Σελίδα 44 από 64

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιαν, 2017 15:34
από valsam
Ότι πεις Νικολακη!
Α" και που'σαι Νικολακη τα σκασε και τα πριζεις τα γυρναω και σε σενα φιλε , αλλα αντε για να μην ανυσηχεις θα την κανω από το φορουμ αν και θα επρεπε να κατσω ετσι μονο και μονο για να σου κανω χαλαστρα!
Την κανω και σε αφηνω να δρασεις ανενόχλητος!
Ο λογος που την κανω είναι γιατι γραφτηκα σε ένα άλλο φορουμ και δεν θα εχω χρονο να ασχολούμαι άλλο εδώ μεσα ,το φορουμ που γραφτηκα εχει θεματα γυρο από το νερό του καματερού και την φραπελια!
Σωστος?????

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιαν, 2017 16:03
από anikologr
hlias έγραψε:
anikologr έγραψε:Έχετε σκεφτεί ότι όσοι έχετε 15% αύξηση στην κατανάλωση απλά δουλεύεται με πιο φτωχό μείγμα;
Πάντως εγώ στο πολυτεχνείο που σπούδασα έτσι τα έμαθα..





Στη λειτουργεια του κλειστου βροχου σε euro4 και μετα πως μπορει να δουλεψεις με φτωχο μειγμα χωρις να εχεις τσεκ αναμενο?

Με αυτή την λογική δεν υπάρχει λάθος ρύθμιση αν δεν ανάβει Check λαμπάκι.. Το οποίο ανάβει αν υπερβεί κάποια όρια. Μέχρι του σημείου λίγο κάτω από το όριο που ακόμα δεν έχεις λαμπάκι αναμενο δεν δουλεύεις φτωχό η πλούσιο; τότε γιατί κατηγορούμε τους εγκαταστατες για το auto calibration??


Επειδή Ηλία έχεις αποδείξει τις γνώσεις σου και θεωρώ την τιμιότητα σου θα ήθελα να πάρεις μια θέση.

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιαν, 2017 16:15
από tripas
anikologr έγραψε:Έχετε σκεφτεί ότι όσοι έχετε 15% αύξηση στην κατανάλωση απλά δουλεύεται με πιο φτωχό μείγμα;

Πάντως εγώ στο πολυτεχνείο που σπούδασα έτσι τα έμαθα..


Περίσσεια αέρα, Φτωχό μίγμα, οικονομική λειτουργία
Σου λέει κάτι επειδή είσαι του πολυτεχνειου?

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιαν, 2017 16:40
από hlias
anikologr έγραψε:Με αυτή την λογική δεν υπάρχει λάθος ρύθμιση αν δεν ανάβει Check λαμπάκι.. Το οποίο ανάβει αν υπερβεί κάποια όρια. Μέχρι του σημείου λίγο κάτω από το όριο που ακόμα δεν έχεις λαμπάκι αναμενο δεν δουλεύεις φτωχό η πλούσιο; τότε γιατί κατηγορούμε τους εγκαταστατες για το auto calibration??


Επειδή Ηλία έχεις αποδείξει τις γνώσεις σου και θεωρώ την τιμιότητα σου θα ήθελα να πάρεις μια θέση.




Παντα στον κλειστο βροχο οταν δεν εχουμε τσεκ αναμενο στο υγραεριο δουλευει με στοιχειομετρικο μειγμα βενζινης το αυτοκινητο (14,7/1, ασχετα που το αεριο θελει 15,5/1) γιατι ειμαστε μεσα στο ορια διορθωσης του εγκεφαλου του κινητηρα, στη βενζινη ομως μπορει να εχουμε πολλα θεματα γιατι ειναι τοσο συντομη η λειτουργια του αυτοκινητου με βενζινη που ο εγκεφαλος δεν διορθωνει. Ειναι ο λογος που καποια αυτοκινητα εχουν θεματα μεχρι να ζεσταθουν και να μπει το αεριο.
Στον ανοικτο βροχο βεβαια και δεν διορθωνει ο εγκεφαλος του κινητηρα τιποτα και θα πρεπει να γινει σωστη και μελετημενη ρυθμιση στο δρομο.

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιαν, 2017 16:47
από hlias
tripas έγραψε:
anikologr έγραψε:Έχετε σκεφτεί ότι όσοι έχετε 15% αύξηση στην κατανάλωση απλά δουλεύεται με πιο φτωχό μείγμα;

Πάντως εγώ στο πολυτεχνείο που σπούδασα έτσι τα έμαθα..


Περίσσεια αέρα, Φτωχό μίγμα, οικονομική λειτουργία
Σου λέει κάτι επειδή είσαι του πολυτεχνειου?




Οχι παντα, μεγαλυτερη θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης πολλες φορες προαναφλεξη αρα και λιγοτερο αβανς απο τον εγκεφαλο σε αυτη τη συνθηκη.

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιαν, 2017 16:59
από anikologr
tripas έγραψε:
anikologr έγραψε:Έχετε σκεφτεί ότι όσοι έχετε 15% αύξηση στην κατανάλωση απλά δουλεύεται με πιο φτωχό μείγμα;

Πάντως εγώ στο πολυτεχνείο που σπούδασα έτσι τα έμαθα..


Περίσσεια αέρα, Φτωχό μίγμα, οικονομική λειτουργία
Σου λέει κάτι επειδή είσαι του πολυτεχνειου?

Για πες ρε τρύπα τι θες να πεις; ότι είναι καλύτερα να δουλεύει φτωχό; για οικονομία; Δεν σε πιάνω..

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιαν, 2017 17:01
από anikologr
hlias έγραψε:
anikologr έγραψε:Με αυτή την λογική δεν υπάρχει λάθος ρύθμιση αν δεν ανάβει Check λαμπάκι.. Το οποίο ανάβει αν υπερβεί κάποια όρια. Μέχρι του σημείου λίγο κάτω από το όριο που ακόμα δεν έχεις λαμπάκι αναμενο δεν δουλεύεις φτωχό η πλούσιο; τότε γιατί κατηγορούμε τους εγκαταστατες για το auto calibration??


Επειδή Ηλία έχεις αποδείξει τις γνώσεις σου και θεωρώ την τιμιότητα σου θα ήθελα να πάρεις μια θέση.




Παντα στον κλειστο βροχο οταν δεν εχουμε τσεκ αναμενο στο υγραεριο δουλευει με στοιχειομετρικο μειγμα βενζινης το αυτοκινητο (14,7/1, ασχετα που το αεριο θελει 15,5/1) γιατι ειμαστε μεσα στο ορια διορθωσης του εγκεφαλου του κινητηρα, στη βενζινη ομως μπορει να εχουμε πολλα θεματα γιατι ειναι τοσο συντομη η λειτουργια του αυτοκινητου με βενζινη που ο εγκεφαλος δεν διορθωνει. Ειναι ο λογος που καποια αυτοκινητα εχουν θεματα μεχρι να ζεσταθουν και να μπει το αεριο.
Στον ανοικτο βροχο βεβαια και δεν διορθωνει ο εγκεφαλος του κινητηρα τιποτα και θα πρεπει να γινει σωστη και μελετημενη ρυθμιση στο δρομο.

Ωραία όλα αυτά.. Συμφωνούμε.. Στην ταμπακιέρα όμως.. Πόσο ποσοστό αύξησης θεωρείς λογικό και γιατί;

Αυτό δεν ψάχνουμε να βρούμε; Επίσης διαφωνείς με την αύξηση που δίνουν οι κατασκευαστές στα αυτοκίνητά τους που είναι βενζίνη και υγραέριο;

Δεν λέω ότι πρέπει να καίει 35% παραπάνω αλλά ένα 20-25% είναι το ελάχιστο αποδεκτό..

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιαν, 2017 18:20
από tedd
Και γιατί θεωρεις οτι αυτο το ελάχιστο αποδεκτο οριο πρεπει να είναι 20-25 και όχι 25-30 ή ακόμη καλυτερα 15-20 που είναι και η αύξηση που παρατηρούν οι περισσότεροι και οπου δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα;
Ενω αυτοι που τωρα λενε οτι η σωστη αυξηση θα πρεπει να ειναι στο 30-35 ειδαμε τι εγινε.... στην αρχη κλαιγοντουσαν και αναρωτιωντιουσαν γιατι να καινε τοσο πολυ παραπανω, ωσπου πηραν το κινητηρα στο χερι και τωρα αλλαξαν το τροπαριο οτι η αυξηση θα πρεπει να ειναι αυτη που συνετελεσε στο μπιγκ-μπαμπ τους. Μπήκαμε σε συζητήσεις λογικής βαλσαμ που φυσικά δεν οδηγούν πουθενά. Άντε βαλσαμ ? ποτε τελειώνει η άδεια σου να γυρίσεις στην δουλεια να ηρεμησουμε;;;;

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιαν, 2017 18:35
από tedd
Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βροντά επίσης δεν έχουν μονο οι τοίχοι αυτιά αλλά και κάποια αυτιά έχουν τοίχους μην πω καλυτερα με εψιλον γιώτα και οχι με όμικρον γιώτα (τειχη) και το μονο σίγουρο είναι οτι αυτά τα αυτιά δεν έχουν τοιχοι με ύψιλον ητα δηλαδή τύχη.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιαν, 2017 18:57
από sso
tedd έγραψε:Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βροντά επίσης δεν έχουν μονο οι τοίχοι αυτιά αλλά και κάποια αυτιά έχουν τοίχους μην πω καλυτερα με εψιλον γιώτα και οχι με όμικρον γιώτα (τειχη) και το μονο σίγουρο είναι οτι αυτά τα αυτιά δεν έχουν τοιχοι με ύψιλον ητα δηλαδή τύχη.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


χαχαχα....Ορέως...μ' αραίσοις :lol: :lol: :lol: