admitos έγραψε:δεν είναι θέμα ε9 ούτε ε1 ούτε τίποτα σε ε...όταν θεωρείς πως αυτά που παίρνεις αντιπροσωπεύουν την εργασία που κάνεις (κόπο και χρόνο - ποιότητα εργασίας ) τότε δεν υπεκφεύγεις ούτε ειρωνεύσαι ή κάνεις χιουμορ (;)...αλλά όταν το σύστημα κοστίζει 500 και εσύ παίρνεις 1000 τότε είναι λογικό να πετάς την μπάλα στην εξέδρα... (το εσύ αναφέρεται στον καθέναν και όχι σε εσένα προσωπικά, τουλάχιστον εσύ απάντησες μέχρι ενός σημείου)
admitos έγραψε:το ότι δεν πάμε καλά οφείλεται σε συγκεκριμένες πρακτικές dim63...όπως το να προσπαθείς από ένα αυτοκίνητο να βγάλεις μηνιάτικο. επίσης, ίσως δεν το καταλαβαίνεις, αλλά στο σουπερμαρκετ όταν αγοράζουμε φέτα υπάρχουν πολλές ποικιλίες άρα είναι λογικό να υπάρχουν διαφορετικές τιμές και επίσης αν δεν το καταλαβαίνεις και εκεί ψάχνεις για το πόσο κέρδος βγάζει η κάθε εταιρία όταν συγκρίνεις τις τιμές.
στα τεχνολογικά πράγματα κάποια στοιχεία είναι πιο στανταρ γιατί το κάθε σύστημα (κινητό, tv, laptop) συνοδεύεται από κωδικό από την εταιρεία παραγωγής του. (τώρα όσο εσύ είδες κωδικό στην φέτα ή στο λουκάνικο άλλα τόσο πετυχημένη είναι η σύγκριση με το σουπερμαρκετ). γιατί αν υπήρχαν διαφορές δεν θα ήταν πασίγνωστο το skroutz ούτε θα είχαν κλείσει τα συνοικιακά καταστήματα υπό την πίεση των πολυεθνικών που πουλάνε τα ίδια πράγμα τα συμπιέζοντας το κέρδος τους ανα κομμάτι πώλησης και στοχεύοντας στην ποσότητα πωλήσεων.
οπότε πριν κρίνεις,σκέψου...
@QGas Αυτό το οποίο λέω είναι ότι πως βλέπω κάποιον στο ίντερνετ να πουλάει ένα κιτ στην μισή τιμή από εκείνη που μου ζητά ο εγκαταστάτης και σκέφτομαι γιατί να συμβαίνει αυτό. Βλέπω πως το συγκεκριμένο site ανήκει σε κάποιον που απότι διαβάζω στο φορουμ δεν έχει και την καλύτερη φήμη. Αλλά έρχομαι να σε ρωτήσω συγκεκριμένα, αν πάω στην ιταλία και φέρω το αυθεντικό κιτ από το εργοστάσιο της brc για ποιον λόγο δεν δέχεσαι να το περάσεις; αφού και εσύ από εκεί το έχεις αγοράσει(από την επίσημη πηγή);;; αν είναι επειδή δεν το έχεις αγοράσει εσύ τότε για ποιον λόγο τα συνεργεία δέχονται να σου περάσουν ιμάντα χρονισμού ή να σου βάλουν λάδια που τα φέρνει μαζί ο πελάτης; εκεί δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει αστοχία υλικού ή τα λάδια να είναι μαϊμού;
@LPGas επειδή έχω παρακολουθήσει τις απαντήσεις σου σε άλλα θέματα καταρχήν σε ευχαριστώ για το ύφος σου και εδώ.
"Το αν θα τοποθετηθεί, ρυθμιστεί και δουλέψει σωστά εξαρτάται από τον εγκαταστάτη.
Αυτός είναι επίσης που θα σου δώσει την πιστοποίηση, τη δήλωση συμμόρφωσης και το βιβλιαράκι εγγύησης.
Οπότε κάνε καλύτερα την επιλογή σου με βάση τον πιστοποιημένο εγκαταστάτη και όχι με ιντερνετικες προσφορές."
