Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Έρευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψεις..!

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Xenixtis » Τετ 07 Ιουν, 2017 01:09

nickL έγραψε:Από χιλιόμετρα πόσα κάνεις το χρόνο;

μεχρι τωρα 16000 χλμ τον χρονο, αλλα απο τώρα κ για ενα χρονο ισως ξεπεράσω τις 20.000
Xenixtis
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιουν, 2017 21:56

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 07 Ιουν, 2017 03:28

referravag έγραψε:Αν το αυτοκίνητό σου έχει OBD, τότε οπωσδήποτε να προτιμήσεις ΚΙΤ με τέτοια δυνατότητα... Πάρε προσφορά και για το BRC Plug n Drive ;άσχετα με το αν σου λέει ο εγκαταστάτης ότι δεν χρειάζεται. :thumbup:

Vialle & Prins κατά τη γνώμη μου πανάκριβα... ΑΕΒ επίσης είχαν πέσει στην αγορά κάποιες ελαττωματικές παρτίδες με πνεύμονες αν θυμάμαι καλά... Είχε γίνει και θέμα διαμάχης στο φόρουμ παλαιότερα. Οπότε προσοχή... Διάβασε και συγκέντρωσε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείς από το φόρουμ. Και πήγαινε και κουβέντιασε ακόμη και την παραμικρή τεχνική απορία που μπορεί να έχεις με τους εγκαταστάτες...

Εμείς πριν καταλήξουμε στα παιδιά του LPGas μετά την επίσκεψη σε άλλα 2-3 συνεργεία που έκαναν τοποθετήσεις, είχαμε πει ότι αν δεν μας πείσει και ο LPGas δεν πρόκειται να βάλουμε υγραέριο στο αυτοκίνητο... Και τον Δημήτρη στον LPGas όταν είχαμε πάει να κουβεντιάσουμε, πριν συμφωνήσουμε και κλείσουμε ραντεβού τον πέρασα στην κυριολεξία από συνέντευξη... :)) :)) :)) Ψάξ' το όσο καλύτερα μπορείς. Και αν κάποιος μάστορας σου το παίζει αυθεντία και βλέπεις ότι δυσανασχετεί, υπάρχουν και αλλού καλά μαστόρια με όρεξη και διάθεση να σου εξηγήσουν και να σε κερδίσουν σαν πελάτη... ;)


Φιλικά το Prins 1250 € με ΦΠΑ ΚΤΕΟ και άδεια είναι φθηνότερο η ίδια με το plug n drive αλλά πολλά επίπεδα πιο πάνω σε όλα , με kehin μπεκ Ιαπωνίας θεωρούνται τα κορυφαία στο κόσμο , εγκέφαλο Bosch, led διακόπτη και ψεκασμούς βενζινης ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τετ 07 Ιουν, 2017 07:55

Xenixtis έγραψε:Οκ λοιπόν αφου λεμε χαλαρα ονομα τοτε......
Το brc μου το ειπαν απο την lpgas και αν θυμαμαι καλα για το plug & drive μου ειπαν 140 ή 180€ παραπανω, δηλαδη 1200€. Το αν κανουν δουλεια ή οχι το ξέρουμε στατιστικά απο το δείγμα.
Το πρωτο καταστημα ειναι η Alfa gas όπου εχουν παει γνωστοί μου και εχουν μείνει ικανοποιημένοι και μου φάνηκαν ατομα που ξερουν τι κανουν.
Το τρίτο μαγαζι ηταν η qgas όπου και εκει ηταν ολα οκ, απλα δεν υπαρχει περίπτωση να βαλω μηχάνημα με 1600€ κοστος σε ενα αμαξι που κανει 5-6000€ μεταχειρισμένο πλεον. Επιςης με 1100-1200 προτείνω να βαλω brc. Μην ξεχνάμε πως ειμαστε στην ελλαδα της κρίσης και δεν βλεπω να εχουν πεσει οι τιμες σε σχεση κε 2 χρ πριν που εψαχνα παλι (ακριβως πριν τα καπιταλς εψαχνα να βαλω και δεν εβαλα λιγ των καπιταλς)
Oι 2 προτάσεις του πρώτου καταστήματος (Alfa gas) που συνδέονται και με odb πως σας φαίνονται, μια και ξέρετε πιο πολλα απο εμενα;

