Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό karas121173 » Πέμ 16 Φεβ, 2012 12:23

Διαβασα μεσα στο φορουμ,για καποια προβληματα στον κινιτηρα.δωστε μου καποιες πληροφοριες τι να εχω στον νου μου και ποιος ειναι ο σωστοτερος τροπος οδηγησης με lpg,για να αποφυγω τις κακοτοπιες.Το συστημα που εχω ειναι lovato και το αυτοκινητο suzuki wagon r 4X4,μονιμη τετρακινηση.Ευχαριστω.
karas121173
 
Δημοσιευσεις: 29
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιαν, 2012 12:04

Re: Σωστη οδηγηση με lpg.

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Τρί 21 Φεβ, 2012 11:06

karas121173 έγραψε:Διαβασα μεσα στο φορουμ,για καποια προβληματα στον κινιτηρα.δωστε μου καποιες πληροφοριες τι να εχω στον νου μου και ποιος ειναι ο σωστοτερος τροπος οδηγησης με lpg,για να αποφυγω τις κακοτοπιες.Το συστημα που εχω ειναι lovato και το αυτοκινητο suzuki wagon r 4X4,μονιμη τετρακινηση.Ευχαριστω.


τα προβλήματα αφορούν κυρίως κινητήρες με πιο ευαίσθητες βαλβίδες, γενικά ακούγεται ότι τα ιαπωνικά και κάποια ευρωπαικά έχουν θέματα με τις έδρες που είναι πιο μαλακές ας πούμε,
απο εκει και πέρα θα πρέπει να το συζητήσεις με το συνεργείο σου και τον εγκαταστάτη σου.

Σαν χρήστης, αυτό που μπορείς να διασφαλίσεις είναι ότι δουλεύει ολόιδια όπως με βενζίνη, ότι δε σκορτσάρει, δε γυρνάει σε βενζίνη στα απότομα γκαζώματα, ότι τέλος πάντων λειτουργεί απόλυτα εύρυθμα και χωρίς λαμπάκια.

Απο εκει και πέρα, παρακαλάμε και το Θεό να μη σκάσει καμια ζημια και πάμε για μαλλί και βγούμε εντελώς κουρεμένοι... :crazy:
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Dimitris91 » Σάβ 23 Νοέμ, 2013 00:31

καλησπερα σε ολο το forum και καλως σας βρηκα!σημερα περασα υγραεριο στο αμαξι μου,hyundai getz 1.1 του 2005.το συστημα ηταν ειναι της N.I.G.S(ZANARDI/OBD2).μιας και ο τροπος οδηγησης μου ειναι καπως ενθουσιωδης ανα διαστηματα(κατεβασματα,οδηγηση σε υψηλες στροφες) ηθελα να ρωτησω αν αυτου του ειδους η οδηγηση θα δημιουργησει καποιο προβλημα στο αυτοκινητο με την χρηση υγραεριου.αν και εχω κανει λιγα χιλιομετρα εχω την εντυπωση πως το αμαξι πηγαινει ενα "κλικ" πιο μαγκωμενα.δυστυχως δεν μπορω να το προσδιορησω 100% ακομα καθως αλλες φορες το εντοπιζω αλλες οχι.ισως ειναι ιδεα μου!θα ηθελα την γνωμη σας!
Dimitris91
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ 23 Νοέμ, 2013 00:26

Re: τροπος οδηγησης και υγραεριο

Δημοσίευσηαπό chrisgsi » Σάβ 23 Νοέμ, 2013 17:08

καλοριζικο και με καλα χιλιομετρα.το υγραεριο δεν ειναι για να πλακωνεις το αυτοκινητο...δεν πρεπει να εχει το σκεπτικο ειναι φτηνο το αεριο κατσε να το πλακωσω.θελει νορμαλ οδηγηση και οταν θες να ξεκ@υλωσεις γυρνα το στην βενζινη και πατα οσο θες...
chrisgsi
 
Δημοσιευσεις: 90
Εγγραφή: Πέμ 03 Οκτ, 2013 20:21

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό savas202 » Σάβ 23 Νοέμ, 2013 19:47

Και απο μενα καλοταξιδος.Η γνωμη μου ειναι οτι με το αεριο οδηγουμε πιο συντηριτικα,αλλωστε το βαλαμε για οικονομια.Νομιζω απο μονος σου θα προσαρμοστης στα νεα οδηγικα δεδομενα,οπως οι περισσοτεροι εξ ημων.Ευχωμε να ειναι απροβληματιστο.
savas202
 
