσε που από ότι γράφεται μάλλον ο ΕΦΚ του υγραερίου θα αυξηθεί).
Σε αυτό να προσθέσουμε και τα ελαττωμένα έξοδα συντήρησης του πετρελαιοκίνητου, την αυξημένη αξιοπιστία τους, και το δυναμικά χαρακτηριστικά του κινητήρα (η ροπή είναι πραγματικά απίστευτη).
Πιστεύω ότι αν πρόκειται για καινούργιο αυτοκίνητο δεν υπάρχει καν σύγκριση.
peter69
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Δευτ 01 Οκτ, 2012 20:26

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

Δημοσίευσηαπό ermis1964 » Δευτ 01 Οκτ, 2012 22:01

Η διαφορά κατανάλωσης πετρελαιοκινητήρα-βενζινοκινητήρα είναι περίπου 20%.Νά μήν συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Ολοι οι πετρελαιοκινητήρες αναπνέουν μέ υπερτροφοδότηση γι'αυτό πρέπει νά τούς συγκρίνουμε μόνο μέ αντίστοιχους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες.Ο πετρελαιοκινητήρας ΔΕΝ έχει μειωμένα έξοδα συντήρησης,τουναντίον θά έλεγα.Οσο γιά τά περί υπεροχής τού πετρελαιοκινητήρα έναντι τού βενζινοκινητήρα σέ θέμα αξιοπιστίας υπάρχει κάποια έρευνα?Προσωπικά τό μόνο πλεονέκτημα πού βλέπω στόν πετρελαιοκινητήρα είναι ή μειωμένη κατανάλωση.
ermis1964
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 19:29

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 34 επισκέπτες