Ο qgas μέχρι πρότινος έβαζε και AEB.. Δεν σου έκανε προσφορά;;
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 07 Ιουν, 2017 08:51

Έχω βάλει εδώ και 5000χλμ omvl obd με std 39 στην άλφα γκας. Το αμάξι μεταμορφώθηκε, στις χαμηλες στροφές απίστευτα ελαστικό. Φοραγα 7 χρόνια υγραεριο και το αντικατέστησα πρόσφατα με αυτό.
Το φοραω σε hyundai tucson. Η κατανάλωση πριν ηταν στα 12.5 μικτή και τώρα είναι στα 10.5. Απλα απίστευτο πως ξύπνησε το μοτέρ. Αρχικα νόμιζα οτι μου έριχνε μεγαλο ποσοστο βενζίνης μέσα για αυτό πήγαινε καλά. Έπειτα διαπίστωσα οτι ο δείκτης της βενζίνης δεν κουνιεται καν.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 07 Ιουν, 2017 14:51

anikologr έγραψε:
Xenixtis έγραψε:Ο qgas μέχρι πρότινος έβαζε και AEB.. Δεν σου έκανε προσφορά;;


Φυσικα με 850 τελικη με κτεο αδεια φπα μπεκ hana και ΟBD.
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 07 Ιουν, 2017 14:53

gkazakias έγραψε:Έχω βάλει εδώ και 5000χλμ omvl obd με std 39 στην άλφα γκας. Το αμάξι μεταμορφώθηκε, στις χαμηλες στροφές απίστευτα ελαστικό. Φοραγα 7 χρόνια υγραεριο και το αντικατέστησα πρόσφατα με αυτό.
Το φοραω σε hyundai tucson. Η κατανάλωση πριν ηταν στα 12.5 μικτή και τώρα είναι στα 10.5. Απλα απίστευτο πως ξύπνησε το μοτέρ. Αρχικα νόμιζα οτι μου έριχνε μεγαλο ποσοστο βενζίνης μέσα για αυτό πήγαινε καλά. Έπειτα διαπίστωσα οτι ο δείκτης της βενζίνης δεν κουνιεται καν.


H διαφορα εχει να κανει με την παλαιοτητα του κιτ .. το AG πολωνικο του 2010 τεχνολογια ειχε ,
το omvl ειναι του 2016 συστημα ..
το ιδιο θα ειχες και με ενα vsi 2.0 στα ιδια χρηματα περιπου αλλα prins
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Xenixtis » Τετ 07 Ιουν, 2017 16:17

anikologr έγραψε:
Xenixtis έγραψε:Οκ λοιπόν αφου λεμε χαλαρα ονομα τοτε......
Το brc μου το ειπαν απο την lpgas και αν θυμαμαι καλα για το plug & drive μου ειπαν 140 ή 180€ παραπανω, δηλαδη 1200€. Το αν κανουν δουλεια ή οχι το ξέρουμε στατιστικά απο το δείγμα.
Το πρωτο καταστημα ειναι η Alfa gas όπου εχουν παει γνωστοί μου και εχουν μείνει ικανοποιημένοι και μου φάνηκαν ατομα που ξερουν τι κανουν.
Το τρίτο μαγαζι ηταν η qgas όπου και εκει ηταν ολα οκ, απλα δεν υπαρχει περίπτωση να βαλω μηχάνημα με 1600€ κοστος σε ενα αμαξι που κανει 5-6000€ μεταχειρισμένο πλεον. Επιςης με 1100-1200 προτείνω να βαλω brc. Μην ξεχνάμε πως ειμαστε στην ελλαδα της κρίσης και δεν βλεπω να εχουν πεσει οι τιμες σε σχεση κε 2 χρ πριν που εψαχνα παλι (ακριβως πριν τα καπιταλς εψαχνα να βαλω και δεν εβαλα λιγ των καπιταλς)
Oι 2 προτάσεις του πρώτου καταστήματος (Alfa gas) που συνδέονται και με odb πως σας φαίνονται, μια και ξέρετε πιο πολλα απο εμενα;

