Σελίδα 1 από 32

Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή υγραέριο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ, 2011 15:23
από fck23
Την καλησπέρα μου στο forum
αυτές τις μέρες έχω ένα προβληματισμό μεγάλο μέχρι τέλος του μήνα πρέπει να αγοραστεί ένα van( corsa, fiesta,η punto) λόγο δουλείας ,το οποίο θα κάνει από 50.0000-60.000χλμ τον χρόνο . τώρα ο προβληματισμός μου τι να πάρω diesel η βενζίνη και μετά να το κάνω μετατροπή σε υγραέριο . η αγορά πάνω κάτω κοστίζει το ίδιο αλλά προβληματίζομαι με ποιο από τα δυο θα έχω λιγότερα προβλήματα σε θέματα μηχανής μιας και το αμάξι θα πρέπει να αντέξει 5-6 χρονάκια ,και τέλος του χρόνου βέβαια με ποιο από τα δυο θα έχω λιγότερα έξοδα θα ήθελα λίγο τις γνώμες σας με έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανα σαν καύσιμο θα έχω περίπου 100 εύρο λιγότερα τον μήνα με το υγραέριο με σημερινές τιμές (0.8 το υγραέριο 1.5 το πετρέλαιο ) από κει και πέρα όμως με την συντήρηση τι γίνεται θα έχω περισσότερα έξοδα με το υγραέριο παρά με το πετρέλαιο ?
Αυτά είναι κάποια ερωτήματα που κάνουν την απόφαση μου λίγο δύσκολη και για αυτό θα ήθελα λίγο τα Φώτα σας
Σας ευχαριστώ πολύ

Re: LPG Η DIESEL

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ, 2011 17:03
από dti
Στην περίπτωσή σου θα έπαιρνα το νέο corsa 1.3 DTE με τον diesel κινητήρα. Καίει ελάχιστα (3,5 l/100 km), έχει ρύπους λιγότερους κι από κάποια υβριδικά (μόλις 94 gr/km), ΔΕΝ πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, δεν θα χρειαστεί να κάνεις οποιαδήποτε μετατροπή (με ότι κινδύνους συνεπάγεται αυτή), δεν θα χάσεις κάποια εγγύηση, κλπ. Δύσκολα θα έχεις μεγαλύτερη οικονομία με το συνδυασμό βενζίνης/υγραερίου.

Re: LPG Η DIESEL

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ, 2011 17:34
από astragjtg
dti έγραψε:Στην περίπτωσή σου θα έπαιρνα το νέο corsa 1.3 DTE με τον diesel κινητήρα. Καίει ελάχιστα (3,5 l/100 km), έχει ρύπους λιγότερους κι από κάποια υβριδικά (μόλις 94 gr/km), ΔΕΝ πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, δεν θα χρειαστεί να κάνεις οποιαδήποτε μετατροπή (με ότι κινδύνους συνεπάγεται αυτή), δεν θα χάσεις κάποια εγγύηση, κλπ. Δύσκολα θα έχεις μεγαλύτερη οικονομία με το συνδυασμό βενζίνης/υγραερίου.


Συμφωνώ, αν θελεις να παρεις κατι σε αυτη την κατηγορια. Το πηρε συγγενής μου και κανει μικτο, βαρια 4.5 lt/100 !!!.....και δεν ειναι και απο τους καλυτερους οδηγους....

Για επαγγελματικό, με κλειστά ματια diesel.

Re: LPG Η DIESEL

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ, 2011 22:14
από gakost
Πάντως επειδή είπες ότι θα κάνεις πολλά χιλιόμετρα και θες επαγγελματικό να το κρατήσεις πολλά χρόνια ρίξε καμιά ματιά στους πίνακες αξιοπιστίας κάθε μάρκας / μοντέλου πριν αποφασίσεις. Στο λέει ένας καμένος από μια από τις μάρκες που ανέφερες με πάρα πολλά προβλήματα που σημαίνει πολύ χαμένο χρόνο αλλά και χρήμα στα συνεργεία. Επίσης να ξέρεις ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα περισσότερα ταξί είναι Octavia και αν ρωτήσεις τους ιδιοκτήτες τους θα σου πουν ότι έχουν ελάχιστα προβλήματα παρόλο που δεν τους συμπεριφέρονται με τον καλύτερο τρόπο. Όσον αφορά την απόφαση μεταξύ diesel και LPG να υπολογίσεις ότι παρόλο που τα πρατήρια αυξάνονται δεν υπάρχουν παντού ακόμα , βέβαια παίζει ρόλο και που κινήσε, όπως επίσης ότι εξαρτάσαι πάρα πολύ από τον εγκαταστάτη του LPG να σου επιδιορθώσει άμεσα και αξιόπιστα τυχόν προβλήματα που σημαίνει ότι πρέπει να βρεις κάποιον που να είσαι σίγουρος για την συνεργασία σας. Τέλος ενώ οι κινητήρες πετρελαίου μπορεί να βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα χωρίς ανάγκης επισκευής αλλά πολλές αντιπροσωπείες έχουν εξωφρενικά τιμολόγια για τα service οπότε τσέκαρε και αυτή την λεπτομέρεια πριν αποφασίσεις.

