Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tedd » Σάβ 07 Ιαν, 2017 02:35

Κάπου είχα διαβάσει σχετικα
, δεν θυμάμαι που και δυστυχώς πιθανότατα να το μεταφέρω λάθος, οπου ελεγε σχετικα το εξης. Οτι η θερμογόνος δυναμη είναι (όντως, και δεν το αμφισβήτησε κανεις μας) 30% υψηλοτερη του υγραερίου αλλά λόγω της ατελούς καύσης στους κινητήρες το υγραέριο χρειαζεται περισσότερο οξυγόνο και χρονο για τη καύση με αποτέλεσμα ετσι και παρα τη 30% μικρότερη θερμογόνο δύναμη το έργο που παράγει ειναι μικροτερο μονο κατα 20%.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό sso » Σάβ 07 Ιαν, 2017 10:15

Αρκετά ενδιαφέροντα σχετικά γράφονται σε αυτό το άρθρο:
http://www.caroto.gr/2012/03/14/%CE%B7- ... %B5%CF%81/

Copy/Paste από http://www.gocar.gr/news/tech/5478,To_ygraerio_ws_kaysimo.html

Θερμογόνος δύναμη
Ένα κρίσιμο στοιχείο για την αξιολόγηση του υγραερίου ως καύσιμο είναι η τιμή της κατώτερης θερμογόνου δύναμης η οποία εκφράζει την ποσότητα ενέργειας που εκλύεται από την τέλεια καύση ενός κιλού καυσίμου. Η κατώτερη θερμογόνος δύναμη για το υγραέριο είναι 11.000 Kcal/kg ενώ στη βενζίνη είναι κοντά στα 10.500 Kcal/kg. Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται μεγαλύτερη κατανάλωση για να παραχθεί το ίδιο έργο. Θεωρητικά για το υγραέριο απαιτείται μεγαλύτερη ποσότητα κατά 35% για να παράγει το ίδιο έργο και στην πράξη η διαφορά αυτή κυμαίνεται από 10 έως 20% λόγω του ότι το υγραέριο απαιτεί περισσότερο αέρα για την πλήρη καύση του.
Τελευταία επεξεργασία από sso και Σάβ 07 Ιαν, 2017 11:23, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 07 Ιαν, 2017 10:25

Το τι λέει η θερμογόνος δύναμη του valsam λίγο με ενδιαφέρει από τη στιγμή που το βλέπω στην πράξη.

Εμένα από τη στιγμή που γυρίσει καίει μόνο υγραέριο γιατί έτσι είναι το σύστημά μου.Δεν ψεκάζει.Γύρισε.Τέρμα η βεβζίνη.
Άρα οι μετρήσεις μου είναι απόλυτες και σωστές κανένα περιοδικό και καμία θερμογόνο δύναμη τύπου valsam δεν τις επηρεάζει.

Μερώντας τα καύσιμά μου εδώ και 88.000 χιλιόμετρα από τότε που έκανα τη μετατροπή (δεν είναι και λίγα) βλέπω αύξηση κατανάλωσης μετρώντας
πάντα σε λίτρα από 12 - 15%.Αυτή είναι πάει τελείωσε και σε όποιον αρέσει.

Τώρα για αυτούς που έχουν σύστημα που ψεκάζει και βενζίνα;;;; Σίγουρα εκεί ποτέ δεν μπορείς να έχεις σίγουρες μετρήσεις γιατί το ψέκασμα πάει
ανάλογα με τη ρύθμιση τις στροφές το πλάκωμα κ.λ.π.

Άρα δεν είναι για όλους ίδιες οι συνθήκες μέτρησης.Το αν συμφαίρει ή όχι;;;; Ο καθένας έχει την άποψή του.Σίγουρα υπάρχουν κατενθουσιασμένοι,
ενθουσιασμένοι, απλά ενθουσιασμένοι, απογοητευμένοι και πολύ απογοητευμένοι από το υγραέριο.Εγώ είμαι στους πρώτους.

Ευτυχώς ή δυστυχώς έτσι είναι πάντα η ζωή.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό NickSt » Σάβ 07 Ιαν, 2017 11:14

Τώρα εσύ "ξύνεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη" παππού :mrgreen: :mrgreen:

Όταν εγώ έγραψα πρίν απο καναδυό χρόνια αν θυμάμαι καλά , ότι έχω περίπου +15% παραπάνω κατανάλωση
στο υγραέριο , βρήκα άγρια το μπελά μου απο τους valsamo-kyriakous. :D :mrgreen: :D γιατί λέει ντέ και καλά έλεγα μπαρούφες και για να τα λέω αυτά είμαι.. πρατηριούχος , η εγκαταστάτης , ή..αντιπρόσωπος !!! :ymdevil:

Συμφωνώ απόλυτα πως ο καθένας απο εμάς ξέρουμε καλύτερα απο οποιονδήποτε άλλον τι καίμε ,
πόσο έχουμε κερδίσει η πόσο απο κακές συγκυρίες έχουμε ζημιωθεί,
(δυστυχώς όπως σε όλα τα πράγματα υπάρχουν και μερικοί "καμένοι").

Καί για να είμαι μέσα στο θέμα ,
ξαναλέω - δεν μετάνοιωσα ούτε στιγμή , απο το 2010 μέχρι σήμερα εχω σώσει ένα σκασμό ευρώ !!
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Σάβ 07 Ιαν, 2017 11:20

Φιλοι viallesi και tedd .

https://www.dmv.virginia.gov/commercial/taxact/gge.html
1.35 gallons LPG !

http://alternativefuels.about.com/od/re ... /a/gge.htm
1.35 gallons!

https://epact.energy.gov/fuel-conversion-factors
GGE = LPG gal x 0.758!

http://www.nat-g.com/why-cng/cng-units-explained/
GGE = 1.35 gallons of propane

http://www.energy.ca.gov/almanac/transp ... a/gge.html
Alt Fuel Unit in Gasoline Gallon Equivalents-0.744!

Απειρα σαητ ακομη δινουν αυτά τα νουμερα ,να μην το κανω και ατο σεντονι!
Γιατι ρε παιδια εμενα παλι μου βγαινει αυτό το +35%?
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό sso » Σάβ 07 Ιαν, 2017 11:26

valsam έγραψε:...
Γιατι ρε παιδια εμενα παλι μου βγαινει αυτό το +35%?


"Θεωρητικά για το υγραέριο απαιτείται μεγαλύτερη ποσότητα κατά 35% για να παράγει το ίδιο έργο και στην πράξη η διαφορά αυτή κυμαίνεται από 10 έως 20% λόγω του ότι το υγραέριο απαιτεί περισσότερο αέρα για την πλήρη καύση του."
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Σάβ 07 Ιαν, 2017 11:45

sso έγραψε:Αρκετά ενδιαφέροντα σχετικά γράφονται σε αυτό το άρθρο:
http://www.caroto.gr/2012/03/14/%CE%B7- ... %B5%CF%81/

Copy/Paste από http://www.gocar.gr/news/tech/5478,To_ygraerio_ws_kaysimo.html

Θερμογόνος δύναμη
Ένα κρίσιμο στοιχείο για την αξιολόγηση του υγραερίου ως καύσιμο είναι η τιμή της κατώτερης θερμογόνου δύναμης η οποία εκφράζει την ποσότητα ενέργειας που εκλύεται από την τέλεια καύση ενός κιλού καυσίμου. Η κατώτερη θερμογόνος δύναμη για το υγραέριο είναι 11.000 Kcal/kg ενώ στη βενζίνη είναι κοντά στα 10.500 Kcal/kg. Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται μεγαλύτερη κατανάλωση για να παραχθεί το ίδιο έργο. Θεωρητικά για το υγραέριο απαιτείται μεγαλύτερη ποσότητα κατά 35% για να παράγει το ίδιο έργο και στην πράξη η διαφορά αυτή κυμαίνεται από 10 έως 20% λόγω του ότι το υγραέριο απαιτεί περισσότερο αέρα για την πλήρη καύση του.

Μεγαλυτερη μαλακια και παραπληρωφορηση δεν θα μπορουσα να διαβασω!
Άλλο τι θα σκαρφιστουν για να δικαιολογησουν τα αδηκιολογητα!
Δηλ. το μονο 20% αυξηση καταναλωσης!
Αυτος που εγραψε λοιπον το αρθρο κανει συγκριση σε kg που μεχρι και η μικρη μου κορη ξερει ότι ένα κιλο lpg = με 2 λιτρα περιπου lpg ενώ 1 κιλο βενζίνης - με 0,75

LPG kg to litres (1kg = 1.96L) or litres to kg (1L = 0.51kg)!
1 λιτρο βενζίνης ζυγιζει 0.75kg (μ.ο) και εχει 10.420 kcal/kg !

1 λιτρο βενζίνης εχει 7594.0 kcal/litre !
1 λιτρο lpg εχει 6089.8 kcal/litre !
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό sso » Σάβ 07 Ιαν, 2017 11:55

Έχει συνωμοτήσει το σύμπαν εναντίον σου!!! :lol: :lol: :lol:
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Σάβ 07 Ιαν, 2017 12:04

sso έγραψε:Έχει συνωμοτήσει το σύμπαν εναντίον σου!!! :lol: :lol: :lol:

Φιλε ασε τις εξυπνάδες και απαντα με στοιχεια σε αυτά που εγραψα προηγουμενος για το γελειο αρθρο!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Σάβ 07 Ιαν, 2017 12:12

Αντε παλι τα ιδια θα ρωταω!
Παπου την βενζινη που καις μεχρι να γυρισει την υπολογισες μεσα σε αυτό το 12-15% που λες?
Μηπως εχεις και λιγουλακι πιο μαλακο ποδι στο πενταλ τωρα με το υγραεριο?
Και μηπως και δεν τραβάει οσο παλαιοτερα το αυτοκινητο(λιγο λεω όχι καμια τεραστια διαφορα)?
Καλα εσενα NickSt δεν σε ρωταω καν γιατι μπορει και να μας πεις ότι τωρα με το υγραεριο και το πλακωνεις περισσοτερο και ότι βγαζει και καμια 20ρια αλογα παραπανω και να μας πεις και ότι τελικα ειχες κανει λαθος στους υπολογισμούς σου και ότι δεν εχεις +15% αλλα εχεις μαλιστα και μειωση καταναλωσης!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες