nickL έγραψε:Από χιλιόμετρα πόσα κάνεις το χρόνο;
μεχρι τωρα 16000 χλμ τον χρονο, αλλα απο τώρα κ για ενα χρονο ισως ξεπεράσω τις 20.000
nickL έγραψε:Από χιλιόμετρα πόσα κάνεις το χρόνο;
referravag έγραψε:Αν το αυτοκίνητό σου έχει OBD, τότε οπωσδήποτε να προτιμήσεις ΚΙΤ με τέτοια δυνατότητα... Πάρε προσφορά και για το BRC Plug n Drive ;άσχετα με το αν σου λέει ο εγκαταστάτης ότι δεν χρειάζεται.
Vialle & Prins κατά τη γνώμη μου πανάκριβα... ΑΕΒ επίσης είχαν πέσει στην αγορά κάποιες ελαττωματικές παρτίδες με πνεύμονες αν θυμάμαι καλά... Είχε γίνει και θέμα διαμάχης στο φόρουμ παλαιότερα. Οπότε προσοχή... Διάβασε και συγκέντρωσε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείς από το φόρουμ. Και πήγαινε και κουβέντιασε ακόμη και την παραμικρή τεχνική απορία που μπορεί να έχεις με τους εγκαταστάτες...
Εμείς πριν καταλήξουμε στα παιδιά του LPGas μετά την επίσκεψη σε άλλα 2-3 συνεργεία που έκαναν τοποθετήσεις, είχαμε πει ότι αν δεν μας πείσει και ο LPGas δεν πρόκειται να βάλουμε υγραέριο στο αυτοκίνητο... Και τον Δημήτρη στον LPGas όταν είχαμε πάει να κουβεντιάσουμε, πριν συμφωνήσουμε και κλείσουμε ραντεβού τον πέρασα στην κυριολεξία από συνέντευξη... Ψάξ' το όσο καλύτερα μπορείς. Και αν κάποιος μάστορας σου το παίζει αυθεντία και βλέπεις ότι δυσανασχετεί, υπάρχουν και αλλού καλά μαστόρια με όρεξη και διάθεση να σου εξηγήσουν και να σε κερδίσουν σαν πελάτη...
Xenixtis έγραψε:Οκ λοιπόν αφου λεμε χαλαρα ονομα τοτε......
Το brc μου το ειπαν απο την lpgas και αν θυμαμαι καλα για το plug & drive μου ειπαν 140 ή 180€ παραπανω, δηλαδη 1200€. Το αν κανουν δουλεια ή οχι το ξέρουμε στατιστικά απο το δείγμα.
Το πρωτο καταστημα ειναι η Alfa gas όπου εχουν παει γνωστοί μου και εχουν μείνει ικανοποιημένοι και μου φάνηκαν ατομα που ξερουν τι κανουν.
Το τρίτο μαγαζι ηταν η qgas όπου και εκει ηταν ολα οκ, απλα δεν υπαρχει περίπτωση να βαλω μηχάνημα με 1600€ κοστος σε ενα αμαξι που κανει 5-6000€ μεταχειρισμένο πλεον. Επιςης με 1100-1200 προτείνω να βαλω brc. Μην ξεχνάμε πως ειμαστε στην ελλαδα της κρίσης και δεν βλεπω να εχουν πεσει οι τιμες σε σχεση κε 2 χρ πριν που εψαχνα παλι (ακριβως πριν τα καπιταλς εψαχνα να βαλω και δεν εβαλα λιγ των καπιταλς)
Oι 2 προτάσεις του πρώτου καταστήματος (Alfa gas) που συνδέονται και με odb πως σας φαίνονται, μια και ξέρετε πιο πολλα απο εμενα;
anikologr έγραψε:Xenixtis έγραψε:Ο qgas μέχρι πρότινος έβαζε και AEB.. Δεν σου έκανε προσφορά;;
gkazakias έγραψε:Έχω βάλει εδώ και 5000χλμ omvl obd με std 39 στην άλφα γκας. Το αμάξι μεταμορφώθηκε, στις χαμηλες στροφές απίστευτα ελαστικό. Φοραγα 7 χρόνια υγραεριο και το αντικατέστησα πρόσφατα με αυτό.
Το φοραω σε hyundai tucson. Η κατανάλωση πριν ηταν στα 12.5 μικτή και τώρα είναι στα 10.5. Απλα απίστευτο πως ξύπνησε το μοτέρ. Αρχικα νόμιζα οτι μου έριχνε μεγαλο ποσοστο βενζίνης μέσα για αυτό πήγαινε καλά. Έπειτα διαπίστωσα οτι ο δείκτης της βενζίνης δεν κουνιεται καν.
anikologr έγραψε:Xenixtis έγραψε:Οκ λοιπόν αφου λεμε χαλαρα ονομα τοτε......
Το brc μου το ειπαν απο την lpgas και αν θυμαμαι καλα για το plug & drive μου ειπαν 140 ή 180€ παραπανω, δηλαδη 1200€. Το αν κανουν δουλεια ή οχι το ξέρουμε στατιστικά απο το δείγμα.
Το πρωτο καταστημα ειναι η Alfa gas όπου εχουν παει γνωστοί μου και εχουν μείνει ικανοποιημένοι και μου φάνηκαν ατομα που ξερουν τι κανουν.
Το τρίτο μαγαζι ηταν η qgas όπου και εκει ηταν ολα οκ, απλα δεν υπαρχει περίπτωση να βαλω μηχάνημα με 1600€ κοστος σε ενα αμαξι που κανει 5-6000€ μεταχειρισμένο πλεον. Επιςης με 1100-1200 προτείνω να βαλω brc. Μην ξεχνάμε πως ειμαστε στην ελλαδα της κρίσης και δεν βλεπω να εχουν πεσει οι τιμες σε σχεση κε 2 χρ πριν που εψαχνα παλι (ακριβως πριν τα καπιταλς εψαχνα να βαλω και δεν εβαλα λιγ των καπιταλς)
Oι 2 προτάσεις του πρώτου καταστήματος (Alfa gas) που συνδέονται και με odb πως σας φαίνονται, μια και ξέρετε πιο πολλα απο εμενα;
Ο qgas μέχρι πρότινος έβαζε και AEB.. Δεν σου έκανε προσφορά;;
Qgas έγραψε:gkazakias έγραψε:Έχω βάλει εδώ και 5000χλμ omvl obd με std 39 στην άλφα γκας. Το αμάξι μεταμορφώθηκε, στις χαμηλες στροφές απίστευτα ελαστικό. Φοραγα 7 χρόνια υγραεριο και το αντικατέστησα πρόσφατα με αυτό.
Το φοραω σε hyundai tucson. Η κατανάλωση πριν ηταν στα 12.5 μικτή και τώρα είναι στα 10.5. Απλα απίστευτο πως ξύπνησε το μοτέρ. Αρχικα νόμιζα οτι μου έριχνε μεγαλο ποσοστο βενζίνης μέσα για αυτό πήγαινε καλά. Έπειτα διαπίστωσα οτι ο δείκτης της βενζίνης δεν κουνιεται καν.
H διαφορα εχει να κανει με την παλαιοτητα του κιτ .. το AG πολωνικο του 2010 τεχνολογια ειχε ,
το omvl ειναι του 2016 συστημα ..
το ιδιο θα ειχες και με ενα vsi 2.0 στα ιδια χρηματα περιπου αλλα prins
Xenixtis έγραψε:Qgas έγραψε:gkazakias έγραψε:Έχω βάλει εδώ και 5000χλμ omvl obd με std 39 στην άλφα γκας. Το αμάξι μεταμορφώθηκε, στις χαμηλες στροφές απίστευτα ελαστικό. Φοραγα 7 χρόνια υγραεριο και το αντικατέστησα πρόσφατα με αυτό.
Το φοραω σε hyundai tucson. Η κατανάλωση πριν ηταν στα 12.5 μικτή και τώρα είναι στα 10.5. Απλα απίστευτο πως ξύπνησε το μοτέρ. Αρχικα νόμιζα οτι μου έριχνε μεγαλο ποσοστο βενζίνης μέσα για αυτό πήγαινε καλά. Έπειτα διαπίστωσα οτι ο δείκτης της βενζίνης δεν κουνιεται καν.
H διαφορα εχει να κανει με την παλαιοτητα του κιτ .. το AG πολωνικο του 2010 τεχνολογια ειχε ,
το omvl ειναι του 2016 συστημα ..
το ιδιο θα ειχες και με ενα vsi 2.0 στα ιδια χρηματα περιπου αλλα prins
Ο συνδιασμους που αναγράφει omvl + 39std τον βρηκα με 900€ τελική τιμη ( εμπεριέχει η τιμη το ΦΠΑ και το ΚΤΕΟ). Τοσο κανει το prins vsi 2.0???? Δεν ξερω για αυτο και ρωταω.
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες
|
|