Re: LPG Η DIESEL

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ, 2011 09:39
από dim63
diesel

Re: LPG Η DIESEL

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ, 2011 10:39
από dathens
dti έγραψε:Στην περίπτωσή σου θα έπαιρνα το νέο corsa 1.3 DTE με τον diesel κινητήρα. Καίει ελάχιστα (3,5 l/100 km), έχει ρύπους λιγότερους κι από κάποια υβριδικά (μόλις 94 gr/km), ΔΕΝ πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, δεν θα χρειαστεί να κάνεις οποιαδήποτε μετατροπή (με ότι κινδύνους συνεπάγεται αυτή), δεν θα χάσεις κάποια εγγύηση, κλπ. Δύσκολα θα έχεις μεγαλύτερη οικονομία με το συνδυασμό βενζίνης/υγραερίου.


Αυτο δηλαδή μπορουμε να το πάρουμε και αθήνα Θεσσαλονίκη χωρίς προβλημα μιας και είναι ουσιαστικά σαν υβριδικό ;

Re: LPG Η DIESEL

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ, 2011 18:04
από dti
Δυστυχώς όχι ακόμη απ' όσο γνωρίζω... Άκουσα και μια εκπομπή το Σάββατο στο ραδιόφωνο που κάτι παρόμοιο ρωτούσε ο δημοσιογράφος από τη στιγμή που οι ρύποι είναι μικρότεροι κι από κάποια "υβριδικά", υπάρχει φίλτρο DPF, είναι Euro5 συμβατό, δεν θά 'πρεπε να υπάρχει κανένας περιορισμός πουθενά στην Ελλάδα...
Βέβαια μια επικοινωνία με την Opel ίσως "σπρώξει" κάποια πράγματα...

Ο "Δούρειος Ίππος" για τους κυβερνώντες (που δυστυχώς κουβαλούν τα μυαλά του Σουφλιά ακόμη και σήμερα), θα είναι ο συνδυασμός diesel με ηλεκτροκινητήρα, που εκεί δεν μπορούν να πουν και να κάνουν τίποτε...

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Φεβ, 2012 19:50
από maevius
diesel σίγουρα.

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Φεβ, 2012 19:54
από dim63
diesel βεβαια ορεξη για μετατροπες εχεις??

Re: Αγορα νεου αυτοκινητου diesel η υγραεριο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Φεβ, 2012 20:19
από dti
- diesel εφόσον κάνεις πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο και είσαι πρόθυμος ν' αναλάβεις το πιθανόν αυξημένο κόστος συντήρησης (π.χ. λόγω κακής ποιότητας καυσίμου, αν χαλάσει η αντλία, θα χρειαστείς περίπου τόσα χρήματα όσα για μια εγκατάσταση συστήματος υγραερίου σε βενζινοκίνητο).
- υγραέριο εργοστασιακό ή με εγγύηση κινητήρα από επίσημη αντιπροσωπεία, εφόσον θες οπωσδήποτε καινούργιο αυτοκίνητο.

Ότι πάρεις σε καινούργιο, φρόντισε να έχει (προς το παρόν) μηδενικά ή ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας.

Ρίξε πάντως μια ματιά και σε δυο άλλες εναλλακτικές για μεταχειρισμένο:
- diesel αυτοκίνητο από το εξωτερικό με λίγα σχετικά χιλιόμετρα
- βενζινοκίνητο οικονομικό σε κατανάλωση, για το οποίο υπάρχουν αρκετά kit μετατροπής σε υγραεριοκίνητο (αν αποφασίσεις στο μέλλον οτι πρέπει να βάλεις)