Ο qgas μέχρι πρότινος έβαζε και AEB.. Δεν σου έκανε προσφορά;;

Αν προσέξεις στην αρχη θα δεις οτι ναι μου εκανε προσφορα , 800€ + ΚΤΕΟ
Xenixtis
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιουν, 2017 21:56

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Xenixtis » Τετ 07 Ιουν, 2017 16:20

Qgas έγραψε:
gkazakias έγραψε:Έχω βάλει εδώ και 5000χλμ omvl obd με std 39 στην άλφα γκας. Το αμάξι μεταμορφώθηκε, στις χαμηλες στροφές απίστευτα ελαστικό. Φοραγα 7 χρόνια υγραεριο και το αντικατέστησα πρόσφατα με αυτό.
Το φοραω σε hyundai tucson. Η κατανάλωση πριν ηταν στα 12.5 μικτή και τώρα είναι στα 10.5. Απλα απίστευτο πως ξύπνησε το μοτέρ. Αρχικα νόμιζα οτι μου έριχνε μεγαλο ποσοστο βενζίνης μέσα για αυτό πήγαινε καλά. Έπειτα διαπίστωσα οτι ο δείκτης της βενζίνης δεν κουνιεται καν.


H διαφορα εχει να κανει με την παλαιοτητα του κιτ .. το AG πολωνικο του 2010 τεχνολογια ειχε ,
το omvl ειναι του 2016 συστημα ..
το ιδιο θα ειχες και με ενα vsi 2.0 στα ιδια χρηματα περιπου αλλα prins

Ο συνδιασμους που αναγράφει omvl + 39std τον βρηκα με 900€ τελική τιμη ( εμπεριέχει η τιμη το ΦΠΑ και το ΚΤΕΟ). Τοσο κανει το prins vsi 2.0???? Δεν ξερω για αυτο και ρωταω.
Xenixtis
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιουν, 2017 21:56

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 07 Ιουν, 2017 16:30

Xenixtis έγραψε:
Qgas έγραψε:
gkazakias έγραψε:Έχω βάλει εδώ και 5000χλμ omvl obd με std 39 στην άλφα γκας. Το αμάξι μεταμορφώθηκε, στις χαμηλες στροφές απίστευτα ελαστικό. Φοραγα 7 χρόνια υγραεριο και το αντικατέστησα πρόσφατα με αυτό.
Το φοραω σε hyundai tucson. Η κατανάλωση πριν ηταν στα 12.5 μικτή και τώρα είναι στα 10.5. Απλα απίστευτο πως ξύπνησε το μοτέρ. Αρχικα νόμιζα οτι μου έριχνε μεγαλο ποσοστο βενζίνης μέσα για αυτό πήγαινε καλά. Έπειτα διαπίστωσα οτι ο δείκτης της βενζίνης δεν κουνιεται καν.


H διαφορα εχει να κανει με την παλαιοτητα του κιτ .. το AG πολωνικο του 2010 τεχνολογια ειχε ,
το omvl ειναι του 2016 συστημα ..
το ιδιο θα ειχες και με ενα vsi 2.0 στα ιδια χρηματα περιπου αλλα prins

Ο συνδιασμους που αναγράφει omvl + 39std τον βρηκα με 900€ τελική τιμη ( εμπεριέχει η τιμη το ΦΠΑ και το ΚΤΕΟ). Τοσο κανει το prins vsi 2.0???? Δεν ξερω για αυτο και ρωταω.

Μη ξεχνάς ενα σημαντικό στοιχειο, το οποίο δεν ξέρω γιατί ο lpgas το θεωρεί όχι τόσο σημαντικό, αυτό είναι η επικοινωνία με την obd που αυτό διορθώνει συνεχώς το μιγμα.
Το omvl στα 900 ευρώ είναι με obd?? Γύρω στο 50ρικο είναι η διαφορα παραπανω για την εκδοση με obd στο omvl. Η οικονομία στο καύσιμο με την έκδοση obd είναι αρκετά σημαντική!
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 07 Ιουν, 2017 18:47

Δεν είναι θέμα μόνο της οικονομίας η δυνατότητα που προσφέρει η σύνδεση στην OBD... Είναι θέμα του ότι μπορεί σε πραγματικό χρόνο να διαβάζει τις παραμέτρους που ενδιαφέρουν το ΚΙΤ και αυτό με τη σειρά του να πραγματοποιεί βελτιστοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο δίνοντας όσο πιο ακριβή ποσότητα καυσίμου γίνεται στον κινητήρα. Για εμένα μείνε μακριά από AEB. Το ένα εξάρτημα από την μία εταιρεία το άλλο από την άλλη... πνεύμονα Tomaseto(αν θυμάμαι καλά), μπεκ Hana, πολυβαλβίδα "πάνα" και ηλεκτροβάνα "Τάμα". Προτίμησε ένα KIT που ξέρεις ότι τα εξαρτήματά του είναι στάνταρ ότι αυτά δίνει σε όλους η εταιρεία όπως πχ τα BRC, EuropeGas, OMVL και όχι σύνθεση του εκάστοτε εγκαταστάτη.

Σχετικά με AEB πριν λίγο καιρό είχε βγει ένα παλικάρι και είχε γράψει που δεν μπορούσε να βρει άκρη με τον εγκαταστάτη του, ο οποίος τότε κλαιγόταν ότι έχει χάσει τόσες ώρες μεροκάματο και χρήματα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που όλο κάτι χαλάει στο ΚΙΤ και μετά τα έριχνε στους προμηθευτές του... Και του είχε απαντήσει πολύ σωστά ένας άλλος εγκαταστάτης ότι τους κακούς συνεργάτες και προμηθευτές δεν τους προωθούμε, αλλά τους κάνουμε στην άκρη. Είχαν πέσει ελαττωματικές παρτίδες πνευμόνων σε αυτά τα ΚΙΤ της AEB τότε σύμφωνα με τα λεγόμενα του εγκαταστάτη που έριχνε το φταίξιμο στους προμηθευτές...

Οπότε φίλε Ξενύχτη, μην επιλέξεις μόνο βάσει χρημάτων και ΚΙΤ αλλά να δεις και ποιος εγκαταστάτης σου αποπνέει καλύτερη εμπιστοσύνη για την υποστήριξη μετά την εγκατάσταση... Εμάς πχ μας είχαν τύχει 2 περιστατικά. Τα έχω γράψει αναλυτικά στο θέμα "Γνώμες για LPGas". Στο ένα αλλάξαμε δεξαμενή και φλοτέρ/πολυβαλβίδα. Στο άλλο απλά ήθελε μετά από ένα εξάμηνο ρύθμιση ο πνεύμονας γιατί είχε πέσει κάμποσα mbar η πίεση λόγω του ότι οι μεμβράνες θέλουν στρώσιμο και είχε κάνει 2 φορές misfires σε συγκεκριμένη ανηφόρα της ορεινής Κορινθίας. Μετά από αυτό όλα ΟΚ. Ειδικά όμως σχετικά με το πρώτο περιστατικό, αλλάξαμε την πρώτη φορά πολυβαλβίδα και πάλι είχε πρόβλημα. Επιστρέψαμε στο συνεργείο με γεμάτη δεξαμενή και την έβγαλαν έξω και έβαλαν καινούρια με καινούρια πολυβαλβίδα όπου και λύθηκε το πρόβλημα... Και επειδή ήρθαμε από Κιάτο (γιατί εκεί είναι η βάση μας) και είμασταν πολύ αγχωμένοι και προβληματισμένοι, μας είχε πει ο Δημήτρης να μην αγχωνόμαστε και ότι θα αλλάζουνε δεξαμενές/πολυβαλβίδες μέχρι να δουλέψει. Δηλ το aftersales στον LPGas είναι άψογο και κατάφεραν να μας ξεαγχώσουν! Μάλιστα μας έκανε και πλάκα με την φουλαρισμένη δεξαμενή και μας λέει "θα γεμίζω αναπτήρες"! Ξέρουμε δηλ πως οτιδήποτε τύχει έχουμε επαγγελματική αντιμετώπιση και την υποστήριξη της BRC από πίσω που είναι νόυμερο 1 σε Ελλάδα και Ιταλία... Οπότε μεγάλη προσοχή και σε αυτό!

