Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό sso » Τετ 30 Αύγ, 2017 15:06

Στατιστικά από το Fuelio!
Συνημμένα
Screenshot_2017-08-30-15-09-18-311_com.kajda.fuelio.png
Screenshot_2017-08-30-15-09-18-311_com.kajda.fuelio.png (45.23 KiB) 4600 προβολές
Screenshot_2017-08-30-14-56-43-963_com.kajda.fuelio.png
Screenshot_2017-08-30-14-56-43-963_com.kajda.fuelio.png (29.12 KiB) 4602 προβολές
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Paradisos » Τετ 30 Αύγ, 2017 15:16

anikologr έγραψε:
Paradisos έγραψε:Φυσικά και συμφέρει ... αρκεί να μην έχουμε θέματα - προβλήματα κατά την διάρκεια της εγκατάστασης

Έμ αύτο είναι το θέμα.. Πόσοι καλοί και αξιόπιστοι εγκαταστάτες υπάρχουν;; άραγε τι ποσοστό επί του συνόλου;;


Καλοί αρκετοί , αξιόπιστοι λίγοι , καλοί και αξιόπιστοι ελάχιστοι ..δυστυχώς πρέπει να είσαι πολύ τυχερος .
Paradisos
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2012 12:33

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Δευτ 04 Σεπ, 2017 17:38

fokion έγραψε:Αναρωτιέμαι αν εσείς που πήρατε κόσμο στο λαιμο σας που μπορούσε να βάλει υγραέριο και δεν έβαλε γιατι σας πιστεψε, το έχετε μετανιώσει......

Μηπως ενοεις εμας που σωσαμε κοσμο και κοσμακι?
Και ο κοσμος που μας πιστεψε μας πιστεψε γιατι μας γνωριζει και γνωριζει ότι δεν είχαμε κανενα μα κανενα συμφέρον γιατι δεν εβαλε υγραεριο αυτος,πως θα μπορούσε αλλωστε να εχει συμφέρον καποιος γιατι ο γειτονας η ο φιλος του δεν εβαλε στο αμαξι του υγραεριο?
fokion για κανε τους υπολογισμους του πιο πανω φιλου Candlemass αλλα καν'τους με τιμη υγραερίου Θεσ/νικης(0,80+ και όχι με 0,684 €/l που ειχε Αθηνα)και πες μας θα ειχε κανει αποσβεση ακομη ?
Θα ηθελε η όχι κανα 200σαρι ακομη?
Και για πες μας και για τα ευπαθή αυτοκίνητα που την βγαζουν δεν την βγαζουν 50-60.000 πριν παραδοσουν πνευμα οι βαλβιδουλες και η εδρουλες τους και πρεπει να σταξουν κανα χιλιαρικο για επισκευή εκεινοι ποτε θα εκαναν αποσβεση?
Ειπαμε το υγαεριο δεν είναι για ολους!
Αν συμφερε οσο "νομιζεις" που είναι ο λαος του φορουμ?
Γιατι γινονται ολο και λιγοτερα τα συνεργεια εγκαταστασης υγραερίου?
Καποτε γινοταν χαμος εδώ μεσα και τωρα μπορει να περασουν και μερες για ένα καινουργιο ποσταρισμα!
Συμφερει ορισμένους και υπο προϋποθέσεις!
Είναι πρώτιστος για να οικονομάνε οι πρατηριούχοι και οι εγκαταστάτες και μετα αναλογα με το που μενεις(καρτελ κ.τ.λ) και ποσο ανθεκτικο στο υγραεριο είναι το αμαξι που εκανες μετατροπή αν εισαι τυχερος ισως γλυψεις και'συ κανα κοκαλακι(ο φιλος με το 307 με τον γνωστο ανθεκτικο κινητηρα στο υγραεριο και τα 200.000 που εκανε πριν παραδοσει και αυτουνού πνευμα όχι κοκαλακι αλλα καμποσες αγελαδες εφαγε εμας όμως το κοκαλακι φιλετ μινιόν μας βγηκε!)!
Φιλε σε προκαλω να παρεις τηλ. σε 5-10 μηχανουργεια και ρωτα τους ετσι από περιεργεια τι γινεται με τις επισκευες κεφαλων από υγραεριο!
Αργα η γρηγορα ολοι απο'κει περνανε και μαλιστα πολλοι περνανε πανω από μια φορα!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό erimitis » Τρί 05 Σεπ, 2017 14:54

Εχεις δικιο Βαλσαμη.το υγραεριο δεν ειναι για ολους.


Στάλθηκε από το Lenovo P1m μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Τρί 05 Σεπ, 2017 19:20

Γεια σου ρε Δημητρη ,τι κανεις καλα εισαι?
Προσεχε γιατι θα σου την πεσουν και μονο γιατι συμφωνεις μαζι μου!
Για πες μας φιλε ποσες επισκευες εχεις κανει στο avensis λογο υγραερίου?
Για πες μας ,με τιμη Θεσ/νικης και όλα τα γ@μησιατικα των επισκευών ποσο τελικα συμφερει το υγραεριο σε εναν σαλονικιο που εχει π.χ ένα Toyota,honda,hyundai,ford,nissan κ.τ.λ(λεω μαρκες αυτοκινητων φιλων και γνωστων μου που περασαν από ρεκτιφιατζιδικο!)?
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 05 Σεπ, 2017 21:10

Ότι η ακριβή τιμή υγραερίου της Θεσσαλονίκης είναι ένας ανασταλτικός λόγος για μετατροπή είναι γεγονός.

Από εκεί και πέρα ο καθένας παίρνει τα ρίσκα του αν θα κάνει ή όχι τη μετατροπή αφού σταθμίσει τόσο τον τύπο του αυτοκινήτου
του καθώς και τη συντήρησή του..
Το να λέμε όμως ότι όλοι όσοι έκαναν μετατροπή πήγαν για ρεκτιφιέ είναι παρατραβηγμένο.
Έχω 105.000 με υγραέριο και συνεχίζω χωρίς προβλήματα.Αν αύριο (χτύπα ξύλο) μου βγάλει βαλβίδες θα πεθάνω;;;
Θα τις φτιάξω και συνεχίζω.Έτσι κι αλλιώς έχω κερδίσει πολλά από το υγραέριο τουλάχιστον εγώ που μένω κοντά σε καλές
τιμές.

Μέχρι να κάνω τη μετατροπή ήμουν κατά του υγραερίου.Μετά από 4 και 1/2 χρόνια υγραεριοκίνητος είμαι από αυτούς που
καθημερινά λένε τα καλίτερα λόγια.
Σίγουρα θα υπάρχουν και οι δυσαρεστημένοι.Τι να γίνει.Όλα μέσα στη ζωή είναι.Να λέμε όμως ότι το υγραέριο είναι ζημιά για
όλους γενικά και δε συμφαίρει είναι μεγάλο ψέμα.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό nickL » Τρί 05 Σεπ, 2017 22:02

Επειδή μένω τον τελευταίο καιρό Θεσσαλονίκη (κοντά 1 χρόνο), το 0,684 έναντι 80+ που αναφέρθηκε είναι εντελώς ανακριβές και απλούστατα δεν ισχύει. Οκ υπάρχει πρόβλημα με την πόλη αυτή ως προς τη συνεννόηση στις τιμές αλλά δεν είναι και τόσο τραγικό. Υπάρχει υγραέριο αυτήν τη στιγμή (σχετικά κεντρικά κιόλας - και καλό υγραέριο) με 0,73 λεπτά ενώ στην Αθήνα είναι κοντά στα 69-74 τώρα. Το coral που γενικά είναι ακριβότερο στη Θεσσαλονίκη τώρα έχει 80 λεπτά ενώ στην Αθήνα 73-74. Από το Μάιο που μειώθηκε λίγο η τιμή του υγραερίου, στη Θεσσαλονίκη το έβαζα 73-78 λεπτά ενώ στην Αθήνα είχε 70. Γενικώς μεσοσταθμικά η διαφορά είναι γύρω στα 5-7 λεπτά. Επίσης, η βενζίνη ακολουθεί σταθερά στο 1,42 κατά μέσο όρο. Τώρα αυτή τη στιγμή αν πάρουμε και το coral που είναι και το ακριβότερο έχει 0,80 και τα βενζινάδικα έχουν τη βενζίνη κοντά στο 1,45 με 1,46. Άρα η διαφορά, φτάνει ακόμα και στο 50% περίπου.

