Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Καινουρια ΙΧ με εργοστασιακο LPG

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Καινουρια ΙΧ με εργοστασιακο LPG

Δημοσίευσηαπό vdgle » Σάβ 04 Φεβ, 2017 23:54

Όχι δεν έχουν σταματήσει την διάθεση οχημάτων αλλά το καπέλο των 2000€ ευρώ για εργοστασιακό είναι αδικαιολόγητο και απαράδεκτο
vdgle
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:09

Re: Καινουρια ΙΧ με εργοστασιακο LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 05 Φεβ, 2017 01:42

tedd έγραψε:Αμα θες όμως και καμμία 50-70.000 και ισως και παραπανω για να κανεις απόσβεση. Τι να το κανεις να περιμένεις μισή ζωή για δεις κέρδος απο το επιπλέον κοστος. Επίσης θα πάρεις αυτοκίνητο που το μισο πορτμπαγκάζ θα στο τρώει η δεξαμενή γιατί δεν θεωρώ λυση τα κιτ επισκευής ελαστικου. Επίσης θα εχεις και τα κοστη για το σερβίς υγραερίου. Υπόψη επίσης οτι σαν καινουριο για να ισχυει η εγγύηση θα πρεπει να πηγαινεις στην αντιπροσωπία και ως γνωστό βαρανε στις τιμες.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Είσαι λάθος στο παραπάνω.... Και εγώ έτσι νόμιζα για χρόνια... Αλλά η νομοθεσία λέει άλλα. Η εγγύηση ισχύει κανονικά οπουδήποτε και να κάνεις τα service σου αρκεί να σφραγίζεις το βιβλίο του σέρβις και να κρατάς τις αποδείξεις των ανταλλακτικών που χρησιμοποίησες τα οποία πρέπει να είναι είτε τα γνήσια είτε aftermarket εφάμιλλης ποιόητας....

Το παραπάνω όμως απ' ότι κουβέντιαζα με τον μηχανικό μου πρόσφατα προσπαθούν να το αλλάξουν ώστε να σε υποχρεώνουν να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία...

Όσο για τον φίλο που άρχισε το thread... Diesel φίλε μου! Μόνο diesel... 5,5 χρόνια πετρελαιοκίνητος με Opel Astra J 1.3 και απλά δεν έχει σχέση ούτε στη ροπή ούτε στην κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τα αντίστοιχα άλογα σε βενζίνη... Με τον παράλληλο εγκέφαλο δε που του έχω πάνω τα τελευταία 3 σχεδόν χρόνια το αυτοκίνητο έχει κερδίσει σημαντικά σε ροπή και μπορεί να κοιτάζει στα μάτια το μοντέλο με τον 1.7 κινητήρα σε νούμερα ροπής και ιποδύναμης χωρίς καμία δόση υπερβολής... Λιγότερα έξοδα σε σέρβις από βενζίνη/υγραέριο και περισσότερα χιλιόμετρα με τα ίδια χρήματα σε πετρέλαιο αντί για βενζίνη/υγραέριο... Μέχρι πριν την 1/1/2017 το υγραεριοκίνητο μας ήταν το ίδιο οικονομικό σε χρήματα με το diesel μου. Από την ανατίμιση των καυσίνω την 1/1/2017 συμφέρει καλύτερα το πετρέλαιο... Το καλύτερο diesel μοτέρ αυτή τη στιγμή στα χρήματα που κοιτάς είναι ίσως το 1.5 της Renault.
Τελευταία επεξεργασία από referravag και Κυρ 05 Φεβ, 2017 01:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 380
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Καινουρια ΙΧ με εργοστασιακο LPG

Δημοσίευσηαπό tedd » Κυρ 05 Φεβ, 2017 01:51

Ενδιαφερον

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 455
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Καινουρια ΙΧ με εργοστασιακο LPG

Δημοσίευσηαπό nickL » Κυρ 05 Φεβ, 2017 14:47

referravag έγραψε:Είσαι λάθος στο παραπάνω.... Και εγώ έτσι νόμιζα για χρόνια... Αλλά η νομοθεσία λέει άλλα. Η εγγύηση ισχύει κανονικά οπουδήποτε και να κάνεις τα service σου αρκεί να σφραγίζεις το βιβλίο του σέρβις και να κρατάς τις αποδείξεις των ανταλλακτικών που χρησιμοποίησες τα οποία πρέπει να είναι είτε τα γνήσια είτε aftermarket εφάμιλλης ποιόητας....


Ισχύει.. το επιβεβαιώνω! Και καλά κάνεις που το επισημαίνεις.

Γενικά μην τους πολυακούτε ότι θα χάσετε την εγγύηση αν δεν κάνετε το ένα αν δεν κάνετε το άλλο. Είναι τα ''γνωστά'' τους.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Καινουρια ΙΧ με εργοστασιακο LPG

Δημοσίευσηαπό petros3110 » Δευτ 06 Φεβ, 2017 11:04

referravag έγραψε:
tedd έγραψε:Αμα θες όμως και καμμία 50-70.000 και ισως και παραπανω για να κανεις απόσβεση. Τι να το κανεις να περιμένεις μισή ζωή για δεις κέρδος απο το επιπλέον κοστος. Επίσης θα πάρεις αυτοκίνητο που το μισο πορτμπαγκάζ θα στο τρώει η δεξαμενή γιατί δεν θεωρώ λυση τα κιτ επισκευής ελαστικου. Επίσης θα εχεις και τα κοστη για το σερβίς υγραερίου. Υπόψη επίσης οτι σαν καινουριο για να ισχυει η εγγύηση θα πρεπει να πηγαινεις στην αντιπροσωπία και ως γνωστό βαρανε στις τιμες.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Είσαι λάθος στο παραπάνω.... Και εγώ έτσι νόμιζα για χρόνια... Αλλά η νομοθεσία λέει άλλα. Η εγγύηση ισχύει κανονικά οπουδήποτε και να κάνεις τα service σου αρκεί να σφραγίζεις το βιβλίο του σέρβις και να κρατάς τις αποδείξεις των ανταλλακτικών που χρησιμοποίησες τα οποία πρέπει να είναι είτε τα γνήσια είτε aftermarket εφάμιλλης ποιόητας....

Το παραπάνω όμως απ' ότι κουβέντιαζα με τον μηχανικό μου πρόσφατα προσπαθούν να το αλλάξουν ώστε να σε υποχρεώνουν να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία...

Όσο για τον φίλο που άρχισε το thread... Diesel φίλε μου! Μόνο diesel... 5,5 χρόνια πετρελαιοκίνητος με Opel Astra J 1.3 και απλά δεν έχει σχέση ούτε στη ροπή ούτε στην κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τα αντίστοιχα άλογα σε βενζίνη... Με τον παράλληλο εγκέφαλο δε που του έχω πάνω τα τελευταία 3 σχεδόν χρόνια το αυτοκίνητο έχει κερδίσει σημαντικά σε ροπή και μπορεί να κοιτάζει στα μάτια το μοντέλο με τον 1.7 κινητήρα σε νούμερα ροπής και ιποδύναμης χωρίς καμία δόση υπερβολής... Λιγότερα έξοδα σε σέρβις από βενζίνη/υγραέριο και περισσότερα χιλιόμετρα με τα ίδια χρήματα σε πετρέλαιο αντί για βενζίνη/υγραέριο... Μέχρι πριν την 1/1/2017 το υγραεριοκίνητο μας ήταν το ίδιο οικονομικό σε χρήματα με το diesel μου. Από την ανατίμιση των καυσίνω την 1/1/2017 συμφέρει καλύτερα το πετρέλαιο... Το καλύτερο diesel μοτέρ αυτή τη στιγμή στα χρήματα που κοιτάς είναι ίσως το 1.5 της Renault.


αν καταλαβαίνω σωστά είσαι κάτοχος πετρρλαιοκίνητου αλλά και υγραεριοκίνητου...ποια η εμπειρία σου για το πετρελαιοκίνητο σε σχέση με αυτά που ακούγονται για βουλώματα από τα ακαθαρτα πετρελαια, φίλτρων μικροσωματιδίων, αντλιων , μπεκ κλπ με κόστη υπέρογκα πχ 2000ε? ενδιαφέρομαι και προβληματίζομαι ως μελλοντικός αγοραστής
petros3110
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2016 06:11

Re: Καινουρια ΙΧ με εργοστασιακο LPG

Δημοσίευσηαπό tedd » Δευτ 06 Φεβ, 2017 14:18

Επειδή τυγχανω και εγώ στη ίδια φαση, η σύζυγος έχει εδώ και 11+ χρονια ντίζελ Όπελ άστρα Η 1.3 cdti. Παρολο που δεν κανει πολλά χλμ, μονο δουλεια-σπιτι, μέχρι στιγμή δεν ειχαμε κανένα πρόβλημα με βουλωματα κτλπ. Οντως το κόστη αν παθεις ζημιά είναι υψηλα αλλα αν προσεχείς απο που βάζεις δεν εχεις πρόβλημα. Δεν βάζει ποτε απο οποιοδήποτε πρατήριο, εδώ και κάνα 2 χρόνια βάζει μονο απο εταιρικα shell v-power λόγω καθαριστικών που έχει και δεν ειχαμε ποτε θέμα με μύκητες και με -10 θερμοκρασίες έπαιρνε μπροστά με τη μια. Ενω παλαιότερα που έβαζε απο οπουδηποτε και το πιο φτηνο στο σερβίς βρίσκανε νερό στο φίλτρο καυσίμου και τον χειμωνα οταν η θερμοκρασία πλησίαζε στο 0 δύσκολα ξεκινουσε και έπρεπε να βάζει αντιπαγωτικο. Όσο αφορά τα κόστη ερχόνται στα ίδια με εμένα με το υγραέριοκινητο της υπογραφής κάτω. Επειδή δεν κρατάμε ιστορικό για το ντιζελ δεν μπορω να πω με ακρίβεια αλλά χοντρικά η διάφορα η μηδαμινή . τώρα με τις αυξήσεις θεωρώ οτι το ντίζελ βγαίνει λιγο παραπανω πιο οικονομικο. Για αυτο γράφω να πας κατευθείαν σε ντίζελ και να μην μπλεκεις με τις αλχημιες. Αν ηταν να πάρεις μεταχειρισμενο παλιό , ναι θα σου έλεγα βάλε υγραέριο αλλά για καινουριο μονο ντίζελ. Απο επιδόσεις παρα τα λιγότερα κυβικά έχουμε παρόμοιες και έχει και καλύτερη ροπή πατάς γκάζι και αισθάνεσαι την επιτάχυνση στο δικο μου δεν την εχεις τοσο αυτή την αίσθηση. Αλλά αυτή η αίσθηση εξαρτάται με τι αυτοκίνητα συγκρίνεις. Επίσης που φοβασαι για τα κόστη, να πω οτι και με το υγραέριο να έχεις ζημιες αν ο κινητήρας είναι ευαισθητος και παντα όλοι οι υγραεριοκινητοι έχουμε στην άκρη του μυαλού μας την περιπτωση ζημιάς λόγω υγραεριου

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 455
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Καινουρια ΙΧ με εργοστασιακο LPG

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 06 Φεβ, 2017 16:16

tedd έγραψε:Για αυτο γράφω να πας κατευθείαν σε ντίζελ και να μην μπλεκεις με τις αλχημιες. Αν ηταν να πάρεις μεταχειρισμενο παλιό , ναι θα σου έλεγα βάλε υγραέριο αλλά για καινουριο μονο ντίζελ.


Παρομοίως μιας και ψάχνομαι τώρα και είχα το ίδιο δίλημμα, καταλήγω στο ίδιο και συμφωνώ απόλυτα. Ή θα πάρεις ένα μτχ σε κάποια καλή κατάσταση (τέλος πάντων ό,τι προτιμά ο καθένας ή ό,τι μπορεί να διαθέσει) αλλά και θα έχεις ψάξει από πριν ότι παίρνει υγραέριο και ότι δεν ανήκει στα ευπαθή ή αν μιλάμε για καινούργιο πας κατευθείαν για diesel αλλά ψάξε ένα ντίζελ που να καίει λίγο. Μιλάω με φίλους που έχουν ξενερώσει γιατί τα αγόρασαν όταν το diesel ήταν φθηνότερο και δεν είχαν υπολογίσει ότι παρ' όλα αυτά τους έκαιγε σε λίτρα. Βλέπε πχ auris, yaris που έχουν κατανάλωση 6-7 λίτρα. Ενώ βλεπω π.χ. 208, ford focus κλπ που καίνε 3-4.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες