Ευρισκόμενοι μέσα στην καρδιά του πρώτου μεγάλου καλοκαιρινού καύσωνα θα έθελα να κάνω μία ερώτηση στους περισσότερο ειδικούς.
Λόγω της μεγάλης ζέστης επιβαρύνεται γενικά ο κινητήρας και τα μέταλά του,ειδικά σε εμάς που το σύστημα δεν ψεκάζει βενζίνη;;;;
Παρατήρησα ότι η θερμοκρασία φτάνει πιο συχνά τους 95 βαθμούς ενώ συνήθως το χειμώνα σπάνια ξεπερνάει τους 90,πιθανώς επειδή τα
μέταλά του ψύχονται πιο γρήγορα από την εξωτερική χαμηλή θερμοκρασία.
Είναι καλό τέτοιες μέρες να το γυρίζουμε σε βενζίνη για καλίτερη προστασία του κινητήρα ή δεν υπάρχει διαφορά επειδή οι κινητήρες έτσι κι αλλιώς
δουλεύουν σε πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες από την εξωτερκή θερμοκρασία;;;;