Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Πέμ 04 Σεπ, 2014 17:44

taxtsom έγραψε:23-30% αυξηση εχεις

Αλλος ενας που δεν ξερει οτι ενα και ενα κανουν 2,υποψην το ξαναλέω αλλος το γραψε οχι εγω !
Τελευταία επεξεργασία από valsam και Πέμ 04 Σεπ, 2014 18:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Πέμ 04 Σεπ, 2014 18:01

vpentza έγραψε:Για παραπάνω από 2.200χλμ από τη πρώτη εγκατάσταση, μέσα σε 40-50 μέρες, με εκδρομικά χλμ στο 80% της πορείας, το 2008BWK Tiguan 1,4 (4motion) καίει εκπληκτικά σταθερά 10,5λτ/100χλμ αέριο και περίπου 1,2 λτ βενζίνης
Για τις ίδιες διαδρομές θα ήθελα περίπου σε βενζίνη 9-9,5λτ/100χλμ
Κρατώ αναλυτικά στοιχεία για τα γεμίσματα του καλοκαιριού και αναρωτιέμαι ποιά θα είναι η κατανάλωση όταν αρχίσουν τα χλμ πόλης

Πανεξυπνη τετραδα μου εσεις δηλ. Ηλιας,tasoshunter,NickSt και maevius(απαρτια βλεπω!)Do the math please!!!!!!!!!!
Mε βενζινη= 9-9,5λτ/100χλμ
Με υγραεριο=10,5λτ/100χλμ +1,2 λτ βενζίνης
Αντε για να γινει πιο ευκολο μιας και βλεπω δυσκολευστε επιτρεπονται και τα κομπιουτερακια!
Ποσα ρε θελετε να μας τρελανετε,ειπαμε να προσπαθει καποιος να κανει το ασπρο αντε λιγο προς το εκρου αντε προς το μπεζ αλλα οχι και ετσι, εσεις το ξευτιλησατε εντελος,ντιπ μαυρο κατραμη πατε να το κανετε !
Ρε παρτε το χαμπαρι ρε με τις μ@λακιες σας χανει πελατες η υγραεριοκινηση δεν κερδιζει ρε!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 04 Σεπ, 2014 18:08

σε κινητηρα αμεσου ψεκασμου οταν βαλεις αεριο ψεκασμο που ψεκαζει στην πολλαπλη εισαγωγης δεν θα εχεις μεγαλυτερη καταναλωση απο την κανονικη?
η γνωμη μου ειναι οτι σε αυτους τους κινητηρες πρεπει να μπαινει υγρος ψεκασμος που χρησιμοποιει τα μπεκ της βενζινης ετσι ωστε και ο ψεκασμος υγραεριου να γινεται μεσα στον θαλαμο καυσεως και οχι στην πολλαπλη.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tasoshunter » Πέμ 04 Σεπ, 2014 18:16

Αν και δεν ειμαι μηχανικος συμφωνω με τον Ηλια για τους κινητηρες αμεσου ψεκασμου.
Οσο για τον trollman να πω οτι τα λεφτα που εχω κερδισει λογω των πολλων χλμ που κανω και του υγραεριου που εβαλα ειναι τοσα πολλα που οσα κομπιουτερακια και να βαλει στη σειρα δεν φτανουν.
Fiat Grande Punto - Elpigaz με Jlm 70000 +
tasoshunter
 
Δημοσιευσεις: 276
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν, 2012 23:48
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Πέμ 04 Σεπ, 2014 18:25

tasoshunter έγραψε:Αν και δεν ειμαι μηχανικος συμφωνω με τον Ηλια για τους κινητηρες αμεσου ψεκασμου.
Οσο για τον trollman να πω οτι τα λεφτα που εχω κερδισει λογω των πολλων χλμ που κανω και του υγραεριου που εβαλα ειναι τοσα πολλα που οσα κομπιουτερακια και να βαλει στη σειρα δεν φτανουν.

