Δημητρη δεν αμφισβητησα ότι συμφερει το υγραεριο!
Αμφισβητω ότι συμφερει ολους !
Συμφερει ορισμένους και υπο προϋποθέσεις!
Συμφερει αυτους που εχουν ανθεκτικα στο υγραεριο μοτερ και ένα από αυτά που το ξερω από πρωτο χερι είναι ο 1,6 του γκρουπ psa όπως ειπα πιο πριν!
Γι'αυτο φιλε μου σε καμια περιπτωση δεν πιστευω ότι το κιτ και ο μαστορας είναι το Α και το Ω στην υγραεριοκινηση,παιζουν φυσικα μεγαλο ρολο αλλα τον μεγαλυτερο παιζει η κατασκευή του μοτερ!
Μ@λακες ειμαστε να μην θελουμε να κινηθούμε πιο οικονομικα απ'οτι τωρα με βενζινη?
Δημητρη εχω φιλο πρατηριουχο που εχει 2 αντλιες υγαεριου εδώ και χρονια εχει 3 αυτοκίνητα βενζινοκίνητα και σε κανενα δεν βαζει υγραεριο!
Εχω φιλο που εχει 2 μεγαλα συνεργεια(όχι 1 αλλα 2) και αυτος και τα παιδια του εχουν καμια 6-7 αυτοκίνητα και κανει και εγκαταστασεις υγραερίου,και αυτος σε πληροφορω σε κανενα δεν περασε υγραεριο,αν δεν με πιστευεις παρε με τηλ. να σου πω και ονόματα η ακομη και να σου δοσω τα τηλεφωνα τους να τους ρωτήσεις εσυ ο ιδιος !
Οσο για το golf φιλε στα 65000 χιλιομετρα ακομη δεν εχεις βγει στην safe zone,δηλ. στην ζωνη "ε και να χαλασει τα εβγαλα τα χρηματα της εγκαταστασης και της ζημιας(αν τυχει και μακαρι ποτε να μην σου τυχει!)δηλ. της επισκευης με εδρες-βαλβιδες κ.τ.λ από στελιτες και μελιτες και είμαι και από πανω οικονομικα"!
Ο Παπους είναι στην safe zone αυτό δεν το αμφισβητο!
Εγω με 55,000 χλμ ειχα δεν ειχα πατησει την ρεφα συστηματος και ζημιας αλλα προτιμησα να παρατησω το παιχνιδι γιατι εχω φιλους που μπηκαν στο παιχνιδι "το φτιαχνω" και ειδα ότι δεν το χαρηκαν για πολύ,δηλ. ξανα μανα τα ιδια προβληματα,οπως η περιπτωση η δικια σου με το avensis δηλ.!