Φίλτατε QGas, φιλικά και από εμένα, αλλά αυτή την προπαγάνδα περί ανώτερου Prins και κατώτερου BRC (και λοιπών συστημάτων και γενικώς το ίδιο κάνεις και στην ομάδα σου στο facebook) πιστεύετε ότι την παίρνουμε στα σοβαρά... Τα παιδιά τουλάχιστον που απευθύνεστε εδώ πέρα που μπορούν και ασχολούνται με το forum νομίζω έχουν πολύ καλή κριτική ικανότητα και ψάχνουν πολύ μόνοι τους και μπορούν να καταλάβουν πότε κάποιος εγκαταστάτης γράφει σοβαρά και πότε κάνει μονίμως διαφήμιση των δικών του προϊόντων ως καλύτερων με κάθε ευκαιρία... Έχετε καταλάβει σε τι κοινό απευθύνεστε; Κάποια μέλη από εδώ μπορούν και προγραμματίζουν μόνα τους το αυτοκίνητό τους καλύτερα απ' ότι τους το έχει προγραμματίσει ο εγκαταστάτης τους... Υποθέτοντας ότι η δουλειά σας είναι η καλύτερη απ' όλους τους εγκαταστάτες (μιας και δεν ξέρω την ποιότητα της δουλειά σας) αλλά ας υποθέσουμε ότι είστε ο καλύτερος και ότι από την πλευρά σας η δουλειά και ο επαγγελματισμός σας είναι άψογοι, μπορώ εύκολα να παραθέσω Link από άλλο thread του φόρουμ από φίλο συμφορουμίτη, τον Μάνο, πελάτη σας που είχε ένα σωρό προβλήματα με το ανώτερο Prins + το Valvecare στο Peugeot του, το ξήλωσε, έβαλε BRC Plug n Drive, βρήκε την υγειά του και εσείς πάραυτα προσπαθούσατε να τον πείσετε ότι έκανε λάθος που έβαλε BRC και να κρατήσει το Prins γιατί θα το χρειαστεί... Και το παλικάρι με το AEB πιο πάνω που είχε γράψει δημόσια εδώ πελάτης σας είναι... Δεν έχω να σχολιάσω κάτι παραπάνω σε αυτό και ίσα ίσα που στα παραπάνω παραδείγματα θεώρησα χωρίς να σας γνωρίζω ότι είστε ο καλύτερος. Εγώ αυτό που κρατάω κύριε QGas είναι πόσα αυτοκίνητα με BRC έχουν αναφερθεί να έχουν προβλήματα και πόσα με AEB, Prins. Κλείνω με αυτό και συνεχίζω απευθυνόμενος στον φίλο συμφορουμίτη Ξενύχτη, που ψάχνει για την καλύτερη επιλογή στα χρήματα που μπορεί να διαθέσει.

Τα Prins φίλε Ξενύχτη, όπως έγραψε ο QGas πιο πάνω κοστίζει 1250 ευρώ. Νομίζω ότι στοχεύεις σε ΚΙΤ κάπου στα 900-1000 ευρώ. Άρα το ξεχνάς όπως ίσως και το Plug n Drive αν δεν μπορείς να διαθέσεις αυτά τα χρήματα. Ο LPGas είναι καλός αλλά είναι ακριβός... Ο ακριβότερος για την ακρίβεια σε BRC αλλά συνάμα και ο καλύτερος. Πέρα από αυτό όμως ταπεινή μου άποψη, εμένα προσωπικά δεν με πείθουν ακόμη τα Prins, ακόμη και αν έχουν τα καλύτερα μπεκ του κόσμου όπως λεει ο QGas και εγκέφαλο Bosch. Είχα πάρει κι εγώ προσφορά για Prins από τον φίλτατο εγκαταστάτη QGas. Εφόσον όμως η Prins τόσα χρόνια ακόμη διορθώνει προβλήματα με το λογισμικό που ενσωματώνει στον σούπερ ντούπερ εγκέφαλο της Bosch που τότε δεν είχε καν μικροψεκασμούς βενζίνης σε καμιά περίπτωση δεν πείστηκα να προτιμήσω Prins, όχι λόγω του εγκαταστάτη αλλά λόγω του ότι αυτό το πανάκριβο σύστημα Σεπτέμβρη του 2015 είχε ένα σωρό θέματα με το λογισμικό του και από ξένες πηγές και φόρουμ που διάβαζα και το κυριότερο, δεν είχε μικροψεκασμούς βενζίνης!! Οι 2 περιπτώσεις που ανέφερα πιο πάνω ή τουλάχιστον η μία από τις δύο καταγράφηκαν αρκετό καιρό μετά στο forum αφού είχαμε κάνει την εγκατάσταση. Βλέπω έβαλε μικροψεκασμούς βενζίνης και η Prins; Ποιος φούρνος γκρεμίστηκε; Μέχρι πρόπερσι ήταν η μόνη εταιρεία που αρνιόταν πεισματικά να βάλει ψεκασμούς βενζίνης και ο φίλτατος QGas προωθούσε τότε την κατά πολύ ανώτερη των μικροψεκασμών βενζίνης, ηλεκτρονική λαδιέρα της Prins που κόστιζε 350 ευρώ τότε... Για δες αλλαγές!! :lol: :lol: :lol: =)) Κάλιο αργά παρά ποτέ λέει η παροιμία! :clap: :clap: :clap:

