Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μετανιώσατε για τη μετατροπή σε lpg του αυτ/του σας

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Μετανιώσατε για τη μετατροπή σε lpg του αυτ/του σας

Δημοσίευσηαπό tsigpan » Παρ 18 Δεκ, 2015 22:20

Συμφωνω απολυτα φιλε μου ο εγκαταστατης ειναι το παν. Προσπαθω να μαθω για τον συγκεκριμενο αλλα ειναι λιγο δυσκολο γιατι δεν ειμαι απο Λαμια απλα μενω σε ενα χωριο του νομου προσωρινα για φετος και ψαχνοντας στο νετ επεσα στον συγκεκριμενο. Συμφορουμιτες με παρομοια αυτοκινητα μου προτειναν BRC συστημα. Παροτι την ανοιξη ειχα καταληξει σε συστημα OMVL με εγκατασταση σε αντιπροσωπεια ΤΟΥΟΤΑ στα 800 ευρω περιπου, εκανα πισω λογω εκτακτων εξοδων που προεκυψαν και τωρα που αρχισα να ξαναψαχνω βρηκα αυτον τον εγκαταστατη και το ξανασκεφτομαι αλλα δεν εχω ιδεα για την δουλεια που κανει. Με την πρωτη ευκαιρια θα παω να μιλησω απο κοντα γι να δω τι εντυπωσεις θα μου αφησει.
Οποιος φιλος παντως γνωριζει κλο εγκαταστατη απο την περιοχη ας ενημερωσει εστω και με pm.
Ευχαριστω.
tsigpan
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ, 2015 01:43

Re: Μετανιώσατε για τη μετατροπή σε lpg του αυτ/του σας

Δημοσίευσηαπό fokion » Σάβ 19 Δεκ, 2015 11:40

Γιατι γε ψαχνεις και τα πιο εξιδικευμενα = Τουοτα φορουμ?????

ειναι μια καλη "βαση δεδομενων" τουλαχιστον στο τι συστημα, και ενδεχομενως ΚΑΙ στον τεχνιτη...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Μετανιώσατε για τη μετατροπή σε lpg του αυτ/του σας

Δημοσίευσηαπό dk6 » Τρί 29 Δεκ, 2015 23:14

Εδώ πιστεύω ειναι μια καλή τοποθεσία για να πω την γνώμη μου!

Σήμερα λοιπόν λυτρώθηκα! Πούλησα το αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ ξανά να ασχοληθώ με υγραέριο. Έκανα ναι 90000 γεμάτα με υγραέριο... αλλά μετά ήρθαν οι επισκευές 850 ευρώ .... και κάτι ψηλά... Η μηχανή τουλάχιστον σε μένα δεν έγινε ποτέ η ίδια. Ναι τραβούσε μια χαρά πάλι το αυτοκίνητο αλλά χτυπούσαν και οι βαλβίδες γιατί τις ανοίξαμε λίγο παραπάνω... (εγώ δεν μπορούσα να αντέξω να ακούω το αμάξι έτσι...) Τέλος πάντων μικρά κυβικά σε βενζίνη από εδώ και πέρα ή ντίζελ... μα ποτέ ξανά αέριο. Λυτρώθηκα! :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που με βοήθησαν και ζητώ συγνώμη για το ύφος που είχα από τα νεύρα μου όταν επαθα την ζημιά και κατηγορούσα άδικα ή μη κόσμο και εγκαταστάτες. Σας εύχομαι καλή συνέχεια αλλά πιστεύω ότι το άεριο δεν είναι αξιόπιστη λύση τελικά για κάποιον που φροντίζει 100% το αυτοκίνητό του. Σας χαιρετώ!!! :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
dk6
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ 01 Νοέμ, 2015 22:41

Re: Μετανιώσατε για τη μετατροπή σε lpg του αυτ/του σας

Δημοσίευσηαπό LouCi4er » Δευτ 08 Φεβ, 2016 22:04

Καλησπερα παιδια,να πω και εγω μια εμπειρια σχετικα με αυτο το καυσιμο που τρομοκρατει τοσο κοσμο.Δυστηχως οταν δεν εχεις τις απαραιτητες γνωσεις και γινεσαι ερμαιο του καθε"μαστορα" αυτα συμβαινουν.Επειδη δουλευω σε μαγαζι με ανταλακτικα αυτοκινητων,εχω δει παρα πολλα.Στην ιστορια τωρα.Φιλος μου με focus 1.4 2001 μοντελο, βαζει στις 160.000 ενα συστημα Lovato σε εναν εγκαταστατη στην θεσσαλονικη με κοστος 600€.Αυτο εγινε αν θυμαμαι καλα καπου το 2013.Απο την δουλεια που ειδα εγω στο αυτοκινητο,ο εγκαταστατης ηταν αρκετα μερακλης.Πολυ συμμαζεμενη εγκατασταση και το αυτοκινητο δουλευε τελεια.Ολοι ξερουμε ποσο ευαισθητα κεφαλαρια εχουν τα Ford.Μετα απο 60.000 περιπου(γυρω στις 220.000 συνολικα) και χωρις ο φιλος μου να εχει αλλαξει το παραμικρο στο αυτοκινητο(μπουζι σιγουρα οχι σε αυτα τα 60.000,λαδια μονο και αυτα καθε 20.000+ απο το lidl),με παιρνει ενα πρωι και μου λεει:Ελα ρε,το focus χαλασε.Τεσπα,να μην τα πολυλογω,το λυσαμε και ειχε σπασει ενα κομματακι απο μια βαλβιδα εξαγωγης του 3 κυλινδρου.

Το κοστος επισκευης τωρα.Πηγαινω σε εναν φιλο μου που εχει ρεκτιφιε και μου δινει μερικες εξαγωγης απο focus,σχεδον καινουργιες,τις ειχε βγαλει καποιος για να βαλει υγραεριου ενισχυμενες.Διαλεγω τις 2 καλυτερες(αλλαξα και τις 2 εξαγωγης στον 3 κυλινδρο),λιγο σμυριδα και ετοιμη η κεφαλη.Παιρνω και μια φλανζτα κεφαλης(30€) και δυο G12(15€) και το δενουμε.Με κοστος 45€ εχει κανει ηδη 15.000 και δουλευει ρολοι.Αν τον βγαλει αλλα 40.000 θα ειναι αρχηγος.Μετα βλεπουμε.Θα μου πεις,ειναι λυση να λυνεις το αμαξι καθε 2 χρονια?Σιγουρα για καποιον που δεν εχει γνωσεις οχι.Που θελω να καταληξω.Οταν καποιος δεν εχει ιδεα απο μηχανικα και στηριζεται στον μηχανικο μεχρι και να του αλλαξει λαμπα,οταν πεσει μαλιστα και σε εγκαταστατη ασχετο,το υγραεριο θα του βγει 2 φορες ακριβοτερα απο οτι να λειτουργει το αυτοκινητο του με βενζινη.Σιγουρα υπαρχουν και εγκαταστατες κορυφαιοι αλλα οι "αλλοι" ειναι περισσοτεροι.Επειδη οπως εγραψα πιο πανω η δουλεια μου ειναι μεσα στα αυτοκινητα και επειδη απο τα 30 συνεργεια που εχουμε πελατες στο μαγαζι,τα 25 τοποθετουν και αεριο,εχω ακουσει τα παντα.

Τεσπα,ενα ειναι σιγουρο,οι βενζινοκινητηρες δεν μπορουν να καψουν αεριο αναιμακτα.
LouCi4er
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Κυρ 07 Φεβ, 2016 20:19

Re: Μετανιώσατε για τη μετατροπή σε lpg του αυτ/του σας

Δημοσίευσηαπό nickL » Πέμ 11 Φεβ, 2016 14:31

Κοιταξε, γενικοτερα το λογικό και το συνηθες είναι οτι ο περισσοτερος κοσμος δεν εχει μηχανικες γνωσεις και ναι στηριζεται στο μηχανικο του να του αλλαξει, αν όχι και τη λαμπα, το αμεσως ας πουμε δυσκολοτερο. Δεν ειναι κακο αυτο, γι αυτο υπαρχουν μηχανικοι, γιατροι, φαρμακοποιοι κοκ. Θελω να πω οτι δουλεια των μηχανικων ειναι να φτιαχνουν τ αυτοκινητα. Δε θα μπορουσε να βαζει υγραεριο μονο οποιος ειχε γνωσεις μηχανολογιας.

Περα από αυτό, μεγαλο ρόλο παιζει η τοποθετηση οπως πολυ σωστα ειπες, ο εγκαταστατης δηλαδη. Επιπλεον φθορα βαλβιδων, εδρων ειναι μια βλαβη που παραδοσιακα βγαζουν σχεδον ολα τα αυτοκινητα. Η φλάντζα; Υπαρχει peugeot χωρις καψιμο φλάντζας; στις 100.000 (φτου φτου), η φλαντζα πχ ειναι το στανταρακι σε peugeot (σαν στατιστικη βλαβη). Τι θελω να πω, αυτο συνεβαινε και πριν την εγκατασταση υγραεριου σε όλα τα αυτοκινητα. Οπότε σιγουρα υπαρχει καποιο λαθος στη σκεψη ''το υγραεριο βγαζει προβλημα σε φλαντζα, βαλβιδες, εδρες'' καθως εαν ηταν μια βλαβη αμεσα συνδεομενη με το υγραεριο θα το εδειχνε καποια στατιστικη, η οποια δεν υπαρχει. Το προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να υπαρξει μια ασφαλης μετρηση καθως, δεν γνωριζουμε ποσοι εχουν εγκαταστησει και ποσοι εχουν παθει βλαβη. Επισης, ποσοι απο οσους επαθαν καποια βλαβη συντηρουσαν το αυτοκινητο τους σωστα και σε ποσα χιλιομετρα τοποθετησαν; Τι θελω να πω, ειναι τοσα τα μεγεθη που δεν μπορουμε να γνωριζουμε ποσες βλαβες εχουμε, σε ποσους και ποτε βγαινουν. Το ασφαλεστερο θα ηταν να συγκρινουμε αυτοκινητα με εργοστασιακο lpg και αυτοκινητα χωρις lpg. Παντως αν κρινω απο τα μελη εδω, καθως και την ταση καποιος να γραφει σε φορουμ οταν εχει καποιο προβλημα, δε θα ελεγα οτι βλαβη βαλβιδων ειναι κατι συνηθισμενο. Επισης, δεν εχω διαβασει καποια εμπεριστατωμενη γνωμη καποιου με μηχανολογικες γνωσεις που να εξηγει γιατι η βλαβη πχ των βαλβιδων οφειλεται στο lpg χωρις ταυτοχρονα να αμφισβητηθηκε απο καποιον αλλο με μηχανολογικες γνωσεις.

