Σελίδα 1 από 2

Ρυθμος καταναλωσης υγραεριου και κινητηρας αμαξιου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ, 2016 00:18
από lazostat
Παιζει καποιο ρολο τι κινητηρα θα εχει το αμαξι ( βενζινη, πετρελαιο ) ως προς τον ρυθμο που θα καταναλωνεται το υγραεριο; Επισης, παιζει ρολο εαν ο κινητηρας βενζινης θα ειναι παλιος με κακη καταναλωση ή καποιος απο τους καινουριος με καλη καταναλωση, οπως πχ ο ecoboost απο την ford;

Λεμε οτι το υγραεριο καταναλωνεται 20% περισσοτερο. Σε σχεση με τι ομως;

Επισης αξιζει καποιος να βαλει υγραεριο σε diesel αμαξι;

Σκοπευω να παρω το ford focus, αλλα δε ξερω ποια εκδοση να παρω. Ποιος συνδιασμος θα μου εφερνε τα περισσοτερα οφελη μακροπροθεσμα;

Εχω μπερδευτει!!

Re: Ρυθμος καταναλωσης υγραεριου και κινητηρας αμαξιου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ, 2016 12:51
από tedd
Σε ντίζελ δεν μπαίνει υγραέριο. 10-20% καει παραπανω απο την κατανάλωση στη βενζίνη ανεξαιρετου αν είναι καινούργιος η παλιός ο κινητήρας.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ρυθμος καταναλωσης υγραεριου και κινητηρας αμαξιου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ, 2016 13:34
από hlias
μη γραφετε οτι θελετε και σε ντιζελ μπαινει το υγραεριο αλλα 1. νομιζω οτι στα αυτοκινητα ακομα δεν ειναι νομιμο, 2. λογο του οτι θα ψεκαζει παντα και πετρελαιο μαζι για να εχουμε καυση εφαρμογη θα εχει μονο στα φορτηγα τα οποια κανουν μερικες εκατονταδες χιλιομετρα το χρονο.

Re: Ρυθμος καταναλωσης υγραεριου και κινητηρας αμαξιου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ, 2016 13:57
από lazostat
Δλδ ενα αμαξι με μεση καταναλωση τα 5λ/100χλμ θα καιει με υγραεριο κοντα στα 6 και ενα με καταναλωση 10λ/100χλμ θα καιει 12; Ετσι παει η δουλεια;

Αξιζει να μπει σε αμαξι ford με eco boost κινητηρα;

Re: Ρυθμος καταναλωσης υγραεριου και κινητηρας αμαξιου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ, 2016 14:29
από viallesi
lazostat έγραψε:Δλδ ενα αμαξι με μεση καταναλωση τα 5λ/100χλμ θα καιει με υγραεριο κοντα στα 6 και ενα με καταναλωση 10λ/100χλμ θα καιει 12; Ετσι παει η δουλεια;

Αξιζει να μπει σε αμαξι ford με eco boost κινητηρα;


Πάνω κάτω. Δεν είναι απόλυτα τα νούμερα.
Ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις αξίζει ή όχι. Όχι ανάλογα με το αυτοκίνητο.
Τα ford πάντως γενικότερα είναι στις ευαίσθητες ομάδες για τοποθέτηση υγραερίου, αλλά χωρίς να μας πεις ακριβώς κινητήρα δεν μπορεί να σου πει κάποιος κάτι. Τσέκαρε γενικότερα τις εταιρίες αν υποστηρίζουν τον κινητήρα σου στις λίστες τους.

Re: Ρυθμος καταναλωσης υγραεριου και κινητηρας αμαξιου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ, 2016 14:43
από anikologr
lazostat έγραψε:Δλδ ενα αμαξι με μεση καταναλωση τα 5λ/100χλμ θα καιει με υγραεριο κοντα στα 6 και ενα με καταναλωση 10λ/100χλμ θα καιει 12; Ετσι παει η δουλεια;

Αξιζει να μπει σε αμαξι ford με eco boost κινητηρα;

Ακριβώς πάνω κάτω.. Εκτός αν είσαι ο φίλος μας στο άλλο θέμα που καίει ίση ποσότητα βενζίνη με υγραέριο και το χαίρεται κιόλας...

Re: Ρυθμος καταναλωσης υγραεριου και κινητηρας αμαξιου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ, 2016 16:03
από crank94x
Και σε πετρελαιο μπαινει υγραεριο αλλα δεν αξιζει..εκει απλα προσθετεις υγραεριο για καλυτερη καυση του πετρελαιου και καλυτερη αποδοση..τωρα οσο για τους κινητηρες μπαινει σε ολους και ειδικα στου αμεσου ψεκασμου καταρριπτεται και ο ισχυρισμος περι "ξηρης" καυσης αφου γινεται η καυση απευθειας στον θαλαμο..

Re: Ρυθμος καταναλωσης υγραεριου και κινητηρας αμαξιου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ, 2016 20:07
από lazostat
Σκεφτομαι για το ford focus mk3 1600 ή το BMW 116. Παρουσιαζουν καποιο θεμα τα συγκεκριμενα αμαξια;

Re: Ρυθμος καταναλωσης υγραεριου και κινητηρας αμαξιου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ, 2016 03:15
από referravag
Καλύτερα να προτιμήσεις BMW κινητήρα αν έχεις σκοπό να το μετατρέψεις σε υγραέριο. Είναι πολύ πιο φιλικά τα BMW στη μετατροπή από τα Ford... Έχουν δίκιο τα παιδιά που σου λένε μακρυά από Ford πιο πάνω. :)

Re: Ρυθμος καταναλωσης υγραεριου και κινητηρας αμαξιου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ, 2016 23:22
από lazostat
Απο τα λιγα που εχω διαβασει αυτες τις ημερες, συμπερανα οτι για ford focus με υγραεριο πρεπει να κοιταω το mk2 μοντελο, σωστα; Καθως τα καινουρια mk3 ειναι ολα με κινητηρες turbo και αμεσου ψεκασμου;