Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tedd » Πέμ 30 Μαρ, 2017 17:13

Στο υπολογισμό της απόσβεσης για το υγραέριο υπολογίζουμε τα πραγματικα χρήματα που δωσαμε, για την βενζίνη αναγκαστικά υπολογιζουμε βαση της μέσης τιμής. Στο κοστος αργότερα θα πρεπει να περιλειφθουν και τα σερβίς και γενικά οτιδήποτε επιπλέον κοστος υπάρχει και σχετίζεται με το υγραεριο

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό donstefano » Παρ 31 Μαρ, 2017 19:43

apagogeas έγραψε:donstefano, το υγραέριο είχε κάτω από 70 λεπτα μέχρι και την αλλαγή του χρόνου, άρα το 0.8 καθολικά είναι λάθος. Η βενζίνη κάτω από 1.35 δεν έπαιζε οπότε αυτό το κομμάτι είναι χοντρικά σωστό.


Λοιπον επανερχομαι διοτι εχεις δικιο για τις τιμες....
Απο αρχειο που κραταω απο το Σεπτ 2015 που εβαλα γκαζι μεχρι και 31 δεκ 2016 για περιοχη Αθηνων εχουμε και λεμε.
Μεση τιμη βενζινης 1,36 σε βενζιναδικα που εβαζα εγω(συνδιασμος καλης τιμης και ποιοτητας και οχι τα φτηνοτερα)
Μεση τιμη LPG 0,65
Αρα
Με βενζινη με 11 καταναλωση στα 7000χιλ εχουμε και λεμε...... 1,36 * 70 *11= 1047,2
Με γκαζι εχουμε 0,65 * 13 * 70 = 591,5

1047,2-(591,5+ 130) = 325,7

Απλα το 500+ ευρω για 7000 μου φανηκε πολυ.Βεβαια απο μενα εχει και περισσοτερη καταναλωση αν και 1400κκ αυτοκινητο.


Ας γραψω και για το δικο μου για την ιδια περιοδο Σεπτ 2015 μεχρι και 31 δεκ 2016.....
Διανυθεντα χιλ 15902
Μεση καταναλωση trip computer(δηλαδη αν εκαιγα βενζινη) 8,8λ/100

Συνολικα λιτρα LPG 1516,16 συνολικη τιμη lPG 990.5
Συνολικα λιτρα βενζινης 207,3 συνολικη τιμη βενζινης 282,02
Συνολο 1272,52Ε

Εκτιμηση καταναλωσης με βενζινη με 8,8λ/100 στα 15905 χιλ ειναι 1904Ε
Εκτιμηση κερδους - αποσβεσης 630Ε περιπου.....
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Παρ 31 Μαρ, 2017 22:28

Στα παραπάνω παραδείγμα βλέπουμε αυτό που λέμε ότι πρέπει κατά κύριο λόγο να λάβει υπόψη του κάποιος που θέλει να κάνει μετατροπή.

Όταν διανύει από 7.000 έως 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο η μετατροπή είναι ρίσκο.Θέλει τουλάχιστον μία διετία να ξεχρεώσει για
να αρχίσει να μπεί σε κέρδος.
Και άντε σε άλλα δύο χρόνια να έχει κέρδος 600-700 ευρώ.
Αξίζει όλο αυτό για να έχει κέρδος σε βάθος 4ετίας 600-700 ευρώ με την προυπόθεση ότι δεν θα του κάτσει και κάποια στραβή ώστε να
εξανεμισθεί και αυτό;;;;

Δεν το λέω να αποθαρρύνω κάποιος αλλά εγώ δεν θα το ρίσκαρα,αν έκανα κάτω από 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Παρ 31 Μαρ, 2017 22:32

papoys έγραψε:Στα παραπάνω παραδείγμα βλέπουμε αυτό που λέμε ότι πρέπει κατά κύριο λόγο να λάβει υπόψη του κάποιος που θέλει να κάνει μετατροπή.

Όταν διανύει από 7.000 έως 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο η μετατροπή είναι ρίσκο.Θέλει τουλάχιστον μία διετία να ξεχρεώσει για
να αρχίσει να μπεί σε κέρδος.
Και άντε σε άλλα δύο χρόνια να έχει κέρδος 600-700 ευρώ.
Αξίζει όλο αυτό για να έχει κέρδος σε βάθος 4ετίας 600-700 ευρώ με την προυπόθεση ότι δεν θα του κάτσει και κάποια στραβή ώστε να
εξανεμισθεί και αυτό;;;;

Δεν το λέω να αποθαρρύνω κάποιος αλλά εγώ δεν θα το ρίσκαρα,αν έκανα κάτω από 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο.


Και να συμπληρώσω.Εγώ αυτές τις μέρες έκλεισα 4 χρόνια υγραεριοκίνητος συμπληρώνοντας 94.000 δηλαδή 23.500 χιλ το χρόνο.
Μέχρι στιγμής όλα καλά,μικροέξοδα συντήρησης χωρίς καμία σοβαρή βλάβη από το υγραέριο πλην ένα τρομπάκι (70 ευρώ) της αντλίας βενζίνης
πριν 30.000 χιλ. περίπου.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tedd » Σάβ 01 Απρ, 2017 02:35

papoys έγραψε:Στα παραπάνω παραδείγμα βλέπουμε αυτό που λέμε ότι πρέπει κατά κύριο λόγο να λάβει υπόψη του κάποιος που θέλει να κάνει μετατροπή.

Όταν διανύει από 7.000 έως 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο η μετατροπή είναι ρίσκο.Θέλει τουλάχιστον μία διετία να ξεχρεώσει για
να αρχίσει να μπεί σε κέρδος.
Και άντε σε άλλα δύο χρόνια να έχει κέρδος 600-700 ευρώ.
Αξίζει όλο αυτό για να έχει κέρδος σε βάθος 4ετίας 600-700 ευρώ με την προυπόθεση ότι δεν θα του κάτσει και κάποια στραβή ώστε να
εξανεμισθεί και αυτό;;;;

Δεν το λέω να αποθαρρύνω κάποιος αλλά εγώ δεν θα το ρίσκαρα,αν έκανα κάτω από 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο.

Το ρίσκο δεν αλλάζει ειτε κανεις πολλά ειτε λιγα χλμ. Η όποια βλάβη είναι να εμφανιστεί θα οφείλεται στα χλμ που έχει διανύσει το αυτοκίνητο και όχι στα ποσά χρόνια φοράει το συστημα. Δηλαδή καποιο ευαίσθητο στις έδρες ή στις βαλβίδες που είναι να αντέξει πχ 50.000χλμ σε κάποιον που κανει 10.000 χλμ το χρονο θα του εμφανιστεί βλαβη σε 5 χρόνια και σε κάποιον που κανει 25000χλμ σε 2 χρόνια. Και σε εσένα με τα πολλά χλμ αν είχες ευαίσθητο κινητήρα το πιθανότετο να μην είχες φτάσει τα τοσα χλμ αλλά να είχες βλάβη στο κινητήρα απο τα μισά χλμ. Βλάβη μπορεί να εμφανιστεί και απο τους πρωτους μηνες και ημερες. Οποτε αν εχεις κάποια βλάβη πχ σε 20.000χλμ δεν έχει σημασία αν έγινε στον 1 ή στα 2 χρόνια και οι 2 το ίδιο ποσο θα είχατε αποσβεσει αλλά σε διαφορετικό χρονικό διαστημα. Ίσα ίσα αμα κανεις πολλά χλμ σε συμφερει περισότερο απο με εναν με λιγα χλμ να πάρεις αλλο αυτοκίνητο ειτε καινουριο ειτε μεταχειρισμένο το οποίο είναι πιο οικονομικό απο το υπάρχον.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 01 Απρ, 2017 17:36

Τα ίδια λέμε πιθανώς με διαφορετικό τρόπο.
Για να μπεις στο ρίσκο να κάνεις μετατροπη πρέπει να συντρέχουν.
1)Πολλά χιλιόμετρα σε ετήσια βάση που είπα εγώ
2)Συμβατότητα κινητήρα-βαλβίδων στο lpg το οποίο πρέπει να λάβεις υπόψη πριν τη μετατροπή που πρόσθεσες και θα έβαζα ακόμη

3)όσο το δυνατόν ήπια οδήγηση λιγότερα χιλιόμετρα στο κοντρέρ άρα λιγότερες στροφές για μικρότερη καταπόνηση κινητήρα - βαλβίδων.
και ένα άλλο μεταξύ πλάκας και σοβαρού
4)Να μην μένεις Θεσσαλονίκη αλλά σε περιοχή με χαμηλές τιμές υγραερίου.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tedd » Κυρ 02 Απρ, 2017 02:00

Το 4 είναι μπιχτη???

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Κυρ 02 Απρ, 2017 06:37

Θεωρώ ότι το καρτέλ Θεσσαλονίκης είναι πιο ισχυρό και από τα Μεξικάνικα. :thumbdown:

Όλα στην Ελλάδα κάποια στιγμή έχουν πέσει έστω και αν μετά επανέρχονται και κάποια στιγμή θα ξαναπέσουν.
Της Θεσσαλονίκης δεν έχει πέσει ούτε μία φορά στα χρόνια λειτουργίας του lpg , για αυτό για μένα οι Θεσσαλονικείς υγραεριοκίνητοι είναι
οι πιο άτυχοι σε όλη την Ελλάδα. :wave:
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Πέμ 06 Απρ, 2017 00:40

papoys έγραψε:Θεωρώ ότι το καρτέλ Θεσσαλονίκης είναι πιο ισχυρό και από τα Μεξικάνικα. :thumbdown:

Όλα στην Ελλάδα κάποια στιγμή έχουν πέσει έστω και αν μετά επανέρχονται και κάποια στιγμή θα ξαναπέσουν.
Της Θεσσαλονίκης δεν έχει πέσει ούτε μία φορά στα χρόνια λειτουργίας του lpg , για αυτό για μένα οι Θεσσαλονικείς υγραεριοκίνητοι είναι
οι πιο άτυχοι σε όλη την Ελλάδα. :wave:

Οι πιο ατυχοι?
ΟΧΙ ,ΟΧΙ διαφωνω!
Δεν θα τους ελεγα τους πιο ατυχους αλλα τους πιο μ@λακες υγραεριοκινητιους στην Ελλαδα !
Συμφωνα παντα με το πως τους βλεπουν οι ντοπιοι πρατηριούχοι ,ετσι!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό fokion » Σάβ 22 Απρ, 2017 15:23

οχι ρε παιδια δε συμφαιρει.... πεταχτε τα και περπατατε με βενζινα......

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Αφηστε μας εμας.... στον ............ πονο μας..........
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 95 επισκέπτες