Πέρα από αυτό, όποιος μετράει τα 50, τα 100 και τα 200 χιλιόμετρα στην απόσβεση οκ, το βλέπει λάθος. Ίσως να είναι και κατά του υγραερίου επειδή είχε άσχημη εμπειρία, δεν είναι λόγος όμως να παραπληροφορεί.

Ως προς τους εγκαταστάτες, μειώνονται γιατί ο κόσμος έχει πλέον πληροφόρηση και οι εγκαταστάτες - κομήτες σιγά σιγά εξαφανίζονται και μένουν εκείνοι που κάνουν σωστή δουλειά. Γι' αυτό ενώ σε κάθε γωνία παλιά έβλεπες εγκαταστάτη, τώρα έχουν κλείσει. Η αγορά αυτορυθμίζεται απλώς.

Ως προς τους ευπαθείς κινητήρες που έπαθαν βλάβες, ποιος φταίει όταν ψάχνει μόνο τον φθηνότερο εγκαταστάτη; Υπήρχαν άτομα που ρωτούσαν σε διάφορα φόρουμ και ενώ τους απαντούσαν αρκετοί ότι τα αυτοκίνητά τους δεν ήταν κατάλληλα, άκουγαν τον μοναδικό εγκαταστάτη που τους έλεγε ''δεν υπάρχει πρόβλημα'' για να τους τ' αρπάξει και μετά όταν έπαθαν τη βλάβη έφταιγε το υγραέριο. Και όταν έπαθαν τη βλάβη, ο εγκαταστάτης είχε κλείσει επειδή ήταν κομήτης, άρα τρέχα γύρευε.

Άλλοι, σε διάφορα φόρουμ, ρωτούσαν τι σημαίνει η πολύχρονη (κάτι 10-15 χρόνια που έδιναν) εγγύηση και οι λοιπές εγγυήσεις που δίνουν κάποιοι (που στην ουσία ήταν διαφημιστικά κόλπα) και ενώ αρκετοί τους απαντούσαν ότι νομικά δεν ισχύουν ή ότι τέλος πάντων είναι αναπόδεικτες και τους απέτρεπαν από το να τις εμπιστευτούν, οι καταναλωτές πήγαιναν και έκαναν την εγκατάσταση. Αφού πάθαιναν τη βλάβη όμως, ποιος έφταιγε; Το υγραέριο; Ή η λογική λέει ότι έπρεπε να πάνε αλλού;

Είναι μεγάλο λάθος να πούμε ότι όλοι όσοι έχουν εγκαταστήσει υγραέριο πάνε για ρεκτιφιέ. Τεράστια υπερβολή. Όπου έχω ρωτήσει πάντως (επαγγελματίες), κανείς δεν μου είπε για προβλήματα σε καπάκι. 2-3 μηχανικοί που έχω για το αυτοκίνητο μου είπαν ότι πολύ κακή ρύθμιση μετά από πολλά χιλιόμετρα κιόλας (άνω των 70-80.000) μπορεί να χαλάσει βαλβίδες. Άρα κακή ρύθμιση = κακή εγκατάσταση, άρα νομοτελειακά ερχόμαστε στον κανόνα ότι το παν είναι ο καλός και τίμιος εγκαταστάτης, ευθύνη του οποίου είναι η σωστή επιλογή του συστήματος.

Κι εγώ στην αρχή ήμουν πολύ διστακτικός και το παραμικρό το απέδιδα στο υγραέριο αλλά δεν είχα γνώση, συμφωνώ όμως με τον Papous, μεγάλο ψέμα αν πούμε ότι το υγραέριο δεν συμφέρει γενικά ή ότι είναι γενικά προβληματικό, δεν ισχύει απλά. Φυσικά επιλογή του καθενός είναι να βάλει ή να μη βάλει και να πληρώνει την πανάκριβη βενζίνη.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό erimitis » Τρί 05 Σεπ, 2017 22:50

Λοιπον έχω υγραέριο απο το 2009.
Συνολικά το αβινσις έχει κανει με υγραέριο 165000 χιλιομετρα.
Αν βάλουμε την βενζίνη σε ενα μέσο ορο 1,30 και το υγραέριο 0,70 τοτε με καταναλωση 8 στα 100 για βενζινη και 10 στα 100 για υγραεριο το συνολικο κοστος ειναι 17160 ευρω για βενζινη και για υγραεριο 11550.
Αρα το καρδος στα 8 χρονια ειναι 5610.
Απο αυτα θα αφαιρεσουμε 1600 που ηταν οι βαλβιδες δυο φορες 80 ευρω ρυθμιση βαλβιδων και 80 ευρω ενα μπεκ.
Στο δια ταυτα λοιπον 3850 ευρω .Δηλαδη για καθε χρονια 427 ευρω.
Οι αριθμοι λοιπον λενε την αληθεια.τωρα αλλος θα το δει το ποτηρι μισογεματο αλλος μισο αδειο.
Να σημειωσω οτι οπως ειπαμε λαβαμε τον μεσο ορο και των δυο καυσιμων.
Προσωπικα μετα και οτι περασα πιστευω οτι αξιζει αρκει οπως ειπαν και οι αξιοτιμοι συμφορμιτες να βρεις για το αμαξι σου το καταλληλο συστημα αλλα και τον καταλληλο εγκαταστατη.
Αν πιουμε εναν καφε απο κοντα θα σας πω παρα πολλα!!!!

Στάλθηκε από το Lenovo P1m μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 05 Σεπ, 2017 22:54

Φίλε Βαλσάμη το υγραέριο δεν φταίει αποκλειστικά σαν υγραέριο για τις ζημιές των φίλων σου που απ' ότι καταλαβαίνω βρίσκεσαι θεσ/νικη... Αυτά που φταίνε για τις βλάβες είναι 1) η κακή εγκατάσταση και ρύθμιση του ΚΙΤ, 2) η ποιότητα του μείγματος που γίνεται όργιο με το autogas που δεν είναι σωστό μείγμα autogas και 3) λιγότερο φταίνε οι κινητήρες σαν κινητήρες...

Γενικά επειδή το είχα ψάξει πάρα πολύ και είχα ρωτήσει και τον μηχανικό μας στις 3 γέφυρες στα Πατήσια που πήγαινα με τον πατέρα μου από παιδί για σέρβις και ο οποίος κάνει και αυτός εγκαταστάσεις υγραερίου πλέον, αυτό που μας είχε πει είναι ότι γενικά οι Ευρωπαϊκοί κινητήρες δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το υγραέριο... Πες άντε μια εξαίρεση να είναι η Ford, που και εγώ έχω δει πολλά Ford με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με υγραέριο. Όλοι οι φίλοι σου έχουν γιαπωνέζικα οπότε όπως καταλαβαίνεις το λες και μόνος σου... Η συμβατότητα ίσως να μην είναι η καλύτερη, αν και εγώ ξανά λέω έχω φίλους με γιαπωνέζικα που δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το υγραέριο...

Όπως γράφει και ο φίλος nickL από πάνω (παρέα γράφαμε χεχε) κάνεις έρευνα πριν πας για εγκατάσταση... Εγώ πέρα από το φόρουμ εδώ που το είχα διαβάσει ολόκληρο, έψαχνα πάνω από ένα 6μηνο για να κατανοήσω τους κινδύνους και τα ρίσκα καθώς και για να εντοπίσω καλό και σωστό μάστορα καθώς και να δω τι ΚΙΤ ταιριάζει καλύτερα στον δικό μας κινητήρα, τι ΚΙΤ βάζει η Peugeot από το εργοστάσιο κλπ. Μου πήρε πάνω από ένα 6μηνο για να βρω όλες τις λεπτομέρειες... Μέχρι και τεχνικά σχέδια του εργοστασιακού κινητήρα EP3C που δείχνουν την εγκατάσταση και την τοποθέτηση των εξαρτημάτων από το εργοστάσιο βρήκα και ήταν ίδια με την εγκατάσταση που έγινε από τα παιδιά του LPGas.

