Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό erimitis » Παρ 05 Αύγ, 2016 21:28

Ntinara ναι ρε φιλε μπουζουκια λουλουδια και μετα ρετσινα και πατσα

Στάλθηκε από το Lenovo P1ma40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό gakost » Κυρ 07 Αύγ, 2016 04:35

Για τα εταιρικά δείτε την λίστα με τα νοθευμένα πρατήρια εδω η οποία είναι παλιά μεν αλλά η τελευταία δε και ψάξτε για εταιρικά να δείτε ότι τα πράγματα δεν είναι όπως τα λέτε δηλαδή εταιρικό σημαίνει και καθαρό.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 07 Αύγ, 2016 11:20

αν γκουγκλαρετε λιγο θα δειτε ποσα προστημα εχει φαει η shell για την απλη της αμολυβδη η οποια ηταν χαμηλοτερων οκτανιων απο την προβλεπομενη, αυτο για τα εταιρικα.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τρί 16 Αύγ, 2016 21:58

erimitis έγραψε:Ntinara ναι ρε φιλε μπουζουκια λουλουδια και μετα ρετσινα και πατσα

Στάλθηκε από το Lenovo P1ma40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ντιναρα εισε ολα τα λ7.....και αν μιλαμε για εποχη πασοκ και νουδου τοτε να μιλαμε και για σουπερ βενζινα και αμαξια εποχης....ουτε αερια και μλκιες...φτηνη βενζινα και αγιος ο θεος....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 09 Σεπ, 2016 03:29

Παιδιά με κλέψιμο στην αντλία υγραερίου τι παίζει; Κάπου διάβασα ότι κυκλοφορούν λέει τάχα αντλίες έτοιμες από το εργοστάσιο που έχουν δυνατότητα να τις ρυθμίσεις να κλέβουν εύκολα και απλά...

Ρωτώ γιατί το τελευταίο δίμηνο στα πρατήρια που βάλαμε Coral καθώς και άλλο ένα που φέρνει Coral μέσα στην Κόρινθο έπαιρνε ξαφνικά +2 ευρώ ή +3,13 λίτρα το ρεζερβουάρ σε σχέση με όσο βάζαμε όλο το προηγούμενο διάστημα και με όσο είχε μπει και την πρώτη φορά μετά την αλλαγή δεξαμενής/ φλοτέρ (47,5 λίτρα)... Μέχρι λοιπόν και Ιούνιο έπαιρνε ~47,5 λίτρα +-1 λίτρο ανάλογα. Εκεί από Ιούλιο και μετά όμως στο ίδιο πρατήριο ξαφνικά έπαιρνε 50,5 λίτρα αλλά σε χιλιόμετρα δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά αν ήταν ΟΚ καθώς δούλευε και AC... Αλλάξαμε λοιπόν πρατήριο και πήγαμε στο άλλο μέσα στην Κόρινθο που φέρνει Coral... Κι εκεί τα ίδια 50,5λ...

Είχα αρχίσει να πιστεύω ότι ή είναι διαφορετικό το μείγμα λόγω καλοκαιριού ίσως και κάτι παίζει με τις πιέσεις στις αντλίες και παίρνει παραπάνω, ενώ δεν σας κρύβω ότι φοβόμουν μήπως είχε αρχίσει να χαλάει το φλοτέρ...

Με αυτά και με αυτά αποφασίσαμε να βάλουμε σε άλλο πρατήριο διαφορετικής εταιρείας και για να δούμε αν πηγαίνει καλά με τα χιλιόμετρα και στον δρόμο το αυτοκίνητο αλλά και να δούμε πόσο θα φουλάρει... Παιδιά η αντλία σταμάτησε στα 47,43λίτρα και το φλοτέρ δεν ακούστηκε καθόλου όπως σε κάποια άλλα πρατήρια που είχε τύχει να ακουστεί αυτό το "γκρρρρρ"... Έκοψε μόνη της η αντλία χωρίς να ακουστεί κλακ από πουθενά και για πρώτη φορά μετά από 2 μήνες είδαμε να παίρνει τα σωστά λίτρα η δεξαμενή...

