Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό NickSt » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 00:18

Dimitris91 έγραψε:ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις παιδια!οχι η αληθεια ειναι πως δεν το πλακωνω με το παραμικρο στον δρομο απλα υπαρχουν φορες που θα το κανω!γι αυτο ρωταω!τα πλακωματα δεν ειναι διαρκειας,πιο πολυ στιγμιαια μπορω να πω!ο λογος που το εβαλα ειναι οτι αν και μικρου κυβισμου κανω γυρω στα 200 χιλιομετρα την εβδομαδα μεσα στην πολη!το αμαξι εχει 50.000 χιλιομετρα σε 3 χρονια μεσα στην πολη!οποτε απο θεμα χιλιομετρων καθαρα με συμφερει.τωρα φιλε kyriak αυτα που λες δεν τα καταλαβαινω!


Πλάκωνε το με βενζίνη . Μη ξεχνάς ότι έχεις το μαγικό κουμπάκι .Οσο για τον τύπο που λές ότι δεν τον καταλαβαίνεις , ψάξε λίγο στο φόρουμ και θα καταλάβεις πολλά . Καινούργιος είμαι και εγώ , έψαξα και κατάλαβα .Της πλάκας είναι..χαβαλέ κάνει...μην ασχολείσαι . Καλά χιλιόμετρα φίλε..
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 08:55

Ωραίο θεματάκι :thumbup: σήμερα το πήρα χαμπάρι γιατί έλειπα.
Βλέπω όμως ότι ξεφεύγουμε από το θέμα,όπως κάνουμε συνήθως (μέσα και εγώ) :lol:
Αν συμφαίρει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή όχι είναι άλλου παππά Ευαγγέλιο και μπορούμενα το συζητήσουμε
και αλλού.

Εκείνο όμως που από τη μικρη εμπειρία μου (15.000) με υγραέριο θάλεγα και θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες
(εκτός του Κυριάκου φυσικά) :lol: είναι ότι επιλέγουμε να βάλουμε υγραέριο στο αυτοκίνητό μας για λόγους οικονομίας
μόνο και για κανένα άλλο λόγο.
Η οικονομία όπως ξέρουμε επιτυγχάνεται,οδηγώντας με χαμηλές στροφές σε χαμηλές ταχύτητες.Πέραν των ανωτέρω
μία τέτοια οδήγηση όπως έχουμε συζητήσει και σε άλλα ποστ δεν επιβαρύνει τον κινητήρα μας οπότε με αυτό τον τρόπο
ελαχιστοποιούμε τις πιθανότητες για βλάβες.

Τώρα Δημήτρη εάν έχης σκοπό να κινείσαι όπως κινούσουν πριν,γνώμη μου κακώς έβαλες υγραέριο στο αυτοκίνητό
σου το οποίο είναι και μικρού κυβισμού και εκ των πραγμάτων για να πετύχης ταχύτητες όπως με τη βενζίνη θα πρέπει
να ανεβάσεις πολύ τις στροφές σου γιατί το υγράέριο είναι κατά κάτι πιο αργό από τη βενζίνη.
Οδηγώντας έτσι και μεγαλίτερη κατανάλωση υγραερίου θα έχης,άρα μικρότερη οικονομία,καθώς επίσης και πιθανές
βλάβες,ειδικάστις βαλβίδες οι οποίες επιβαρύνονται πολύ με τέτοιου είδους οδήγηση.
Άρα στο τέλος αντί για οικονομία μπορεί να έχης επιβάρυνση.

Κατά τα άλλα καλώς όρισες στον άγριο κόσμο του lpg 8-) και καλά χιλιόμετρα. :thumbup:
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 09:37

Όποιος είπε ότι το υγραέριο το βάζουμε για να κάνουμε οικονομία, κοιμάται με τα τσαρούχια. Αν θέλαμε οικονομία θα πηγαίναμε με το λεωφορείο, θα είχαμε ηλεκτρικά ποδήλατα, και για αυτοκίνητο μέχρι 1000 κυβικά το πολύ.
Υγραέριο βάλαμε γιατί η τιμή της βενζίνης είναι απαγορευτική για μας. Πριν 3,5 χρόνια έδινα 150 ευρώ για βενζίνη, όταν είχε 0,90. Τώρα δίνω 150 ευρώ για υγραέριο. Βλέπετε εσείς να κάνω οικονομία; Αν το βλέπετε να μου το πείτε...
Τώρα για να απαντήσω και στον φίλο που άνοιξε το θέμα... Εγώ προσωπικά δεν εχω αλλάξει καθόλου τον τρόπο οδήγησης μου. Στην εθνική οδό κάνω κόντρες με ότι κινείται και παίζω από 180 μέχρι 220 στις ευθείες. Στην πόλη δεν σκέφτομαι το αν θα κινηθώ με υψηλές στροφές...Το κάνω έτσι κ αλλιώς εκεί που με παίρνει.
Η διαφορά μας είναι ότι εγώ έχω αυτοκίνητο για υψηλές στροφές και υψηλές ταχύτητες και το σύστημα υγραερίου μου μου στοίχισε 1600 ευρώ. Αν εσύ έχεις εμπιστοσύνη για το δικό σου σύστημα που πιθανώς να στοίχισε τα μισά από τα δικά μου, και κινητήρα που να αντέχει ζορίσματα, τότε κάντο. Το υγραέριο σαν καύσιμο αντέχει. Το σύστημα που έβαλες και το αυτοκίνητό σου δεν ξέρω..

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 10:35

Οδηγάει χωρίς να κυνηγάς στροφές πάνω από 5000..Είναι και μικρός ο κινητήρας και κάθετε ώρα εκεί πάνω.. Καλύτερα μέχρι της 4000...Να πας το αμάξι για ρύθμιση.. Το αμάξι πρέπει να πηγαίνει καλύτερα από την βενζίνη στις μικρομεσαίες στροφές με καλύτερα άρπαγμα... Λίγο πιο νευρικό

Sent from my Novo7Fire using Tapatalk 4
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 13:37

MeddlingMageGR έγραψε:Όποιος είπε ότι το υγραέριο το βάζουμε για να κάνουμε οικονομία, κοιμάται με τα τσαρούχια. Αν θέλαμε οικονομία θα πηγαίναμε με το λεωφορείο, θα είχαμε ηλεκτρικά ποδήλατα, και για αυτοκίνητο μέχρι 1000 κυβικά το πολύ.
Υγραέριο βάλαμε γιατί η τιμή της βενζίνης είναι απαγορευτική για μας. Πριν 3,5 χρόνια έδινα 150 ευρώ για βενζίνη, όταν είχε 0,90. Τώρα δίνω 150 ευρώ για υγραέριο. Βλέπετε εσείς να κάνω οικονομία; Αν το βλέπετε να μου το πείτε...
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk


Προσωπικά τόβαλα για οικονομία στα καύσιμα.Κανένας δεν μου απαγόρευε να βάζω βενζίνη :lol: :lol: απλά ήταν ακριβή
και αποφάσισα να πάω σε αυτή τη λύση μη έχοντας την οικονομική δυνατότητα να πάω σε κάποια καλίτερη.

Δεν έχω μετανοιώσει,απεναντίας είμαι ευχαριστημένος,διότι μέσα σε οκτώ μήνες από τότε που έκανα την μετατροπή
και οδηγώντας με τον τρόπο που προανέφερα έχω ήδη ξεχρεώσει την μετατροπή και έχω μπεί σε κέρδος.
Σέβομαι την άποψή σου εξάλλου γιαυτό το λόγο είμαστε εδώ να καταθέτουμε απόψεις .

Τοποιές απόψεις είναι πιο σωστές αυτό είναι σχετικό.
Άλλος θα πει οι δικές μου άλλος οι δικές σου.
Εξάλλου δεν οδηγούμε όλοι με τον ίδιο τρόπο.Άλλοι αρέσκονται στη ήπια οδήγηση (όπως εγώ) άλλοι στη γρήγορη.
Ο καθένας διαλέγει,σταθμίζει τα αφέλη της μίας και της άλλης περίπτωσης και παίρνει ότι του ταιριάζει.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό fabiawrc » Τρί 15 Απρ, 2014 04:34

MeddlingMageGR έγραψε: Πριν 3,5 χρόνια έδινα 150 ευρώ για βενζίνη, όταν είχε 0,90. Τώρα δίνω 150 ευρώ για υγραέριο. Βλέπετε εσείς να κάνω οικονομία;


ρε φιλε θα μας τρελανεις?τωρα θες 150 για υγραεριο για βενζινη θες 300!!!!!ΕΛΕΟΣ
skoda fabia sedan 1.4 101 16v elegance. lpg kit=romano 40.000χλμ
fabiawrc
 
Δημοσιευσεις: 29
Εγγραφή: Παρ 23 Αύγ, 2013 02:56

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό drspiros » Τρί 15 Απρ, 2014 10:51

Εντάξει τώρα, ήταν σίγουρα πιο φθηνή αλλά όχι και 0,90. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι το 2010 είχα βρεθεί στη Βιέννη και φωτογράφιζα ένα βενζινάδικο που είχε τιμή λίτρου 1,12 όταν εδώ ήταν ήδη γύρω στο 1,40-1,50.
Γεγονός είναι πάντως ότι μέσα στο 2010 γνώρισε αύξηση της τάξης του 40%, όταν το 2009 είχε περίπου 1,10!
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Τρί 15 Απρ, 2014 13:58

Επειδή κρατάω ιστορικό γεμισμάτων, η βενζίνη κάποτε είχε και 0.80ε. Συγκεκριμένα
10/01/09 0.804ε
06/03/09 0.809ε
Το φράγμα των 1ε ξεπεράστηκε για πάντα στις
05/06/09 1.000ε
Η τελευταία "φθηνή" τιμή γύρω στα 1.1ε. Μετά έγινε απότομη αύξηση και δε ξανακατέβηκε τόσο χαμηλά
22/01/10 1.098ε
σε λιγότερο από μήνα δηλαδή πήρε πάνω 0.1ε
12/02/10 1.239ε
Μετά ξανά μια απότομη αύξηση κατά 0.20ε που παγιώθηκε
08/03/10 1.439ε
Μετά φτάσαμε τα 1.50ε+ σταθερά από τις
10/12/10 1.518ε
Μετά φτάσαμε τα 1.60ε+ σταθερά από τις
01/04/11 1.618ε
και από τότε μέχρι και το 2014 ήταν πάνω από 1.6ε, μόνο τώρα λίγο μέσα στο 14 έσπασε το 1.60ε προς τα κάτω αλλά πάλι πήρε την ανιούσα.

Κοινώς εδώ και 3 χρόνια είμαστε 1.60ε+ με μέση τιμή κάπου στα 1.66ε-1.70ε. 100% αύξηση μέσα σε 5 χρόνια.
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό macmac » Τρί 10 Ιουν, 2014 14:26

apagogeas έγραψε:Επειδή κρατάω ιστορικό γεμισμάτων, η βενζίνη κάποτε είχε και 0.80ε. Συγκεκριμένα
10/01/09 0.804ε
06/03/09 0.809ε
Το φράγμα των 1ε ξεπεράστηκε για πάντα στις
05/06/09 1.000ε
Η τελευταία "φθηνή" τιμή γύρω στα 1.1ε. Μετά έγινε απότομη αύξηση και δε ξανακατέβηκε τόσο χαμηλά
22/01/10 1.098ε
σε λιγότερο από μήνα δηλαδή πήρε πάνω 0.1ε
12/02/10 1.239ε
Μετά ξανά μια απότομη αύξηση κατά 0.20ε που παγιώθηκε
08/03/10 1.439ε
Μετά φτάσαμε τα 1.50ε+ σταθερά από τις
10/12/10 1.518ε
Μετά φτάσαμε τα 1.60ε+ σταθερά από τις
01/04/11 1.618ε
και από τότε μέχρι και το 2014 ήταν πάνω από 1.6ε, μόνο τώρα λίγο μέσα στο 14 έσπασε το 1.60ε προς τα κάτω αλλά πάλι πήρε την ανιούσα.

Κοινώς εδώ και 3 χρόνια είμαστε 1.60ε+ με μέση τιμή κάπου στα 1.66ε-1.70ε. 100% αύξηση μέσα σε 5 χρόνια.



:thumbup: :thumbup: να και κάποιος που δεν ξεχνάει!!
Δεν θέλω να το κάνω αλλά πρέπει να το γυρίσω στα πολιτικά... Το νου σας λοιπόν όταν θα πάτε ξανά για ψήφο!!
Hyundai Matrix 06 - Bardolini - 49000Km / 2500 ώρες με υγραέριο (11lt/100Km + 1,5lt/100Km βενζίνη)
Άβαταρ μέλους
macmac
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 20 Ιουν, 2012 14:56

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 10 Ιουν, 2014 14:38

Τώρα όποιον και αν ψηφίσουμε όποιος και αν βγει τα ίδια παλούκια θα φάμε την επομένη. :lol: :lol:

Πλέον στην Ελλάδα δεν υπάρχουν Κυβερνήσεις.Υπάρχουν διαχειριστές εξουσίας οι οποίοι εκτελούν
εντολές. :thumbdown:
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες