NtzanisNikos έγραψε:dimoskats έγραψε:, @tripas αφού το σύστημα που έχεις έχει ψεκασμους βενζίνης, άσε το πρόγραμμα να διαχειριστεί τα καύσιμα. Το να κάνεις 50km με βενζίνη και 450km μόνο υγραεριο το μόνο που θα καταφέρεις είναι να καψεις περισσότερη βενζίνη και μάλιστα χωρίς καμία προστασία όταν θα γυρίσεις αέριο. Καλύτερα μείωσε τα φορτία πάνω από τα οποία προσθέτει μικρό ψεκασμους βενζίνης σε όλο το φάσμα και σε πλήρες φορτίο βάλε έξτρα κάποιους κύκλους καυσης αποκλειστικά με βενζίνη. Εγώ αυτό έχω κάνει και όλα μου τα χιλιόμετρο είναι σε ταξίδια Αθήνα- Καρδίτσα σταθερά στα 140 με Cruise control και δεν το γυρνάω ποτέ βενζίνη.
Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γινεται αυτο στο brc ?Το υποστηριζει το προγραμμα?Εγω ξερω οσο πατας γκαζι αυξανεται η πιεση στον πνευμονα και αυξανεται η καταναλωση στην βενζινη εως ποσο τις εκατο εχεις επιλεξει
Στα 10 ή 12ms ψεκασμού έχει προσθήκη 2ms βενζίνη για στροφές από 2000 κ πάνω και σε πλήρες φορτίο έξτρα ένα κύκλο μόνο με βενζίνη ανά 7 κύκλους καυσης από τις 3000 στρ. και άνω και τέλος κάθε φορά που πέφτουν οι στροφές στο ρελαντί κάνει πάλι κάποιος κύκλους μόνο με βενζίνη 5 ή 8 δεν θυμάμαι.
Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk