Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Τετ 06 Σεπ, 2017 00:30

erimitis έγραψε:Λοιπον έχω υγραέριο απο το 2009.
Συνολικά το αβινσις έχει κανει με υγραέριο 165000 χιλιομετρα.
Αν βάλουμε την βενζίνη σε ενα μέσο ορο 1,30 και το υγραέριο 0,70 τοτε με καταναλωση 8 στα 100 για βενζινη και 10 στα 100 για υγραεριο το συνολικο κοστος ειναι 17160 ευρω για βενζινη και για υγραεριο 11550.
Αρα το καρδος στα 8 χρονια ειναι 5610.
Απο αυτα θα αφαιρεσουμε 1600 που ηταν οι βαλβιδες δυο φορες 80 ευρω ρυθμιση βαλβιδων και 80 ευρω ενα μπεκ.
Στο δια ταυτα λοιπον 3850 ευρω .Δηλαδη για καθε χρονια 427 ευρω.
Οι αριθμοι λοιπον λενε την αληθεια.τωρα αλλος θα το δει το ποτηρι μισογεματο αλλος μισο αδειο.
Να σημειωσω οτι οπως ειπαμε λαβαμε τον μεσο ορο και των δυο καυσιμων.
Προσωπικα μετα και οτι περασα πιστευω οτι αξιζει αρκει οπως ειπαν και οι αξιοτιμοι συμφορμιτες να βρεις για το αμαξι σου το καταλληλο συστημα αλλα και τον καταλληλο εγκαταστατη.
Αν πιουμε εναν καφε απο κοντα θα σας πω παρα πολλα!!!!

Στάλθηκε από το Lenovo P1m μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δημτρη πραγματικα δεν θελω να σου την πω αλλα το κοστος εγκαταστασης του συστηματος υγραερίου που είναι στους υπολογισμούς σου γιατι δεν το βλεπω?
3850 λες ότι είναι το συνολικο σου κερδος μετα από 8 χρονια υγραεριοκινητος(ουτε ένα ουτε 2 ουτε 3 αλλα 8 χρονια παρακαλω!!!!!!),ποσα ρε φιλε εδωσες πριν 8 χρονια για την εγκατασταση,εγω λεω πανω από 1000ρικο πρεπει να'ταν ,ειναι η δεν είναι ετσι?
Για υπολογισε λοιπον και την μεταπωλητικη απαξιωση με 2 ρεκτιφιέ στη μπακα του avensis και κανε ξανα την σουμα σου φιλε!
Οικονομισαν ολοι γυρω από το υγραεριο μια χαρα και καλα και'συ απλα εγλυψες λιγο το κοκαλακι που ελεγα πιο πριν(και μαλιστα μετα κοπων και βασανων και με σκοτούρες και νταλκάδες λογο των προβλημάτω που σου παρουσιασε το υγραεριο!)/
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό erimitis » Τετ 06 Σεπ, 2017 00:38

Φιλε Βαλσαμη εχεις δικιο.
Το κοστος εγκαταστασης ηταν στα 1200 αν θυμαμαι καλα.
Να αρχισω να κλαιω λες?

Στάλθηκε από το Lenovo P1m μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Τετ 06 Σεπ, 2017 01:06

referravag έγραψε:Φίλε Βαλσάμη το υγραέριο δεν φταίει αποκλειστικά σαν υγραέριο για τις ζημιές των φίλων σου που απ' ότι καταλαβαίνω βρίσκεσαι θεσ/νικη... Αυτά που φταίνε για τις βλάβες είναι 1) η κακή εγκατάσταση και ρύθμιση του ΚΙΤ, 2) η ποιότητα του μείγματος που γίνεται όργιο με το autogas που δεν είναι σωστό μείγμα autogas και 3) λιγότερο φταίνε οι κινητήρες σαν κινητήρες...

Γενικά επειδή το είχα ψάξει πάρα πολύ και είχα ρωτήσει και τον μηχανικό μας στις 3 γέφυρες στα Πατήσια που πήγαινα με τον πατέρα μου από παιδί για σέρβις και ο οποίος κάνει και αυτός εγκαταστάσεις υγραερίου πλέον, αυτό που μας είχε πει είναι ότι γενικά οι Ευρωπαϊκοί κινητήρες δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το υγραέριο... Πες άντε μια εξαίρεση να είναι η Ford, που και εγώ έχω δει πολλά Ford με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με υγραέριο. Όλοι οι φίλοι σου έχουν γιαπωνέζικα οπότε όπως καταλαβαίνεις το λες και μόνος σου... Η συμβατότητα ίσως να μην είναι η καλύτερη, αν και εγώ ξανά λέω έχω φίλους με γιαπωνέζικα που δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το υγραέριο...

Όπως γράφει και ο φίλος nickL από πάνω (παρέα γράφαμε χεχε) κάνεις έρευνα πριν πας για εγκατάσταση... Εγώ πέρα από το φόρουμ εδώ που το είχα διαβάσει ολόκληρο, έψαχνα πάνω από ένα 6μηνο για να κατανοήσω τους κινδύνους και τα ρίσκα καθώς και για να εντοπίσω καλό και σωστό μάστορα καθώς και να δω τι ΚΙΤ ταιριάζει καλύτερα στον δικό μας κινητήρα, τι ΚΙΤ βάζει η Peugeot από το εργοστάσιο κλπ. Μου πήρε πάνω από ένα 6μηνο για να βρω όλες τις λεπτομέρειες... Μέχρι και τεχνικά σχέδια του εργοστασιακού κινητήρα EP3C που δείχνουν την εγκατάσταση και την τοποθέτηση των εξαρτημάτων από το εργοστάσιο βρήκα και ήταν ίδια με την εγκατάσταση που έγινε από τα παιδιά του LPGas.

Ναι μεν κάποιοι κινητήρες είναι ευαίσθητοι αλλά εγώ βλέπω και ευαίσθητους κινητήρες που πάνε χιλιόμετρα πολλά. Αυτό που έχω συμπεράνει από την δική μου έρευνα και από συζητήσεις με βενζινάδες που βάζουμε υγραέριο αλλά και με βενζινάδες που δεν έχουν υγραέριο αλλά το έχουμε κουβεντιάσει το θέμα, είναι ότι τα αυτοκίνητα με υγραέριο που καίγονται, καίγονται λόγω κακού μείγματος LPG το οποίο δεν έχει την σωστή αναλογία που απαιτεί για να χαρακτηριστεί ως autogas. Το τι γίνεται με νοθεία και με ποιον τρόπο κλέβουν μας τα έχει πει ένας βενζινάς στο Κιάτο ο οποίος δεν έχει υγραέριο στο δικό του πρατήριο και μάλιστα μια φορά εξηγούσε αναλυτικά τι και πως στην φίλη μου καθώς και πόσο κοστίζει για να φτιάξει εγκαταστάσεις υγραερίου (και γι' αυτό και δεν βάζει) και πόσο ελάχιστο θα ήταν το κέρδος του αν δεν κάνει λαμογιά με τα μείγματα για να κερδίζει με αυτόν τον τρόπο...

Μιλάμε πάντοτε για σωστές εγκαταστάσεις και για σωστά ρυθμισμένα αυτοκίνητα... Αν δεν είναι σωστή η εγκατάσταση και η ρύθμιση αυτό είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο... Να μας συμπαθάς... Μιλάμε όμως για σωστές και απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις. Και εμάς το δικό μας βλέπεις πχ ότι με κάποια υγραέρια δεν τραβάει το ίδιο καλά όπως με Coral. Με κάποια απλά πηγαίνει χωρίς πρόβλημα απλά είναι ΟΚ. Με κάποια άλλα κάνει και μικροκενά-μικροδιακοπές που και που... Δεν ξανά πας εκεί... Λογικό μου ακούγεται να πάθει ζημιά κάποιος που πάει και βάζει από όπου βρει πιο φθηνά υγραέριο... Και εμείς είχαμε βάλει στον πιο φθηνό της περιοχής μια φορά που κάναμε το λάθος να πάμε να δοκιμάσουμε και το αυτοκίνητο μόνο που δεν έμεινε... Ευτυχώς την πάλεψε το BRC και το κατανάλωσε γιατί σε κάτι άλλα παιδιά τους γύρναγε σε βενζίνη δεν τους άφηνε να ξανάγυρίσουν σε υγραέριο και κάτι τέτοια κουλά με κάτι Prins και κάτι άλλα ΚΙΤ. Επίσης για πες μας και το άλλο. Πόσα αυτοκίνητα με βενζίνη έχουν κάψει βαλβίδες; Αυτά γιατί έκαψαν βαλβίδες αφού δεν είχαν υγραέριο;

Άρα λοιπόν φίλε Βαλσάμη να μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε την αίσθηση του δάσους... Δεν είναι τόσο απόλυτα τα πράγματα όπως τα παρουσιάζεις...