Ναι μεν κάποιοι κινητήρες είναι ευαίσθητοι αλλά εγώ βλέπω και ευαίσθητους κινητήρες που πάνε χιλιόμετρα πολλά. Αυτό που έχω συμπεράνει από την δική μου έρευνα και από συζητήσεις με βενζινάδες που βάζουμε υγραέριο αλλά και με βενζινάδες που δεν έχουν υγραέριο αλλά το έχουμε κουβεντιάσει το θέμα, είναι ότι τα αυτοκίνητα με υγραέριο που καίγονται, καίγονται λόγω κακού μείγματος LPG το οποίο δεν έχει την σωστή αναλογία που απαιτεί για να χαρακτηριστεί ως autogas. Το τι γίνεται με νοθεία και με ποιον τρόπο κλέβουν μας τα έχει πει ένας βενζινάς στο Κιάτο ο οποίος δεν έχει υγραέριο στο δικό του πρατήριο και μάλιστα μια φορά εξηγούσε αναλυτικά τι και πως στην φίλη μου καθώς και πόσο κοστίζει για να φτιάξει εγκαταστάσεις υγραερίου (και γι' αυτό και δεν βάζει) και πόσο ελάχιστο θα ήταν το κέρδος του αν δεν κάνει λαμογιά με τα μείγματα για να κερδίζει με αυτόν τον τρόπο...

Μιλάμε πάντοτε για σωστές εγκαταστάσεις και για σωστά ρυθμισμένα αυτοκίνητα... Αν δεν είναι σωστή η εγκατάσταση και η ρύθμιση αυτό είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο... Να μας συμπαθάς... Μιλάμε όμως για σωστές και απροβλημάτιστες εγκαταστάσεις. Και εμάς το δικό μας βλέπεις πχ ότι με κάποια υγραέρια δεν τραβάει το ίδιο καλά όπως με Coral. Με κάποια απλά πηγαίνει χωρίς πρόβλημα απλά είναι ΟΚ. Με κάποια άλλα κάνει και μικροκενά-μικροδιακοπές που και που... Δεν ξανά πας εκεί... Λογικό μου ακούγεται να πάθει ζημιά κάποιος που πάει και βάζει από όπου βρει πιο φθηνά υγραέριο... Και εμείς είχαμε βάλει στον πιο φθηνό της περιοχής μια φορά που κάναμε το λάθος να πάμε να δοκιμάσουμε και το αυτοκίνητο μόνο που δεν έμεινε... Ευτυχώς την πάλεψε το BRC και το κατανάλωσε γιατί σε κάτι άλλα παιδιά τους γύρναγε σε βενζίνη δεν τους άφηνε να ξανάγυρίσουν σε υγραέριο και κάτι τέτοια κουλά με κάτι Prins και κάτι άλλα ΚΙΤ. Επίσης για πες μας και το άλλο. Πόσα αυτοκίνητα με βενζίνη έχουν κάψει βαλβίδες; Αυτά γιατί έκαψαν βαλβίδες αφού δεν είχαν υγραέριο;

Άρα λοιπόν φίλε Βαλσάμη να μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε την αίσθηση του δάσους... Δεν είναι τόσο απόλυτα τα πράγματα όπως τα παρουσιάζεις...

Υπάρχουν ρίσκα; Ναι υπάρχουν όταν κάποιος αποφασίσει να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Και για χειρουργείο όταν πας υπογράφεις ότι το κάνεις με την συγκατάβασή σου... Έτσι είναι και με την διασκευή του υγραερίου. Ενέχει ρίσκα. Θέλει μελέτη και έρευνα πριν το αποφασίσεις. Είναι η λύση του φτωχού όπως και να το κάνουμε γιατί κάποιοι δεν μπορούν να αλλάξουν σε diesel...

Εγώ μόνο ένα τεράστιο ευχαριστώ έχω να πω στην κοινότητα εδώ που με βοήθησε στην έρευνά μου πριν την εγκατάσταση και μακάρι να το είχαμε πάρει απόφαση και 1-2 χρόνια νωρίτερα καθότι μέσα σε 2 χρόνια (τα κλείνει σε λίγες μέρες) και σχεδόν 43.000χλμ με υγραέριο από την εγκατάσταση (168.500χλμ συνολικά) σε αυτό το διάστημα το αυτοκίνητο έχει ξανά αγαπηθεί και λατρευτεί όπως καινούριο λόγω της οικονομίας του!! Θυμάμαι όταν το είχαμε πρωτοβάλει που πηγαίναμε βόλτα με την φίλη μου στην Αθήνα και δεν το πιστεύαμε ότι πηγαίνουμε με το δικό της καθώς μέχρι τότε παίρναμε το πετρελαιοκίνητο μου. :D

Καλό βράδυ σε όλη την παρέα!
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Τετ 06 Σεπ, 2017 00:16

papoys έγραψε:Ότι η ακριβή τιμή υγραερίου της Θεσσαλονίκης είναι ένας ανασταλτικός λόγος για μετατροπή είναι γεγονός.

Από εκεί και πέρα ο καθένας παίρνει τα ρίσκα του αν θα κάνει ή όχι τη μετατροπή αφού σταθμίσει τόσο τον τύπο του αυτοκινήτου
του καθώς και τη συντήρησή του..
Το να λέμε όμως ότι όλοι όσοι έκαναν μετατροπή πήγαν για ρεκτιφιέ είναι παρατραβηγμένο.
Έχω 105.000 με υγραέριο και συνεχίζω χωρίς προβλήματα.Αν αύριο (χτύπα ξύλο) μου βγάλει βαλβίδες θα πεθάνω;;;
Θα τις φτιάξω και συνεχίζω.Έτσι κι αλλιώς έχω κερδίσει πολλά από το υγραέριο τουλάχιστον εγώ που μένω κοντά σε καλές
τιμές.

Μέχρι να κάνω τη μετατροπή ήμουν κατά του υγραερίου.Μετά από 4 και 1/2 χρόνια υγραεριοκίνητος είμαι από αυτούς που
καθημερινά λένε τα καλίτερα λόγια.
Σίγουρα θα υπάρχουν και οι δυσαρεστημένοι.Τι να γίνει.Όλα μέσα στη ζωή είναι.Να λέμε όμως ότι το υγραέριο είναι ζημιά για
όλους γενικά και δε συμφαίρει είναι μεγάλο ψέμα.

Ωπα ρε συμφορουμιτες,3 ωρες ελειψα και το φορουμ (και το συγκεκριμενο θεμα)εχει περισοτρερα ποσταρισματα απ'οτι ειχε σε 2-3 βδομάδες!
Ενας ενας λοιπον!
Παπου μας εχεις μπερδεψει λιγο,για καταλαβω δηλ. ,εσυ εδώ λες ότι εχεις 105.000 με υγραέριο χωρίς προβλήματα και σε άλλη ενοτητα του φορουμ αναφέρεις ένα ένα τα ποσα προβλήματα σου εχει εμφανισει το αυτοκινητο τωρα τελευταια,ειναι η δεν είναι ετσι?
Την μια λες εχει πρόβλημα στην βενζινα την άλλη σου κλοτσάει το υγραεριο και σου γυρναει στην βενζινα και μου λες ότι 105,000 χλμ απροβλημάτιστα?
Ο.Κ το δεχομαι 105.000 απροβλημάτιστα λοιπον,τωρα υπαρχει η όχι πρόβλημα?
Φιλε μπορει να ειχες 105,000 απροβλημάτιστα αλλα τωρα ετσι όπως τα ακουω εχεις η όχι προμπλεμα(και μακαρι να μην εχεις ,και μην σου περναει από το μυαλο ότι το ευχομαι!)?
Στο ξαναλεω λοιπον ,μακαρι να μην εχεις πρόβλημα αλλα εκει που παει ο νους μου και να΄ναι οντως αυτό το πρόβλημα παλι κερδισμένος εισαι !
Εσυ φιλε με το φθηνο μη καρτελικο υγραεριο και που προλαβες και εκανες και 100.000 χλμ με υγραεριο και παλι το κερδος σου δεν θα είναι αυτό που νομιζες και εξυμνούσες τοσο καιρο !
Φαντασου λοιπον τον "μαλακα" με τα 50,000 χλμ (μεχρι προβλήματος) και το πανακριβο καρτελοκο υγραεριο,τι κερδος ειχε?
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες