kostas1982 έγραψε:Από τον εγκαταστάτη λόγο μαλακά μέταλλα στης βαλβίδες στο ford focus mk1 1400 για καλύτερη προστασία, Στην πρώτη ρύθμιση το είχε με 15% ψεκασμό βενζίνης από 1500 έως 6000 στροφές, και Τώρα μετά από δικιά μου επισήμανση το άλλαξε σε 10% ψεκασμό βενζίνης από 1500 έως 6000 στροφές. (μία διόρθωση από της 1500 και όχι από της 2000 στροφές που είχα γράψει παλιότερα)
βασικα πιστευω ότι η διαβαθμιση σου είναι λαθος...διοτι εχεις το ιδιο ποσοστο βενζίνας ανεξάρτητος φορτιου ...εκει μαλλον πρεπει να δωσεις προσοχη διοτι το λαθος που κανεις είναι ότι δινεις μιγμα βενζίνας όταν εισε με 3000 στροφες με 4η σε ισαδι ποσοστο 10 % και καθολου φορτιο δηλαδή πατας πολύ λιγο το γκαζι και δινεις παλι ιδιο ποσοστο βενζίνας παλι με 3000 στροφες όταν του ζητας γκαζι πχ να πατας το πενταλ μεχρι την μεση αυτό εχει να κανει με την πιεση του πνευμονα σηλαδη πρεπει να βαλεις ποσοστο βενζίνας συναρτηση με την αυξηση της πιεσης του πνευμονα (οποτε δηλαδή οσο πατας γκαζι ανεβαινει η πιεση του πνευμονα)
αυτή είναι η νγωμη μου βεβαια δεν ξερω αν το υποστηριζει το πρόγραμμα σου αυτό,,,,