Ρε ασε τα σαπια τα τραλλαρισματα και απαντησε επιτελους (αν ξερεις τι σημαινει τρολλ εσυ και η παρεα σου αυτο ακριβος κανετε αβερτα κουβερτα για να γαματε οποιαδοιποτε συζητηση δεν σας συμφερει!) ,ο ιδιος ο vpentza τα έγραψε Mε βενζινη= 9-9,5λτ/100χλμ
Με υγραεριο=10,5λτ/100χλμ +1,2 λτ βενζίνης,
Ποση αυξηση καταναλωσης μας κανει ???????
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό george7009 » Πέμ 04 Σεπ, 2014 22:23

Ωχχχχχχ προμηνύεται θύελλα .....

Στάλθηκε από το GT-I9505 μέσω tapaμίλα
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tasoshunter » Παρ 05 Σεπ, 2014 00:06

Εαν ο κυριακος με το valsam βγουνε σοι αυτο θα ειναι η αποκορυφωση του troll!!!!
Oσο για εσας ολους Ηλια, Νιckst, maevious,papous ελατε ηρθε η ωρα να παραδεχτειτε οτι ειστε σοι μου ολοι ξαδερφος ο ενας κουμπαρος ο αλλος ανηψιος ο τριτος,θειος του ξαδερφου ο τελευταιος κατι αναλογο με τους κολλητους του valsam οι οποιοι ως δια μαγειας καταστραφηκαν απο το υγραεριο ολοι μα ολοι τους και ενα καλο δεν εχουν να πουνε!!!! :)) :)) :)) :))
Fiat Grande Punto - Elpigaz με Jlm 70000 +
tasoshunter
 
Δημοσιευσεις: 276
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν, 2012 23:48
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Παρ 05 Σεπ, 2014 00:45

kyriak έγραψε:2~3€/100km ανάλογα την περιοχή , ένα καφέ δηλαδή/100κμ ,και αυτό το κέρδος πάλι ο χρήστης θα το δώσει στης ,προγραμματισμένες από την χρήση του αερίου ,βλάβες , ανενημέρωτοι και κορόιδα τοποθετούν ακόμη υγραέριο.

Λες λες αλλά @@@@@ λες. Δες την υπογραφή μου, και αυτό έχει μέσα ΟΛΑ τα έξοδα συντήρησης ΚΑΙ γεμίζω και στη Πάτρα που είναι από τις ακριβότερρες περιοχές ΚΑΙ καιω παραπάνω βενζίνη από επιλογή ΚΑΙ έχω ένα οικονομικό αμάξι μέσες άκρες σε σχέση με αρκετούς εδώ μέσα. Και παρόλα αυτά είμαι στα 3.5e/100km καθαρό όφελος και για να στο κάνω λιανά αφού δε καταλαβαίνεις, οι περισσότεροι (πλην Κρήτης/Θεσαλονίκης/Ξάνθης λόγω τιμής) έχουν ακόμα μεγαλύτερο όφελος. Δεν έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάς, σου έχω ζητήσει επανειλημμένα να παρουσιάσεις τα δικά σου αναλυτικά στοιχεία που να δείχνουν 2-3 ευρώ/100Km το πολύ, ποτέ δεν έδειξες τίποτα (γιατί δεν υπάρχει αυτό που λες) συνεπώς είσαι τελείως αναξιόπιστος σε ότι λες για οποιαδήποτε κουβέντα. Η επαναμβανόμενη βλακεία καταντάει μ@λ@κία ξέρεις.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό hlias » Παρ 05 Σεπ, 2014 03:03

valsam έγραψε:Παλι τα ιδια ρε ?
Η μαλ@κια παει συνεφο?
Ασυστολα τρολλαρισματα απο την γνωστη τετραδα για να ξεφυγουμε για αλλη μια φορα απο το θεμα!
ΤΟ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!
Ο ιδιος ο vpentza τα έγραψε
Mε βενζινη= 9-9,5λτ/100χλμ
Με υγραεριο=10,5λτ/100χλμ +1,2 λτ βενζίνης,
Ποση αυξηση καταναλωσης μας κανει ???????

ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΔΑ ΘΕΛΕΙ Η ΞΕΡΕΙ ΠΟΣΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ!
(το ξαναλεω επιτρεπονται και τα κομπιουτερακια αν ζοριζεστε!)





συμφωνα με αυτο



[color=#FF0000]Δημοσίευσηαπό vpentza » Τετ 03 Σεπ, 2014 21:25


9,5 λτ/100 με βενζίνη, 10,5 λτ/100 με αέριο για το είδος διαδρομών που έκανα σε αυτά τα πρώτα 2.700 χλμ
θυμίζω ότι καίω και περίπου 8-10% της ποσότητας αερίου σε βενζίνη
επίσης...... σε κάθε ένα γέμισμα είχα 10,5λτ/100 κατανάλωση !!! σταθερά !!!
[/color]


10.5 υγραεριο + 10% βενζινη = 11.55 συνολικα λιτρα και απο τα δυο καυσιμα.
η καταναλωση βενζινης ηταν 9.5 λιτρα, αρα η αυξηση καταναλωσης ειναι 21.6% φορωντας ενα συστημα το οποιο δεν μπορει να του δωσει την μεγιστη οικονομια που θα μπορουσε να εχει με το καταλληλο συστημα ο κινητηρας του.
οι υπολογισμοι εγιναν με την μεγιστη καταναλωση βενζινης 10% και με το δικο μου κομπιουτερακι.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό vpentza » Παρ 05 Σεπ, 2014 08:39

Γιατί επαναλαμβανονται τα ίδια και τα ίδια χωρίς να εξελίσσεται η κουβέντα ???

Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί μπλέκεται τα λίτρα αερίου και βενζίνης και τα αθροίζετε ;;;
Είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ καύσιμα !!!
Δεν κάνεις στατιστικά με διαφορετικές μονάδες μέτρησης !!! Δεν προβλέπονται από πουθενά αυτού του τύπου τα μαθηματικά !!! Στη Φυσική και τα Μαθηματικά στο σχολείο αυτό διδάσκουν....να μην συγκρίνονται ανόμια στοιχεία !!! ......δεν γίνεται να αλλάξετε 3.000 χρόνια χρήσης Φυσικής και Μαθηματικων.....ΕΛΕΟΣ....

Νόημα έχει μόνο η αναγωγή σε αξία κατανάλωσης ανά 100χλμ
Παράδειγμα για τους έχοντες logo stick στον εγκέφαλο :
Έστω ότι με το πραγματικό μου παράδειγμα , με αξία αερίου 0,8 και αξία βενζίνης 1,62 κερδίζω χοντρικά 5 ευρώ ανά 100χλμ. Έστω ότι μένω στα σύνορα με Αλβανία και βάζω από εκεί μόνο αέριο με 0,55 (πραγματικό νούμερο)
Ξανακάνω τους υπολογισμούς με ίδιες, με το πραγματικό παράδειγμα, καταναλώσεις :
10,5λτ χ 0,55 = 5,8 ευρώ αέριο
1,2λτ χ 1,62 = 1,9 ευρώ βενζίνη.....σύνολο αξίας κατανάλωσης = 7,7 ευρώ/100χλμ !!!
Με βενζίνη θα ήθελα 9,5λτ χ 1,62 = 15,3 ευρώ !!!!
Ποιά η διαφορά τώρα ;;;; 15,3 - 7,7 = 7,6 ευρώ/100χλμ.....

Από 5ευρώ , θα πήγαινα στα 8ευρώ κέρδος !!!!!
Άλλα καύσιμα, άλλη συμπεριφορά στη κατανάλωση...αν έκαιγε pellets, μπορεί να ήθελε 50κιλά/100χλμ......έπρεπε να προσθέσω τις ποσότητες διαφορετικών καυσίμων και να πώ ότι έχω αύξηση κατανάλωσης 500% .?????

Πόσο πιό ξεκάθαρο να γίνει ??
Παρακαλώ σε απάντηση με στοιχεία, νούμερα και μαθηματικές πράξεις......η επιμονή σε αναπόδεικτες φλυαρίες με κάνουν να σκέφτομαι ότι όλα τα υπόλοιπα γράφονται για ξεκ@ύλωμα αφού δεν υπάρχει ταίρι για τα περαιτέρω !!
vpentza
 
Δημοσιευσεις: 33
Εγγραφή: Τετ 23 Ιούλ, 2014 22:31

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 48 επισκέπτες