Στην Alpha Gas νομίζω ότι πρέπει να είναι ο Σταύρος. Δεν τον ξέρω ούτε και τη δουλειά του, αλλά από τον τρόπο που γράφει στην ομάδα του facebook τον έχω ξεχωρίσει σαν τον πιο σοβαρό εγκαταστάτη της ομάδας στο facebook, ο οποίος δεν κάνει καθόλου διαφήμιση, δεν υποβαθμίζει κανένα ΚΙΤ προμοτάροντας τα δικά του σαν καλύτερα παρά μόνο απαντάει ουσιαστικά και όταν χρειάζεται... Έχω κι εγώ φίλους που έχουν βάλει και πιο φθηνά ΚΙΤ στον Σταύρο ή που έχουν αλλάξει μπεκ ή που τους έχει διορθώσει λάθος προγραμματισμό και είναι πολύ ευχαριστημένοι με μηδενικά προβλήματα.

Γνώμη μου είναι εφόσον δεν θες να ξεφύγεις όπως λες στο θέμα των χρημάτων λόγο και της παλαιότητας του αυτοκινήτου, να στραφείς σε κάποια από τις δύο λύσεις του Σταύρου εφόσον έχεις κουβεντιάσει μαζί του και θεωρείς ότι μπορείς να του εμπιστευτείς το αυτοκίνητό σου. Επίσης τα ΚΙΤ που σου προτείνει έχουν εξαρτήματα της εταιρείας. OMVL ή EuropeGas. Και οι δύο εταιρείες έχουν δικά τους μπεκ, δικούς τους πνεύμονες, εγκεφάλους κλπ. Δεν ξέρω με ποιον τρόπο κάνουν μικροψεκασμούς βενζίνης τα συγκεκριμένα ΚΙΤ. Ρώτησε αν μπορείς αν έχουν δυνατότητα "ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΩΝ" ψεκασμών βάση φορτίου και βάση στροφών όπως τα BRC ή είναι όπως τα παλιά ΚΙΤ που μέχρι προ διετίας ρύθμιζες απλά συγκεκριμένα ms βενζίνης πάνω από έναν συγκεκριμένο αριθμό στροφών... Ένας από τους κυριότερους λόγους που προτίμησα BRC για το δικό μας είναι γιατί αυτό το υποδεέστερο ΚΙΤ είχε (μπορεί να ισχύει και ακόμη δεν γνωρίζω) τον εξυπνότερο τρόπο διαχείρισης των μικροψεκασμών σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης εμείς το δικό μας για ψυχολογικούς λόγους το έχουμε ρυθμίσει πάνω από τις 4300σαλ να γυρνάει μόνο του σε βενζίνη για προστασία. Ποτέ δεν φτάνει τόσο ψηλά βέβαια αλλά μιας και είχε τέτοια δυνατότητα το σύστημα την ενεργοποιήσαμε. Για τελευταία φορά, κοίταξε να βάλεις οπωσδήποτε ΚΙΤ με OBD!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Καλή επιλογή σε ότι αποφασίσεις!

Φιλικά προς όλους! 8-)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες