Σελίδα 49 από 49

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μάιος, 2017 14:30
από macarenos
Καλημέρα και πάλι
Η λογική με την οποία υπολογίζω είναι η εξής
Κόστος για κίνηση μόνο με βενζίνη=1100€
Κόστος καυσίμου που έχω πληρώσει έως τώρα=680€
Από αυτά 550€ για αέριο και 130€ για βενζίνη σύνολο 680€
Αν από τα 1100€ που θα χρειαζόμουν μόνο βενζινοκίνητος αφαιρέσω τα 680€ το σύνολο του καυσίμου που έχω χρησιμοποιήσει σημαίνει ότι από καύσιμο έχω εξοικονομήσει 520€.
Η εγκατάσταση κόστισε γύρω στα 1000€ άρα έχω αποσβέσει τα μισά περίπου.
Μάλλον λάθος ανέφερα ότι έχω δει κέρδος ΜΕΤΑ την απόσβεση. Αυτό ακόμα ούτε με τα κυάλια αλλά πιστεύω οτι καλά πάει το πράμα μεχρι τώρα, με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω. :D

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μάιος, 2017 15:39
από meletis
macarenos έγραψε:Καλημέρα και πάλι
Η λογική με την οποία υπολογίζω είναι η εξής
Κόστος για κίνηση μόνο με βενζίνη=1100€
Κόστος καυσίμου που έχω πληρώσει έως τώρα=680€
Από αυτά 550€ για αέριο και 130€ για βενζίνη σύνολο 680€
Αν από τα 1100€ που θα χρειαζόμουν μόνο βενζινοκίνητος αφαιρέσω τα 680€ το σύνολο του καυσίμου που έχω χρησιμοποιήσει σημαίνει ότι από καύσιμο έχω εξοικονομήσει 520€.
Η εγκατάσταση κόστισε γύρω στα 1000€ άρα έχω αποσβέσει τα μισά περίπου.
Μάλλον λάθος ανέφερα ότι έχω δει κέρδος ΜΕΤΑ την απόσβεση. Αυτό ακόμα ούτε με τα κυάλια αλλά πιστεύω οτι καλά πάει το πράμα μεχρι τώρα, με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω. :D

Εαν επιτρεπεται ποσα χιλιομετρα κανετε ετησιως;

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Μάιος, 2017 10:11
από vdgle
Με τα σημερινά δεδομένα χρειάζεσαι 20000χλμ για να καλύψεις κόστος εγκατάστασης αξίας 1100 ευρώ.
Αν κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα σε ένα χρόνο από τον δεύτερο κιόλας έχεις κέρδος

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Μάιος, 2017 09:52
από macarenos
Καλημερίζω την παρέα
Τα χιλιόμετρα ετησίως είναι γύρω στα 10000 τώρα πια. Το σκεπτικό της μετατροπής ήταν να κινούμαι με φτηνότερο καύσιμο από τη βενζίνη, λόγω και της αυξημένης κατανάλωσης του αυτοκινήτου, καθώς είναι 7θέσιο και βαρύ. Το βασικό είναι ότι πλέον δεν το "σκίζω" καθώς πλέον η κίνηση με την οικογένεια και η ηλικία μου με έχει κάνει λίγο πιο συνετό. Σαν δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας και λόγω αναγκαστικής κίνησης εναλλακτικά με ένα ATOS για τον δακτύλιο το ζητούμενο ήταν οικονομικότερο καύσιμο. Αν θα βγει και σε βάθος χρόνου, θα δείξει στην πορεία. Μέχρι τώρα πάντως είμαι ευχαριστημένος και από την επιλογή του συστήματος (landirenzo) και κυρίως από τον εγκαταστάτη (ecoκινηση). Μέχρι το τέλος του μήνα πάμε για service βενζίνη -αέριο γιατί έρχεται και ΚΤΕΟ.

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Μάιος, 2017 05:01
από papoys
Καλά και οικονομικά χιλιόμετρα.

Σίγουρα τα 10.000 χιλ. ετησίως δεν είναι και πολλά αλλά θα σου πω και κάτι άλλο.Πριν τη μετατροπή έκανα γύρω στις 17.000 με 18.000 ετησίως.
Μετά τη μετατροπή και επί 4 χρόνια κάνω κατά μέσο όρο 23.000 χιλ. ετησίως.Μου αρέσει να βάζω την οικογένεια στο αυτοκίνητο και να κάνω μία βόλτα παραπάνω γιατί δεν σκέφτομαι το κόστος των καυσίμων όπως πριν.Ίσως και σε και σένα λειτουργήσει το ίδιο και να αυξήσεις τον ετήσιο μέσο όρο.