Υπάρχουν ρίσκα; Ναι υπάρχουν όταν κάποιος αποφασίσει να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Και για χειρουργείο όταν πας υπογράφεις ότι το κάνεις με την συγκατάβασή σου... Έτσι είναι και με την διασκευή του υγραερίου. Ενέχει ρίσκα. Θέλει μελέτη και έρευνα πριν το αποφασίσεις. Είναι η λύση του φτωχού όπως και να το κάνουμε γιατί κάποιοι δεν μπορούν να αλλάξουν σε diesel...

Εγώ μόνο ένα τεράστιο ευχαριστώ έχω να πω στην κοινότητα εδώ που με βοήθησε στην έρευνά μου πριν την εγκατάσταση και μακάρι να το είχαμε πάρει απόφαση και 1-2 χρόνια νωρίτερα καθότι μέσα σε 2 χρόνια (τα κλείνει σε λίγες μέρες) και σχεδόν 43.000χλμ με υγραέριο από την εγκατάσταση (168.500χλμ συνολικά) σε αυτό το διάστημα το αυτοκίνητο έχει ξανά αγαπηθεί και λατρευτεί όπως καινούριο λόγω της οικονομίας του!! Θυμάμαι όταν το είχαμε πρωτοβάλει που πηγαίναμε βόλτα με την φίλη μου στην Αθήνα και δεν το πιστεύαμε ότι πηγαίνουμε με το δικό της καθώς μέχρι τότε παίρναμε το πετρελαιοκίνητο μου. :D

Καλό βράδυ σε όλη την παρέα!

Φιλε σορρυ που στο λεω αλλα εχεις μπερδευθει λιγο γιατι εισαι ακομη νεος στο υγραεριο( μονο 43.000χλμ σωστα?)αρα η ταξηνομιση (1),2),)3)που εχεις κανει για τα προβλήματα που προκυπτουν από την χρηση υγραεριου καμια μα καμια σχεση δεν εχουν με την πραγματικοτητα!
Ρώτησες μηχανικο που κανει και εγκαταστασεις υγραεριου "πλεον" και σου ελυσε ολες τις αποριες σου?
Εχεις φίλους με γιαπωνέζικα που δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το υγραέριο?
Ωραια πες μας για ποσο καιρο και στα ποσα χλμ δεν εχουν η εχουν κανει και δεν εχουν πρόβλημα?
Εγω προκαλω οποιον θελει εδώ μεσα να παμε ΑΥΡΙΟ κι'ολας σε όλα τα μηχανουργια της Θεσ/νικης να μας που οι ειδικοι τι παιζει!!!!!!
Eγω χανω τραπεζι εσεις χανεται ένα καφεδακι!
Εξαιρειτε φυσικα απο το στοίχημα ο γνωστος κινητήρας 1600 του group psa που φιλος εχει κανει 200.000 χλμ με υγραεριο γιατι πολύ απλα ο κινητήρας ειχε σχεδιαστει για χρηση και με φυσικο αεριο!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 06 Σεπ, 2017 02:57

Χαχα! Πλάκα έχεις ρε συ Βαλσάμη. Βγάζεις τόσα άτομα λάθος... Στον παππού μάλιστα βγάζεις και πόρισμα για το τι φταίει στο αυτοκίνητό του υπαινισσόμενος τα χειρότερα. Το ότι εγώ έχω 43.000χλμ με υγραέριο απροβλημάτιστα που κολλάει σε αυτά που έχω γράψει; Προσπαθείς να υποβαθμίσεις την γνώμη μου και την επιχειρηματολογία μου με ένα τόσο μικροπρεπές σχόλιο; Τι να σου πω; Εγώ προσωπικά θεωρώ όλες τις γνώμες ισάξιες είτε κάποιος έχει 20.000χλμ είτε 220.000χλμ. Όλες οι γνώμες είναι δεκτές και κάθε γνώμη βοηθάει στο να κατανοήσουμε πράγματα.

Εσύ ρε φίλε όμως το έχεις πάρει απόφαση ότι κανένας δεν θα έχει κέρδος με τα δεινά που πρόκειται να πάθει! Άλλος Κυριάκος μας βρήκε... :lol: Και ξανά λέω έχεις πολύ πλάκα. Αν άλλος είχε τα ίδια χλμ με εμάς ή και τα μισά αλλά με ένα σωρό προβλήματα εκεί τι θα έλεγες ακριβώς; Θα σου πω εγώ: Εκεί θα έβγαινες πρώτος πρώτος να γράψεις το δίκιο σου και θα την μετρούσες την εμπειρία του νέου και "άπειρου στο υγραέριο" υπέρ σου φυσικά, γιατί παίρνεις με το μέρος σου ότι σε συμφέρει. Το φταίξιμο θα το έριχνες στο υγραέριο χωρίς κουβέντα παραπάνω και θα έβγαινες και θα του έγραφες "σε πήραν στο λαιμό τους οι άλλοι". Ένας όμως που δεν έχει προβλήματα του λες ότι δεν τα ξέρει καλά γιατί είναι νέος ακόμη και δεν έχει αρκετά χλμ... χαχα ωραίος :lol:

Πάμε παρακάτω.

Μέσα σε άλλα που έγραψα δεν μας απαντάς στο εξής φίλε με τα πολλά χλμ και τις γνώσεις σου στο υγραέριο. Σε ρώτησα το εξής απλό και δεν το σχολίασες: Όλοι αυτοί που έχουν πάθει ζημιά στις βαλβίδες χωρίς υγραέριο με την απλή και ταπεινή βενζινούλα γιατί έπαθαν ζημιά αφού δεν είχαν υγραέριο; Γιατί αποφεύγεις να σχολιάσεις; Τι δεν σου αρέσει στην ερώτηση. Για πες μας αφού τα γνωρίζεις τόσο καλά γιατί αυτά τα αυτοκίνητα έκαψαν βαλβίδες με βενζίνη; Καλή η προπαγάνδα σου αλλά και πάλι κοιτάς το δέντρο. Δηλ επειδή είχες εσύ ή κάποιοι γνωστοί σου άσχημη εμπειρία (που δεν ξέρω και αν είχες και δεν με ενδιαφέρει κιόλας να σου πω την αλήθεια - άλλοι έχουν καλές άλλοι κακές εμπειρίες) βγαίνεις κραδαίνοντας να μας πεις ότι θα πάθουμε συμφορές με το τραγικό LPG. Άλλη ερώτηση (μου ήρθε τώρα). Το κιτ που έβαλε κάποιος πριν 8-10 χρόνια είναι το ίδιο με αυτό που έβαλε κάποιος πέρσι πρόπερσυ ή φέτος; Αυτό δεν παίζει ρόλο στη καταπόνηση του κινητήρα; Δεν είναι προφανές ότι όσο περνάνε τα χρόνια τόσο θα τελειοποιούνται τα ΚΙΤ και θα βελτιώνονται με πολύ πιο ακριβή διαχείριση του κινητήρα; Πόσα παιδιά έχουν αλλάξει είτε από μπεκ μόνο είτε και ολόκληρο ΚΙΤ και έχουν δει θεαματική βελτίωση και στις επιδόσεις και στην κατανάλωση; Τα λέμε και αυτά λάθος; :lol:

Όταν θα απαντήσεις σοβαρά σε αυτά που σε ρωτήσαμε και στις τοποθετήσεις μας (και στις δικές μου παρατηρήσεις και στις υπόλοιπες) αντί να βγαίνεις και να λες γενικά ότι έχουμε μπερδευτεί και δεν τα ξέρουμε καλά (ενώ εσύ τα ξέρεις) και δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα αυτά που γράφουμε τότε ίσως κάνουμε έναν όμορφο διάλογο.

