από nickL » Πέμ 11 Φεβ, 2016 14:31
Κοιταξε, γενικοτερα το λογικό και το συνηθες είναι οτι ο περισσοτερος κοσμος δεν εχει μηχανικες γνωσεις και ναι στηριζεται στο μηχανικο του να του αλλαξει, αν όχι και τη λαμπα, το αμεσως ας πουμε δυσκολοτερο. Δεν ειναι κακο αυτο, γι αυτο υπαρχουν μηχανικοι, γιατροι, φαρμακοποιοι κοκ. Θελω να πω οτι δουλεια των μηχανικων ειναι να φτιαχνουν τ αυτοκινητα. Δε θα μπορουσε να βαζει υγραεριο μονο οποιος ειχε γνωσεις μηχανολογιας.
Περα από αυτό, μεγαλο ρόλο παιζει η τοποθετηση οπως πολυ σωστα ειπες, ο εγκαταστατης δηλαδη. Επιπλεον φθορα βαλβιδων, εδρων ειναι μια βλαβη που παραδοσιακα βγαζουν σχεδον ολα τα αυτοκινητα. Η φλάντζα; Υπαρχει peugeot χωρις καψιμο φλάντζας; στις 100.000 (φτου φτου), η φλαντζα πχ ειναι το στανταρακι σε peugeot (σαν στατιστικη βλαβη). Τι θελω να πω, αυτο συνεβαινε και πριν την εγκατασταση υγραεριου σε όλα τα αυτοκινητα. Οπότε σιγουρα υπαρχει καποιο λαθος στη σκεψη ''το υγραεριο βγαζει προβλημα σε φλαντζα, βαλβιδες, εδρες'' καθως εαν ηταν μια βλαβη αμεσα συνδεομενη με το υγραεριο θα το εδειχνε καποια στατιστικη, η οποια δεν υπαρχει. Το προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να υπαρξει μια ασφαλης μετρηση καθως, δεν γνωριζουμε ποσοι εχουν εγκαταστησει και ποσοι εχουν παθει βλαβη. Επισης, ποσοι απο οσους επαθαν καποια βλαβη συντηρουσαν το αυτοκινητο τους σωστα και σε ποσα χιλιομετρα τοποθετησαν; Τι θελω να πω, ειναι τοσα τα μεγεθη που δεν μπορουμε να γνωριζουμε ποσες βλαβες εχουμε, σε ποσους και ποτε βγαινουν. Το ασφαλεστερο θα ηταν να συγκρινουμε αυτοκινητα με εργοστασιακο lpg και αυτοκινητα χωρις lpg. Παντως αν κρινω απο τα μελη εδω, καθως και την ταση καποιος να γραφει σε φορουμ οταν εχει καποιο προβλημα, δε θα ελεγα οτι βλαβη βαλβιδων ειναι κατι συνηθισμενο. Επισης, δεν εχω διαβασει καποια εμπεριστατωμενη γνωμη καποιου με μηχανολογικες γνωσεις που να εξηγει γιατι η βλαβη πχ των βαλβιδων οφειλεται στο lpg χωρις ταυτοχρονα να αμφισβητηθηκε απο καποιον αλλο με μηχανολογικες γνωσεις.
Παντως το ζητημα αυτο το σκεφτομουν κι εγω αυτες τις μερες. Για παράδειγμα, αλλαξα προσφατα θερμοστατη (προληπτικα) καθως νομιζα οτι ειχα μια αυξηση στη θερμοκρασια και τρυπησε το ψυγειο καλοριφερ και μοιραια αρχισα να σκεφτομαι αν φταιει το υγραεριο. Το προβλημα ειναι οτι εφαγα ενα ξενερωμα με το lpg υπο την εννοια οτι αν δεν το ειχα τοποθετησει δε θα με απασχολουσε ο θερμοστατης. Δε θα τον αλλαζα ουτε καν προληπτικα (Για να ειμαι δικαιος ομως 4 γνωστοι μου εχουν το ιδιο αυτοκινητο, κανεις με lpg, ολοι αλλαξανε θερμοστατη πολύ πιο γρηγορα απο μενα). Δυστυχως το lpg σου προκαλει ενα αγχος (εστω στην αρχη) και το θεωρω ως αρνητικο του, ακομα δηλαδη και το ψυχολογικο του να φοβασαι για βλαβες ειναι κατι ασχημο και ειναι ακομα ενας παραγοντας που πρεπει να αξιολογηθει. Επισης μοιραια οποια βλαβη και να παθει κανεις θα ειναι αδυνατο να μην το αποδωσει στο lpg.