από referravag » Παρ 09 Σεπ, 2016 22:56
Ηλία με όλον τον σεβασμό αλλά μάλλον δεν έχεις διαβάσει τίποτα απ' όσα έγραψα... Διάβασε πρώτα τι έχω γράψει και "όταν καταλάβεις" (όπως έγραψες) επιστρέφουμε στο θέμα...
Μίλησα για πειραγμένες αντλίες υγραερίου, ότι διάβασα κάπου πως υπάρχουν και έτοιμες από το εργοστάσιο που μπορείς να ρυθμίσεις πολύ άνετα αν θες να κλέβει και πόσο (υπάρχει σαν δυνατότητα δηλ από κατασκευής). Γνωρίζει κάποιος κάτι και κατά πόσο είναι εφικτό αυτό που ρώτησα; Στο πρώτο post εξήγησα ακριβώς τι μας συνέβει...
Προς το παρόν δεν απαντάς σε αυτό που ρώτησα... Δεν σου ζήτησα να μου πεις κάτι το οποίο γνωρίζω ήδη από τη φυσική γυμνασίου... Στο πρώτο γέμισμα που είχαμε κάνει αμέσως μετά την εγκατάσταση σε εκείνο το πρατήριο στην Αρχ.Κόρινθο είχε παραπάνω πίεση (μάλλον ήταν ελαττωματικό εξ αρχής - δεν βγάλαμε άκρη στο συνεργείο σχετικά με το αν ήταν ελαττωματικό ή αν χάλασε στο φουλάρισμα, αλλά τα παιδιά ήταν πολύ συνεργάσιμα και εξυπηρετικά και αλλάξαμε άλλα 2 φλοτέρ και την τελευταία φορά και δεξαμενή μαζί μέχρι να πετύχουμε ένα να δουλέψει) με αποτέλεσμα να γεμίσει μέχρι πάνω σχεδόν 58 λίτρα... Μάλιστα την είχαμε ρωτήσει πριν ξεκινήσει να γεμίζει, τι πίεση έχει γιατί δεν είχε πάνω μανόμετρο η αντλία και μας είπε χαριτολογώντας ότι "είχε λίγο μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη"... Εκεί ναι δεν μας έκλεψε. Έβαλε όντως παραπάνω λίτρα και έβγαλε όσα χιλιόμετρα υπολόγιζα παραπάνω βάση της κατανάλωσης που είχα υπολογίσει από τα λίτρα που μας είχε βάλει ο Χρήστος την ημέρα της παράδοσης του αυτοκινήτου.
Όπως έγραψα όμως και δεν διάβασες από την επισκευή και μετά ήμασταν σταθεροί πελάτες σε άλλο πρατήριο της Βόχας από Οκτώβρη μέχρι Ιούνιο. Πολύ ευχαριστημένοι με την απόδοση του αυτοκινήτου και με τα χιλιόμετρα. Η πίεση της αντλίας λοιπόν ήταν ίδια επί 9 μήνες σταθερά από την πρώτη μέρα που πήγαμε μέχρι που άρχισε να μας βάζει ξαφνικά 3 λίτρα παραπάνω και να βγάζουμε λιγότερα χιλιόμετρα από πριν... Δεν θα έπρεπε λόγω +3 λίτρων να βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα το αυτοκίνητο όταν δεν δούλευε το AC? Και επίσης γιατί να πάρει παραπάνω λίτρα με ίδια πίεση στην αντλία; Την δεύτερη φορά που έγινε αυτό δεν ξανά πήγαμε εννοείται και μάλιστα επειδή του είπαμε του πρατηριούχου ότι έβγαλε λιγότερα χιλιόμετρα την τελευταία φορά, ψιλοδαγκώθηκε και το γύρισε στο ότι "όχι έτσι είναι το μείγμα. Ότι μας φέρνει η εταιρεία βάζουμε"... Το ίδιο έγινε και στο επόμενο πρατήριο στην Κόρινθο 2 φορές που δοκιμάσαμε Coral. Οπότε και αλλάξαμε πρατήριο το προηγούμενο ΣΚ και φουλάραμε αλλού εκτός Κορίνθου (όχι Coral) όπως εξήγησα πιο πάνω και πήρε τα σωστά λίτρα... Δεν ξέρω πόσο πιο απλά να στο εξηγήσω... Αν δεν το καταλαβαίνεις δεν πειράζει...
Επίσης κατάλαβε ότι άλλα χιλιόμετρα θα βγάλεις με Χ λίτρα σωστού υγραερίου και άλλα με τα ίδια λίτρα πειραγμένου μείγματος που σε πολλές περιπτώσεις από παιδιά έχει αναφερθεί ότι δεν πήγαινε βήμα το αυτοκίνητο... Τέλος κάποια πρατήρια έχουν αντλίες που είναι κρυμμένο το μανόμετρο της πίεσης... Εκεί που βάζαμε εμείς 9 μήνες είχε μανόμετρο και το τσεκάραμε κάθε φορά 10-12max ήταν... Τις περισσότερες φορές 10.
Πιστεύω να διαλευκάνθηκαν οι όποιες απορίες μπορεί να είχες... Από εκεί και πέρα αν γνωρίζεις κάτι σχετικά με αυτό που ρωτώ έχει καλώς... Ποιος φταίει; Χάλασε το μείγμα η Coral τώρα το καλοκαίρι; Πείραξαν τις αντλίες τους οι πρατηριούχοι και οι δύο; Μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο που να μην μου περνάει αυτή τη στιγμή από το μυαλό;
Τελευταία επεξεργασία από
referravag και Παρ 09 Σεπ, 2016 23:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02