Είμαιστε στην καρδιά του καλοκαιριού και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι τους ειδικούς.
Τους καλοκαιρινούς μήνες ιδιαίτερα Ιούλιο κα Αύγουστο πολλές φορές η εξωτερική θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο
ξεπερνώντας τους 33-34 βαθμούς και φτάνοντας ή ξεπερνώντας πολές φορές και τους 40.
Υπάρχουν μελέτες για τυχόν μεγαλίτερη καταπόνηση του κινητήρα-βαλβίδων όταν η εξωερική θερμοκρασία είναι πολύ
ψηλή??
Λέω μήπως όταν το θερμόμετρο ανεβαίνει πολύ και ξεπερνάει κάποιους βαθμούς,μήπως θα ήταν καλό για τον κινητήρα
να μην χρησιμοποιούμε υγραέριο αλλά να το γυρίζουμε σε βνζίνα??