συμφωνώ απόλυτα, άρα προς τι η πρεμούρα με το αν θα του πάω να μου εγκαταστήσει ένα κιτ που έχω βρει εγώ κάπου και που είναι καινούργιο; ούτως η άλλως ακόμη και από τον ίδιο να το αγοράσω, αν χαλάσει κάτι στην εταιρεία δεν θα πέσει/ρίξει την ευθύνη; θα πει "έβαλα φθηνό σωλήνα και τρύπησε";;;
admitos έγραψε:το ότι δεν πάμε καλά οφείλεται σε συγκεκριμένες πρακτικές dim63...όπως το να προσπαθείς από ένα αυτοκίνητο να βγάλεις μηνιάτικο. επίσης, ίσως δεν το καταλαβαίνεις, αλλά στο σουπερμαρκετ όταν αγοράζουμε φέτα υπάρχουν πολλές ποικιλίες άρα είναι λογικό να υπάρχουν διαφορετικές τιμές και επίσης αν δεν το καταλαβαίνεις και εκεί ψάχνεις για το πόσο κέρδος βγάζει η κάθε εταιρία όταν συγκρίνεις τις τιμές.
στα τεχνολογικά πράγματα κάποια στοιχεία είναι πιο στανταρ γιατί το κάθε σύστημα (κινητό, tv, laptop) συνοδεύεται από κωδικό από την εταιρεία παραγωγής του. (τώρα όσο εσύ είδες κωδικό στην φέτα ή στο λουκάνικο άλλα τόσο πετυχημένη είναι η σύγκριση με το σουπερμαρκετ). γιατί αν υπήρχαν διαφορές δεν θα ήταν πασίγνωστο το skroutz ούτε θα είχαν κλείσει τα συνοικιακά καταστήματα υπό την πίεση των πολυεθνικών που πουλάνε τα ίδια πράγμα τα συμπιέζοντας το κέρδος τους ανα κομμάτι πώλησης και στοχεύοντας στην ποσότητα πωλήσεων.
οπότε πριν κρίνεις,σκέψου...
@QGas Αυτό το οποίο λέω είναι ότι πως βλέπω κάποιον στο ίντερνετ να πουλάει ένα κιτ στην μισή τιμή από εκείνη που μου ζητά ο εγκαταστάτης και σκέφτομαι γιατί να συμβαίνει αυτό. Βλέπω πως το συγκεκριμένο site ανήκει σε κάποιον που απότι διαβάζω στο φορουμ δεν έχει και την καλύτερη φήμη. Αλλά έρχομαι να σε ρωτήσω συγκεκριμένα, αν πάω στην ιταλία και φέρω το αυθεντικό κιτ από το εργοστάσιο της brc για ποιον λόγο δεν δέχεσαι να το περάσεις; αφού και εσύ από εκεί το έχεις αγοράσει(από την επίσημη πηγή);;; αν είναι επειδή δεν το έχεις αγοράσει εσύ τότε για ποιον λόγο τα συνεργεία δέχονται να σου περάσουν ιμάντα χρονισμού ή να σου βάλουν λάδια που τα φέρνει μαζί ο πελάτης; εκεί δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει αστοχία υλικού ή τα λάδια να είναι μαϊμού;
@LPGas επειδή έχω παρακολουθήσει τις απαντήσεις σου σε άλλα θέματα καταρχήν σε ευχαριστώ για το ύφος σου και εδώ.
"Το αν θα τοποθετηθεί, ρυθμιστεί και δουλέψει σωστά εξαρτάται από τον εγκαταστάτη.
Αυτός είναι επίσης που θα σου δώσει την πιστοποίηση, τη δήλωση συμμόρφωσης και το βιβλιαράκι εγγύησης.
Οπότε κάνε καλύτερα την επιλογή σου με βάση τον πιστοποιημένο εγκαταστάτη και όχι με ιντερνετικες προσφορές."
συμφωνώ απόλυτα, άρα προς τι η πρεμούρα με το αν θα του πάω να μου εγκαταστήσει ένα κιτ που έχω βρει εγώ κάπου και που είναι καινούργιο; ούτως η άλλως ακόμη και από τον ίδιο να το αγοράσω, αν χαλάσει κάτι στην εταιρεία δεν θα πέσει/ρίξει την ευθύνη; θα πει "έβαλα φθηνό σωλήνα και τρύπησε";;;
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες
|
|