vpentza έγραψε:Κατά τον εγκαταστάτη, το 10% αύξηση στην κατανάλωση σχετίζεται με τη ποιότητα του καυσίμου....
Σε ίδιο αυτοκίνητο, με ίδιο kit, το αέριο καύσιμο από Βουλγαρία δίνει ίδιες καταναλώσεις με αυτές της βενζίνης, δηλ 9,5λτ/100χλμ (και με αξία λιγότερη του 0,6 ευρω !)
Σημασία εχει επίσης ότι το kit είναι dedicated plug and play για τον κινητήρα μου και οι ρυθμίσεις κατά την εγκατάσταση αλλά και τον επανέλεγχο μετά από 2700 χλμ ήταν μηδαμινές...
Δεν χρειάστηκε χιλιόμετρα ρύθμισης και επαναρύθμισης και αρρυθμίες προς επαναρύθμιση, τίποτε απολύτως...ο εγκαταστάτης είχε cd με οδηγίες βήμα προς βήμα με φωτό...
Σαν Lego ένα πράμα....δεν ήθελε φαντασία και εξειδικευμένη γνώση ρύθμισης....ήταν ακριβό το kit αλλά χωρίς να δημιουργει πονοκεφάλους στον εγκαταστάτη και τον τελικό χρήστη.
Σε 2500χλμ έκανα 6 γεμίσματα και έχω σταθερά (εκνευριστικά σταθερά) τα 10,5λτ/100χλμ κατανάλωση....τα άλλα τα καταλαβαίνω αλλά την απελπιστικά σταθερή κατανάλωση δεν τη καταλαβαίνω τεχνικά (τα πρατήρια ήταν 3)
Φιλε το οτι η ποιοτητα του καυσιμου παιζει ρολο και στην κατανάλωση αλλα και στις επιδοσεις δεν το αμφισητω καθολου μιας και ουκ ολιγες φορες εχω γεμισει απο Βουλγαρια και το αυτοκινητο μεταμορφωνετε προς το καλυτερο κυριολεκτικα και το εχω διαταυρωσει δινοντα το να το οδηγησουν πριν και μετα στον αδελφο μου και σε εναν φιλο κολλητο,και αυτοι το καταλαβαν κατευθειαν!
Τωρα στο τι σου λεει ο εγκαταστατης φιλε κρατα μικρο καλαθι,στο ξαναλεω,τσεκαρισμενο παρα πολλες φορες με καυσιμο Βουλγαρικο εχω γυρο στο 20% αυξηση καταναλωσης και με Ελληνικο 30%,το 0% αυξηση με Βουλγαρικο δεν παιζει φιλε,αλλωστε το 0% δεν στεκει ουτε βαση αποδοσης των 2 καυσιμων!