Σελίδα 2 από 4

Re: Ιστορίες καθημερινής Τρέλας. PORSCHE Cayenne + LPG = wtf

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιουν, 2011 21:48
από dti
Ψάξε και στο google και θα βρεις πολύ πιο υπεύθυνες πληροφορίες από άλλους κατόχους.
Με 1500 ευρώ κόστος, ακόμη κι αν δεν πάρεις τον κινητήρα στο χέρι, είναι μαθηματικά σίγουρο οτι θα έχεις μείωση στις επιδόσεις.
Με το διπλάσιο ποσό για σύστημα υγρού ψεκασμού, μπορεί να είναι υπερκοστολογημένο μεν, αλλά και οι απαιτήσεις σου πρέπει να είναι απόλυτες: επώνυμο kit ειδικά μελετημένο για το αυτοκίνητό σου, δοκιμασμένο σε άλλο ίδιο μοντέλο (ζήτησε πληροφορίες από τον άλλο κάτοχο), χωρίς καμία απολύτως μείωση της ιπποδύναμης, χωρίς προβλήματα με αναμμένα λαμπάκια, φτωχά μείγματα, κλπ. που είναι τα κλασσικά συμπτώματα σε πολλά φθηνά συστήματα που τοποθετούν εγκαταστάτες - αλεξιπτωτιστές στο χώρο της υγραεριοκίνησης.

Re: Ιστορίες καθημερινής Τρέλας. PORSCHE Cayenne + LPG = wtf

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν, 2011 01:26
από dathens
Είσαι πολυ διασκεδαστικός σαν και μένα πριν φτιάξω το ML 350 εξακυλινδρο 272 αλογα στο Φαρμάκη , οι επιλογές σου δεν είναι πολλές αλλα θα πρέπει να περιμένεις τον Σεπτέμβριο να πας στα Γιάννενα ή να πας αν έχει πάρει άδεια στο παράρτημα Φαρμάκης Αθηνών ,

Εξηγω : ανάλογα τον κινητήρα που φοράς δηλαδή χρονολογία έχεις τις εξής επιλογές απο Σεπτέμβριο

1. prins VCI 2 αερίου ψεκασμού με εξελιγμενο εγκέφαλο με ρυθμίσεις αβανς αντιγραφη του εργοστασιακου χωρίς την πλεξουδα του vci 1 εξελιγμενο πνεύμονα στα 420 αλογα συμμαζεμενο και λαδιερα ηλεκτρονική ανα μπεκ ελεγχόμενη απο τον εγκέφαλο για μοντέλα μέχρι το 2006 νομιζω σε κάποια αμάξια χωρίς τρυπημα πολαπλης ...( υπολόγισε 2100 - 2200 + φαπα )

2 prins liquid υγρος ψεκασμός μόνο για ολα τα αυτοκίνητα εκτός αμμεσου ψεκασμού χωρίς τρυπημα πολαπλης ανταπτορες μπεκ βενζίνης εξελιγμενο εγκέφαλο με αβανς άντλια στη δεξαμενη όλα τεσταρισμενα στο εργοστάσιο ( πάρε βαλε και σε χαζους ) κόστος 2600 +

3 prins liquid MAX το ίδιο με τα πάνω για τα περισσότερα ΆΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΎ νομίζω και για το cayenne turbo,2009 και μετα ( δοκιμάζετε απο την porce για την παραγωγή των νέων μοντέλων ) και για όλα τα αμάξια του vw group ( VW sconda seat κτλ)

Νομίζω πρέπει να περιμένεις !!!

Re: Ιστορίες καθημερινής Τρέλας. PORSCHE Cayenne + LPG = wtf

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν, 2011 08:24
από astragjtg
dathens έγραψε:... χωρίς τρυπημα πολαπλης ανταπτορες μπεκ βενζίνης εξελιγμενο εγκέφαλο με αβανς


Πως αλλαζουνε το αβανς ρε φιλε με τον παραλληλο εγκεφαλο ? Νομιζω οτι χρειαζεται να προγραμματιστει ο μαμα εγκεφαλος για να αλλαξει το αβανς. Ο εγκεφαλος του lpg δινει μονο παλμο στα μπεκ και κατι αλλα ψιλα...

Re: Ιστορίες καθημερινής Τρέλας. PORSCHE Cayenne + LPG = wtf

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν, 2011 11:52
από dathens
Ούτε που ξέρω η βασική διάφορα του VCI 1 με το 2 είναι αυτη η λεπτομεροια στη διαχείριση υγραεριου επεμβαίνει ο χάρτης με αλλαγές στο αβανς, πιασε το αυγό και κουρεφτο εγω χρηστης ειμαι όχι τεχνικός κάτι είχα διαβάσει στο 4 τροχοι για το αβανς πόσο σημαντικό είναι για το Υγραεριο και τη διαχείριση αλλα δεν ξέρω παραπάνω !!!

Re: Ιστορίες καθημερινής Τρέλας. PORSCHE Cayenne + LPG = wtf

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν, 2011 12:29
από dti
Θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε πώς διαχειρίζεται το αβάνς ένα εργοστασιακά εγκατεστημένο σύστημα LPG.
Λογικά, με κάποιο τρόπο, όταν γυρνά σε υγραέριο θα πρέπει να αλλάζει και ο χάρτης στην ECU...
Έχω δει τις παραμέτρους που προγραμματίζονται στη δική μου ECU και κάπου έχει είδος καυσίμου (όπου η μόνη επιλογή βέβαια είναι βενζίνη στην περίπτωσή μου). Εκεί θα έπρεπε να έχει και επιλογή LPG και μάλιστα να επιλέγεται αυτόματα όταν γυρνά στο υγραέριο, ώστε να μπορεί να ρυθμίζει απόλυτα σωστά το αβάνς...