Πες μου ακριβώς που είναι λάθος ο συλλογισμός μου στα 1), 2) και 3) γιατί απ' ότι καταλαβαίνω εσύ θεωρείς ότι εγώ δεν τα λέω σωστά. Μας λες λοιπόν ότι 1) η κακή εγκατάσταση και ρύθμιση του ΚΙΤ, 2) η κακή ποιότητα του μείγματος που γίνεται όργιο με το autogas που δεν είναι σωστό μείγμα autogas και 3) η συμαβατότητα του κάθε κινητήρα, δεν παίζουν ρόλο στις βλάβες που μπορεί να πάθει ένα αυτοκίνητο μετά από διασκευή σε LPG... Αυτά δεν μας λες φίλε; Άρα ειδικά για το 2) κιόλας που ανέφερα κάποια πράγματα παραπάνω μας λες ουσιαστικά ότι το κακό καύσιμο (LPG) που δεν είναι autogas, δεν ευθύνεται για ζημιές στον κινητήρα. Κάνοντας μια αναγωγή δηλ σε βενζίνη/πετρέλαιο είναι σαν να μας λες ότι βαζοντας εγώ πχ θέρμανσης στο αυτοκίνητό μου δεν θα μου φρακάρει το DPF σε χρόνο dt... Ή πχ βάζοντας βενζίνη νοθευμένη με τουλουόλη δεν τρέχει κάτι για τον κινητήρα μου... Είσαι σοβαρός;

Μάλιστα και σε τι οφείλονται τα προβλήματα αφού δεν οφείλονται σε κανέναν από τους παραπάνω παράγοντες; Μπορείς να μας εξηγήσεις; Αναλυτικά όμως αν μπορείς γιατί με μηχανικούς και γνώστες του π... ληκτρολογίου που απλά γράφουν για να μας δείξουν την "ανωτερότητα" των γνώσεών τους βγάζοντας άκυρους του συνομιλητές τους με μια φράση του στυλ "είσαι νέος εσύ ακόμη. δεν τα ξέρεις καλά" χωρίς να μας λένε όμως ποια είναι τα σωστά και πως έχει η πραγματικότητα, έχουμε χορτάσει. Ή μιλάμε σοβαρά και συνενοούμαστε χωρίς εξυπνάδες και μικροπρέπειες (απαντάμε τεκμηριωμένα ο ένας στις ερωτήσεις του άλλου σε κόσμιο ύφος) ή να 'χαμε να λέγαμε φίλε...

Με φιλικούς χαιρετισμούς...

ΥΓ: +1 στον nickL. Έχει γράψει κάποια πολύ σωστά πράγματα...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Τετ 06 Σεπ, 2017 05:52

Θα μας τρελάνεις τελείως μου φαίνεται.
Το ότι με πετάει από υγραέριο σε βενζίνα εδώ και 3 μέρες πάει να πει ότι έχει σοβαρό πρόβλημα;;;;
Σοβαρό πρόβλημα θα φοβόμουν αν δεν έπαιρνε μπρος με την πρώτη,αν μου έκαιγε λάδια ή νερά, αν δεν τράβαγε στον ανήφορο.
Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να θέλει κάποια ρύθμιση,ή κάποια αλλαγή φίλτρου,ή κάποια συντήρηση πνεύμονα που δεν έχει γίνει ποτέ;;;

Μου θυμίζεις εκείνον που έχει κάτι πονάκια ,φοβάται ότι θα πεθάνει από καρκίνο πάει στο γιατρό και του λέει ότι έχει γρίπη. :mrgreen:

Τουλάχιστον βαλβίδες δεν νομίζω ότι έχει πρόβλημα γιατί το αμάξι στη βενζίνη πετάει άρα φταίει κάποια ρύθμιση.
Σήμερα θα πάει στο μάστορα και θα τα πούμε αργότερα.
Πάντως και το χειρότερο να είναι (που δεν το εύχεται ούτε ο Valsam) μετά από 105.000 χιλ. και τουλάχιστον 5.000 ευρώ κέρδος
πλην 900 ευρώ εγκατάσταση σέρβις ουδόλως με προβληματίζει.Το φτιάχνω και προχωράω.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 06 Σεπ, 2017 07:18