Παντως το ζητημα αυτο το σκεφτομουν κι εγω αυτες τις μερες. Για παράδειγμα, αλλαξα προσφατα θερμοστατη (προληπτικα) καθως νομιζα οτι ειχα μια αυξηση στη θερμοκρασια και τρυπησε το ψυγειο καλοριφερ και μοιραια αρχισα να σκεφτομαι αν φταιει το υγραεριο. Το προβλημα ειναι οτι εφαγα ενα ξενερωμα με το lpg υπο την εννοια οτι αν δεν το ειχα τοποθετησει δε θα με απασχολουσε ο θερμοστατης. Δε θα τον αλλαζα ουτε καν προληπτικα (Για να ειμαι δικαιος ομως 4 γνωστοι μου εχουν το ιδιο αυτοκινητο, κανεις με lpg, ολοι αλλαξανε θερμοστατη πολύ πιο γρηγορα απο μενα). Δυστυχως το lpg σου προκαλει ενα αγχος (εστω στην αρχη) και το θεωρω ως αρνητικο του, ακομα δηλαδη και το ψυχολογικο του να φοβασαι για βλαβες ειναι κατι ασχημο και ειναι ακομα ενας παραγοντας που πρεπει να αξιολογηθει. Επισης μοιραια οποια βλαβη και να παθει κανεις θα ειναι αδυνατο να μην το αποδωσει στο lpg.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Μετανιώσατε για τη μετατροπή σε lpg του αυτ/του σας

Δημοσίευσηαπό LouCi4er » Δευτ 15 Φεβ, 2016 21:28

Ε καλα και εσυ,εναν θερμοστατη αλλαξες. :P Παντως το μοτερακι που εχεις μην το φοβασαι,δεν προκειται να παθει τιποτα,ουτε με το αεριο,ουτε γενικως.Γενικα τα συγκεκριμενα μοτερακια,εχουν ελαχιστα σκαμπανευασματα στην ενδειξη,δεν ειναι οπως πχ στα focus που η βελονα μενει ακινητη οτι και να κανεις.Τα peugeot "υποφερουν" σε ψυγιακια καλοριφερ,αυτο μπορεις να το πεις σιγουρα.Για φλαντζα κεφαλης που λες,εγω το Rallye το ανοιξα στις 209.000 χλμ για να αλλαξω τσιμουχακια βαλβιδων.Προβλημα με φλαντζα δεν ειχα.Να φανταστεις οταν πηγα να παρω την κεφαλη απο το ρεκτιφιε,με ρωτησε ο τυπος:"Γιατι μου την εφερες εδω την κεφαλη?Δεν στην πλανισα καθολου,μονο στην καθαρισα".Οταν ομως το ελυνα,οχι μονο την ξεβιδωσα με την αναποδη σειρα απο αυτη που βιδωνεις,ξεβιδωνα και σε σταδια.Ολα παιζουν ρολο.Τεσπα,σου δουλευει καλα γενικως με το αεριο?Το σκεφτομαι πολυ σοβαρα και εγω αυτες τις μερες να το τοποθετησω.

Ηθελα να σε δω να ειχες κανενα group vag,να πηγαινει το 100€ συννεφο σε θερμοστατες και κολαρα. :twisted:
LouCi4er
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Κυρ 07 Φεβ, 2016 20:19

Re: Μετανιώσατε για τη μετατροπή σε lpg του αυτ/του σας

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 15 Φεβ, 2016 21:54

Από που προκύπτει ότι η φλάτζα στα Peugeot είναι στανταράκι? 130.000+χλμ έχει το δικό μας και το μοτέρ δουλεύει καλύτερα από καινούριο και με το υγραέριο και ειδικότερα απ' όταν πετάξαμε τα Total και του βάλαμε Liqui Moly (πριν την εγκατάσταση του υγραερίου)... Χαοτική η διαφορά στη λειτουργία του... Ούτε καινούριο δεν δούλευε τόσο καλά... Από ζημιές μόνο ένας θερμοστάτης μας βγήκε στα 7 χρόνια ο οποίος ήταν προβληματικός απ' όταν είχε αγοραστεί το αυτοκίνητο καινούριο... Έχανε κάθε τόσο νερό και ήθελε συμπλήρωμα. Αλλά δεν τον άλλαζαν στην εγγύηση τότε, έλεγαν ότι έτσι είναι τα Peugeot... Μέχρι που τα έφτυσε τελείως και αλλάχτηκε τέλος του καλοκαιριού. Από τότε δεν έχει χρειαστεί να συμπληρώσουμε σταγόνα ψυκτικού...

Όσον αφορά το υγραέριο είναι νωρίς ακόμη για να πούμε αν το μετανιώσαμε (~6.000χλμ έχει κάνει) αλλά μέχρι ώρας φαίνεται ότι το αυτοκίνητο δουλεύει εκπληκτικά χωρίς την παραμικρή δυσλειτουργία από τη στιγμή που το παραλάβαμε και πηγαίνει και καλύτερα σε σχέση με τη βενζίνη... Έχει περισσότερο νεύρο στις χαμηλές/μεσαίες στροφές. Σαν να του έχεις βάλει performance chip... Όλα άψογα μέχρι στιγμής. :)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Μετανιώσατε για τη μετατροπή σε lpg του αυτ/του σας

Δημοσίευσηαπό nickL » Τρί 16 Φεβ, 2016 17:08

Παιδιά πολύ χαίρομαι που το βλέπετε έτσι και μακάρι τα αυτοκινητάκια μας να είναι μια χαρά.

@Louci4er γενικά ναι μια χαρά πάει, περίπου 3500 χλμ έχω κάνει βέβαια, αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχω κάποιο θέμα. Νομίζω δουλεύει 3-4 βαθμούς το νερό πιο ψηλά όταν πέφτω σε κίνηση. Πέρα από αυτό, τίποτα διαφορετικό. Πλην της τσέπης βέβαια. Πολλές σκέψεις που φάνταζαν ως βενζινικός εφιάλτης στο μυαλό μου, απαντιούνται ως ''εννοείται φύγαμε''.

Πλάκα πλάκα όντως ένα θερμοστάτη άλλαξα αλλά επιδρά ψυχολογικά πάνω σου, ειδικά όταν ακούς καθημερινά ''μα καλά, σε αυτοκίνητο 14ετίας έβαλες άεριο;'' ή ''όποιος έβαλε αέριο το πέταξε''. Τα ακούς συχνά αυτά και θες δε θες επηρεάζεσαι.

Όσο για group vag, δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο, ακούω καθημερινά πολλά και ανησυχητικά διαρκώς για τις συγκεκριμένες μάρκες. Βέβαια είναι και πάλι όλα σχετικά. Είναι τόσα πολλά τα μοντέλα που ίσως και να είναι θέμα τύχης.

@Referravag έχω ακούσει πολύ συχνά για τη φλάντζα στα peugeot και κάπου είχα δει παλιά και στατιστική (πάντα στατιστικά μεγέθη) που το ανέφερε. Επίσης σε 2-3 συνεργεία που έχω πάει το αυτοκίνητο, όλοι μου έχουν πει, στις 100.000 να ξέρεις θα χρειαστείς φλάντζα. Ένας φίλος την άλλη βδομάδα για παράδειγμα πάει για αλλαγή στις 113.000 (206). Απ' την άλλη είναι τόσο σχετικά πλέον όλα που δεν μπορεί κανείς να βγάλει κάποιο ασφαλές συμπέρασμα. Ελπίζω να μην ισχύει.

υγ. Για πες για τα Liqui moly γιατί total βάζω και εγώ (πλην την τελευταία φορά που έβαλα shell helix και δε μ' αρέσουν)...
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Μετανιώσατε για τη μετατροπή σε lpg του αυτ/του σας

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 16 Φεβ, 2016 18:09

Φίλε Νίκο φτου φτου φτου μέχρι ώρας το δικό μας δεν έχει δείξει κάποιο τέτοιο σύμπτωμα... Και μια φορά φαντάσου στο τσακ το προλάβαμε γιατί είχε κάψει 1,5 λίτρο λάδι... Τώρα το τσεκάρουμε τακτικά για να βλέπουμε κάθε πότε χρειάζεται συμπλήρωμα...

