manoliss έγραψε:για να ξερεις τι σου γινετε μετρα ποσο βενζινα καις όχι με το τριπ αλλα με τον παλιο τροπο γεμισετο κανε χλμτρα αδειασετο ξαναγεμισετο...και στην συνεχεια προσπαθησε να κανεις ιδιες διαδρομες με υγραεριο να δεις ποσο θα καψει...πρεπει να εχεις 15-20% παραπανω καυση στο αεριο σε λιτρα υποτιθετε ότι αισθητήρας λ καταλυτης κλπ κλπ παρελκομενα ελεγχου κινητηρα δουλευουν οκ και εχουν γινει σωστα τα σερβις του...
papoys έγραψε:Άστο να αδειάσει από lpg γέμισέ το και υπολόγισε μόλις αδειάσει πάλι.
Εάν με 42-43 λίτρα σου βγάζει μόνο 330 χιλ. δεν συμφαίρει ειδικά με τιμές Θεσσαλονίκης..
Εγώ με 42-43 λίτρα κάνω .(μικτό κύκλο) 480 έως 520 χιλιόμμετρα.Βέβαια είναι 1,6 αλλά δεν έχουμε και μεγάλη
διαφορά.
Μέτρα και αν όντως είσαι εκεί ψηλά δες το με τον εγκαταστάση σου.
mauros200aris έγραψε:papoys έγραψε:Άστο να αδειάσει από lpg γέμισέ το και υπολόγισε μόλις αδειάσει πάλι.
Εάν με 42-43 λίτρα σου βγάζει μόνο 330 χιλ. δεν συμφαίρει ειδικά με τιμές Θεσσαλονίκης..
Εγώ με 42-43 λίτρα κάνω .(μικτό κύκλο) 480 έως 520 χιλιόμμετρα.Βέβαια είναι 1,6 αλλά δεν έχουμε και μεγάλη
διαφορά.
Μέτρα και αν όντως είσαι εκεί ψηλά δες το με τον εγκαταστάση σου.
O κινητήρας αυτός είναι ενεργοβόρος ούτως ή άλλως. Καμία σχέση με ελαφρια 1600άρια. 1800 και βαριά καρότσα βαραίνουν την κατανάλωση.
340χλμ. με 44 λίτρα βγάζει το δικό μου στη πόλη με το ζόρι και ειναι εξίσου βαρύ και 1800.
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 32 επισκέπτες
|
|