Δημοσιευσεις: 49
Εγγραφή: Τρί 17 Σεπ, 2013 17:59
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-Ανατολικα

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Σάβ 23 Νοέμ, 2013 20:55

Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο, το ίδιο σύστημα έχουμε 10000χλμ περίπου μετά δεν μου έχει παρουσιάσει τίποτα, το θεωρώ από τα πολύ καλά συστήματα. Η γενική συμβουλή για οδήγηση με LPG είναι:
- Όχι υψηλές στροφές και ζόρισμα στη μηχανή. Το LPG είναι ιδανικό για χαλαρές και μεγάλες διαδρομές. Αν ανεβαίνεις βουνό (μεγάλες ανηφόρες) ή θέλεις να κάνεις γκαζιές & υψηλές στροφές καλύτερα να το γυρνάς σε βενζίνη.
Οι περιορισμοί αυτοί έχουν να κάνουν με τον χρόνο καύσης του LPG που είναι βραδύτερο από τη βενζίνη. Διατηρώ επιφυλάξεις για συστήματα που ρίχνουν ταυτόχρονα και βενζίνη που κάπου διάβασα ότι αυτό μειώνει το χρόνο καύσης και ίσως δεν έχουν τόσο θέμα σε αυτές τις καταστάσεις. Το NIGS προς το παρόν δεν παρέχει ταυτόχρονη έκχυση βενζίνης, μόνο αλλαγή πάνω από κάποιες στροφές που καθορίζεις.
Γενικές συμβουλές για διατήρηση αμαξιού σε καλή κατάσταση:
- Ντεπόζιτο πάνω από το 1/4 και μέχρι 1/2. Φρόντιζε να βάζεις βενζίνη μια φορά το μήνα (έως 1/2) για να μπαίνει και φρέσκο μίγμα αλλιώς κυνδυνεύεις από μπούκωμα στα μπεκ και κάψιμο αντλίας από "μπαγιάτισμα".
- Κάποια χιλιόμετρα να γίνονται και με βενζίνη. Πχ αν κάνεις καμιά μεγάλη διαδρομή, τα τελευταία 10-20 χλμ γύρνα το σε βενζίνη να κινηθεί το σύστημα. Έτσι και αλλιώς, η βενζίνη που υπάρχει πρέπει να καεί σχετικά σύντομα και όχι να λιμνάσει και να "μουχλιάσει". Πιθανές βλάβες αν δε το κάνεις αυτό, κάψιμο αντλίας βενζίνης (κοστίζει!) και ίσως βούλωμα μπεκ από ιζήματα της βενζίνης. Προσωπικά πλέον βάζω μόνο 100αρα λόγω περισσότερων πρόσθετων καθαριστικών.
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό kyriak » Κυρ 24 Νοέμ, 2013 01:16

Dimitris91 έγραψε:καλησπερα σε ολο το forum και καλως σας βρηκα!σημερα περασα υγραεριο στο αμαξι μου,hyundai getz 1.1 του 2005.το συστημα ηταν ειναι της N.I.G.S(ZANARDI/OBD2).μιας και ο τροπος οδηγησης μου ειναι καπως ενθουσιωδης ανα διαστηματα(κατεβασματα,οδηγηση σε υψηλες στροφες) ηθελα να ρωτησω αν αυτου του ειδους η οδηγηση θα δημιουργησει καποιο προβλημα στο αυτοκινητο με την χρηση υγραεριου.αν και εχω κανει λιγα χιλιομετρα εχω την εντυπωση πως το αμαξι πηγαινει ενα "κλικ" πιο μαγκωμενα.δυστυχως δεν μπορω να το προσδιορησω 100% ακομα καθως αλλες φορες το εντοπιζω αλλες οχι.ισως ειναι ιδεα μου!θα ηθελα την γνωμη σας!


εσυ εβαλες υγραεριο σε 1.100 αυτοκινητο με τον υγραεριο στα 0,95 και την βενζινη στο 1,6 ?... =)) =)) , αλλα ειπαμε τα μεγαλου κιβ. τα βγαζουν πινακιδεσ τωρα ,κανενασ δεν τα κινει, πρεπει να ψαρεψουμε σε αυτους που δεν βαλανε lpg και ειναι αυτοι που εχουν τα μικρα ......ΜΠΑΜ , :mrgreen: :mrgreen:
kyriak
 
Δημοσιευσεις: 160
Εγγραφή: Παρ 28 Σεπ, 2012 23:54

Re: Απ: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό maevius » Κυρ 24 Νοέμ, 2013 08:28

kyriak έγραψε:
Dimitris91 έγραψε:καλησπερα σε ολο το forum και καλως σας βρηκα!σημερα περασα υγραεριο στο αμαξι μου,hyundai getz 1.1 του 2005.το συστημα ηταν ειναι της N.I.G.S(ZANARDI/OBD2).μιας και ο τροπος οδηγησης μου ειναι καπως ενθουσιωδης ανα διαστηματα(κατεβασματα,οδηγηση σε υψηλες στροφες) ηθελα να ρωτησω αν αυτου του ειδους η οδηγηση θα δημιουργησει καποιο προβλημα στο αυτοκινητο με την χρηση υγραεριου.αν και εχω κανει λιγα χιλιομετρα εχω την εντυπωση πως το αμαξι πηγαινει ενα "κλικ" πιο μαγκωμενα.δυστυχως δεν μπορω να το προσδιορησω 100% ακομα καθως αλλες φορες το εντοπιζω αλλες οχι.ισως ειναι ιδεα μου!θα ηθελα την γνωμη σας!


εσυ εβαλες υγραεριο σε 1.100 αυτοκινητο με τον υγραεριο στα 0,95 και την βενζινη στο 1,6 ?... =)) =)) , αλλα ειπαμε τα μεγαλου κιβ. τα βγαζουν πινακιδεσ τωρα ,κανενασ δεν τα κινει, πρεπει να ψαρεψουμε σε αυτους που δεν βαλανε lpg και ειναι αυτοι που εχουν τα μικρα ......ΜΠΑΜ , :mrgreen: :mrgreen:

Ναι εισαι χαμενος απο χερι.....επισης οταν θα παει 1.25 το αεριο και 1.10 η βενζινη δωστο αντιπαροχη και παρε πατινι........
Για πες μας Κυριακο 24 Δεκ ποσο θα εχει η βενζινη ;;;;;;(και μην εξαφανιστεις οπως τις αλλες φορες...........) μετα θα βαζεις ανατιναξεις ινδους και καροτα παλι....
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό manoliss » Κυρ 24 Νοέμ, 2013 10:23

Dimitris91 καλοταξιδο και καλα απροβληματιστα χλμτρα καταρχας θεωρω οτι το υγραεριο το εβαλες καθαρα για οικομικους λογους οποτε παντα προσωπικη αποψη..πρεπει να οδηγας με χαλαρους ρυθμους και οχι κυνηγια στο αμαξι το υγραεριο προσφερει οικονομια λογω χαμηλης τιμης και τιποτα αλλο θα τυχει να κανει κανενα κατεβασμα ειτε σε ανηφορα ειτε σε προσπεραση αυτο δεν επηρεαζει στο αρνητικο το μοτερ εαν ομως ξεκινησεις ταξιδια με 3ες 4ες εκει σιγουρα θα εχεις θεμα...οποτε οπως ειπε και ο φιλος παραπανω εχε βενζινα στο ντεποζιτο και εαν δεις οτι θες να παιξεις λιγακι γυρνατο βενζινα και κανε τα κολπα σου και καλο θα του κανει .....εγω προσωπικα σε μακρινο ταξιδι δηλαδη 400χλμτρα+ το γυριζω για 5-10 λεπτα σε βενζινα......
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Τρόπος οδήγησης και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Dimitris91 » Κυρ 24 Νοέμ, 2013 19:59

ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις παιδια!οχι η αληθεια ειναι πως δεν το πλακωνω με το παραμικρο στον δρομο απλα υπαρχουν φορες που θα το κανω!γι αυτο ρωταω!τα πλακωματα δεν ειναι διαρκειας,πιο πολυ στιγμιαια μπορω να πω!ο λογος που το εβαλα ειναι οτι αν και μικρου κυβισμου κανω γυρω στα 200 χιλιομετρα την εβδομαδα μεσα στην πολη!το αμαξι εχει 50.000 χιλιομετρα σε 3 χρονια μεσα στην πολη!οποτε απο θεμα χιλιομετρων καθαρα με συμφερει.τωρα φιλε kyriak αυτα που λες δεν τα καταλαβαινω!
Dimitris91
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ 23 Νοέμ, 2013 00:26

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 92 επισκέπτες