Όσο για τα λάδια επειδή έχω δοκιμάσει πολλά (Agip, Castrol, Motul, Shell, Total γνήσια GM, Selenia, Aral είναι μερικά που μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή) όπως και ο πατέρας μου άλλα τόσα που ήταν 5 χρόνια στη Γερμανία ένα έχω να πω. Ρίξε το νέκταρ που λέγεται Liqui Moly στον κινητήρα σου... Τα καλύτερα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει σε ότι αυτοκίνητο είχαμε μέχρι τώρα... Μπες στο Lub Advisor στο site της LM και δες ποια προτείνει για τον δικό σου κινητήρα... Το 207 δεν έχει καμία σχέση στο δούλεμά του απ' όταν βάλαμε TopTec 4300... Θα ακουστεί υπερβολικό αλλά τόσο ήσυχο και συνάμα ορεξάτο δεν ήταν ούτε καινούριο πριν 130.000χλμ το μοτέρ... Έχει γίνει ηλεκτρικό... Η διαφορά σε σχέση με τα Τοταλ που μας έβαζαν στην αντιπροσωπεία είναι ασύλληπτη. Τον πρώτο καιρό μέχρι να το συνηθίσει η φίλη μου ξέρεις πόσες φορές το είχε σβήσει και το είχε ξανά βάλει μπροστά ασυναίσθητα περιμένοντας σε φανάρι επειδή δεν άκουγε τον κινητήρα στο ρελαντί και νόμιζε ότι της έχει σβήσει; Να πω για πεζούς ή ποδηλάτες που δεν έχουν αντιληφθεί ότι τους πλησιάζει αυτοκίνητο και κοιτάνε τρομαγμένοι την τελευταία στιγμή; Νομίζω το πιάνεις το νόημα. Δεν χρειάζεται να επεκταθώ σε άλλα παραδείγματα... Liqui Moly βάζω και στο Astra μου που είναι diesel τα TopTec 4600 που πληρούν τις προδιαγραφές της OPEL και το μοτέρ ακούγεται σχεδόν σαν βενζινοκίνητο... Καμία σχέση με το κροτάλισμα που έκανε με τα γνήσια λάδια της GM... Και για το πετρέλαιο οκ να πεις θα βάλω καλύτερο λάδι και θα ησυχάσει... Για το 207 που ως βενζινοκινητήρας είναι έτσι κι αλλιώς πολύ πιο ήσυχο και πολιτισμένο στο δούλεμά του και όσο να 'ναι η Total δεν είναι και καμιά τυχαία εταιρεία, πραγματικά δεν περίμενα τέτοια μεταμόρφωση...

Επειδή μπορεί να βγουν κάποιοι και να αρχίσουν την επίθεση ότι προωθώ τα συγκεκριμένα λάδια κλπ καμία σχέση... Δεν ανάγκασα κανέναν να τα βάλει. Ρωτήθηκα από τον Νίκο να πω την άποψή μου για τα συγκεκριμένα λάδια. Την γνώμη μου καταθέτω και τίποτα παραπάνω. Όπως έγραψα έχω δοκιμάσει πάρα πολλά τα τελευταία 10+χρόνια και καταθέτω την άποψή μου για ποια θεωρώ προσωπικά τα καλύτερα. Όποιος θέλει και είναι σε φάση ψαξίματος τα δοκιμάζει... Όποιος είναι δύσπιστος δεν τα δοκιμάζει. Είναι απλό νομίζω και δεν χρειαζόταν καν να το αναφέρω. :)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Μετανιώσατε για τη μετατροπή σε lpg του αυτ/του σας

Δημοσίευσηαπό nickL » Τρί 16 Φεβ, 2016 23:16

Δεν υπάρχει λόγος να εξηγείσαι για την πρότασή σου. Είχα ακούσει κι εγώ πάντως καλά λόγια, η τιμή τους φαίνεται αρκετά καλή εξάλλου, θα τα δοκίμαζα άνετα πάντως την επόμενη φορά. Τhanks!
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 42 επισκέπτες