Διαβαζοντας τα τελευταια μηνυματα και εχοντας πλεον 68000 με υγραεριο ηθελα να γραψω τη γνωμη μου.
Τα συστημα υγραεριου σαφως εχουν βελτιωθει στο λογισμικο διαχειρισης απο το 2011.
Πολλοι κατηγορουν οτι το υγραεριο δημιουργει προβλημα στις βαλβιδες, και το εχουνε κανει ολα τα μηχανουργεια και το λενε.
Ξερω και περιπτωσεις που αμαξια χωρις υγραεριο , ειχαν προβλημα στις βαλβιδες.
Το αλλο ειναι με τις αντλιες βενζινες , δεν φταιει το υγραεριο , εαν ο κατοχος αφηνει να αδειαζει συνεχως το ρεζερβουαρ απο καυσιμο.
Πλεον εχει διελευκανει το τοπιο με τους εγκαταστατες.
Το 70% δεν γνωριζουν να ρυθμιζουν το συστημα.
Εκαναν μια τυπικη ρυθμιση στο ρελαντι και ηταν ετοιμο το αμαξι.
Συνοψιζοντας εγω ετησιως ηθελα 6000€ σε καυσιμα.Εχω το υγραεριο απο τον Ιανουαριο του 2016 και εχω συμπληρωσει 68000.Προβληματα μεχρι στιγμης δεν εχω ουτε με αντλια βενζινης , και ουτε με την αποδοση.Απλως ελεγχω τις βαλβιδες ανα 25000χλμ.
Αποσβεση εχω κανει καθως η μονη επιβαρυνση ηταν η αλλαγη των μπεκ , λογω χιλιομετρων.
Ηδη ο κινητηρας εχει 400000χλμ.
Εχω παραδειγματα ομως και κατοχων με Ιαπωνικα (Cr-v, Avensis) που εχουν γραψει με υγραεριο >80000χλμ που υποτιθεται οτι ειναι ευαισθητα.


Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ 06 Σεπ, 2017 08:06

65.000 με υγραεριο Χ 12 με 15lt ανα 100 χλμ καταναλωση

τα συμπερασματα δικα σας.....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Τετ 06 Σεπ, 2017 08:47

papoys έγραψε:Θα μας τρελάνεις τελείως μου φαίνεται.
Το ότι με πετάει από υγραέριο σε βενζίνα εδώ και 3 μέρες πάει να πει ότι έχει σοβαρό πρόβλημα;;;;
Σοβαρό πρόβλημα θα φοβόμουν αν δεν έπαιρνε μπρος με την πρώτη,αν μου έκαιγε λάδια ή νερά, αν δεν τράβαγε στον ανήφορο.
Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να θέλει κάποια ρύθμιση,ή κάποια αλλαγή φίλτρου,ή κάποια συντήρηση πνεύμονα που δεν έχει γίνει ποτέ;;;

Μου θυμίζεις εκείνον που έχει κάτι πονάκια ,φοβάται ότι θα πεθάνει από καρκίνο πάει στο γιατρό και του λέει ότι έχει γρίπη. :mrgreen:

Τουλάχιστον βαλβίδες δεν νομίζω ότι έχει πρόβλημα γιατί το αμάξι στη βενζίνη πετάει άρα φταίει κάποια ρύθμιση.
Σήμερα θα πάει στο μάστορα και θα τα πούμε αργότερα.
Πάντως και το χειρότερο να είναι (που δεν το εύχεται ούτε ο Valsam) μετά από 105.000 χιλ. και τουλάχιστον 5.000 ευρώ κέρδος
πλην 900 ευρώ εγκατάσταση σέρβις ουδόλως με προβληματίζει.Το φτιάχνω και προχωράω.

Παπου εγω θα σε τρελανω η εσυ εμενα?
Γραφεις πιο πανω:"Έχω 105.000 με υγραέριο και συνεχίζω χωρίς προβλήματα"
Kαι σε άλλο θεμα γραφεις :"Μέχρι τα 70-80 χιλιάδες χιλιόμετρα ήταν άψογο (όχι ότι τώρα δεν είναι) απλά εμφανίζει και όχι πάντα όπως είπα αυτό το προβληματάκι."
Aρα δεν ισχυει το " Έχω 105.000 με υγραέριο και συνεχίζω χωρίς προβλήματα",γιατι και φυσικα δεν εκανες 105,000 χλμ απροβλημάτιστα μιας και ο ιδιος αναφέρεις ότι τα προβληματάκια αρχισαν από τις 70-80 χιλιάδες χλμ !
Πιο πανω γραφεις:
"Σοβαρό πρόβλημα θα φοβόμουν αν δεν έπαιρνε μπρος με την πρώτη,αν μου έκαιγε λάδια ή νερά, αν δεν τράβαγε στον ανήφορο."

Και αλλου σε άλλο θεμα γραφεις:

"Τώρα το καλοκαίρι ειδικά τις τις πολύ ζεστές μέρες αν ζεσταθεί καλά ειδικά σε ταξίδι το σβήσω και πάω να εκκινήσω με βενζίνη σκοτσάρει,σε ανηφόρα
ειδικά δεν ξεκινάει με τίποτε λές και δουλεύει με τρεις ή και δύο ακόμη κυλίνδρους"


"Τελευταία μεσημεριανές ώρες με υπερβολική ζέστη 2 φορές σαν να κόλλαγε την πρώτη φορά η μίζα πήρε με τη δεύτερη,και άλλη μία δεν γύριζε
καθόλου η μίζα σαν να ήταν κολημένη και μετά από 2-3 ώρες που κρύωσε.πήρε χωρίς πρόβλημα."
Αρα και δεν τραβάει σε ανηφορα και δεν παιρνει με την πρωτη πολλες φορες??????

Παπου αι φυσικα δεν αμφισβητω ότι εχεις κερδος από το υγραεριο γιατι εισαι από τους τυχερούς που μπορεσες και εκανες 100.000 χλμ με υγραεριο και που φυσικα δεν εμενες σε περιοχη όπως εμεις οι Θεσ/νικεις που πληρωναμε το λιτρο υγραεριου τουλάχιστον 10+ λεπτα παραπανω αμφισβητω φυσικα το συνολικο κερδος που νομιζεις ότι εχεις!
Όπως εγραψα πιο πανω για τον Δημητρη που εκανε αναφορα για κερδος 3850 ξεχασε όμως τα 1200 της εγκαταστασης που μας κανουν 2650 και αναφερω φυσικα και την μειωση της μεταπωλητικης αξιας του αυτοκινητου του λογο των 2 εγχειρήσεων και λογο ηδη εγκαταστασης υγραερίου γιατι κακα τα ψεματα καποιος που ξερει και ψαχνει για μεταχειρο αυτοκινητο φυσικα και δεν θα παρει αυτοκινητο που ειχε ηδη εγκατεστημενο υγραεριο πανω !
Να βαλουμε και τα πανε ρανε σε συνεργεια και μηχανουργεια και τις μερες που εμεινε χωρις αυτοκινητο?
Για κανε την σουμα και πες μου τι κερδισε ο Δημητρης 8 χρονια υγραεριοκινητος?


(Kαι η παροιμια λεει:''ΟΠΟΥ ΑΚΟΥΣ ΠΟΛΛΑ ΚΕΡΑΣΙΑ ΚΡΑΤΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ'' !)
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό sso » Τετ 06 Σεπ, 2017 09:17

valsam έγραψε:...
Εχεις φίλους με γιαπωνέζικα που δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το υγραέριο?
Ωραια πες μας για ποσο καιρο και στα ποσα χλμ δεν εχουν η εχουν κανει και δεν εχουν πρόβλημα?...


103,000 χλμ.
Κόστος Εγκατάστασης: 1,250€
Έλεχγος Βαλβίδων (1 φορά): 25€
Βεβαίωση για ΚΤΕΟ: 50€ (2 χ 25)

Κόστος Καυσίμων με Βενζίνη: 103,000 χ 7,5/100 χ 1,4 = 10,815€
Κόστος Καυσίμων με Υγραεριοκίνηση: 103,000 χ 8,5/100 χ 0,7 = 6,129
+ Βενζίνη 103,000 χ 0,6/100 χ 1,4 = 865€
Σύνολο κόστους καυσίμων με Υγραεριοκίνηση = 6,129 + 865 = 6,994€

Κέρδος/Ζημιά λόγω Υραεριοκίνησης
10,815-6,994-1,250-25-50 = 2,496€
:mrgreen:
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό erimitis » Τετ 06 Σεπ, 2017 09:25

Λοιπον Βαλσαμη μιας και εχουμε γνωριστει σου ξαναλεω το υγρσεριο συμφερει αρκει να βρεις το καταλλαλο κιτ για το αμαξι με τον καταλληλο μάστορα.
Το δευτερο αμαξι μου γολφ 4 εχει υγραεριο απο το 14 και εχει 65000 χιλιομετρα απροβληματιστα.
Υπαρχουν βεβαια και κινητηρες που δεν δεχονται υγραεριο.
Αφου βαζεις στοιχηματα για πηγαινε λιγο στα συνεργεια να δεις τι γινεται με πετρελαια και μαλιστα αμαξια 2ετιας και ρωτα λιγο κοστολογια να σου πεσουν τα μαλια

Στάλθηκε από το Lenovo P1m μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 34 επισκέπτες