Re: Ιστορίες καθημερινής Τρέλας. PORSCHE Cayenne + LPG = wtf

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν, 2011 15:54
από astragjtg
dti έγραψε:Θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε πώς διαχειρίζεται το αβάνς ένα εργοστασιακά εγκατεστημένο σύστημα LPG.
Λογικά, με κάποιο τρόπο, όταν γυρνά σε υγραέριο θα πρέπει να αλλάζει και ο χάρτης στην ECU...


Λογικα, μονο ετσι αλλαζει το αβανς...(αν οντως αλλαζει...και δεν εχουν βαλει μονο καλυτερα μεταλλα)

dti έγραψε:Έχω δει τις παραμέτρους που προγραμματίζονται στη δική μου ECU και κάπου έχει είδος καυσίμου (όπου η μόνη επιλογή βέβαια είναι βενζίνη στην περίπτωσή μου). Εκεί θα έπρεπε να έχει και επιλογή LPG και μάλιστα να επιλέγεται αυτόματα όταν γυρνά στο υγραέριο, ώστε να μπορεί να ρυθμίζει απόλυτα σωστά το αβάνς...


Μηπως το μοντελο σου έβγαινε και με lpg για να βγαζει αυτην την επιλογη ?

Re: Ιστορίες καθημερινής Τρέλας. PORSCHE Cayenne + LPG = wtf

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν, 2011 17:12
από odys2008
ξέρει κανένας τι παίζει με αυτούς τους Timing advance processors ??

Re: Ιστορίες καθημερινής Τρέλας. PORSCHE Cayenne + LPG = wtf

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν, 2011 19:52
από dti
astragjtg έγραψε:Μηπως το μοντελο σου έβγαινε και με lpg για να βγαζει αυτην την επιλογη ?


Πολύ παλιότερα ο συγκεκριμένος κινητήρας πρέπει να έβγαινε και με υγραέριο από τη Volvo. Αλλά το συγκεκριμένο λογισμικό είναι σίγουρα της Ford...
Και το (πολύ) κακό είναι οτι όταν το 2003 η Ford απέκτησε τη Volvo, άλλαξε τα μέταλλα στους συγκεκριμένους κινητήρες...

Re: Ιστορίες καθημερινής Τρέλας. PORSCHE Cayenne + LPG = wtf

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν, 2011 22:55
από dathens
Ξεφυγαμε απο το θέμα γραψε ρε φίλε με το cayenne τιπατα να γελάσουμε , σχετικά με ένα τόσο ακριβο αμάξι που μόνο στην Ελλάδα απαξιωθηκε τόσο πολυ και πλέον τα βρίσκεις πιο κάτω και απο τα Vitara γιατί ελεω ΓΑΠ σε λίγο μόνο οι έχοντες pony ναι το γνωστο της citroen που πήραν το επίδομα οι ΟΤΕτζηδες για την προθερμανση τους αλλιώς μεναν στο δρόμο , αυτοί λοιπόν θα κυκλοφορούν στο δρόμο με Υγραεριο ή τηγανολαδο !!

Οποίος εγκταταστατης πάντως κάνει cayenne να δουλέψει χωρίς προβλήματα θα γίνει θεός πάνω απο 2000 απο αυτα είναι σε ακινησία λόγω καυσίμων, σφαλιάρας του ΓΑΠ , και φοβού τους αγανακτησμένους, απολυμένους, αλλοδαπούς, Πακιστανούς στα φανάρια, κτλ... Άντε να τους εξηγήσεις ότι το πήρες γιατί σου χρωστάνε το ενοίκιο ο νοικαρης σου στη Δραπετσώνα και τα κλείσετε .. Κάπως έτσι εμεινα και γω με το ML που κλεινει τα έξι φέτος και θα μείνει στην οίκογενεια για αλλα 10 - 15 χρόνια τα πουλάνε κάτω απο 20 χιλιαρικα τα ml και κάτω απο 25 τα cayenne τα S γιατί δεν μπορει κάνεις να τα συντηρήσει κοιτάξτε σε 3 χρόνια το σημα μου στα 3498 κυβ πήγε απο 400 ευρω στα 1200 ο μονος λόγος που το κρατησα και δεν του βαλα φωτια ήταν το Υγραεριο !!!

Σχετικά πάντως με τα νεα συστηματα της prins οι ολλανδοί λένε ότι θα είναι επανάσταση στο αντικείμενο ειδωμεν !!

Re: Ιστορίες καθημερινής Τρέλας. PORSCHE Cayenne + LPG = wtf

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Ιουν, 2011 11:58
από astragjtg
dti έγραψε:
Πολύ παλιότερα ο συγκεκριμένος κινητήρας πρέπει να έβγαινε και με υγραέριο από τη Volvo. Αλλά το συγκεκριμένο λογισμικό είναι σίγουρα της Ford...
Και το (πολύ) κακό είναι οτι όταν το 2003 η Ford απέκτησε τη Volvo, άλλαξε τα μέταλλα στους συγκεκριμένους κινητήρες...


Οντως ειμαστε off-topic αλλα να πω κατι τελευταιο. Αν οντως εβγαινε με αεριο και ειχε 2 χαρτες, ισως υπαρχει (εστω και δυσκολα)η δυνατοτητα να βρεις το λογισμικο και να το ''φορτωσεις'' στον εγκεφαλο του S-Max !!! Δε νομιζω να ηταν κατι τοσο απλο αλλα αν πετυχαινε θα ηταν τελειο...