Τι γίνεται βρε παιδιά; Για τόσο κουτούς μας έχουν; Δεν φτάνει που είμαστε σταθεροί πελάτες σε ένα πρατήριο... αυτό είναι το ευχαριστώ τους;
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 09 Σεπ, 2016 16:20

Δεν λένε τίποτα όλα αυτά που λες. Το θέμα είναι ποσά χλμ έβγαλε με τα 47.5 λίτρα και ποσά χλμ με τα 50.5. Αυτό πες μπας και βγάλουμε κάποια άκρη.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 09 Σεπ, 2016 20:18

Πως δεν λένε τίποτα αυτά που έγραψα φίλε μου;; Τι σχέση έχουν τα χιλιόμετρα που θα βγάλεις; Κατ' αρχάς με τα 47,5 λίτρα έχουμε πετύχει το απόλυτο νούμερο για εμάς με 670-680χλμ τον χειμώνα και με τα 50.5 με το ζόρι 600-620χλμ στην καλύτερη Ιούλιο και Ιούνιο 630στην καλύτερη χωρίς AC.... Ένα αυτό.

Κατά δεύτερον τι σχέση έχει το πόσα χιλιόμετρα θα βγάλεις, με το που πρέπει να σταματήσει το γέμισμα η αντλία και κατά συνέπεια με το τι πρέπει να γράψει η αντλία στα λίτρα; Καμία σχέση φίλε μου... Αν είναι να το κάψει νερό δεν έχει να λέει με το πόση ποσότητα θα πάρει... Άλλο το ένα και άλλο το άλλο...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό hlias » Παρ 09 Σεπ, 2016 21:31

referravag έγραψε:Πως δεν λένε τίποτα αυτά που έγραψα φίλε μου;; Τι σχέση έχουν τα χιλιόμετρα που θα βγάλεις; Κατ' αρχάς με τα 47,5 λίτρα έχουμε πετύχει το απόλυτο νούμερο για εμάς με 670-680χλμ τον χειμώνα και με τα 50.5 με το ζόρι 600-620χλμ στην καλύτερη Ιούλιο και Ιούνιο 630στην καλύτερη χωρίς AC.... Ένα αυτό.

Κατά δεύτερον τι σχέση έχει το πόσα χιλιόμετρα θα βγάλεις, με το που πρέπει να σταματήσει το γέμισμα η αντλία και κατά συνέπεια με το τι πρέπει να γράψει η αντλία στα λίτρα; Καμία σχέση φίλε μου... Αν είναι να το κάψει νερό δεν έχει να λέει με το πόση ποσότητα θα πάρει... Άλλο το ένα και άλλο το άλλο...



οταν θα καταλαβεις οτι η δεξαμενη υγραεριου λογο φλοτερ που κλεινει τη παροχη πριν γεμισει ολη η δεξαμενη εξαρταται απο την πιεση της αντλιας, ισως σου λυθουν οι απορειες.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 09 Σεπ, 2016 22:56

Ηλία με όλον τον σεβασμό αλλά μάλλον δεν έχεις διαβάσει τίποτα απ' όσα έγραψα... Διάβασε πρώτα τι έχω γράψει και "όταν καταλάβεις" (όπως έγραψες) επιστρέφουμε στο θέμα...

Μίλησα για πειραγμένες αντλίες υγραερίου, ότι διάβασα κάπου πως υπάρχουν και έτοιμες από το εργοστάσιο που μπορείς να ρυθμίσεις πολύ άνετα αν θες να κλέβει και πόσο (υπάρχει σαν δυνατότητα δηλ από κατασκευής). Γνωρίζει κάποιος κάτι και κατά πόσο είναι εφικτό αυτό που ρώτησα; Στο πρώτο post εξήγησα ακριβώς τι μας συνέβει...

Προς το παρόν δεν απαντάς σε αυτό που ρώτησα... Δεν σου ζήτησα να μου πεις κάτι το οποίο γνωρίζω ήδη από τη φυσική γυμνασίου... Στο πρώτο γέμισμα που είχαμε κάνει αμέσως μετά την εγκατάσταση σε εκείνο το πρατήριο στην Αρχ.Κόρινθο είχε παραπάνω πίεση (μάλλον ήταν ελαττωματικό εξ αρχής - δεν βγάλαμε άκρη στο συνεργείο σχετικά με το αν ήταν ελαττωματικό ή αν χάλασε στο φουλάρισμα, αλλά τα παιδιά ήταν πολύ συνεργάσιμα και εξυπηρετικά και αλλάξαμε άλλα 2 φλοτέρ και την τελευταία φορά και δεξαμενή μαζί μέχρι να πετύχουμε ένα να δουλέψει) με αποτέλεσμα να γεμίσει μέχρι πάνω σχεδόν 58 λίτρα... Μάλιστα την είχαμε ρωτήσει πριν ξεκινήσει να γεμίζει, τι πίεση έχει γιατί δεν είχε πάνω μανόμετρο η αντλία και μας είπε χαριτολογώντας ότι "είχε λίγο μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη"... Εκεί ναι δεν μας έκλεψε. Έβαλε όντως παραπάνω λίτρα και έβγαλε όσα χιλιόμετρα υπολόγιζα παραπάνω βάση της κατανάλωσης που είχα υπολογίσει από τα λίτρα που μας είχε βάλει ο Χρήστος την ημέρα της παράδοσης του αυτοκινήτου.

Όπως έγραψα όμως και δεν διάβασες από την επισκευή και μετά ήμασταν σταθεροί πελάτες σε άλλο πρατήριο της Βόχας από Οκτώβρη μέχρι Ιούνιο. Πολύ ευχαριστημένοι με την απόδοση του αυτοκινήτου και με τα χιλιόμετρα. Η πίεση της αντλίας λοιπόν ήταν ίδια επί 9 μήνες σταθερά από την πρώτη μέρα που πήγαμε μέχρι που άρχισε να μας βάζει ξαφνικά 3 λίτρα παραπάνω και να βγάζουμε λιγότερα χιλιόμετρα από πριν... Δεν θα έπρεπε λόγω +3 λίτρων να βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα το αυτοκίνητο όταν δεν δούλευε το AC? Και επίσης γιατί να πάρει παραπάνω λίτρα με ίδια πίεση στην αντλία; Την δεύτερη φορά που έγινε αυτό δεν ξανά πήγαμε εννοείται και μάλιστα επειδή του είπαμε του πρατηριούχου ότι έβγαλε λιγότερα χιλιόμετρα την τελευταία φορά, ψιλοδαγκώθηκε και το γύρισε στο ότι "όχι έτσι είναι το μείγμα. Ότι μας φέρνει η εταιρεία βάζουμε"... Το ίδιο έγινε και στο επόμενο πρατήριο στην Κόρινθο 2 φορές που δοκιμάσαμε Coral. Οπότε και αλλάξαμε πρατήριο το προηγούμενο ΣΚ και φουλάραμε αλλού εκτός Κορίνθου (όχι Coral) όπως εξήγησα πιο πάνω και πήρε τα σωστά λίτρα... Δεν ξέρω πόσο πιο απλά να στο εξηγήσω... Αν δεν το καταλαβαίνεις δεν πειράζει...

Επίσης κατάλαβε ότι άλλα χιλιόμετρα θα βγάλεις με Χ λίτρα σωστού υγραερίου και άλλα με τα ίδια λίτρα πειραγμένου μείγματος που σε πολλές περιπτώσεις από παιδιά έχει αναφερθεί ότι δεν πήγαινε βήμα το αυτοκίνητο... Τέλος κάποια πρατήρια έχουν αντλίες που είναι κρυμμένο το μανόμετρο της πίεσης... Εκεί που βάζαμε εμείς 9 μήνες είχε μανόμετρο και το τσεκάραμε κάθε φορά 10-12max ήταν... Τις περισσότερες φορές 10.

Πιστεύω να διαλευκάνθηκαν οι όποιες απορίες μπορεί να είχες... Από εκεί και πέρα αν γνωρίζεις κάτι σχετικά με αυτό που ρωτώ έχει καλώς... Ποιος φταίει; Χάλασε το μείγμα η Coral τώρα το καλοκαίρι; Πείραξαν τις αντλίες τους οι πρατηριούχοι και οι δύο; Μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο που να μην μου περνάει αυτή τη στιγμή από το μυαλό;
Τελευταία επεξεργασία από referravag και Παρ 09 Σεπ, 2016 23:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Όργιο απάτης με το υγραέριο κίνησης

Δημοσίευσηαπό viallesi » Παρ 09 Σεπ, 2016 23:00

Φίλε referravag αυτό που προσπαθούν να σου πουν ο Ηλίας και ο γκαζάκιας είναι ότι η δεξαμενή σου μπορεί να παίρνει παραπάνω λίτρα σε ένα πρατήριο επειδή έχει μεγαλύτερη πίεση. Για αυτό και σε ρωτάει για τα χιλιόμετρα. Αν με το παραπάνω καύσιμο έβγαλες και παραπάνω χιλιόμετρα τότε δεν έχεις λόγο να ανησυχείς. Επίσης μπορείς να τσεκάρεις την πίεση που αναγράφεται στο οργανάκι πάνω στην αντλία (αν έχει) ώστε να κάνεις την σύγκριση μεταξύ των 2 πρατηρίων.

Edit: Ξεκίνησα την απάντηση πριν διαβάσω το τελευταίο σου post.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 70 επισκέπτες





cron