[mod: αποκοπή από άλλο θέμα]
Ο valsam εχει απόλυτο δίκιο.
Έχω προκαλέσει άπειρες φορές για μετρήσεις, για εγγυήσεις Γραπτές αλλα όλοι οι επιστήμονες εφευρέτες μούγκα.
Και μετα απο λίγο....ξανά αρχίζουν τις ιστοριουλες τους.
Η θερμογονος διάφορα εχει αναφερθεί ότι είναι άνω του 30 τα εκατο, εμείς βάζουμε το 25 σε πολυ καλές περιπτώσεις με καλή ecu, ειδάλλως αν το αμάξι είναι ρυθμισμενο με 100 άρα και επιθετικό προγραμμα....η αύξηση περνάει το 30 τα εκατο και οι μοίρες πέφτουν στο κοφτη, έχω κάνει πόστ με ποσά Οκτανια είναι το LPG.....μούγκα όλοι όμως!
Αυτός που λέει για 30 κάτι μοίρες.....ούτε να λογκαρει και να αναλύσει τι διαβάζει ξέρει.
Στα τουρμπατα 3 μοίρες είναι 10 το πολυ 15 ίπποι.....στα ατμοσφαιρικά μαμισια είναι πολυ λιγότερη η διάφορα.
Το ότι πάω μέχρι 4500 σαλ και έχω μόνο 17 τα εκατο αύξηση.....αυτο και αν είναι τρισμεγιστη κορυφή δήλωση.....δηλαδή το κιτ που μπήκε είναι ανίκανο για παροχές του συγκεκριμένου μοτέρ; Η το μοτέρ το δουλεύεις στο μισό powerband οπότε έχεις 17 τα εκατο αύξηση στη παραγωγή του ποιου ακριβώς έργου σε σχέση με το ονομαστικο;
Μου γίνατε ειδικοί στη προπορεια.....νέα μόδα......για τα long term fuel trims......κινέζοι;
Ντροπή ρε παιδια.......ντροπή...
Αστε το παιδια......μη το ταραζετε βρωμάει το πράγμα.....