Καλησπέρα στην παρέα! Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία και χαρά!
Συζητούσα τις προηγούμενες μέρες με καλό μου φίλο που έχει το αυτοκίνητο του τίτλου (υβριδικό V6 3.300cc 211PS) για μετατροπή σε υγραέριο με αφορμή το δικό μας και με ρώτησε αν θα μπορούσε να μετατραπεί το υβριδικό του σε υγραέριο. Προφανώς και γίνεται απ' όσο το έψαξα. Κυκλοφορεί και σχετικό βίντεο στο youtube από μια εταιρεία στην Πάτρα που είχε μετατρέψει παλαιότερα ένα καθώς και κάποιες αναφορές από ξένα φόρουμ με παιδιά που το έκαναν πριν χρόνια υγραέριο και δουλεύει άψογα... Το μόνο που δεν έχω εντοπίσει είναι τι ΚΙΤ έβαλαν αυτά τα παιδιά... Προφανώς θα είναι αέριου ψεκασμού μιας και έχει ψεκασμό στην πολλαπλή.
Το θέμα όμως είναι τι ΚΙΤ θα προτείνατε σε αυτό το αυτοκίνητο; Η Toyota διεθνώς απ' όσο το έψαξα λίγο έχει συνεργασία με την Landi Renzo. Η Τoyota Ελλάδας βέβαια αν θυμάμαι καλά κάπου είχε πάρει το μάτι μου εδώ μέσα ότι βάζει Vialle... Τι προτείνετε σαν πιο ταιριαστό ΚΙΤ για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Εμείς από το BRC είμαστε πλήρως ευχαριστημένοι με μηδενικά προβλήματα. Βγάζει και για 6κύλινδρα μοτέρ η BRC απ' ότι είδα. Το ζητούμενο όμως είναι πιο είναι το πιο ταιριαστό ΚΙΤ για τον συγκεκριμένο κινητήρα. Στο δικό μας ας πούμε ένας από τους λόγους που προτιμήσαμε BRC ήταν και το γεγονός ότι η PSA διεθνώς συνεργάζεται επίσημα με την BRC. H Toyota απ' όσο είδα με μια πρόχειρη αναζήτηση όπως έγραψα και πιο πάνω έχει συμφωνία με την Landi Renzo. Μήπως είναι καλύτερα να επιλέξει κάποιο ΚΙΤ της Landi Renzo με αυτό το σκεπτικό;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων όποιον/α με διαφωτίσει!
Καλές γιορτές και καλή πρωτοχρονιά σε όλους!